Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
-
- Autor
- Příspěvky: 99
- Registrován: 25.2.2009 22:14:27
- Kontaktovat uživatele:
Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Počet obyvatel: cca. 18 mil.
Sídlo spolkové země: Düsseldorf (cca. 0,6 mil. obyv., součást velké metropole*)
Největší město: Köln (cca. 1,1 mil. obyv., součást velké metropole*)
Další města nad 0,5 mil. obyv.: Dortmund, Essen, Duisburg
*týká se 2 metropolitních území, kde se ty města prolínají: Rhein-Ruhr, Rheinland
Oficiální odkaz na spolkovou zemi
https://www.land.nrw/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 8:21:16, celkem upraveno 7 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
V rámci SRN má NRW nejvíce obyvatel a je současně – s výhradou městských zemí Berlína, Brém a Hamburku – nejhustěji osídlenou spolkovou zemí. Na ploše 34.085 km2, které představují 9,5 % území SRN, žije 18,1 mil. obyvatel, tj. kolem 22 % SRN. Hustota osídlení je značná, činí 530 obyv./km2. (V SRN: 231 obyv./km2).
Země disponuje hustou silniční sítí v délce 20.000 km, z čehož 2.200 km představují dálnice s napojením na hlavní evropské tahy.
Hlavním městem země je Düsseldorf (577 tis. obyvatel). Na území NRW leží rovněž bývalé hlavní město SRN Bonn, které je dodnes sídlem řady ústředních orgánů SRN a oficiálních zahraničních misí. Postupně nabývá opět na mezinárodní prestiži, zejména díky usídlování některých mezinárodních organizací a agencií OSN.
Zdroj: http://www.businessinfo.cz z r. 2007
Ministerstvo dopravy
https://www.vm.nrw.de/
Ministerstvo hospodářství
https://www.wirtschaft.nrw/
*inovace, digitalizace, energetika
Země disponuje hustou silniční sítí v délce 20.000 km, z čehož 2.200 km představují dálnice s napojením na hlavní evropské tahy.
Hlavním městem země je Düsseldorf (577 tis. obyvatel). Na území NRW leží rovněž bývalé hlavní město SRN Bonn, které je dodnes sídlem řady ústředních orgánů SRN a oficiálních zahraničních misí. Postupně nabývá opět na mezinárodní prestiži, zejména díky usídlování některých mezinárodních organizací a agencií OSN.
Zdroj: http://www.businessinfo.cz z r. 2007
Ministerstvo dopravy
https://www.vm.nrw.de/
Ministerstvo hospodářství
https://www.wirtschaft.nrw/
*inovace, digitalizace, energetika
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 0:36:20, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Mám dotaz na cestu kudy jet skrz Porúří od východu na západ a zpět..
Přijedu od Kasselu (D) po A44 a jedu rovně skrz Porúří směrem na A40 směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B), atd.
Jednou jsem už takhle jel a vzal jsem to přímo skrz Porúří – Dortmund–Bochum–Essen–Oberhausen–Duisburg, ale nejsem si jistej, zda je to ideální trasa. Jede se totiž přímo skrz střed Porúří (připomíná to severojižní magistrálu v Praze) a hlavně přímo město Dortmund s úrovňovými křižovatkami, semafory, přechody pro chodce, 50 km/h, apod.
Kudy navrhujete ideální průjezd Porúřím (rychlý, pohodlný) ve východozápadním směru?
Napadá mě před Dortmundem u města Unna uhnout na sever na A1, kde po 9 km u města Kamen odbočim zpátky směr západ na A2, projedu Porúřím Recklinghausen, Gladbeck, Bottrop, apod. a pak sjedu po dálnici A3 11 km zpátky na jih, kde se před Duisburgem vrátim zpátky na původní trasu na A40, kde už normálně projedu Duisburgem, přes Rýn a směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B).
Má tahle mou navržená alternativní trasa po A2 smysl, vyplatí se tato 20 km zajížďka (9 km na sever + 11 km na jih), abych se vyhnul centrálnímu Porúří a městu Dortmund?
Děkuji!!
Přijedu od Kasselu (D) po A44 a jedu rovně skrz Porúří směrem na A40 směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B), atd.
Jednou jsem už takhle jel a vzal jsem to přímo skrz Porúří – Dortmund–Bochum–Essen–Oberhausen–Duisburg, ale nejsem si jistej, zda je to ideální trasa. Jede se totiž přímo skrz střed Porúří (připomíná to severojižní magistrálu v Praze) a hlavně přímo město Dortmund s úrovňovými křižovatkami, semafory, přechody pro chodce, 50 km/h, apod.
Kudy navrhujete ideální průjezd Porúřím (rychlý, pohodlný) ve východozápadním směru?
Napadá mě před Dortmundem u města Unna uhnout na sever na A1, kde po 9 km u města Kamen odbočim zpátky směr západ na A2, projedu Porúřím Recklinghausen, Gladbeck, Bottrop, apod. a pak sjedu po dálnici A3 11 km zpátky na jih, kde se před Duisburgem vrátim zpátky na původní trasu na A40, kde už normálně projedu Duisburgem, přes Rýn a směr Venlo (NL), Eindhoven (NL), Antwerpen (B).
Má tahle mou navržená alternativní trasa po A2 smysl, vyplatí se tato 20 km zajížďka (9 km na sever + 11 km na jih), abych se vyhnul centrálnímu Porúří a městu Dortmund?
Děkuji!!
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Těsně před Dortmundem jed A1 nahoru směr Bremy asi 7 km, pak A2 70km až se plynule změní na A3 a pak odbočka A40 na Venlo. Takhle bych to napsal já a ty víš taky o co jde a nedělej to jinak. Takhle je to nejlepší
Segue 1.4 tce Grand Scenic
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Teď nevim, jestli tomu správně rozumim. Radíte mi tedy jet tou "alternativní trasou", tedy A1, A2, A3, než-li jet přímo skrz Porúří po A44 a A40?
Nebo jste jen kritizoval můj podrobný popis trasy?
Nebo jste jen kritizoval můj podrobný popis trasy?
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:19:47, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Ne jenom jsem to napsal ještě jednou aby o ničem jinem nikdo nepřemýšlel, protože všechno ostatní je o nervy, tahle cesta je nejlepší - přes A40 kde je furt 80 nebo ještě mín a ve svodidlech někdy jezdí i Sbahn, no prostě tragedie.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:03, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Segue 1.4 tce Grand Scenic
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Jo jo, ten S-bahn si taky pamatuju, byla to dost divoká jízda, i když někdy bylo povoleno 100 km/h, tak u nás by tam už byla min. 70 km/h. Spousty zatáček, úzký jízdní pruhy, asi milion křižovatek, některé i semaforové, každou chvíli rychlostní omezení, 100, 80, 70, 50, atd., člověk už ani nevěděl kolik má vlastně jet. A samozřejmě nacpaný provoz, prostě jak severojižní magistrála se vším všudy, i s Holešovicema. Člověk se musel tak 5x víc soustředit, než na normální dálnici...
Tak díky za radu, vyzkoušíme!
Tak díky za radu, vyzkoušíme!
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:16, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
A nebylo to náhodou dáno tím, že to skrz Dortmund není A40/A44 ale B1? A v Essenu tam v části jedou místo tram zrychlené metrobusy...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
No částečně. Přes Dortmund určitě to dálnice, není, číslo silnice jsem nevěděl, díky za upřesnění. Přes ten Dortmund jsou ty semafory a přechody pro chodce. Ale i tak zbytek Porúří – Bochum, Essen, Oberhausen je to takový hodně divoký, zatáčky, rychlostní omezení, úzký profil, atd.
Takže ano, nesnažím se vyhnout jen divoké A40, ale především B1, díky za upřesnění.
Nevim, jestli metrobusy, nezkoumal jsem co je to zač. Vypadalo to jako nějaký S-bahn..
Takže ano, nesnažím se vyhnout jen divoké A40, ale především B1, díky za upřesnění.
Nevim, jestli metrobusy, nezkoumal jsem co je to zač. Vypadalo to jako nějaký S-bahn..
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2016 22:20:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Jednoznačně po A2. Je to nově zrekonstruované na 3 pruhy, totální luxus, něco jako A4 mezi Chemnitz a Eisenachem. Jezdí tam toho hodně, ale jede to. A těch 20km zajížďky oproti riziku velmi pravděpodobných kolon je sranda.
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Okrajově k tématu: na Ruhrschnellweg jezdí jak tramvajoSbahn, tak metrobusy, takže pravdu máte všichni. Včetně těch, co radí se vyhnout.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
OK, díky za rady!
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Podrobná mapka Obchvatu Bad Oeynhausenu, zvažován byl i jižní obchvat a nebo přestavba stávající silnice městem, o trase se vedly diskuse dlouhá desetiletí.
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0212092600
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0212092600
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Rudozelená koalice v této spolkové zemi je pro dostavbu zbývajícího úseku A1 v oblasti Eifel. Zároveň však například zamítla zečtyřproudění silnice B10 - cca mezi Saarbrückenem a Karlsruhe.
viz článek zde (německy):
http://www.volksfreund.de/nachrichten/r ... 06,3472083
viz článek zde (německy):
http://www.volksfreund.de/nachrichten/r ... 06,3472083
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Marooned 17: to ale přece nemůžeš srovnávat. S rozšířením B10 nemá NRW nic společného - Saarbrücken je v Saarland, Karlsruhe v Baden-Württemberg a to mezi v Rheinland-Pfalz... Zkrátka jiné spolkové země, jiný aktuální přístup k řešení dopravní infrastruktury. Ale věřím, že jakmile se zejména v RP změní vláda, tak se to zase vytáhne na světlo.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Marooned 17: omluva z mojí strany, tys myslel rudozelené v RP, ne v NRW, že? Pardon, nechal jsem se zmást tím, že je to ve vlákně k NRW.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Marty: Ne, máš pravdu, mě jen udivuje, že se o těchto věcech píše v 1 článku jako o spojitých.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Skvělé místo. Ta auta už brzo zahučí do dolu
https://maps.google.cz/maps?ll=51.08929 ... rent=5,0,1
https://maps.google.cz/maps?ll=51.08929 ... rent=5,0,1
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10.8.2015 14:36:24
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Driving through Nordrhein-Westfalen (Germany) from Emmerich to Düsseldorf 21.08.2015 Timelapse x4
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Německo sestavilo plán pro zásadní upgrade dálnice A45 v této části Německa. Rozšíří se. Přestaví se mostní objekty. Prozatimní odhadovaná cena 3,5 mld. €. Časově to jde od současnosti až k roku 2034.
http://i.imgur.com/PjBfRlx.png (velký obrázek, roztáhl by vlákno)
O dálnici A45: https://de.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_45
http://i.imgur.com/PjBfRlx.png (velký obrázek, roztáhl by vlákno)
O dálnici A45: https://de.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_45
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Rhine River Bridge (Rheinbrücke Neuenkamp) na dálnici A40 u města Duisburg byl uzavřen po inspekci, která odhalila větší poškození, trhliny. První práce na mostě již běží, ale prozatím není známo, kdy se most znovu otevře. Most je v provozu od roku 1970, přičemž ve špatném stavu je poslední roky. V roce 2014 pak došlo ke snížení počtu jízdních pruhů ze 6 na 4 a v letech 2015 i 2016 se provedli další opravy trhlin, které uváděli most do havarijního stavu.
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Germany to cut red tape for bridge construction up to 2027
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Tento německý spolkový stát sestavil seznam 200 projektů v rámci Autobahn a Bundesstrasse, na kterých hodlá proinvestovat až 20 mld. € a to do roku 2030.
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... /index.php
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... erplan.pdf
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... ogramm.pdf
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... /index.php
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... erplan.pdf
http://www.vm.nrw.de/presse/pressemitte ... ogramm.pdf
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Dne 4.4. se odevzdá do provozu 7,9 km dlouhý úsek na dálnici A33 mezi Steinhagen a Bielefeld. Otevírací ceremoniál bude v 11:30. Výstavba se začala v 11/2009, takže výstavba trvá 8,5 roku. Náklady 123,5 mil. €, tedy 15,6 mil. € na 1 km.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.4.2021 0:32:03, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Nordrhein-Westfalen - Severní Porýní-Vestfálsko
Německo plánuje postavit nový 802m dlouhý most, který nahradí stávající v rámci A40 ponad řeku Rhine nedaleko města Duisburg a rovněž i rozšíření A40 na 8-pruh.
DEGES, Deutsche Einheit Fernstraßenplanungs- und -bau představil projekt 8-pruhové expanze na A40 přes tuto industriální oblast. Státní společnost předpokládá, že se výstavba schválí k roku 2019 a tehdy se začne hledat dodavatel. Reální výstavba se tak může zahájit v roce 2020 a ukončit by se mohla v roce 2023 a poté se starý most zdemoluje. Co se týče expanze dálnice, tak tam se ukončení plánuje na rok 2026.
Náklady na výstavbu samotného mostu se odhadují na 340 mil. €, přičemž hlavní rozpětí mezi dvěma pilíři bude 380m, což udělá ze stavby most mostů Německa. Mostem má projíždět za den 126.000 vozidel v roce 2030, přičemž kapacitně bude na úrovni 150.000 vozidel za 24h. Jeho životnost má být 100 let.
Stávající 775m dlouhý Neuenkamp Bridge byl dokončený v roce 1971 pro intenzity 30.000 vozidel za den, jenomže už několik let po něm projíždí 110.000 vozidel z čeho je 11.000 nákladních. Vrchní část starého mostu byla před 10 lety obnovená, ale od té doby je struktura opakovaně v havarijním stavu. V posledním období jsou zde různá omezení pro nákladní dopravu.
Již se začínají připravovat kroky k výkupu pozemků.
Náklady na výstavbu samotného mostu se odhadují na 340 mil. €, přičemž hlavní rozpětí mezi dvěma pilíři bude 380m, což udělá ze stavby most mostů Německa. Mostem má projíždět za den 126.000 vozidel v roce 2030, přičemž kapacitně bude na úrovni 150.000 vozidel za 24h. Jeho životnost má být 100 let.
Stávající 775m dlouhý Neuenkamp Bridge byl dokončený v roce 1971 pro intenzity 30.000 vozidel za den, jenomže už několik let po něm projíždí 110.000 vozidel z čeho je 11.000 nákladních. Vrchní část starého mostu byla před 10 lety obnovená, ale od té doby je struktura opakovaně v havarijním stavu. V posledním období jsou zde různá omezení pro nákladní dopravu.
Již se začínají připravovat kroky k výkupu pozemků.