Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
-
- Autor
- Příspěvky: 99
- Registrován: 25.2.2009 22:14:27
- Kontaktovat uživatele:
Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Počet obyvatel: cca. 2,9 mil.
Sídlo spolkové země: Kiel (cca. 0,25 mil. obyv.)
Další město: Lübeck (cca. cca. 0,22 mil. obyv.)
Oficiální odkaz na spolkovou zemi
https://www.schleswig-holstein.de/DE/Ho ... _node.html
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.4.2021 15:17:17, celkem upraveno 4 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Německá agentura DEGES vyzvala uchazeče k účasti v tendru na další A-model PPP. Jednat se má o rozšíření dálnice A7 mezi městy Bordesholm – Hamburg na 3+3 jízdní pruhy a následnou správu této dálnice koncesionářem. A model PPP spočívá mimo jiné i v převzetí rizika poptávky - projekty obvykle sestávají právě z rozšíření úseků z 2+2 na 3+3.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Německý ústavní soud zastavil pokračování stavby A20 (odkaz v němčině):
http://www.welt.de/regionales/hamburg/a ... -A-20.html
http://www.welt.de/regionales/hamburg/a ... -A-20.html
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
hh: Klasika. Problém s netopýry. Zelení a ekologisté rozhodnutí vítají a ostatní si zoufají. Ty samé kecy o tom, že kdyby stavitelé dálnice dodržovali zákony, tak k tomuto nemuselo dojít a že "prestižní" dopravní stavby nejsou řešení do budoucna. Nicméně pokud jsem pochopil, tak alespoň dostavba k A21 může pokračovat, ta netopýří jeskyně je až mezi A21 a A7.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Rozšíření A7 mezi městy Bordesholm a Hamburg avizované martinim výše právě začíná:
rozděleno do následujících etap:
Etapa 1 (10.6km) a etapa 3 (9.9km) - start 11/14, konec 10/16
Etapa 5A (9.9km) a 5B (3.0km) - start 01/15, konec 03/17
Etapa 7 (5.3km; Hamburg section) - start 01/15, konec 03/18
Etapa 2 (6.9km) - start 10/16, konec 12/18
Etapa 4 (10.1km) - start 03/17, konec 12/18
Etapa 6 (8.9km) - start 04/17, konec 12/18
Je to PPP projekt, víc info tady: http://www.via-solutions-nord.de/
rozděleno do následujících etap:
Etapa 1 (10.6km) a etapa 3 (9.9km) - start 11/14, konec 10/16
Etapa 5A (9.9km) a 5B (3.0km) - start 01/15, konec 03/17
Etapa 7 (5.3km; Hamburg section) - start 01/15, konec 03/18
Etapa 2 (6.9km) - start 10/16, konec 12/18
Etapa 4 (10.1km) - start 03/17, konec 12/18
Etapa 6 (8.9km) - start 04/17, konec 12/18
Je to PPP projekt, víc info tady: http://www.via-solutions-nord.de/
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Dne 2.12. se odevzdali do provozu první 2 km dálnice A21 mezi Stolpe a Nettelsee. B404 bude rozšířena a bude proveden upgrade na dálnici. Stane se tak do roku 2017.
Více informací: http://www.kn-online.de/Schleswig-Holst ... A21-fertig
Více informací: http://www.kn-online.de/Schleswig-Holst ... A21-fertig
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Zpoždění Fehrman-tunelu
http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... unnel.html
http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... unnel.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Dne 9.12. se do provozu dostalo prodloužení dálnice A21 v délce 2,1 km nedaleko Nettelsee. Jde o II. fázi ze 6 km prodloužení A21 směrem na Kiel. Výstavba trvala 6 let. Investice si vyžádala 22 mil. €.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.4.2021 14:32:49, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Podmořský tunel Femern mezi Puttgarden (DE) a Rodby (DK).
* Práce na tunelu začnou začátkem roku 2021.
* Jako přivaděč staví německo ještě jeden tunel Fehmarnsund.
* Dání do provozu v roce 2029.
Mezi německým trajektovým přístavem Puttgarden na Fehmarnu a dánským přístavním městem Rödby na Lollandu se staví 18 kilometrů dlouhý kombinovaný silniční a železniční tunel.
Stejně jako nový tunel Fehmarnsund, který je dlouhý přibližně 1,5 kilometru, bude stavěný jako čtyřproudová dálnice a dvě železniční tratě. (Každý dopravní proud ve vlastním tunelu). Tato výstavba může začít podle plánu na začátku roku 2021. Spolkový správní soud 3. listopadu 2020 zamítl několik žalob proti projektu.
Tak by se téměř v přímé linii vytvořilo nepřetržité dálniční spojení mezi Hamburkem a Kodaní (přibližně 330 kilometrů). Dříve nezbytný a časově náročný trajekt již nebude nutný.
Celkové náklady se odhadují na 7,1 mld Euro (někde se uvádí i 7,4 mld Euro - dle mého to stejně bude tak dvakrát více, tunel okolo 6,6 mld. Euro) a tyto náklady má nést na svých bedrech Dánsko. Na dánské straně bude vystavěna mýtnice a bude vybíráno též mýto.
Německo bude investovat ca 800 mil. Euro na připojení tunelu k dálniční síti (A1) a také zahrnuje rozšíření silnice B207 na čtyřpruhovou
Pokud vše půjde podle plánu, provoz by měl být zahájen v roce 2029.
Zdroj: https://www.schleswig-holstein.de/DE/La ... _node.html
* Práce na tunelu začnou začátkem roku 2021.
* Jako přivaděč staví německo ještě jeden tunel Fehmarnsund.
* Dání do provozu v roce 2029.
Mezi německým trajektovým přístavem Puttgarden na Fehmarnu a dánským přístavním městem Rödby na Lollandu se staví 18 kilometrů dlouhý kombinovaný silniční a železniční tunel.
Stejně jako nový tunel Fehmarnsund, který je dlouhý přibližně 1,5 kilometru, bude stavěný jako čtyřproudová dálnice a dvě železniční tratě. (Každý dopravní proud ve vlastním tunelu). Tato výstavba může začít podle plánu na začátku roku 2021. Spolkový správní soud 3. listopadu 2020 zamítl několik žalob proti projektu.
Tak by se téměř v přímé linii vytvořilo nepřetržité dálniční spojení mezi Hamburkem a Kodaní (přibližně 330 kilometrů). Dříve nezbytný a časově náročný trajekt již nebude nutný.
Celkové náklady se odhadují na 7,1 mld Euro (někde se uvádí i 7,4 mld Euro - dle mého to stejně bude tak dvakrát více, tunel okolo 6,6 mld. Euro) a tyto náklady má nést na svých bedrech Dánsko. Na dánské straně bude vystavěna mýtnice a bude vybíráno též mýto.
Německo bude investovat ca 800 mil. Euro na připojení tunelu k dálniční síti (A1) a také zahrnuje rozšíření silnice B207 na čtyřpruhovou
Pokud vše půjde podle plánu, provoz by měl být zahájen v roce 2029.
Zdroj: https://www.schleswig-holstein.de/DE/La ... _node.html
- Přílohy
-
- Beze jména.jpg (61.6 KiB) Zobrazeno 12047 x
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.4.2021 15:09:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: úprava stylu písma v nadpisu
Důvod: úprava stylu písma v nadpisu
Zdržuji se hlavně jižně od Dunaje, ale rád se podívám i na severní břeh a sem tam i na západ od Rýna.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
V rámci aktualizace sekce Německa (součástí aktualizace celé sekce zahraničí) jsem upravil několik informací v úvodním příspěvku týkající se především populace a měst.
Nebudu se tady tomu nějak extra věnovat, protože lze na internetu dohledat stav a rozsah infrastruktury, pouze bych zmínil, že novovzniknutá federální dálniční společnost Die Autobahn se sídlem v Berlíně (Autobahn GmbH) převzala na tomto území do své správy od 1.1.2021 cca. 545 km dálnic. Tedy to, co doposud fungovalo v rámci spolkové země jako kontrakt pro federální dálnice převzala společnost na federální úrovni i s kompetencemi. Je vytvořena lokální síť poboček, ale již bez kompetence spolkové země zasahovat do této vybrané sítě federálních dálnic v uvedeném rozsahu. To se týká i plánů rozvoje takto vyspecifikované infrastruktury.
Místní státní úřad pro silniční stavby a dopravu ( https://www.schleswig-holstein.de/DE/La ... _node.html ) má i nadále odpovědnost za rozvoj silniční sítě jako celku. A mj. v roce 2020 investoval rekordní částku do spolkových silnic a to až ve výši 110 mil. €. Na stránkách lze dohledat mj. i členění silniční sítě. Jedním z hlavních cílů je do roku 2022 zajistit opravu 900 km státních silnic, což činí asi 35% rozsah. Kromě toho i 400 km cyklotras a 50 mostů. Pohledem do minulosti ještě v roce 2013 činil objem prostředků do tohoto segmentu pouze 21 mil. €.
K výše uvedenému projektu Femern jsou informace i jinde v rámci fóra: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 35#p230735 a lze se mu věnovat expliticně i jenom zde a pak jinde jen uvést další důležité milníky. Nakolik je to stavba desetiletí, tak to ještě potrvá delší dobu a tady na to ten prostor může být vytvořen.
Nebudu se tady tomu nějak extra věnovat, protože lze na internetu dohledat stav a rozsah infrastruktury, pouze bych zmínil, že novovzniknutá federální dálniční společnost Die Autobahn se sídlem v Berlíně (Autobahn GmbH) převzala na tomto území do své správy od 1.1.2021 cca. 545 km dálnic. Tedy to, co doposud fungovalo v rámci spolkové země jako kontrakt pro federální dálnice převzala společnost na federální úrovni i s kompetencemi. Je vytvořena lokální síť poboček, ale již bez kompetence spolkové země zasahovat do této vybrané sítě federálních dálnic v uvedeném rozsahu. To se týká i plánů rozvoje takto vyspecifikované infrastruktury.
Místní státní úřad pro silniční stavby a dopravu ( https://www.schleswig-holstein.de/DE/La ... _node.html ) má i nadále odpovědnost za rozvoj silniční sítě jako celku. A mj. v roce 2020 investoval rekordní částku do spolkových silnic a to až ve výši 110 mil. €. Na stránkách lze dohledat mj. i členění silniční sítě. Jedním z hlavních cílů je do roku 2022 zajistit opravu 900 km státních silnic, což činí asi 35% rozsah. Kromě toho i 400 km cyklotras a 50 mostů. Pohledem do minulosti ještě v roce 2013 činil objem prostředků do tohoto segmentu pouze 21 mil. €.
K výše uvedenému projektu Femern jsou informace i jinde v rámci fóra: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 35#p230735 a lze se mu věnovat expliticně i jenom zde a pak jinde jen uvést další důležité milníky. Nakolik je to stavba desetiletí, tak to ještě potrvá delší dobu a tady na to ten prostor může být vytvořen.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
V letošním roce se tady sestavil investiční rozpočet ve výši 300 mil. € pro silniční práce. 2/3 z toho jdou na upgrade státních silnic v jakékoliv podobě (rozšíření, MÚK atd.) a 1/3 jde na zvýšení klíčových výdajů v údržbě a opravách včetně jak silnic tak mostů. Asi 25 mil. € jde na údržbu a opravy lokálních silnic navazujících na státní silnice.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Loď s velkým jeřábem před pár dnama narazila na Holtenauský most B503 poblíž Kielu. Holtenau Bridge je soubor velkých mostů s rozpětím 186 metrů. Světlá výška je 42 metrů. Most se klene přes kanál Severní moře - Baltské moře.
Při nárazu do mostu spadly protizávaží jeřábu do průplavu a jeřáb se zřejmě zřítil.
Bylo zjištěno poškození mostu a most je uzavřen pro dopravu. První kontrola odhalila deformace nosníků a trhliny ve svarech. Statický tým provede důkladný výpočet, zda se most může znovu otevřít provozu.
https://i.imgur.com/yxD82c2.jpg
https://i.imgur.com/oVjqUqZ.jpg
https://i.imgur.com/Fam2sks.jpg
https://www.ndr.de/nachrichten/schleswi ... ke414.html
Bezpečnost je na prvním místě. Jízda krokem je povolená prozatím pouze pro sanitky a hasiče. Od čtvrtka po mostě můžou chodit cyklisti a chodci. Všechna ostatní doprava sem nesmí.
Poškození bylo zjištěno prozatím na 16 místech.
Při nárazu do mostu spadly protizávaží jeřábu do průplavu a jeřáb se zřejmě zřítil.
Bylo zjištěno poškození mostu a most je uzavřen pro dopravu. První kontrola odhalila deformace nosníků a trhliny ve svarech. Statický tým provede důkladný výpočet, zda se most může znovu otevřít provozu.
https://i.imgur.com/yxD82c2.jpg
https://i.imgur.com/oVjqUqZ.jpg
https://i.imgur.com/Fam2sks.jpg
https://www.ndr.de/nachrichten/schleswi ... ke414.html
Bezpečnost je na prvním místě. Jízda krokem je povolená prozatím pouze pro sanitky a hasiče. Od čtvrtka po mostě můžou chodit cyklisti a chodci. Všechna ostatní doprava sem nesmí.
Poškození bylo zjištěno prozatím na 16 místech.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
DEGES zadal výstavbu prvního nového mostu A7 u Rendsburgu (Rader Hochbrücke) za 307 milionů EUR konsorciu vedeném Implenií. Délka mostní konstrukce: 1,5 km
https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... -vergeben/
Půjde o most vysoké úrovně, který nahradí stávající most, který je ve špatném stavu. Stavba bude zahájena na začátku roku 2023 a dokončena do konce roku 2026. Stávající most bude poté zbořen a poté bude postaveno druhé pole (bude oceněno v pozdější fázi).
Rader Hochbrücke křižuje Nordsee-Ostseekanal (NOK, neboli kanál Severního moře – Baltského moře), což je hlavní vnitřní vodní cesta s vysokou průchodností pro zaoceánské lodě.
vizualizace: https://i.imgur.com/KdKVBDF.jpeg
detaily projektu: https://www.deges.de/projekte/projekt/a ... chbruecke/
Poznámka: DEGES jednou ukončí svojí činnost, ale projekty, které řídí nebo připravoval, tak dokončuje ve svojí réžii: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 81#p233581 . Nové projekty již řeší federální Die Autobahn.
https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... -vergeben/
Půjde o most vysoké úrovně, který nahradí stávající most, který je ve špatném stavu. Stavba bude zahájena na začátku roku 2023 a dokončena do konce roku 2026. Stávající most bude poté zbořen a poté bude postaveno druhé pole (bude oceněno v pozdější fázi).
Rader Hochbrücke křižuje Nordsee-Ostseekanal (NOK, neboli kanál Severního moře – Baltského moře), což je hlavní vnitřní vodní cesta s vysokou průchodností pro zaoceánské lodě.
vizualizace: https://i.imgur.com/KdKVBDF.jpeg
detaily projektu: https://www.deges.de/projekte/projekt/a ... chbruecke/
Poznámka: DEGES jednou ukončí svojí činnost, ale projekty, které řídí nebo připravoval, tak dokončuje ve svojí réžii: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 81#p233581 . Nové projekty již řeší federální Die Autobahn.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
A ještě jeden projekt od DEGES v tomto státě.
Společnost DEGES dokončila dokumentaci ke schválení plánu pro A20 v okolí Bad Segeberg. Jedná se o 9,9 km dlouhý úsek mezi Wittenbornem a Weede a zahrnuje mimoúrovňovou křižovatku s A21. S formálním schvalováním plánu chtějí začít příští rok a se stavbou v roce 2025. Článek říká, že na rozdíl od všeobecného přesvědčení je zaměření již schváleno na 80% a pouze zbytek vyžaduje změnu. Trvalo však 10 let, než byl tento plán schválen, od té doby, co jej soud v roce 2013 zrušil. Říká se, že za 5leté období nečinnosti mezi lety 2013 a 2017 může červeno-zelená státní vláda.
poloha na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=53. ... 22/10.3031
https://www.ln-online.de/lokales/segebe ... ZEAWQ.html
Společnost DEGES dokončila dokumentaci ke schválení plánu pro A20 v okolí Bad Segeberg. Jedná se o 9,9 km dlouhý úsek mezi Wittenbornem a Weede a zahrnuje mimoúrovňovou křižovatku s A21. S formálním schvalováním plánu chtějí začít příští rok a se stavbou v roce 2025. Článek říká, že na rozdíl od všeobecného přesvědčení je zaměření již schváleno na 80% a pouze zbytek vyžaduje změnu. Trvalo však 10 let, než byl tento plán schválen, od té doby, co jej soud v roce 2013 zrušil. Říká se, že za 5leté období nečinnosti mezi lety 2013 a 2017 může červeno-zelená státní vláda.
poloha na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=53. ... 22/10.3031
https://www.ln-online.de/lokales/segebe ... ZEAWQ.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
A1: Úspěšné dokončení zásadní obnovy mezi Neustadt i.H.-Mitte – Pansdorf.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... obahn-gmbh
Stavební projekt mezi křižovatkami Neustadt i.H.-Mitte a Pansdorf má celkovou délku 9,6 km. Pro zásadní obnovu byla odstraněna stará betonová vozovka a podkladní zpevnění. Obnovena byla konstrukce vozovky a odvodnění jak ve středním pásmu, tak ve zpevněné krajnici a také zádržné systémy pro vozidla. V průběhu prací byly opraveny křižovatky Scharbeutz a Eutin. Náklady na stavbu dosahují 26 milionů eur.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... obahn-gmbh
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... obahn-gmbh
Stavební projekt mezi křižovatkami Neustadt i.H.-Mitte a Pansdorf má celkovou délku 9,6 km. Pro zásadní obnovu byla odstraněna stará betonová vozovka a podkladní zpevnění. Obnovena byla konstrukce vozovky a odvodnění jak ve středním pásmu, tak ve zpevněné krajnici a také zádržné systémy pro vozidla. V průběhu prací byly opraveny křižovatky Scharbeutz a Eutin. Náklady na stavbu dosahují 26 milionů eur.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... obahn-gmbh
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Zdvojnásobení investic do dálniční sítě ve Šlesvicku-Holštýnsku
V roce 2023 investují federální a zemské vlády jen v nejsevernější spolkové zemi více než 380 milionů eur do výstavby silnic Martin Hamm, vedoucí APV – Schleswig-Holstein's schvalovací orgán – předal Carstenu Butenschönovi kolaudační rozhodnutí pro A20, stavební úsek 8, Elbtunnel Glückstadt.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... g-holstein
V roce 2023 investují federální a zemské vlády jen v nejsevernější spolkové zemi více než 380 milionů eur do výstavby silnic Martin Hamm, vedoucí APV – Schleswig-Holstein's schvalovací orgán – předal Carstenu Butenschönovi kolaudační rozhodnutí pro A20, stavební úsek 8, Elbtunnel Glückstadt.
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... g-holstein
- Do dálnic – nová výstavba, rozšíření a údržba – investuje jen DEGES a pobočka Sever Autobahn 181 milionů eur. To je téměř dvakrát více než loni (2022: 95 milionů eur). Důvodem jsou výrazně zvýšené výdaje pobočky Sever na údržbu dálnic a rozsáhlý projekt A21: rozšíření B404, který pobočka Rendsburg realizuje. V DEGES právě začínají stavební práce na Rader Hochbrücke a expanze B207 do Fehmarnu.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Dne 5.4. se konalo slavnostní zahájení výměny za Rader Hochbrücke, hlavní mostní křižovatku A7 v severním Německu poblíž Rendsburgu. A7 překračuje kanál Severní moře - Baltské moře mostem na vysoké úrovni. Je ve špatném stavu, pro kamionovou dopravu se musel náhle uzavřít v roce 2013. Konec životnosti se počítá na rok 2026.
První nové pole má být dokončeno do roku 2026. Stávající most bude poté stržen. Druhý úsek se bude stavět od roku 2028. Úsek A7 severně a jižně od mostu se pak také rozšíří na šest jízdních pruhů.
Projekt ještě spadá pod DEGES: https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... auerschar/
První nové pole má být dokončeno do roku 2026. Stávající most bude poté stržen. Druhý úsek se bude stavět od roku 2028. Úsek A7 severně a jižně od mostu se pak také rozšíří na šest jízdních pruhů.
Projekt ještě spadá pod DEGES: https://www.deges.de/aktuelles/neuigkei ... auerschar/
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Dne 25.8. se konalo slavnostní zahájení čtyřproudé trasy 16 kilometrů B207 mezi Heiligenhafen a Puttgarden v severním Německu. Jedná se o německé vnitrozemské spojení tunelu Fehmarnbelt s Dánskem.
Modernizace rozšíří B207 na profil dálnice (šířka 28 metrů), s 2x2 jízdními pruhy a krajnicemi, ale rychlostní limit bude 100 km/h. Dokončení čtyř pruhů je naplánováno na rok 2028.
Součástí této modernizace zatím není výstavba tunelu Fehmarnsund, plánovaného tunelu, který nahradí zchátralý most Fehmarnsund, který spojuje ostrov Fehmarn s pevninou. Jednalo by se o zapuštěný tunel pro silnici a železnici.
https://www.schleswig-holstein.de/DE/la ... _B207.html
Modernizace rozšíří B207 na profil dálnice (šířka 28 metrů), s 2x2 jízdními pruhy a krajnicemi, ale rychlostní limit bude 100 km/h. Dokončení čtyř pruhů je naplánováno na rok 2028.
Součástí této modernizace zatím není výstavba tunelu Fehmarnsund, plánovaného tunelu, který nahradí zchátralý most Fehmarnsund, který spojuje ostrov Fehmarn s pevninou. Jednalo by se o zapuštěný tunel pro silnici a železnici.
https://www.schleswig-holstein.de/DE/la ... _B207.html
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Já měl za to, že to má být dálnice a zbytek na Fehmarn bude A1
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Jednou to nejspíš dálnice bude, i profil tomu odpovídá, ale vypadá to, že to přeznačení udělají až spolu s tím úsekem přes Fehmarnsund, do té doby to zůstane jako "žlutá dálnice".
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
Nemůže to být předem dálnice, protože by se to muselo "redefinovat" a tudíž by to naráželo "na odpor jiného sektoru". Na dálnici se to může později transformovat. Tak jsem to vyčetl na německých fórech.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Schleswig-Holstein - Šlesvicko-Holštýnsko
„godt samarbejde“ na nejsevernějším bodě A7 km 0,000
Výborná německo - dánská spolupráce na A7 / E45 na hraničním přechodu Ellund. Poté, co byl v červnu 2023 dán „startovní signál“ pro úzkou spolupráci mezi federální Autobahn GmbH a dánským Vejdirektatet, následovala první přeshraniční obnova chodníku na Kilometer o,ooo!
Práce na obnově povrchové vrstvy na A7 mezi křižovatkou Flensburg/Harrislee a hraničním přechodem Ellund ve směru na Dánsko probíhají od 21. srpna a byly ukončeny 28. září. Cílem bylo dokončit práce před začátkem podzimních prázdnin. Načasování fungovalo skvěle.
V příštím roce začne úsek směřující na jih od hraničního přechodu Ellund na vzdálenost 5,5 km. Zde opět v úzké spolupráci s kolegy z Vejdirektatet Dánsko.
Více čtení a další fotky na: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... a7-km-0000
Výborná německo - dánská spolupráce na A7 / E45 na hraničním přechodu Ellund. Poté, co byl v červnu 2023 dán „startovní signál“ pro úzkou spolupráci mezi federální Autobahn GmbH a dánským Vejdirektatet, následovala první přeshraniční obnova chodníku na Kilometer o,ooo!
Práce na obnově povrchové vrstvy na A7 mezi křižovatkou Flensburg/Harrislee a hraničním přechodem Ellund ve směru na Dánsko probíhají od 21. srpna a byly ukončeny 28. září. Cílem bylo dokončit práce před začátkem podzimních prázdnin. Načasování fungovalo skvěle.
V příštím roce začne úsek směřující na jih od hraničního přechodu Ellund na vzdálenost 5,5 km. Zde opět v úzké spolupráci s kolegy z Vejdirektatet Dánsko.
Více čtení a další fotky na: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... a7-km-0000