Bayern - Bavorsko
Re: Bayern - Bavorsko
Prosím, my co neumíme německy, řekl by někdo, o co zhruba jde?
Re: Bayern - Bavorsko
Slovutnemu panu (baronu) Finckovi patri (-la) spousta zeme kolem Mnichova, mimo jine lesy a pole jihovychodne od Mnichova. V textu se uvadi az 80% trasy dalnice.
Planovana dalnice (ve stavu pred stavebni dokumentaci?) byla na jeho intervenci ministerstvem zrusena, castecne vymenou za bezproblemove planovani A94, B304 a dalsich.
Z odlehcovaci dalnice Mnichov-Rosenheim zbylo jen dalnicni krizeni na A99 a nekonecne zacpy na A8.
V druhem odkazu je zprava o bourani nevyuziteho mostu pro jeho spatny stav.
Planovana dalnice (ve stavu pred stavebni dokumentaci?) byla na jeho intervenci ministerstvem zrusena, castecne vymenou za bezproblemove planovani A94, B304 a dalsich.
Z odlehcovaci dalnice Mnichov-Rosenheim zbylo jen dalnicni krizeni na A99 a nekonecne zacpy na A8.
V druhem odkazu je zprava o bourani nevyuziteho mostu pro jeho spatny stav.
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Bayern - Bavorsko
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=210&t=5432 , došlo ke zřícení mostu na dálnici A7, kde se budoval nový most vedle starého z roku 1965: dva dělnící na místě zemřeli, dalších 6 je zraněných. Nespadl celý most, ale jeho část spolu s lešením.
Provoz na dálnici to nijak neomezilo.
Provoz na dálnici to nijak neomezilo.
Re: Bayern - Bavorsko
Dalsi priklad na tema "i kdyby to jediny zivot zachranilo"
Na A92 a A93 do Mnichova si nemci dobrovolne rozrezali po 500m pekne dalnice a lopatami a rucnim valcem vyrobili ca. 3m siroke dilatacni AB spojky. Vyska vznikleho hrbu odpovida pouzite technologii.
Na A92 a A93 do Mnichova si nemci dobrovolne rozrezali po 500m pekne dalnice a lopatami a rucnim valcem vyrobili ca. 3m siroke dilatacni AB spojky. Vyska vznikleho hrbu odpovida pouzite technologii.
Re: Bayern - Bavorsko
S ohledem na výjezd mnoha Čechů na prázdniny jsem se díval, proč se i mimo špičky furt tvoří velké kolony na tom šestipruhu A9 před Mnichovem a našel jsem tuto zajímavou informaci:
http://www.abdsb.bayern.de/projekte/pla ... eigabe.php (bude pojížděný odstavný pruh)
chudáci, s těma jejich intenzitama už to nemá výhru ...
B15n opět nabývá na smyslu;)
http://www.abdsb.bayern.de/projekte/pla ... eigabe.php (bude pojížděný odstavný pruh)
chudáci, s těma jejich intenzitama už to nemá výhru ...
B15n opět nabývá na smyslu;)
Re: Bayern - Bavorsko
No jestli to chápu správně, tak loni dělali ten pojížděný odstavný pruh z Neufahrnu po Allershausen, a letos ho dodělávají až k Holedau, tedy odbočce z A9 na A93 a na Prahu. Navíc na A92 kolem Landshutu se taky něco děje.
Ještě zajímavější je to ale na A8 tam se dělají běžně kolony, i když tam už ten pojížděný odstavný pruh mají.
Ještě zajímavější je to ale na A8 tam se dělají běžně kolony, i když tam už ten pojížděný odstavný pruh mají.
Re: Bayern - Bavorsko
Přesně. A co s tím budou dělat? Stavět 5+5?
Z normální nové/opravené 2+2 mám radost, toto už je šeredné.
Z normální nové/opravené 2+2 mám radost, toto už je šeredné.
Re: Bayern - Bavorsko
Co je zas toto! Na A93 i A92 jsou po já nevím 200m asfaltové překopy v betonové vozovce, je to udělané strašně, celé auto se otřese, jakýkoliv dojem z pohodlné jízdy je tatam, zničená dálnice! Já žasnu, tím spíš, že to je v Německu!
Důvodem asi byly ty loňské vedra, kdy jim to praskalo, ale toto je teda šílené řešení. Vedle toho je D5 zlatá!
Na A92 to hází, ale rychlost je plná, na A93 je navíc 80! Nikdo to nedodržuje, fakt žasnu!
Důvodem asi byly ty loňské vedra, kdy jim to praskalo, ale toto je teda šílené řešení. Vedle toho je D5 zlatá!
Na A92 to hází, ale rychlost je plná, na A93 je navíc 80! Nikdo to nedodržuje, fakt žasnu!
- Přílohy
-
- A93.jpg (49.14 KiB) Zobrazeno 14542 x
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Bayern - Bavorsko
Ten chybějící zbytek ringu A99 je asi kruciální, když všichni musej valit okolo Mnichova jednou stranou, pak to tam snad ani 10-pruh nezachrání Neznám trasování a v podstatě ani problematiku (ne)dostavění obchvatu obecně, ale jižněji kolem zmíněného Grünwaldu a Oberhachingu nevidím zásadnější problém (tedy laickým okem a od stolu). Klidně mi o tom něco řekněte, rád se něco dozvím
Re: Bayern - Bavorsko
Principialne stejny problem jako Suchdol.
Re: Bayern - Bavorsko
Profil podobny jako u Radotina k Vltave, tudiz trasa tunelem nebo lesem. Navic s tunely Planegg a Oberhaching.
Technicky nic neresitelneho. Problemem je, ze v miste ziji bohati a OPRAVDU bohati lide a ti budou z principu proti.
Aktualni jsou oficialne vsechny aktivity okolo tohoto useku zastaveny.
(tudiz jeste hur nez pod Suchdolem)
Jinak A995 je pozustatek z doby, kdy se mela proluka v A8 povrchove podel zeleznicni trate spojit. Nezastaveny pruh na severu je stale videt.
Technicky nic neresitelneho. Problemem je, ze v miste ziji bohati a OPRAVDU bohati lide a ti budou z principu proti.
Aktualni jsou oficialne vsechny aktivity okolo tohoto useku zastaveny.
(tudiz jeste hur nez pod Suchdolem)
Jinak A995 je pozustatek z doby, kdy se mela proluka v A8 povrchove podel zeleznicni trate spojit. Nezastaveny pruh na severu je stale videt.
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Bayern - Bavorsko
Tunnel development set for Englischer Garten in Munich, Germany
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Bayern - Bavorsko
Severní Bavorsko zesílilo rozpočet pro expanzi dálniční sítě
Autobahndirektion Nordbayern: http://www.abdnb.bayern.de/
Rozpočet této organizace byl po mnoho let mezi 320 a 380 mil. €, ale již dosáhl 520 mil. € a bude se v tomto rozmezí pohybovat i nadále. Priority jsou jasné: zesílit investice do dálnic.
Hlavní práce se odehrají na A3 a A6 a na mostech. Třeba 94 km na A3 mezi Aschaffenburg a Würzburg se rozšíří do roku 2019 na 6-pruhů, což si vyžádá 1,3 mld. €. Federální dálnice A3 je 778 km dlouhá dálnice, která jde od Nizozemie (u Wesel) k rakouským hranicím (u Passau). Leží na ní města jako Düsseldorf, Leverkusen, Cologne, Wiesbaden, Frankfurt, Würzburg, Nuremberg and Regensburg. Je to důležitá spojnice s průmyslovou oblastí a jižním Německem. Mnoho částí je již na 6-pruh, tedy 2x3 i s odstavním pruhem včetně 300 km úseku mezi Oberhausen a Aschaffenburg a tyto práce mají proto pokročit.
Federální dálnice A6 s délkou cca. 480 km, Via Carolina je důležitým koridorem mezi Nürnberg (bráno z pohledu Bavorska) a hranicemi ČR, přičemž začíná u hranic s Francii (u Saarbrücken) a proto se u Nürnberg budou provádět investice na zlepšení průjezdnosti.
Autobahndirektion Nordbayern: http://www.abdnb.bayern.de/
Rozpočet této organizace byl po mnoho let mezi 320 a 380 mil. €, ale již dosáhl 520 mil. € a bude se v tomto rozmezí pohybovat i nadále. Priority jsou jasné: zesílit investice do dálnic.
Hlavní práce se odehrají na A3 a A6 a na mostech. Třeba 94 km na A3 mezi Aschaffenburg a Würzburg se rozšíří do roku 2019 na 6-pruhů, což si vyžádá 1,3 mld. €. Federální dálnice A3 je 778 km dlouhá dálnice, která jde od Nizozemie (u Wesel) k rakouským hranicím (u Passau). Leží na ní města jako Düsseldorf, Leverkusen, Cologne, Wiesbaden, Frankfurt, Würzburg, Nuremberg and Regensburg. Je to důležitá spojnice s průmyslovou oblastí a jižním Německem. Mnoho částí je již na 6-pruh, tedy 2x3 i s odstavním pruhem včetně 300 km úseku mezi Oberhausen a Aschaffenburg a tyto práce mají proto pokročit.
Federální dálnice A6 s délkou cca. 480 km, Via Carolina je důležitým koridorem mezi Nürnberg (bráno z pohledu Bavorska) a hranicemi ČR, přičemž začíná u hranic s Francii (u Saarbrücken) a proto se u Nürnberg budou provádět investice na zlepšení průjezdnosti.
Re: Bayern - Bavorsko
Bavorský vrchní správní soud rozhodl, že Bavorsko musí zavést do konce roku 2017 zákaz provozu dieselových motorů v Mnichově. Spolkoví zákonodárci nyní zkoumají, zda je takový zákaz proveditelný v souladu s německým zákonem o provozu na pozemních komunikacích. Jinak bude zavedena "modrá plaketa", která vyloučí špinavější dieselová auto z vnitřní části města. Žalobu podala organizace Dueusche Umwelthilfe (zkratka hnutí DUH) Spolkový ministr dopravy Dobrindt je proti, naopak spolkové ministerstvo ŽP to přivítalo. Žádné další bližší informace v článku nejsou. Ale už jsem podobné požadavky zaznamenal i v rádiu před 2 týdny.
Takže Automaty a jiné aktivisty nemáme pouze my
https://www.welt.de/regionales/bayern/a ... erbot.html
Takže Automaty a jiné aktivisty nemáme pouze my
https://www.welt.de/regionales/bayern/a ... erbot.html
Re: Bayern - Bavorsko
Cistsi a spinavejsi diesely jsou jenom ve zkusebnim cyklu. V provozu jsou na tom vsechny stejne.
Viz vysledky mereni znecisteni ovzdusi na mestskem okruhu v Mnichove: za 10 let se sice 1-2x obnovil vozovy park, znecisteni vzduchu je ale takrka totozne.
Viz vysledky mereni znecisteni ovzdusi na mestskem okruhu v Mnichove: za 10 let se sice 1-2x obnovil vozovy park, znecisteni vzduchu je ale takrka totozne.
Re: Bayern - Bavorsko
však ono na ty turbobenzíny taky jednou dojde
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Bayern - Bavorsko
Po 40 letech debat se dostává blíže k realizaci tunel Starnberg. Náklady na projekt se odhadují na 162 mil. €, bude asi 30 km JZ od Mnichova. Tunel spojí vytížené B2 a A95 v délce 2,2 km, z čeho samotný tunel bude dlouhý 1,9 km. Výstavba má trvat 4 roky, odevzdání do provozu nejpozději v roce 2025. Nyní nastupují přípravní práce potřebné k výstavbě. Výstavbu nyní schválilo politické vedení regionu, přičemž právě politici roky zpomalují mnoho staveb pro různé formy trasování a tříští se pak i veřejné mínění.
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bayern - Bavorsko
Během března by mělo začít rozšiřování A99 mezi A9, A94 a A8 na 4+4 pruhy. Začne se rozšiřováním mostů a celá přestavba by měla trvat čtyři roky.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Bayern - Bavorsko
K tunelu Starnberg:
http://www.verkehr-starnberg.de/index.p ... 17&item=21
http://www.verkehr-starnberg.de/index.p ... 17&item=21
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Bayern - Bavorsko
https://www.bayernkurier.de/wp-content/ ... 24x999.jpgDiaľničiar píše:Tunnel development set for Englischer Garten in Munich, Germany
obrázek, jak by to mělo vypadat
Re: Bayern - Bavorsko
Tunel je uz jen "bizuterie". Hlavne, ze se dodelal treti pruh a zmizel semafor.
Jinak na konci A94 u Harthofen se po letech objevil bagr. Na jare by se meli pustit konecne i do zemniho telesa.
Jinak na konci A94 u Harthofen se po letech objevil bagr. Na jare by se meli pustit konecne i do zemniho telesa.
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bayern - Bavorsko
Informace z výstavby A94:
http://www.isentalautobahn.de
http://www.isentalautobahn.de
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Bayern - Bavorsko
Kromě posledních tunelů, o kterých jsem psal je ve výhledu další tunelová stavba v Mnichově. Jedná se o nový silniční tunel v Oberau jižně u Mnichova. Tunel bude mít délku 3 km a náklady na jeho výstavbu se pohybují kolem 204 mil. €. Vyformuje se jako součást spojení B2 s Garmisch-Patenkirchen s pokračováním na Rakousko; B2 a A95. Projekt se má ukončit v roce 2022, ale doteď není jasné jak se zajistí financování. Tohle řešení je již neodkladné, protože všechna doprava jde středem Oberau. Nový tunel tak přinese odlehčení obydlených částí. Délka 3 km v navrhované trase zajistí i nejlepší variant z hlediska řešení ohledně ŽP.
Jak jsem psal o tunelu Starnberg za 162 mil. €, tak ten je jižně od Mnichova a severně od Oberau. S jeho výstavbou se má začít v roce 2018.
Jak jsem psal o tunelu Starnberg za 162 mil. €, tak ten je jižně od Mnichova a severně od Oberau. S jeho výstavbou se má začít v roce 2018.