Právě je 20.10.2020 3:39:38




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 215 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
 D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
dále, samostatně 2 články týkající se problematického úseku s odpadem nejasného původu v podloží:

Koncesionár pre D4R7 má predložiť riešenia v súvislosti s použitým sporným materiálom
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ko ... aterialom/

Vedci skúmali násyp na stavbe D4, nenašli žiaden materiál nebezpečný pre ľudí a životné prostredie
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/ve ... rostredie/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


17.10.2019 18:23:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
pro lepší představivost ohledně odevzdaného úseku obchvatu Mostu je tady mapka:

Obrázek


a fotky z výstavby zachycené dronem: https://www.skyscrapercity.com/showpost ... count=4229

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.10.2019 7:59:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
výhradně můj názor:

A ještě doplním, že z hlediska stavebního tady pracuje cca. 1.500 lidí, přičemž se vyčerpala přibližně 1/2 objemu peněz určených pro výstavbu. Z hlediska úskalí, tedy problém D1xD4 je něco na co jsem upozorňoval hned ze začátku; koncesionář má takto "zbraň" proti státu, který se omeškal v tomto procesu. Mnoho lidí kritizuje, že parametry D4/R7 jsou slabé a nejsou nadimenzované pro budoucnost, co je všechno pravda, ale za to nemůže stavitel, ale stát, který to takto odsouhlasil. Z hlediska architektonického se pak kritizují materiály obložení mostních násypů nebo i hlavní veliké mostní objekty, ale to je zase jen o nastavení smlouvy mezi státem a firmou. Problém ohledně použitého "odpadu" je již boj o posudcích, na jedné straně od ministerstva dopravy a na druhé od koncesionáře, co se může dle mého názoru skoncit ledajak: základní variant je, že se to rozbourá, vybere a nanovo postaví (ale vytváří to riziko pro případné další místa) a bude to znášat zhotovitel nebo i ne. A v takovém případě je na řadě celá řada možností, které se končí až u soudu, oddalováním uvedením do provozu. Tady bude velmi záležet pak na zpoplatnění (platby státu pro zhotovitele) dle nastaveného financování a může to končit až arbitrážemi, ovšem z obou stran, protože stát může trvat na dodání nezávadného díla. Obě strany, jak stát tak koncesionář se od začátku "vyzbrojují" podklady a postupy, ale je vzájemná snaha se domluvit. Pro koncesionáře by to byla velmi špatná reklama a potažmo problémy s dalšími projekty ve světě z hlediska financování bank, ale i stát by ztrácel, protože potřebuje stavbu v provozu. Koncesionář se bude snažit domluvit se státem i proto, že omeškání má i pomimo problému D1xD4, i když třeba na části R7 napředuje rychleji. To nemůže svádět na stát, protože to je zapříčíněno tím, že neměl adekvátní zázemí a veliké stavební firmy to dlouhodobě odmítají, když část soutěžila a celkově majú vytížení na jiných stavbách, takže když se to "nákladově zesekalo", tak klesla i výslední marže pro dodavatele a tak se musel tento problémy řešit smluvně s mnohem více menších firem a hromadou živnostníků atd., přičemž ale vzhledem k nutnosti postavit to kvalitně kvůli následné údržbě se vyžadují zkušenosti. A proto se jeví jako další možnost i varianty kolem "odstoupení", odprodej někomu jinému. To se stane pokud si stávající koncesionář sečte případné náklady pro výstavbu s možnými problémy, které by neustál, co by zvedlo náklady nad výnos. Nemusí to případně udělat on sám, může tak nechat zastavit až zpomalit rozsah stavebních prací, že mu tu koncesi odejme stát. Ale i v tomto případě si to odnese stavba samotná a nebude jí možno využívat a prodlouží se její dostavba. Tady je pak stát, který právě proto počítá i náklady na obnovení výstavby a zreálnění nákladů, takže i když mediálně jsou pozice státu a koncesionáře jako fixní a prezentované, tak ani jednomu nevyhovuje kterýkoliv negativní scenář a jsou připravené i záložní možnosti. Stát tak v dobrém může povolit odklad zhotovení, koncesionář může nevidět problémy s uzlem D1xD4 a banky mohou vyřešit odkladem o nějaký čas zahájení 1. splátky, po technické stránce pravidelných plateb. Stavba má prostor na zvednutí nákladů, i v rámci délky koncese na úkor koncesionáře, ale i oprávněné náklady, které by stát zaplatil za konkrétní pochybení. Náklady se měnit nemusí, ale vzhledem k uvedenému mohou. Záleží o kolik se protáhne výstavba a jak se domluví 2 hlavní strany projektu z hlediska příčin. Obě strany drží různé tromfy. Navenek je stát připraven bránit státní zájmy a koncesionář prezentuje snahu dobudovat veledílo a udržovat jej dle naplnění smlouvy. Tak, aby vše bylo ve veřejném zájmu.

Z hlediska historického stát zrušil několik projektů PPP, ale i zrealizoval. Tento je problematický a to ani není krize, že by nebyl dostatek peněz, ale to jsou i stavby, které nejdou systémem PPP.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.10.2019 14:28:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.10.2019 17:52:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Na náspu s azbestem na části D4 nevyhovuje ani statika :arrow:

viewtopic.php?f=220&t=6731

*NDS proto předpokládá, že se tato část bude muset zbourat a postavit nanovo bez ohledu na obsah samotné látky, scenář zapadá do jednoho z mnoha v rámci o něco výše napsaného

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


9.11.2019 14:17:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Na části D4 s nalezeným azbestem se zastavují práce :arrow:

viewtopic.php?f=220&t=6741

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


17.11.2019 9:42:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 9654
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Most v MÚK D1 x D4 postaví Doprastav.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


20.11.2019 20:02:38
Profil
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
O spornom násype na rozostavanej D4 pri Jarovciach rozhodnú, keď dostanú nový statický prepočet :arrow:
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/o- ... -prepocet/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


21.11.2019 21:15:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 422
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Pred par dnami vysla v mediach informacia, ze zaciatkom roka by sa mali spustit dva useky R7, krizovatka (D4xR7) Ketelec-Dunajska Luzna a D.Luzna-Holice a kratky usek D4 krizovatka (D4xR7) Ketelec po Rovinku, aby sa postavena R7 mala ako napojit na cestnu siet.

Neskor v priebehu roka by sa malo spustit to ostatne

Obrázek



14.12.2019 23:51:26
Profil
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Foto: Výstavba úsekov D4 a R7 pokračuje vo vysokom tempe, niektoré sú v dokončovacích fázach :arrow:
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/vy ... ch-fazach/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


25.12.2019 16:20:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 9654
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Kdo to ve skutečnosti staví? Porr sám? Cosi jsem četl o rumunských firmách.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.12.2019 21:04:12
Profil
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
NDS podepsala se společností Doprastav smlouvu na výstavbu důležitého křižování D1xD4, více zde: viewtopic.php?f=220&t=6781 .

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


27.12.2019 15:46:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Šiesty most robí stavebníkom vrásky na čele. Odovzdajú ho v budúcom roku? :arrow:
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... 9L7HxKiCmE

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


29.12.2019 19:27:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
fotky z výstavby: https://www.skyscrapercity.com/showpost ... ount=14615

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


11.1.2020 15:50:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1670
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
ty rezave protihlukove steny - to je zamerna patina?


11.1.2020 20:12:10
Profil
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Ano, to je speciální materiál. To zrezne jen na povrchu.

Obrázek

Tady ve vláknu jsem to zmínil taky. Cílem je zreznutí na povrchu a to se má ještě překrýt rostlinami, takže to ani nebude vidět.

Ovšem o celkové kvalitě se dá pochybovat ale to je věc koncesionáře ... https://martinpekar.blog.sme.sk/c/52072 ... =sekciabox a dozoru. Jenomže i tento proces proběhl "na SK poměry".

nutno dodat, že některé části D4 se staví pomaleji pro nedostatek lidí i techniky, ale s tím bojuje koncesionář od začátku ... a proto i ty řeči že to staví převážně balkánské nebo menší SK firmy a proto to i trvá ... pozdě se začalo a ty termíny se nestihnou a co se stihne, tak to se bude muset opravovat ale již se bude čekat na splátky od státu a ono ty stavby vydrží, ale není to kvalita jaká je viditelná na R1 a to se na D4/R7 nedají očekávat během pár let, že tady budou nízké intenzity; 30 vydrží, ale zda vydrží bez větší rekonstrukce i 50 let, tak to se uvidí ... a nevím jestli ty "obklady" k mostem, v rámci náspů taky vydrží, to je opravdu jeden z nejlevnějších způsobů provedení, a přitom je to u velkého města, takže to bude čelit grafitům a ta úprava povrchová ... za největší chybu ale považuji fakt, že se zkrátil km výměr s výhledem na 3+3 a to je to šetření za každou cenu ze strany státu a to jak běží výstavba je zase výsledek nabídky, která byla ale závazná; opakoval bych se, ale místní větší firmy se ani jedna nedomluvila s vítězem a ten tady nemá zázemí k výstavbě těchto rozměrů, ale jsou to banky, které už tlačili na výstavbu, protože ty peníze tam hrají roli a koncesionář to musel zahájit a plnit nebo by musel odstoupit od projektu, ale to by znamenalo skandál pro takovou firmu a vlastníky, potažmo akcionáře ...

v podstatě takto se postavilo mnoho úseků na D1 co se týče kvality (dlouhá výstavba, často namísto 2-4 let až 8-10 a to se na nich odráží, protože tam je často 20% z délky samý most a ty úseky mají 10-15 let a musejí se stále více opravovat), ale tady to má být vzor když to je PPP a není to vzorová výstavba od začátku ... ale zrovna ta rez na zdi je v pořádku, na tom se nešetřilo, ten materiál nepatří mezi levné

netvrdím, že to udělá tento koncesionář, ale když se někomu nepovede ustát projekt PPP, nebo se mu zdá, že by prodělával na provozu vzhledem k problémům výstavby, kterou chce ale dokončit, tak je možnost, že po odevzdání státu a zaběhnutí splátek odstoupí :arrow: odprodá podíl jiné firmě, otázní bude ale kdo o to bude mít zájem, protože tam se nemění podmínky dané státem, ale jde o to, že ta která to "koupí" může na to vzniknout účelově a ukončí svojí činnost během dekády, kdy všechno bude v dobrém stavu, základ bude vyřešený i finančně (netvrdím že hodnota úvěrů se splatí) a poté to "krachne" a tam se pak hledá bankami řešení dokapitalizace na projekt nebo je to projekt, který se prostě nevyplatil, ale nebude to hned a nestane se to prvnímu koncesionáři ... všechny možnosti jsou realizovatelné; stát by vyhrál jen částečně (nemusel by platit splátky, ale musel by řešit kvalitu stavby sám, tak jak kdekoliv ve světě se to stane, ale jsou to výjimečné případy) a on je velký rozdíl mezi tím zda se to nepovede ani postavit nebo má problém až provozovatel; ekonomicky se dá propočítat ztráta za kvalitu a náklady na zhotovení vs. délka splátek, proto by se ten odprodej realizoval a když nezvládne udržovat úsek někdo nový, tak to tak nebije do očí (koho pak zajímá ten 200 str. opis situace do historie?)

Stát se prozatím zaměřuje pouze na azbest v tělese dálnice. Některé procesy NDS nezvládla (časově výkup; křížení D1xD4), co nahrává koncesionáři. To jsem tady psal a někdy to zavání "divností" SK poměrů. Ale koncesionář jako takový to má těžké; v těch cenách a s tím co (ne) má na území k dispozici. Stát by to nepostavil, ale stát si vybral zhotovitele a má právo na kvalitní provedení. Bude to za to ještě dlouho platit. A to těleso by mohlo 70-100 let vydržet. Ty mosty 50 a poté větší rekonstrukci na nich udělat. Ale zda to tak bude se ukáže později.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


11.1.2020 21:18:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
A to, že je tento projekt slabý dokladuje i jeho velmi slabá P.R. prezentace. Co se udělalo, kolik lidí a kde to realizuje. S video materiálem, dronem, fotografie. A pravidelné TK. Stát sám nemá zájem to více prezentovat. To všechno nahrává pro další scénáře. Live cam tam mohlo být dávno osazeno. Na mostě nad Dunajem a dalších bodech, MÚK třeba. Bude jich tam hodně. Jenomže to by byla vidět ta realita, kdy tam není jediný stroj nebo minimum lidí. Na stavbě, kde to má žít. Byla by vidět ta skladba těch dodavatelů atd. Pro kvalitní firmu, pro kvalitní zhotovitele je každá realizovaná stavba v prostoru bloku jakým je EU vzácní a dělá pro P.R. maximum, protože to je další reference kdekoliv jinam. To tady absolutně chybí a za TK nepovažuji těch pár vět na stavbě za každým od jiného odpovědného pracovníka, který tím byl jen pověřen.

Stát, ministerstvo, nemá zájem to tady řešit. Stát mohl od projektu odstoupit i sám při neplnění. Dle smlouvy ledacos požadovat. Namísto toho se jen čekalo jako kdyby neexistoval nikdo další v EU kdo by to postavil. Ledaže již se něco rozdalo a muselo by se to vracet.

Stávající vedení ministerstva si prostě řeklo, že to jen zdědilo, a že vlastně SR nic neplatí během výstavby a o nic nedojde, i když se to zcela nepovede. Ale tak to není. Občané, firmy a všichni v tom státě docházejí o hodně každým dnem a škoda bude narůstat během zprovoznění, až se to naplno zatíží. A že se muselo ušetřit pár mil. € na architektonickém provedení samotní mostní stavby nad Dunajem taky nepovažuji za dobré. To zcela popírá původní prezentace. To je jako když já zadám nabídku na stavbu domu, který chci mít s nějakou fasádou a úpravou provedení, aby to bylo citelné z ulice, že to je hezký dům a ono se to provede zcela jinak a bude to jen šedá zeď. Tak to je to samé. Ve výsledku se v tom domě dá žít, stejně tak se bude jezdit po mostě. Ale jak to vypadá? A to je odpovědnost státu. Většina obyvatelstva ani neví, že se něco kolem Bratislavy staví. A většina ani netuší o těchto komplikacích a problémech. Ti co vědí jsou z poloviny zainteresováni. S tím se pak cokoliv dělá velmi špatně. Politicky jde o dokončení úseků do provozu. Ostatní je všem jedno. A to je ta největší nejzákladnější chyba. Že to je jedno těm lidem, řadové veřejnosti, je pochopitelné, ale že to je jedno těm co o tom rozhodují a mají pravomoce to ovlivnit to jedno být nesmí, ale je, protože pro nápravu téměř nic nedělají.

A i právě pro toto pozadí tady odmítla SK stavební špička se toho aktivně ve větším účastnit. Když tak v malém pronájem, půjčením části strojního vybavení nebo uvolnění aktuálních kapacit, ale bez rozsáhlejších dohod. Kdo by šel stavět něco tímto stylem, tak by si poškodil jméno; za daných cen to není možno provést tak jak to ty firmy běžně staví. Takže jak se to staví nyní nevím, ale tohle není 1. firma, která musela kdy odejít. I jiné (španělské) odešli. I italské, že jo. Ale zase i místní umí zbankrotovat nebo vyhlásit konkurz, takže ono to vychází pak pro veřejnost za jedno. Ale to jsem zcela odbočil. Za to může jen ten stát i s jeho zákony. A tento stát velmi rád platí i za to, co se nerealizuje. Nebo platí 5x víc než v jiné zemi. A to je vlastně ta podstata, že tady vůbec nejde o veřejnost, o daňové poplatníky, ale o jiné zájmy a ty se musejí naplnit. Bez ohledu na všechno další jako je kvalita provedení nebo další osud provozování. A co stát ušetří na splátkách, to ztratí na opravách. Pod dohledem dozoru. Atd. Kruh se uzavírá.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


11.1.2020 21:54:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 5267
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
V Liberci stál OD, který byl taky schválně rezavý.... Za mě žádný extra hit, rostliny nerostliny.


11.1.2020 22:40:09
Profil
Autor

Příspěvky: 9654
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Dnešní návštěva na stavbě. Viděl jsem 1 dělníka, 2 dodávky a 2 hučící centrály. Most přes Dunaj je krásný a ty skruže a betonovací vozíky taky.


Přílohy:
Poznámka: Dálniční most přes I/2
D4_00.jpg
D4_00.jpg [ 169.66 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: Betonovací vozík mostovky pravobřežní estakády mostu přes Dunaj
D4_01.jpg
D4_01.jpg [ 268.76 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: Posuvná skruž mostu přes Dunaj, - pravobřežní estakáda
D4_02.jpg
D4_02.jpg [ 286.45 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: Zárodky pro letmou betonáže mostu přes Dunaj
D4_03.jpg
D4_03.jpg [ 234.47 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: Pohled z posuvné skruže na zárodek na pilíři
D4_04.jpg
D4_04.jpg [ 381.6 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: V dálce MÚK D4xR7, směr D2
D4_05.jpg
D4_05.jpg [ 141.09 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: za MÚK D4xR7 směr D1
D4_06.jpg
D4_06.jpg [ 160.03 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: MÚK s I/63 směr D2
D4_07.jpg
D4_07.jpg [ 187.73 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: MÚK s I/63 směr D1
D4_08.jpg
D4_08.jpg [ 169.95 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]
Poznámka: MÚK D1/D4 směr jih
D4_09.jpg
D4_09.jpg [ 114.71 KiB | Zobrazeno 3932 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
12.1.2020 19:50:07
Profil
Autor

Příspěvky: 9654
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
R7 D1 - Dunajská Lužná


Přílohy:
Poznámka: MÚK Prievoz na D1xR7
R7_01.jpg
R7_01.jpg [ 200.16 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
Poznámka: MÚK Slovnaftská směr Holice
R7_02.jpg
R7_02.jpg [ 220.75 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
Poznámka: V mlze MÚK D4xR7
R7_03.jpg
R7_03.jpg [ 122.56 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
Poznámka: za MÚK D4xR7 směr Holice
R7_04.jpg
R7_04.jpg [ 173.18 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
Poznámka: MÚK s I/63 směr D1
R7_05.jpg
R7_05.jpg [ 207.52 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
Poznámka: MÚK s I/63 směr Holice
R7_06.jpg
R7_06.jpg [ 189.82 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
12.1.2020 19:56:40
Profil
Autor

Příspěvky: 9654
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Nelíbila se mi kvalita povrchové úpravy opěry mostu na I/63 přes D4 a schodiště.


Přílohy:
kvalita.jpg
kvalita.jpg [ 245.37 KiB | Zobrazeno 3929 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
12.1.2020 19:57:54
Profil
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


26.1.2020 15:56:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Trnavská župa nepreberie cesty od D4R7, zhotoviteľ výrazne podcenil kvalitu stavby :arrow:
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/tr ... tu-stavby/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


2.2.2020 0:17:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 6205
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
To vypadá, že toto PPP se moc nepovedlo. S R1 takové problémy nebyly, nebo snad ano?

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


2.2.2020 19:30:58
Profil ICQ
VIP

Příspěvky: 14139
Bydliště: EU
Příspěvek Re: D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku
Ne.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


2.2.2020 19:48:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 215 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz