Právě je 30.3.2020 19:54:30




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 249 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Bayern - Bavorsko 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 938
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Během března by mělo začít rozšiřování A99 mezi A9, A94 a A8 na 4+4 pruhy. Začne se rozšiřováním mostů a celá přestavba by měla trvat čtyři roky.

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


4.3.2017 16:21:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 371
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
K tunelu Starnberg:
http://www.verkehr-starnberg.de/index.p ... 17&item=21


4.3.2017 16:49:14
Profil
 

Příspěvky: 1071
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Diaľničiar píše:
Tunnel development set for Englischer Garten in Munich, Germany :arrow:

https://www.bayernkurier.de/wp-content/ ... 24x999.jpg
obrázek, jak by to mělo vypadat


15.3.2017 10:30:47
Profil
 

Příspěvky: 371
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Tunel je uz jen "bizuterie". Hlavne, ze se dodelal treti pruh a zmizel semafor.

Jinak na konci A94 u Harthofen se po letech objevil bagr. Na jare by se meli pustit konecne i do zemniho telesa.


21.3.2017 16:32:44
Profil
 

Příspěvky: 938
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Informace z výstavby A94:
http://www.isentalautobahn.de

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


24.3.2017 20:34:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13820
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Kromě posledních tunelů, o kterých jsem psal je ve výhledu další tunelová stavba v Mnichově. Jedná se o nový silniční tunel v Oberau jižně u Mnichova. Tunel bude mít délku 3 km a náklady na jeho výstavbu se pohybují kolem 204 mil. €. Vyformuje se jako součást spojení B2 s Garmisch-Patenkirchen s pokračováním na Rakousko; B2 a A95. Projekt se má ukončit v roce 2022, ale doteď není jasné jak se zajistí financování. Tohle řešení je již neodkladné, protože všechna doprava jde středem Oberau. Nový tunel tak přinese odlehčení obydlených částí. Délka 3 km v navrhované trase zajistí i nejlepší variant z hlediska řešení ohledně ŽP.

Jak jsem psal o tunelu Starnberg za 162 mil. €, tak ten je jižně od Mnichova a severně od Oberau. S jeho výstavbou se má začít v roce 2018.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


31.3.2017 12:06:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 159
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Hanes píše:
Informace z výstavby A94:
http://www.isentalautobahn.de



A to je hezký když Němci použijou na prezentaci A94 obrázek z český dálnice !


31.3.2017 15:54:33
Profil
 

Příspěvky: 1277
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Tunel Oberau se již delší dobu staví, jel jsem tam před měsícem a půl. Před Oberau je velká plocha zabraná stavbou, jsou zde již výsypky z ražby. Díky tomu (ale i díky semaforu a přechodu) v Oberau jsou časté zácpy.
zde je článek a video
https://www.merkur.de/lokales/garmisch-partenkirchen/oberau-ort60590/umfahrung-oberau-arbeiten-am-suedportal-starten-7450480.html
http://www.sueddeutsche.de/bayern/verkehrsprojekte-unten-durch-1.3429183


31.3.2017 16:05:52
Profil
 

Příspěvky: 1277
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Zde je nákres z projektu

Obrázek


31.3.2017 16:24:01
Profil
VIP

Příspěvky: 13820
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Dálnice A6 nedaleko Schwabach se začíná tímto měsícem rozšiřovat, přičemž práce potrvají do roku 2019. Jedná se o úsek od exitu Roth po exit Schwabach - West v délce 6,2 km.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dálnice A6 se bude rozšiřovat i u Nürnberg a to mezi Kreuz Nürnberg-Ost a Kreuz Nürnberg-Süd v celkové délce 5,7 km.

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


7.4.2017 22:07:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13820
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Na bavorské dálnici vzplál autobus se seniory, osmnáct jich uhořelo :arrow:

http://zpravy.idnes.cz/bavorsko-nehoda- ... ranicni_jj

Osmnáct mrtvých a třicet raněných si v pondělí vyžádala srážka autobusu s kamionem na německé dálnici A9 nedaleko českých hranic ... autobus narazil zezadu do kamionu kolem sedmé hodiny ranní, když se na dálnici začala tvořit kolona

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


3.7.2017 14:08:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1277
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Nevíte, zda je v plánu nějaké rozšíření nebo úpravy na A8 mezi mezi Bad Reichenhall a Rosenheim? Většina úseku má pouze 2+2 zcela bez odstavného pruhu, jenom se zálivy po několika stech metrech. Dále žádné nebo zcela nedostatečné protihlukové stěny, přičemž v bezprostřední blízkosti jsou obytné domy, krásná stavení, farmy. Podle mě kapacita už absolutně nedostačuje, navíc se jedná o úsek, kde je spousta stoupání a klesání, které už dnešním normám těžko odpovídá.


10.7.2017 10:17:34
Profil
 

Příspěvky: 115
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
V planu je 3+3, na nekterych mistech je nutne vect trasu jinak nebo tunelem (stoupani/klesani kolem Bernau napr.). Mluvi se o tom dvacet let, nasadili salamovou metodu a pomalu pripravuji mosty, sjezdy, parkoviste.


10.7.2017 12:07:29
Profil
 

Příspěvky: 1277
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
NoOne - díky za info.

Tak v pondělí připravili hlavně parkoviště. Celá A8 směr Rosenheim kompletně uzavřena až do úterý do rána, kvůli asfaltování nového povrchu. Celá doprava svedena na sjezd 105 Frasdorf na značku "dej přednost v jízdě", kterou nikoho nenapadlo otočit. Na dálnici žádná informační tabule. Kolona 7 km, 2 hodiny čekání. Policie nikde. Německý Ordnung se postupně stává minulostí...


10.7.2017 15:29:48
Profil
Autor

Příspěvky: 2447
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Všude je už moc aut, už to nejde jako dřív ... A to je jenom nějaká oprava stávajícího povrchu, 10 let uzavírek až se bude dělat šestipruh nás teprve čeká. A ani pak se 200 nesvezeš, protože moc aut :(


10.7.2017 15:38:58
Profil
 

Příspěvky: 1654
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Já se teď svezl po A3 u Pasova a Deggendorfu a překvapilo mě (kromě už stabilně vypadajícího kontrolního protimigračního checkpointu až za prvním sjezdem po příjezdu z Rakouska, že na podobném omezení jako u nás na D1, tj. 2+2 úzké pruhy s privzorními svodidly v jednom pásu mají jenom 60ku.

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


10.7.2017 16:04:18
Profil
 

Příspěvky: 115
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Na "puvodnich" usecich A3 je zuzeny levy pruh jeste uzsi nez na D1, je tam take zakaz predjizdeni, max sirka vozidla jen 2m a infotabule o stridave jizde. Kdyz po povodnich 2014 na jednom useku u Degendorfu meli 2+1, stalo se tam i v noci.


11.7.2017 18:10:17
Profil
 

Příspěvky: 357
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Nu dneska jsem se opět projel po DE a musím říci, že tempomat se tam vůbec nevyužije. Jak bylo řečeno: moc aut. Akcelerace a deakcelerace. Skoro mi to připadá sem tam jako v itálii. A3 u Regensburgu je toho zářným příkladem. Pravý samý LKW a levý kolona PKW jedoucí o něco rychleji než LKW.
Jinak jsem si všiml, že tam mají, zvláště na A7, docela hodně mostů, které jsou v rozpadajícím se stavu. Viz značka - Mezery mezi LKW 100m a to i při koloně. Prostě aby na most nevjely náhodou dva nákladáky, nebo omezení na 40t na dálnici na most. Tak je otázka, jak na tom jsou soudruzi z další říse...

_________________
Zdržuji se hlavně jižně od Dunaje, ale rád se podívám i na severní břeh a sem tam i na západ od Rýna.


12.7.2017 22:48:35
Profil
VIP

Příspěvky: 13820
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
V kolonách je dekádu polovina západu. V kolonách je ale i východ, jenomže nejen na dálnicích, protože východ je zdaleka všude ani nemá. Technický stav objektů, které tady stojí od druhé světové války bez větší údržby je špatný snad všude. To není žádná německá specialita, slovenská specialita nebo americká specialita. Ulice, na kterých stojí zástavba RD má síťové rozpady vozovek. Věk ulic ve GB je 52 let, v Londýně 32 let. Destrukce je tady v rámci změny klimatu, intenzivnější poškození ze slunečního záření, ze silnějších zimních období, z povodní, protože máme přívalové deště, které nahrnou na vozovku takový objem vody, že to nezvládá ani extra silniční kanalizace. Nebo se prožene úseky dálnic bahno ze sousedních polí a kopců, sesunou se svahy. Proto se stále více úseků odevzdává do formy PPP, najednou to nejde. Jednak najednou kdo by to všechno platil? Z hlediska uživatelů ať stát nebo motorista. Nebo se to musí omezovat; hmotností, rychlostí. Čast když hmotností tak i z 2x3 máme na mostech v Německu jen 2x2. A nemůže se všechno najednou opravovat, to by se ten provoz zcela zhroutil, takže se musí budovat i něco nové. Alr to třeba uvázlo v přípravách. A tak se dočtete o rekordních balíčcích a to zase není jen o Německu; rekordní infr. balíčky mají jak v Kanadě tak v Austrálii a připravuje se i v USA, ostatně zákon FAST do roku 2020 je značným navýšením, i když stále nepostačujícím. Holandsko má za rok 2016 o 13% přetíženější silnice než v roce 2015, Rotterdam kolabuje zcela a to jsou v té zemi rekordní výdaje do nové výstavby, ale ten efekt, než se dostaví, tak to potrvá. I Německo připravuje nové projekty a zvětšují se balíčky investicí jak na celostátní tak na spolkových úrovních, ale rovněž to potrvá. V Německu je akutní nedostatek parkovišť pro LKW a to je další věc, nesmírná zátěž nákladní dopravy pro celou EU (a vůbec svět) tím jak se přetransformovala ekonomika uplynulých 20-25 let. Všichni chtějí mít všechno do 48h, průmysl do 72h a je to značně obtížné nemluvě o tom, že motorizace stoupá, ona stále stoupá, věk silniční infrastruktury je vyšší, nové tahy nejdou ruka v ruce těmto faktorům a tak každá oprava značí zpoždění, každá DN značí zpoždění. Neřeší to ani elektronizace všech služeb, i když značně pomáhá a zrychluje provoz. Bavorsko není výjimkou. To si stačí zajet do Mnichova jaká je situace tam a blízko, jak se z odstavního pruhu provede normální do času atd. A bude hůř, pokud nedojde k poklesu výkonu ekonomiky, tak ten dopravní proud nezmizí. Ale pokud takový šok dojde, tak se sníží investice do výstavby/oprav, takže se to stejně zase nezlepší a při oživení růstu se to vrátí zpátky. Obecně lze říct, že přesun prostředků ze západu na východ Německa zhoršil situaci. Na východě se rozpadají betonky, na západě nepostačuje kapacita. Hlavní trasy dávno mají být na 2x3 až 2x4 a oni jsou na mnoha místech jen na 2x2 a se starými MÚK, které zpomalují provoz na samotných dálnicích. Německo je velká země, takže je obtížné všude najednou investovat. Některé dálnice nejsou stále dokončené, některé mosty se budují/opravují celou věčnost. A nejdříve jedna polovina a pak zas ta druhá a to jsou často úseky, kde to jednoduše udělá kolonu na 1,5h. Vážnější DN udělají zdržení na další 2h. Projet Německo od východu na západ nebo z jihu na sever trvá běžne o +3h déle než si myslíte, že to stačíte projet a když zrovna ne, máte jen štěstí. Výhra to není ani v noci pro přepravu stovek nadrozměrů, které často blokují celý jízdní pás. A již jezdí jen hlavně v noci, protože přes den by nastal totální kolaps. A to ještě když se tak někde pořádá nějaká sportovní akce ... o tom, že by se snad během několika let rozšířilo 3.000 km sítě a vybudovalo 1.500 km nových dálnic si nechte zdát, takže lepší to prostě nebude. Jen se kde tu zlepší plynulost, jinde zůstane stejná a dál se zhorší.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


12.7.2017 23:11:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 357
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Diaľničiar: S tím souhlasím. Jezdím hodně S - J a obráceně. Dneska to byla ale hrůza hrůzoucí. Jinak co by mě osobně potěšilo, kdyby v rádiu říkali ke jménum křižovatek i čísla sjezdů. Neb vědět, kde je jaký sjezd je složitěší, než si to dopočítat. Ale s tím se tu nic neudělá a je to i zvyk v AT.
Je pravda, že dávno měli mít vše v rozsahu min. 2x3. Už i němci říkají, že je lepší využívat silnice typu B a L, že jsou prostě rychlejší než pomalu jedoucí kolona na dálnici. Ohledně oprav se mi zdá, že tento rok to graduje.
Někdy si říkám, že je vhodné zavést dálniční známku a tou selektovat trošku dopravu na dálnici, jako v AT a ČR. Zase na druhou stranu je to zátěž pro obce v okolí, kudy se hledá dopravní cesta. Prostě člověk si nevybere a určitě to nebude lepší... žel...

_________________
Zdržuji se hlavně jižně od Dunaje, ale rád se podívám i na severní břeh a sem tam i na západ od Rýna.


12.7.2017 23:28:43
Profil
Autor

Příspěvky: 2447
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Petanecek píše:
zvláště na A7, docela hodně mostů, které jsou v rozpadajícím se stavu. Viz značka - Mezery mezi LKW 100m a to i při koloně.

No jasně ekon.boom 60. let a tisíce mostů ve stáří 50 let nikdy velkou opravu nezažily.


13.7.2017 8:42:00
Profil
 

Příspěvky: 115
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Po padu totalitnich rezimu doprava kolabovala mnohem casteji nez si pamatujem. Stav dalnic perfektni, ale pred vetsimi krizenimi, vyznamejsimi najezdy se nouzove brzdilo temer do zastaveni, a stau jako byly tenkrat jiz nezname.

93 - cesta na Istrii - 13 hodin stani na obchvatu Mnichova, fronta stovky kilometru az po Karavanky, venku pres 30
93 - cesta z Istrie - 6 hodin v noci na A8 u Inntalu (kolona se nerozjela, policie couvala po prostredni care a houkackou budili ty co spali)
94 - vanoce v Rakousku - 7 hod nocovani na A95, kanystry benzinu na topeni a snidane od charity
Nürnberg - Stuttgart - rozjezd/brzdeni/rozjezd/brzdeni - po 20ti letech se jede pomalu, ale jede se. Bundesky staly tenkrat, stoji i dnes.
A9 v prubehu rozsireni (A93 koncila za Weidenem) na 3+3 nejezditelna (3hod plus nestacily), A3 je v tom stavu dodnes.

Vetsina lidi ma v pameti pohodove jezdeni po nemecku 2000 - 2005. V te dobe prestaveli na hodne mistech "brejle", zavedli liniove rizeni a dalo se jezdit velmi rychle. Dneska se dlouho stoji jen pri bourackach, jinak to sice pomalu, ale predsi jede.
Situaci take hodne zmenila gps navigace, pul populace neumi cist v mapach a neumeli si najit objizdnou trasu, dnes ji ma kazdej v telefonu.


13.7.2017 15:07:48
Profil
VIP

Příspěvky: 13820
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
B85 Roding, dnešním dnem se zahajují práce :arrow:

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


26.7.2017 21:12:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 526
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
K te historii stani v zacpach se mi nedari nic dohledat. Ani v textoveho. Holt doba predinternetova. Tak kdyby nekdo neco nasel, tak dejte vedet.


26.7.2017 21:40:22
Profil
 

Příspěvky: 1654
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: Bayern - Bavorsko
Spousty leteckých fotek z rozšiřování A6 u Norimberka: http://www.bildergalerie-autobahn-nordb ... g_ost.html

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


12.8.2017 11:53:04
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 249 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz