Dálnice do Tyrolska

rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od rumpeak »

balance píše:Tak Verona asi proto, ze je tam 1. dalnicni krizovatka na A22 ... to uz smysl dava, ne? ;)
První dálniční křižovatka je opravdu v Bolzanu s SS38 na Merano.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od egelebege »

martin píše:A když už bych chtěl do toho rýpnout, tak teda nevím, co tam dělá ten Erfurt
Já nevim co je na tom Erfurtu tak skvělýho, že ho cpou kam se dá...
er.JPG
er.JPG (51.46 KiB) Zobrazeno 27448 x
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od mapman »

Erfurt, no..

Předně, je to hlavní město spolkové země Durynsko a hlavně to byl taky poslední velký cíl na A4 za DDR, nově už je značen Frankfurt ;)
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od pp21 »

mapman píše:Erfurt, no..
... a hlavně to byl taky poslední velký cíl na A4 za DDR, nově už je značen Frankfurt ;)
Kontrolní otázka ... nepleteš si Erfurt s Eisenachem?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od mapman »

Nope, mluvim opravdu o Erfurtu, par fotek jako dukaz:
Přílohy
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
e49bny2.jpg (22.13 KiB) Zobrazeno 27390 x
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
e49ckm7.jpg (32.95 KiB) Zobrazeno 27389 x
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
DDR znaceni na A4×A9 u Hermsdorfu
e40dw3.jpg (21.68 KiB) Zobrazeno 27391 x
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od adamos »

Moc pěkný fotky, už dlouho jsem něco tak zajímavýho neviděl. Úplně na mě dýchly osmdesátá léta, kdy jsme skončili na dlážděné (!) dálnici kdesi za Eisenachem :-)
Zpětně jsem si uvědomil tehdejší nešvar DDR - neznačit dálnice čísly. Co jsme se tam kdysi o dovolené nabloudili...
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
multi
Příspěvky: 575
Registrován: 17.3.2009 16:46:54

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od multi »

DDR neznačila dálnice čísly?! :shock: Tak to je síla, podle fotek, ale bylo i vše ostatní evidentně v bezvadném stavu. :D
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Sosa »

Podle fotek jsou tam je E-čka.Jinak značení obyčejných silnic měli dobré-tam byl problém že si na to člověk zvykl a pak když jedno chybělo....
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od JirkaS »

multi píše:DDR neznačila dálnice čísly?! :shock: Tak to je síla, podle fotek, ale bylo i vše ostatní evidentně v bezvadném stavu. :D
Nepřijde mi to nějak překvapivé. Sice těch dálnic měli díky Hitlerovi trochu víc, ale jinak ani u nás se dálnice čísly neznačily. Značeny byly také pouze E.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

Praha je nově už na značce A9/A93. Pak je zas až od Regensburgu na návěstích, už ale všude.
Přílohy
A9
A9
prag.jpg (78.36 KiB) Zobrazeno 27021 x
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

Toto jsem na Brenneru při návratu z letní dovolené nečekal:
Přílohy
2.jpg
2.jpg (9.09 KiB) Zobrazeno 26298 x
1.jpg
1.jpg (30.85 KiB) Zobrazeno 26298 x
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od martin »

No a pak ať někdo předepisuje zimní gumy od listopadu do března...
Geo
Příspěvky: 799
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Geo »

Zdalo se mi to, nebo konecne na Dreiecku Holledau ve smeru A9->A93 staly nove navesti? Driv to bylo dost prekvapko, kdyz clovek vyjel na kopec. Tedka uz je prvni cedule pod kopcem.
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Mikulik »

Já nevím, bylo na A9 směrovka Praha dřív?
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

Byly tam extrémně staré a ten poslední z nich vyměnili v roce 2010, viz můj příspěvek o něco výše. Patrně tedy teď vyměnili i ty zbylé, máte fotku?
Geo
Příspěvky: 799
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Geo »

Fotku bohuzel nemam, ale vsimnul jsem si toho proto, ze sloup jedne z tech starejch ceduli zakryval tu novou.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

A93 jižně hned u A6 - aktuální stav AB povrchu.
Přílohy
a93-2.jpg
a93-2.jpg (34.1 KiB) Zobrazeno 24611 x
a93-1.jpg
a93-1.jpg (44.16 KiB) Zobrazeno 24611 x
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

No potěš!
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 796#p94796
Dva roky oprava šestipruhu před Mnichovem, kde je 120 000 aut denně. Vždy květen-říjen! Tak všichni, kdo se tudy chystáte do Alp, Itálie atd. alespoň můžete zkusit novou B15n;)
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Hanes »

Novou patnáctku bych nezkoušel, protože se nedostaneš ani k A92 a pak jedeš stejně na Mnichov a nevyhneš se prakticky ničemu. Jinak raději na Linz a pak na Alpy.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od mapman »

Novou patnáctku bych rozhodně zkoušel, je prodloužená až za Ergoldsbach a úsek po staré patnácte má už jen jednotky kilometrů. Člověk se sice dostane jen na A92 ale z ní je možné pohodlně východním obchvatem letiště Mnichov (Flughafentangente) se dostat až na A94 pro případ velkých kolon a tam už je to mnohem lepší... Časová ztráta je i při normální provozu oproti trase po A9 a A93 jen cca 17 minut.

http://goo.gl/maps/Hpn8o
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od hh »

Hanes: já tam jezdím a paráda! A s opravou na A9 to tudy bude určitě časově kratší, ale jeďte kudy chcete.
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Hanes »

A když máš ucpaný Autobahnring mezi M-Ost a M-Sued, tak Ti nepomůže ani A94. A bývá to docela často v sezonách (slyším to v radiu), cca 3x týdně.

Další věc: Kolikrát jsi jel mezi AS Landshut/Essenbach(A92) a AS Ergoldsbach(B15 neu) v pátek odpoledne kolem 17. hodiny? Jedním slovem: KATASTROFA Ten úsek, který má cca 12km se dá jet i hodinu (vlastní zkušennosti).
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od mapman »

Stejně tak jako se dá jet dvě hodiny z Holledau na A99. Je to prostě o volbě trasy, za zkoušku ale B15 rozhodně stojí, hlavně v sobotních letních špičkách, kdy je A99 zavalená žlutými espézetkami...
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od Hanes »

Naprosto souhlasím, proto jsou v Německu Holendři tak oblíbení. Umějí jen přecpat dálnice.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
pivko
Příspěvky: 1019
Registrován: 15.3.2009 23:17:26

Re: Dálnice do Tyrolska

Příspěvek od pivko »

Hanes píše:A když máš ucpaný Autobahnring mezi M-Ost a M-Sued, tak Ti nepomůže ani A94. A bývá to docela často v sezonách (slyším to v radiu), cca 3x týdně.

Další věc: Kolikrát jsi jel mezi AS Landshut/Essenbach(A92) a AS Ergoldsbach(B15 neu) v pátek odpoledne kolem 17. hodiny? Jedním slovem: KATASTROFA Ten úsek, který má cca 12km se dá jet i hodinu (vlastní zkušennosti).
Zácpa může být všude. Nicméně pokud je více alternativních tras, tak si prostě vyberu tu, která je zrovna volná, ne? Když už dneska máme ten Google...
Odpovědět

Zpět na „Německo“