Právě je 2.12.2020 19:45:23




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 [D43] Obecně 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Arame96, podle toho co tu píšeš jsi sobec asociál, který na nejlepší rodinný zážitek vzpomíná jako na dva plyskéře na pacích po hodinách masturbace, jinak bys to co píšeš nenapsal.
Tranzit ze severu Blansko, Bosokovice, Tiškov, Nové Město i Kuřim, může klidně odbočit na křižovatce Kuřim Sever a rozhodnout se, zda-li potřebuje do centra Brna nebo pouze rychle projet a zabočit na D1 aniž by 10-tisíce lidí museli být touto dopravou otravováno např. v Kuřimi jihu. Věř mi, že nestojím o to, abych věděl, že sobec Aram96 má deprese či plyskéře na palcích, stejně tak i 99,99% lidí. Raději dám přednost klidu doma s rodinou, kde je možno i otevřít okno a vyvětrat, což by Hitlerova varianta nezaručila. Na Svitavské radiále dojiždějící auta do Brna zůstanou – je nekratší a již vybudovaná. A ta bude od Kuřimi 4 pruhová. Tím pádem můžeš bez problému na křižovatce Kuřim server z Brna vyhnat 20 tis. aut – a převážnou míru tranzitu - náklaďáků, která též vydá za dalších 20 tis. aut (což je pro tebe zanedbatelné množství). Nicméně i to bude pořád narůstat.
Co asi Arame96 nechápeš, že když se jede z Bystrce do Slatiny (jak to dělám já každý den), tak po Hitlerově trase bych jel asi 2-3x za rok. Proč, protože mám ženu a děti. Nejsem takový sobec a asociál, a ráno ji beru do centra, kde pracuje a beru i dítě do gymplu. Sám jedu max. 3x ročně a stejně na tom jsou i tisíce obyvatel Bystrce. A když se jede nakoupit na jih Brna, tak to opět skončí tím, že si něco žena vybere, a většinou to jdeme vyzvednout do jiného obchodního domu v Krpoli či v Tesku na Vídeňce či centru a opět by to bylo bez Hitlerovky. Nicméně od toho jsou vnitřní okruhy a právě pro tento vnitřní tranzit Brnem byl VMO tvořen.
Vnitřní tranzit, o kterém píšeš, který by mohl využít Hitlerovku, je nesmysl a tak trochu utopie. Budeš-li chtít převést vnitřní tranzit Brnem na vnější tranzitní komunikace dojde k míšení dopravy a tím i zvýšení nehodovosti a tvoření špuntů, které vyústí objíždění této trasy po lokálních komunikacích a auta se dostanou tam, kde s nimi niko nepočítá (viz Konoutovice). Znamenalo by to i výrazné snížení rychlosti po této komunikaci (60km/h) zvláště je-li vedena tunely a to přes to, že by tato komunikace byla 6-8 pruhová, neb 2km odstup křižovatek nebude dodržen. Navíc, chceš-li lépe zachytávat i tento „vnitřní“ tranzit musíš plánovat tuto komunikaci raději centrem, nikoliv okrajem, samozřejmě pod zelňákem v tunelu. Nicméně tudy R43 nevedeš a zachytávání na ni nebude tak velké, jak si myslíš. Spíše je můžeš zanedbat. A velká většina bystrčáků raději uvítá klid a kratší cestu k šalině, než smrad z desetitisíců aut. Navíc pro tranzit bude tento nesmysl znamenat špunt a vše s tím související.
Budeš-li chtít snížit dopravu po VMO, bude lépe, když se raději zaměříš na lonťáky, kteří každodenně dojíždí do Brna. Zatraktivněním MHD, přesedlání na vlaky a autobusy (nádraží v centru s dostatečnou návazností na MHD) a budováním záchytných parkovišť s rychlým dostupem do centra a zavedením parkování v celém Brnu, bude mít rychlejší dopad a výraznější dopad na snížení dopravy po VMO než se zaměřením na vnitřní tranzit. Jde-li ti o to, tak nevím proč do toho pleteš R43. Tedy musíš dělat opak toho co bude dělat R43 v Bystrci, kde se bude muset vstávat 10 min. dříve aby se muselo proplétat se pod dálnicí na vzdálenější zastávku.
Koncept obchvatu, byť tobě zní nesmyslně, se buduje ve většině měst v té vyspělejší Evropy již od 60 let minulého století. Kde budují obchvaty místo průtahů, tak aby se na ní nemísila doprava a zvyšovala se bezpečnost. Můžeš mi říci proč to dělají, když je to tak nesmyslné jak ty píšeš. Je to většinou proto, aby místní obyvatelé nemuseli dýchat jedovatou atmosféru z výfuků auta a alespoň něco slyšeli. Vyšlo jím, že obchvat je vždy lacinější, neb nezatahuje tranzit do center města a hustě obydlených oblastí a neruší tiché zony a rekreační oblasti, které ve městě mají smysl.
I když tvrdíš, že dominantní není tranzit, tak mezinárodní tranzit Brnem ze severu ten roste v posledních 10 let nejrychleji. Přitom není tažen budováním a napojování silniční sítě na Polsko. Dojde-li k tomu, že to na severu spojí D11, D35 s Polskem tak zde máme druhou D1 od severu a většina dopravy bude tranzit jako na D1, protože Brno není pupek světa, ale z evropského hlediska malé město. Neb přes Brno nebude jezdit pouze jedna polská rodina k moři 1x ročně, jak si nesmyslně myslíš, ale i do Alp za lyžováním, ale i obchodem a kulturou např do Vídně. A takových rodin vlivem vzrůstající ekonomiky v Polsku budou statisíce ne-li miliony. Nesmíš se divit, ale Polsko roste mnohem rychleji protože nemá takové zpátečníky a šílence, kteří preferují nesmyslná, nesystémová a zbytečně drahá řešení se zatahováním tranzitu do hustě obydlených území. Zkrátka nesmíš být sobec asociál a dívat se na více než 20 let dopředu. Neb tranzitní komunikace neřeší zalepení současného nevyhovujícího stavu, ale buduje se jako koncept pro celé toto století. Tak proč proflákat čas nesmyslnými experimenty, které jsou 2x dražší než opatimalizovaná varianta a z prosperujících částí města nebude vytvářet slum, ve kterých nikdo nebude chtít bydlet. Zkrátka se musíš zamyslet nad tím, zda-li je pro město lepší mít šťastné obyvatelstvo, které nebude vystaveno nesmyslnému tranzitu, nebo město, kde nebude chtít nikdo žít, protože se zde bude preferovat zbytečná tranzitní doprava, která ani do města jet nemusí.


16.11.2020 11:23:28
Profil
 

Příspěvky: 2828
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Sexistické i jiné urážky si nech prosím příště od cesty, jinak byl tvůj druhý příspěvek zároveň posledním. Už po první větě nečtu dál. Aram je sice často hlavou v oblacích, popichuje do všeho, ale takhle extrémně to snad nepřehání, řekl bych.

Každopádně. Mě osobně i tranzitu bude jedno, zda-li se Brno bude objíždět přes Bystrc nebo Bítýšku, ale není zrovna ohleduplné, když problém daného města se přenáší k sousedům. To by za chvíli obchvaty velkých měst vedly až podél hranic státu. A i já si myslím, že pokud by obchvat vedl až k Rosicím, využije jej čistě tranzit a dojíždění/zásobování jižních částí bude od severu probíhat dále přes centrum. Víceméně naprosto stejná otázka jako u severní částí Pražského okruhu.

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


16.11.2020 11:38:53
Profil
 

Příspěvky: 5435
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Nezmarxy toto forum je o diskusi a ne o urážkách. To běž někam jinam. Aram napsal svůj NÁZOR, ty jsi napsal tvůj. Obávám se, že Aram rozebíral situaci odkud, kam, v jakém čase ZCELA REALISTICKY (pokud časové odhady + - souhlasí) a podobně bude uvažovat téměř KAŽDÝ kdo žije v této aglomeraci či v širším okolí. Takže pokud si myslíš, že všichni uvažují jako ty, jsi poněkud naivní. Ale je to tvůj názor, máš na něj právo. Dokonce jsou i lidé, kteří autem vůbec nejezdí. To ale neznamená, že jejich boj proti IAD není sobecký...


16.11.2020 12:07:12
Profil
 

Příspěvky: 438
Příspěvek Re: [D43] Obecně
nezmarxy - tak mně tedy vysvětli berlínský dálniční okruh - dvě dálnice napříč městem spojují protilehlé části okruhu přímo městem....
Jednoduše a prostě nelze najít lepší řešení vedení dálnice...
Stačí prolistovat stránky diskuse zpět...
Případně doporučím odbornou literaturu
Aram je sice občas ostřejší, ale podporuje správnou věc....


16.11.2020 17:23:31
Profil
 

Příspěvky: 3536
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: [D43] Obecně
to nezmarxy: nechávám bez komentáře většinu tvého příspěvku s hromadou urážek a demagogie. Pouze jsem objektivně spočítal a napsal dojezdové časy pro určité skupiny/směry dopravy. Žádný vnitřní brněnský tranzit (jak píšeš ty) neřeším, řeším pouze dopravu dojíždějící (z jakéhokoli důvodu) do Brna, resp. do jeho jižních částí. A uvažuju tak, jak bude uvažovat min. 90% řidičů, to jest podle času - minuta roli nehraje (ovšem podle toho ukáže navigace trasu :!: ), ale 5 minut už ano. Jestli někdo jede do Brna 20 minut nebo 25 a to každý den, je už nemalý rozdíl. A jakmile bude z čeho vybírat, velice pravděpodobně vybere tu rychlejší trasu, naprosto bez ohledu na to jestli bude smrdět v Bystrci nebo na VMO.

Nicméně, dlouhodobě jsem názoru a psal jsem to i několikrát zde na fórum, že nejpotřebnější úsek S43 je jednoznačně Kuřim-Svitávka a že brněnské VMO veškerou dopravu zvládne, pokud bude dokončena východní část VMO. Za tím si stojím pořád a naprosto bez ohledu na S43.

Netvrdím tudíž, že S43 úsek D1-Kuřim je naprostou nezbytností a měl stát včera, je to naopak úsek, který by klidně mohl vzniknout jako poslední z celé S43 a velice pravděpodobně i vznikne, ale v každém případě jedině v Bystrcké variantě. Bitýšská prostě nemá ani zlomek dopravní účinnosti co Bystrcká a naše země ještě minimálně x desetiletí nebude tak bohatá, aby takovéhle stavby mohla stavět, tedy ne jako 4-pruh. ;) Bitýšská se postaví jako 4-pruh jedině tehdy, až situace na VMO dospěje do stavu, že to prostě kapacitně nebude dávat a Bitýšská se proto vyplatí postavit, protože doprava na VMO bude doslova stát. A tento stav tady velice pravděpodobně nenastane nikdy, nevím kdo by tolik aut ani řídil. :crazy: To už dříve zkolabuje svitavská radiála než samotné VMO (mám na mysli včetně dostavěné východní části). Čili jde o to postavit dopravně účinnou stavbu a zároveň s menším vlivem na ovzduší a hygienu obyvatel než je vedení po VMO. A to Bystrcká varianta s tunelem pod Bystrcem splňuje. Pokud tomu nevěříš, stačí se podívat na mapu dálnic (snad nezpochybnitelně) zeleného Rakouska. ;)


16.11.2020 18:45:04
Profil
Online
 

Příspěvky: 1771
Příspěvek Re: [D43] Obecně
kot píše:
Nezmarxy toto forum je o diskusi a ne o urážkách.

Marx vymyslel diktaturu proletariátu a třídní boj; a to potom teklo krve. Ale vyjadřoval se noblesně. Tak když to zvládl Marx, zvládne to i nezMARXy.


16.11.2020 20:03:49
Profil
 

Příspěvky: 152
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Když jsem si přečetl oba příspěvky od nezmaraxy, potvrdilo se mi, že trvalé bydliště v Bastru je těžká psychiatrická diagnóza. Jinak inteligentní lidem vyráží pěna u úst, jakmile se před nimi D43 šeptem vysloví a zaklínají se panenskou čistotou pryglu a nedotknutelností jejich svaté městské části. Nad těžce zkoušenými Šimicemi jen ohrnují nos. Naprosto souhlasím s Aramem, že D43 přes Bastr pomůže nejvíc právě Bastru, i když o tom tito duševní nádeníci nechtějí slyšet. Na druhou stranu si nemyslím, že Žabovřeská problémy v západním sektoru VMO vyřeší. Docela bych se i vsadil, že se to na nájezdu od Kníničské bude štosovat a ne že ne.Nastane-li tahle situace, přijde čas dát ochutnat Bastru jejich vlastní medicínu a přiškrtit Kníničskou.


16.11.2020 21:32:31
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1345
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Docela bych byl rád, kdyby se tu dodržovala slušnost, u obou stran, ať už začal kdokoliv. Berme si příklad z trpělivosti Arama. Možná poslední příspěvky stejně skončí v koši, ale zcela jistě v případě pokračování diskuze podobným způsobem.


16.11.2020 22:29:17
Profil
 

Příspěvky: 457
Příspěvek Re: [D43] Obecně
Momentálně bydlím v Tišnově (asi Tiškov) a jezdit na (hypotetickou) křižovatku Kuřim sever cestou do Brna rozhodně nebudu, raději pojedu přes "centrum" Kuřasu. Jsem přesvědčen o tom, že jedině jižní obchvat Kuřimi dává smysl. Kuřim ovšem seje velké hnízdo odporu plánovaným rozšířením Foglarovy čtvrti.
Stejně tak nevidím smysl v obchvatu kolem Bítýšky. Městské tunely jsou elegantním řešením použitým v mnoha velkých městech. Ale než se něco začne stavět ještě se popíše obří hromada pixelů...


16.11.2020 23:29:08
Profil
 

Příspěvky: 3536
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek [D43] Obecně
Přesně tak, jižní obchvat Kuřimi je totální základ celé této problematiky. Protože je potřeba jižní obchvat, musí být od severu realizována německá varianta S43 (to jest přes Malhostovice). Co povede dál na D1, je na dalších 10 let, ale tohle postavit by chtělo opravdu do roku 2030 nejpozději :kladivo: Jsem se zasnil.

PS: to nezmarxy: Ještě dodatek, většinu příspěvku jsem se odhodlal dočíst až teď.
Je úsměvné, že si raději otevřeš okno v Bystrci teď, když po staré dálnici v centru Bystrce jezdí x tisícovek aut. Kdybych tam bydlel, tak radši začnu větrat, až tam postaví ten tunel pro S43 a většina téhle dopravy zmizí do tunelu. ;)


16.11.2020 23:52:51
Profil
 

Příspěvky: 303
Příspěvek Re: [D43] Obecně
TO nezmarxy:

Děláš si z nás srandu?

Nejdřív napíšeš že jedeš z Bystrce do Slatiny 250x centrem kvůli dětem a ženě a jen 3x mimo centrum a pak píšeš o atraktivitě MHD - to je poněkud protimluv....

A ještě by mně zajímalo jestli budeš vozit své děti i na VŠ? A to jsi je měl v centru i když chodili na ZŠ? A myslíš, že toto dělá víc než zanedbatelné procento populace.

Pokud ne tak ty děti jsou důvodem pro cestu přes město 4-6-8 let (dle gymplu) z cca 40 co jezdíš do práce (tedy při rovnoměrném rozložení populace jen 11% populace má tento důvod, pokud jezdí autem oba rodiče sami, což je čím dál častější tak možná spíš tak 7%).

Naopak jízda obou rodičů dvěmi auty je nutná pro děti v MŠ a družiny ZŠ ty totiž končí v 16:30 když máš štěstí, takže o stejné pracovní době rodičů si můžeš nechat jen zdát, ale to asi víš když máš děti. A to je cca 6 let (věk 3-9 let) tedy týká se to více rodičů než SŠ v centru.

Pokud by jsi chtěl omezit množství aut, tak by bohatě stačilo zlepšit MHD a nařídit všem MŠ a družinám v ZŠ pracovní dobu do 18h, to pak můžou rodiče jezdit jedním autem a stihnout to...


17.11.2020 10:09:21
Profil
 

Příspěvky: 537
Bydliště: Egerland
Příspěvek Re: [D43] Obecně
theodor less píše:
Marx vymyslel diktaturu proletariátu a třídní boj; a to potom teklo krve. Ale vyjadřoval se noblesně. Tak když to zvládl Marx, zvládne to i nezMARXy.


Marx žádnou diktaturu proletariátu ani třídní boj nevymyslel. Než si do někoho kopnu, tak si nejprve zjistím, jestli nekecám blbosti.


17.11.2020 17:25:36
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz