Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Byl dokončen 2. most v rámci mostu Lennetal na dálnici A45 nedaleko Hagen. Zbývá odstranit staveniště a dokončit poslední práce a k dispozici bude zase plná dálnice. Výstavba zabrala 8 let.

foto: https://i.imgur.com/I3wnYxX.jpeg

https://www1.wdr.de/nachrichten/ruhrgeb ... n-100.html

Výstavba se začala v 09/2013. Plán dokončení byl první půlrok 2018. Jde o 980m dlouhý most nad údolím řeky Lenne. Projekt se opozdil o 3,5 roku.

Již brzo se začne realizace nahrazení mostu Landeskroner Weiher nedaleko hranic s Hessenskem. Doba výstavby je zde zadaná na 5,5 roku.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

An der A45 wird zwischen Meinerzhagen und Lüdenscheid-Süd die Fahrbahn saniert. Letzte Schicht ist dabei Gussasphalt - haltbar, aber empfindlich beim Einbau.

Gussasphalt ist eine Mimose beim Einbau, aber stark in der Nutzung
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... er-nutzung

Fotogalerie z asfaltéřských prací, přímý link
https://autobahn.qbank.se/mb/?h=d66b73f ... 783c1b77ad


A2, Dortmund - 40h nepřetržitě namísto 21 dnů
Imagefilm Tempobaustelle A 2 - 40 Stunden statt 21 Tage
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... tt-21-tage

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

1. ocelové díly pro most na A1 u města Leverkusen (+fotogalerie)
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... ke-sind-da

https://www.hochtief-infrastructure.com ... leverkusen

vizualizace (na YT je mnoho videí z výstavby)
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Po 8 letech výstavby se dne 20.12. do provozu odevzdal obchvat B480 Bad Wünnenberg. Měří 6 km a nachází se na něm dominantní objekt: 785m dlouhý a 72m vysoký most Aftetal. B480 je prodloužením A33 do regionu Sauerland. Zlepšuje napojení a zkracuje cestovní časy do oblíbeného střediska zimních sportů Willingen.

lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51. ... 181/8.6830

https://www.strassen.nrw.de/de/presse/m ... nberg.html

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Naplnil se nejhorší scénář pro dálnici A45: most Rahmede nedaleko Lüdenscheid se nemůže otevřít pro provoz. Most je po prohlídce nezpůsobilý pro otevření pro provoz, protože ho není možno opravit. Byl uzavřen 2.12., aby se vykonala hlubší prohlídka stavu mostu. Ta ale zjistila, že jsou zde deformace ocelových nosníků, ocel navíc značně koroduje a jsou zde i trhliny.

Uvedený most se musí zbourat a na jeho místo postavit nový. Bude to priorita pro postupy, ale i tak se nedá očekávat kratší doba, než 5 let, až bude zase úsek řádně v provozu.

Dálková doprava se odkloní na trasy A1+A3 nebo A44+A7, ale regionální bude muset na dálnici zapomenout a využívat místní silniční síť.

Mostem běžně projelo asi 65 tis. vozidel za 24h, z čeho 11 tis. jsou nákladní.

Objízdná trasa přes Kolín je již nyní nasycená kvůli problému s jiným mostem: pro nákladní dopravu byl uzavřen most přes Rýn u Leverkusenu, což znamená, že 20 tis. nákladních vozidel jezdí jinudy, nejčastěji po A3.

https://www.autobahn.de/westfalen/aktue ... ell-kommen
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

mapování 1/2 ročního posunu: realizace nového mostu přes řeku Rýn na dálnici A40 u města Duisburg (Rheinbrücke Neuenkamp)



vizualizace a základní informace: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 29#p162029
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Tomáš Němec
Příspěvky: 393
Registrován: 19.10.2009 9:21:32

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Tomáš Němec »

Pěkné video z odstřelu tohoto mostu (Most Rinsdorf na A45 nedaleko Siegen) https://mapy.cz/s/kepebebopa
aniž by přitom poškodili vedle stojící nový most :ok:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahr ... ost-187665
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.2.2022 17:14:57, celkem upraveno 1 x.
Důvod: doplnění informace
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Po výše uvedeném mostě Rinsdorf šel k zemi i most Rälsbach na A45 nedaleko Siegen. První část tohoto mostního přejezdu šla k zemi 26.11.2017 ta druhá zase dnes. Původní plán celé výměny byl 3 roky, ale může to být evidentně i více.





Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Nákladní automobil narazil do mostu nad dálnicí A61 u Bliesheim. Dle prohlídky stavu se zjistilo, že most má narušenou statiku a nelze jej opravit, ale bude se muset zbourat a postavit nový.

Most se nachází severně u Kreuz Bliesheim, což je MÚK A1/A61/A553. Zajišťuje provoz lokální silnice nad A61.

lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=50. ... 10/6.81396

info+ foto: https://www.rheinische-anzeigenblaetter ... il_a244070
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

psáno 25.12.2021:
Diaľničiar píše:Po 8 letech výstavby se dne 20.12. do provozu odevzdal obchvat B480 Bad Wünnenberg. Měří 6 km a nachází se na něm dominantní objekt: 785m dlouhý a 72m vysoký most Aftetal. B480 je prodloužením A33 do regionu Sauerland. Zlepšuje napojení a zkracuje cestovní časy do oblíbeného střediska zimních sportů Willingen.

lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51. ... 181/8.6830

https://www.strassen.nrw.de/de/presse/m ... nberg.html

Obrázek
silniční reportáž: Afteftal Bridge

Smartphone solutions assure paving quality at a lofty height

Road construction project with digital documentation and temperature monitoring by Vögele
April 1, 2022

Obrázek
Working almost 70 m up: the contractor used machines and digital solutions from Vögele to pave the surface course of the Aftetal Bridge.

On the almost 70 m-tall Aftetal Bridge west of Bad Wünnenberg, the contractor faced specific weather conditions and stringent quality requirements. As a result, Franz Trippe GmbH chose Vögele machines and digital solutions: WITOS Paving Docu, including RoadScan and Jobsite Temp, enabled the team to record paver, paving and temperature data on site via smartphone and to monitor them in real time.

A project due to be completed in Spring 2022 is building a bypass around Bad Wünnenberg, in Westphalia, to relieve traffic congestion. The new B480 is part of a large-scale traffic corridor to make the Hochsauerland region more accessible. The most demanding section of this large-scale project, the Aftetal Bridge which is almost 70 m tall and 785 m long, presented a few road construction challenges, too: its height and exposed position in the terrain means that even in good weather, there is always a wind blowing which rapidly cools the paving mix. The client, Landesbetrieb Straßenbau Nordrhein-Westfalen (Straßen.NRW), was simultaneously demanding the highest possible standards of quality for the paving.

Obrázek
All temperature and paving data visible: the WITOS Paving Docu and Jobsite Temp applications from Vögele enabled paving supervisor Dennis Voss to coordinate all processes perfectly and to assure a high degree of paving quality.

Applications from the machine manufacturer

The contractor, Franz Trippe GmbH from Schmallenberg in the Sauerland region, approached the project with digital support. “We have been giving a high priority to digital processes for years,” says Managing Director Stefan Trippe. “For example, we work with our own cloud solutions and rely on 3D technology in a lot of our machines to make us even more efficient and accurate and to meet increasing demands on quality and costs.” In order to keep an eye on temperatures continuously when paving the B480n and to record job site processes accurately, the company chose the relevant solutions from road paver manufacturer Vögele: WITOS Paving Docu, including the RoadScan non-contact temperature measuring system and the new Jobsite Temp app. WITOS Paving Docu allows paving and machine data to be recorded via smartphone and analysed at the end of the day. In combination with RoadScan, contractors can also record and analyse paving temperatures. During paving, current temperature data can be viewed via the display of the paver operator’s console. The new Jobsite Temp app furthermore enables the foreman and other users to access temperature data and supplementary data via smartphone in real time: among other things, it shows current pave speeds, screed width, the positioning of the paver and the position of the mix transfer point including delivery note information.

All data visible with a smartphone

“By combining WITOS Paving Docu with RoadScan, we created the conditions on the one hand for checking paving temperature continuously under the difficult weather conditions and on the other, for meeting the quality and documentation requirements,” says Stefan Trippe. Amongst other things, the contractor paved a 3.5 cm-thick surface course up to 12 m wide on two sections, measuring some 2 km each, ahead of and on the Aftetal Bridge. The team also counted on Vögele machines: a paver of the SUPER 1800-3i type worked in two strips in combination with the AB 500 TP1 Extending Screed. In the high compaction variant with tamper and pressure bar, the screed ensured a high level of precompaction which reduced the number of roller passes subsequently required. The contractor furthermore made use of a latest-generation PowerFeeder to prevent paver interruptions and to transfer the mix rapidly and smoothly: the high-performance MT 3000-3i Offset PowerFeeder. “The machines enabled us to facilitate smooth processes, stop the mix cooling down and create conditions for a high standard of paving quality,” says Stefan Trippe. “In combination with WITOS Paving Docu and Jobsite Temp, we were also able to view all the relevant data on a smartphone at all times, determine the ideal compaction window, take counter-measures if necessary and record all the processes associated with paving accurately, quickly and paper-free.”

Simple to use, a reliable check

The technical prerequisite for WITOS Paving Docu is a telematics module fitted in the paver; Jobsite Temp requires RoadScan as well. The core of this system is the infrared camera including GPS receiver fitted to the paver’s hardtop. Paving supervisor Dennis Voss was then able to launch both apps on his smartphone on the job site and link to the paver via QR code. The app and the paver are networked by WiFi, allowing information to be exchanged between the RoadScan temperature measuring system and a smartphone even when there is no mobile phone signal. “This is especially practical on jobsites like this which are remote and without the corresponding network coverage,” says Dennis Voss. He uses WITOS Paving Docu to record all paver and paving data such as pave widths, pave speeds and effective pave times. The application was also able to calculate continuously paving surface areas, quantities and densities. It was perfectly simple for Voss and his team to scan in delivery notes via QR code and view them at any time. “Compared to manual recording, of course, this saved us a great deal of time - and simultaneously, we could keep an eye on all the delivery notes and tonnages at all times,” says Dennis Voss. Voss and his team also used Jobsite Temp to monitor paving temperatures in real time. “The wind meant that we had to monitor temperatures continuously. The app helped raise the necessary awareness amongst all staff, including the roller operators, and determine the ideal paving and compaction window.” Roller operators were likewise able to use the app to view their own position and distance from the paver and to define exclusion zones.

Obrázek
Latest-generation Vögele machines: the paving team were able to pave the surface course efficiently and to a high standard of quality using the SUPER 1800-3i road paver and MT 3000-3i Offset PowerFeeder.

Perfectly equipped – even for reduced-temperature asphalts

This enabled the team to coordinate paving and compaction perfectly to achieve a high standard of paving quality. WITOS Paving Docu allowed paving supervisor Dennis Voss to record all jobsite data transparently and seamlessly without having to spend a lot of time on Excel lists or tablet solutions as he used to. He was impressed by the combination of ease of use, reliability and variety of information. “WITOS Paving Docu and Jobsite Temp are structured very intuitively, concentrate on the relevant data and require almost no prior knowledge.” The company intends using both applications for almost all its projects in future, especially where quality requirements are particularly stringent: when constructing major roads or industrial areas, for example. “The subject of reduced-temperature asphalt, for which the paving and compaction window is even tighter than for conventional high-temperature asphalt, is becoming more and more important,” says Stefan Trippe. “WITOS Paving Docu, RoadScan and the new Jobsite Temp app equip us perfectly for that.”

To find out more, click here: https://www.wirtgen-group.com/en-gb/new ... ennenberg/

Content produced in association with Wirtgen Group

portál WH
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

:arrow: Autobahn GmbH Rheinland informiert über Baumaßnahmen: Dialogbus macht Halt auf Wesselinger Rathausplatz ... komplexní obnova 4 km dálnice A555 s nízkohlučním asfaltem, výstavba protihlukových zdí atd. u Wesseling

web projektu: http://www.a555-wesseling.de/

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... thausplatz

:arrow: Na A44 u Büren se v nákladech 6 tis. € "založí" 2 velké louky. Podpora drobných živočichů, ptáků ... na rozloze 9,5 tis. m2.

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -bueren-an

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

:arrow: A44/A1: Slavnostní zahájení přestavby křižovatky Dortmund/Unna

Průlom pro velký projekt: křižovatka Dortmund Unna, která spojuje dálnice A1 a A44, bude v příštích letech zrekonstruována. To by mělo znamenat méně dopravních zácp pro řidiče a větší ochranu před hlukem pro obyvatele.

Těžištěm opatření je stavba dvou tzv. „high-flyers“ v kříži. Tyto mosty, z nichž každý překlenuje obě dálnice, spojují A44/B1 přicházející z Dortmundu s A1 směrem na Brémy a A44 přicházející z Kasselu s A1 směrem na Kolín nad Rýnem. V rámci stavebních prací bude také rozšířena A44 na šest jízdních pruhů na 5,5 km a A1 bude rekonstruována přes 3 km. Celkem bude obnoveno nebo postaveno 23 mostů.

V první fázi výstavby, která potrvá do roku 2025, se kromě prací na mostech plánuje výstavba nových protihlukových stěn na A1 u Unna-Massen, v severovýchodní oblasti křižovatky a na A44 poblíž mostu Hertinger Straße.

Celý text: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... tmund/unna

:arrow: A1: Slavnostní zahájení výstavby šestiproudové výstavby mezi Aschebergem a Münster-Hiltrup

Plánují se mimo jiné ekologické modernizace a lepší protihluková ochrana na trase.

Autobahn Westfalen v příštích pěti letech investuje zhruba 93 milionů eur do rozšíření A1 na šest jízdních pruhů mezi křižovatkou Ascheberg a mostem přes kanál Dortmund-Ems na křižovatce Münster-Hiltrup. Trasa dlouhá 9,5 kilometru, která je hojně navštěvována více než 66 000 vozidly denně, je po dokončení v roce 2027 navržena až pro 102 000 (dříve 62 000 vozidel). Vestfálská dálnice tak působí proti přetížení tohoto úseku celostátně významného severojižního spojení. I přes předpokládaný nárůst dopravy se počet dopravních zácp a tím i dopad emisí znečišťujících látek ze strany účastníků silničního provozu na životní prostředí sníží.

Celý článek: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... er-hiltrup
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Mülheim (Autobahn GmbH). Společnost Autobahn GmbH Rheinland byla v pátek (30. září) v Mülheimu an der Ruhr svým dialogovým autobusem informovat občany o plánované obnově mostů a plánovaném rozšíření dálnice A40 mezi křižovatkami Mülheim-Heißen a Mülheim-Dümpten.

Obrázek

Úsek A40 mezi křižovatkami Mülheim-Heißen a Mülheim-Dümpten je v současné době ve fázi návrhu plánování. V úseku dlouhém 3,5 kilometru jsou čtyři mosty, které mají být během rozšiřování obnoveny. Nejvýraznější stavbou je Hardenbergbrücke o délce 168 metrů, který křižuje tratě Deutsche Bahn v Mülheim-Heißen a který bude během plánovaného rozšíření obnoven.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

U města Duisburg se staví nový most Neuenkamp přes Rýn. Tento most je součástí A40 a nahradí stávající lanový most, který je ve velmi špatném stavu. Na obou stranách mostu jsou vážicí stanice a brány pro regulaci kamionové dopravy.

Specifikace nového mostu:

*Dva lanové mosty (jeden v každém směru). První se právě staví
*Celková délka: 777m
*hlavní rozpětí: 380 m (největší lanový most v Německu)
*výška pylonu: 70 m nad palubou
*šířka paluby: 2 x 30,6 m (4 dráhy plus rameno)

foto:

https://live.staticflickr.com/65535/524 ... 04ea_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/524 ... 9c50_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/524 ... 9dee_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/524 ... e4dc_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/524 ... d08f_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/524 ... e524_b.jpg
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

První rozpětí mostu Landeskroner Weiher z A45 bude tuto neděli (30. října) zdemolováno výbušninami.

poloha na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=50. ... 916/8.1004
foto z provozu: https://i.imgur.com/HeUu2S4.jpg

Tento most je nejjižnější z A45 v Severním Porýní-Vestfálsku, mezi výjezdy Wilnsdorf a Haiger/Burbach. Byl dokončena v roce 1967 a potřebuje výměnu kvůli svému špatnému stavu a budoucímu rozšíření A45 na šest jízdních pruhů.

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -gesprengt

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

K výše zmíněnému:

Jako z obrázkové knihy: viadukt A45 Landeskroner Weiher úspěšně vyhozen do povětří. Dlouhá fanfára, pak dvě krátké. O pět minut později betonový kolos padá o 36 metrů a mizí v obrovském oblaku prachu.

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... -gesprengt



Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

psáno v 10/2021:
Diaľničiar píše:1. ocelové díly pro most na A1 u města Leverkusen (+fotogalerie)
https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... ke-sind-da

https://www.hochtief-infrastructure.com ... leverkusen

vizualizace (na YT je mnoho videí z výstavby)
První pylony vyrostly na novém mostě přes Rýn A1 v Leverkusenu:

Obrázek

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Rozšíření A46 o šest jízdních pruhů mezi Haan-Ost a Sonnborner Kreuz ve Wuppertalu se opět zpozdilo. Úsek 2,7 km rozšiřují na šest jízdních pruhů (měl 2+3 jízdní pruhy). Stavba začala na jaře 2017 a původně měla být dokončena v létě 2020. Nové datum je začátek léta 2023. Autobahn GmbH uvádí jako důvod zpoždění problémy, které se vyskytly pouze během probíhajících prací na stavbě. Problémy, které nezachytil ani průzkum. Pro stavební firmy je navíc již nějakou dobu poměrně obtížné sehnat potřebný stavební materiál.

lokalita na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51. ... 239/7.0742

https://www1.wdr.de/nachrichten/rheinla ... h-100.html

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Začala rekonstrukce Kreuz Kaiserberg, masivně složité křižovatky A3/A40 u Duisburgu.

https://www1.wdr.de/nachrichten/ruhrgeb ... t-100.html

Obrázek

Projekt, jehož trvání je plánováno do roku 2031 a jehož náklady se odhadují na 365 milionů EUR, nahradí všechny mosty a rozšíří A3 a A40 na šest jízdních pruhů přes křižovatku. A3 klesá na čtyři pruhy pro průjezdnou dopravu, zatímco A40 je šest pruhů pouze na západ od mimoúrovňové křižovatky, ale plánuje se také rozšíření o šest pruhů východně od křižovatky.

Přestupní uzel je nesmírně složitý, protože konektory jsou odsazeny od skutečného bodu křížení A3/A40 kvůli velkému počtu železničních mostů.

web projektu: https://www.autobahn.de/die-autobahn/pr ... kaiserberg
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Top 10 stavenišť dálnic NRW s nejvyšším rizikem dopravních zácp v roce 2023

10 hlavních stavenišť dálnic s nejvyšším rizikem kongescí v roce 2023 je uvedeno níže. Tento seznam nepředstavuje pořadí úseků mezi sebou, protože taková přesnost v předpovědi není možná.
  • A1 AK Köln-Nord - AS Burscheid
    A1 Bereich AS Wuppertal-Nord - AK Münster-Süd
    A2 AD Bottrop – AK Oberhausen
    A3 AD Köln-Heumar
    A3 AK Breitscheid – AK Oberhausen
    A40 AS Duisburg-Häfen - AS Duisburg-Rheinhausen
    A42 AS Duisburg-Beeck - AS Duisburg-Neumühl
    A43 AK Recklinghausen - AS Bochum-Riemke
    A45 AK Hagen - AK Olpe-Süd
    A46 AS Haan-Ost - AS Wuppertal-Oberbarmen
Podrobnosti o každé stavbě: https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... isiko-2023
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

A59: Opětovné zveřejnění plánovacích dokumentů pro expanzi mezi Bonnem a Sankt Augustinem

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... t-augustin

Osmiproudé rozšíření mezi dálničními křižovatkami Bonn-Nordost a Sankt Augustin-West je součástí celkového rozšíření A59 mezi Bonnem a Kolínem nad Rýnem. Stavební úsek mezi Bonnem a Sankt Augustinem je v současné době ve fázi plánování. Fáze plánování a schvalování zahrnuje také aktuální postup schvalování plánu.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2948
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Majkii »

Totalsperre A1 kvůli bourání nadjezdu na 55 hodin (pátek večer - pondělí ráno)! A přitom vypadá úplně obyčejně...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

Viadukt A45 Büschergrund: Zahájení přípravných stavebních opatření

https://www.autobahn.de/die-autobahn/ak ... en-starten
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

:arrow: Nebyly podány žádné stížnosti proti schválení záměru na rozšíření šestipruhové komunikace A43 v Bochumi, takže projekt může pokračovat bez dalších průtahů.

Jedná se o krátký úsek mezi Bochum-Gerthe a Bochum-Riemke. Rozšíření A43 přes Porúří je vícefázový projekt s mnoha samostatnými procesy schvalování plánu a fázemi výstavby.

https://www.waz.de/staedte/bochum/bochu ... 866bf7a8fd

Obrázek

:arrow: ADAC Staubilanz 2022 (v km a v hodinách)

Obrázek

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22491
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko

Příspěvek od Diaľničiar »

stav nového mostu ve výstavbě, Leverkusen:

foto: https://i.imgur.com/IHbM1k1.jpeg
projekt: https://www.autobahn.de/die-autobahn/pr ... leverkusen

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Německo“