Právě je 23.11.2020 17:23:10




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 459 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
 Německo všeobecně 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 402
Příspěvek Re: Německo všeobecně
V Nemecku zavedli kousek po roce 2000 "ekodan" z pohonnych hmot - 0,30€ na benzin. Na naftu nikoliv, kvuli konkurenceschopnosti ND. U ni zvedli u osobnich aut pro zmenu o nekolik set euro rocni silnicni dan.
Vse, co jde udelat jednoduse, udela Nemec extra slozite a komplikovane. Zde jsou navic turiste zastupny problem. Hlavnim cilem je (opet) podojit vlastni obcany.


21.7.2019 15:30:11
Profil
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Dne 7.10. se odevzdá do provozu Wilhelmsburger Reichsstraße ve městě Hamburg. Jde o 4,8 km dlouhou stavbu B75, která končí na A26. Výstavba tak potrvá 3 roky.

aktuální fotky: https://www.flickr.com/photos/lo_lite/a ... 0743642797

Zdroj: https://www.elbe-wochenblatt.de/2019/08 ... -autobahn/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


15.9.2019 8:51:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Automobilový klub ADAC přinesl výsledky velikých dopravních kolon v letní sezóně Německa a ve srovnání s r. 2018 jde o nárůst o +18%. O +52% pak extra v severním Německu. :arrow:

https://presse.adac.de/meldungen/adac-e ... iegen.html

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


19.10.2019 13:52:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
 

Příspěvky: 1314
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Německý Bundestag velkou většinou zamítl návrh Zelených na plošné zavedení rychlosti na německých dálnicích.
Tady je svět ještě v pořádku.
https://www.auto.cz/rychlostni-omezeni-na-nemeckych-dalnicich-nemecky-parlament-rozhodl-jasne-131667
https://www.garaz.cz/clanek/po-nemeckych-dalnicich-nadale-neomezene-rozhodl-parlament-21002781


23.10.2019 8:01:48
Profil
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Co se v Německu všechno odevzdalo do provozu v tomto roce v rámci hlavních dálnic a silnic naleznete zde :arrow:

https://www.skyscrapercity.com/showpost ... ount=11113

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


29.12.2019 12:45:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Na A1 u Hittfeld na jižní straně od města Hamburg byl zbourán most postaven v dekádě 1930 jakožto součást Reichsautobahn mezi Lübeck - Hamburg a from Hamburg - Bremen. Úsek se bude mj. rozšiřovat na 6-pruh a most bude nahrazen.

https://www.ndr.de/nachrichten/verkehr/ ... ng514.html

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


16.2.2020 14:07:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1985
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: Německo všeobecně
AutobahnAtlas je aktualizovaný. V porovnání s loňskou mapou jsem našel hlavně spoustu posunů termínů. Ve výstavbě je značená A143 kolem Halle!

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


4.3.2020 18:13:06
Profil
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Německo obrátilo dlouholetou praxi ve financích. Pandemie COVID-19 způsobila, že stát upouští od přebytků a dokonce podporuje nabírání si půjček i v rámci EU.

Prozatím se do ekonomiky v Německu dostane letos takřka okamžitě 450 mld. €. To je mimochodem částka, která odpovídá asi 13,3% HDP za rok 2019. Třeba Francie podpoří ekonomiku touto formou částkou odpovídající jen asi 4,4% HDP. Na jedné straně stát dojde o příjmy a to dokonce i přes cílené snížení daní a zároveň podpoří jak jednotlivé kategorie lidí a firem, tak ale i poskytne další garance za úvěry pro velké firmy. Rating Německa patří mezi nejlepší na světě, ostatně právě Německo řadu let provádělo úsporná opatření. Letošní deficit má být ve výši kolem 7% HDP.

Tyhle změny se dějí jako přímá reakce na úpadek stávající úrovně globalizace a mezinárodně protkaného trhu. A právě proto hodlá Německo posílit vlastní pozici včetně celé EU těmato investicema. Již stávající struktura německých firem navázaných na širší okolí Evropy vytváří ideální předpoklady pro ještě větší upevnění této pozice, ve které to v EU bez Německa nebude možno a zároveň bude umožněno členům EU podpořit vlastní ekonomiky bez ohledu na to jakou mají měnu nebo vzájemné vztahy. Tahle idea bude následovat již nejbližší roky i v praxi.

Obrat v energetice Německa byl nastartovaný se záminkou nehody ve Fukušimě. Letos v červnu se ohlásila investice ve výši 50 mld. € do nových, tzv. technologií budoucnosti. Tyhle peníze jsou součástí širšího balíku ve výši 130 mld. €. Ty technologie se tady budou skládat dohromady, ale dá se čekat, že část produkce bude zase v širším okolí. 7 mld. € jde do hydrogen. energ. infrastruktury. Další 2,5 mld. € do e-nabíjecí infrastruktury, další 5 mld. € jde na suprpočítače atd.

Přitom se v květnu ohlásila federálním ministrem dopravy extra podpora ve výši 28 mld. €. Peníze půjdou hlavně na další digitalizaci a třeba železniční dopravu. 5 mld. € půjde třeba do 5G infrastruktury. Na silniční výstavbu půjde extra 2,5 mld. €. Ta částka, která již je jen kolem 10% extra balíku kopíruje i několik dalších států světa, které udávají směr. Priorita v této dekádě se tak překlápí do železnic a MHD. A auta se vytláčejí zvýšeným tlakem na normy. Segment stavebnictví to ale nezasahuje; stavět se bude i nadále. A silniční práce samozřejmě nezmizí zcela. Lokálně budou převyšovat.

Německo hodlá po této krizi vyjít jako ještě hospodářsky silnější stát, založený na stále pokračující modernizaci všeho na čem stojí stávající hospodářství i nyní a hodlá udávat směr, aby se tak i EU udržela v technologickém popředí. Na tyhle cíle se bude Německo zaměřovat a tahle kovidí situace je jako další ideální záminka jak jakožto podpořit výpadek na ekonomice. A ono se s tím ruka v ruce zaplatí další část proměny hospodářství a života.

Z hlediska dálniční infrastruktury se již zásadní velké balíky peněz nepřipravují. Stát již delší dobu razí politiku větších oprav a dostavby potřebného. Zkapacitňování stávajícího. Stávající dálniční síť tak jak stojí včetně zkapacitněných regionálních silnic považuje za adekvátní a prioritu do investicí dostává železniční infrastruktura a pak samozřejmě v rámci měst MHD. Tento směr vládne delší dobu již i v EU, která taky začíná preferovat železnice. Problém tak budou mít státy, které stále nemají ani základní dálniční kostru, kam patří třeba i Slovensko. Již teď je Slovensko členem pár států, které se snaží pro sebe vyjednat větší balík pro silnice než železnici a staví se na logických faktech stávající infrastruktury, ale to by byla jiné téma.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


30.8.2020 21:06:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14337
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Německo všeobecně
Rozšíření a rehabilitace Hochstraße Elbmarsch A7, dálničního viaduktu v Hamburgu :arrow:

Zakázku zadala německá společnost pro plánování a výstavbu dálniční sítě DEGES ( https://www.deges.de/ ). Společnost STRABAG jí vyhrála a cena za tohle veledílo bude 200 mil. €.
Příloha:
Hochstraße-Elbmarsch-mit-der-AS-Walterhof-Bild-BWVI[1].jpg
Hochstraße-Elbmarsch-mit-der-AS-Walterhof-Bild-BWVI[1].jpg [ 90.08 KiB | Zobrazeno 1126 krát ]

Rozšíří se na 8-pruhů a obnoví nejdelší viadukt v oblasti. Celkem se to dotýká 3,84 km délky a hotovo bude v roce 2027.

Tento viadukt ve městě Hamburg se začíná několik set metrů z výjezdu tunelu Elbe, pak pokračuje přístavem Rugenberg, pak přechází 2 žel. tratěmi a dále jde pod ním 11 silnic a chodníků a končí se existem Hamburg-Hausbruch.

STRABAG teď čeká naplánování prací, pečlivá příprava všech bouracích prací atd. Možnost rozšíření byla zohledněna již při výstavbě v roce 1975, takže o to je to snazší. Ve směru na Flensburg (sever) má být hotovo v polovině 2024, pak začnou práce na rozšiřování na Hanover (jih).

Stavebně se tady použije asi 19 200 m3 betonu. Obnoví se 15 km železných svodidel. Rehabilitace značí odstranění asfaltu a hydroizolace na ploše 135 000 m2 a položí se asfalt o ploše 155 000 m2.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


31.8.2020 14:44:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 459 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz