Právě je 17.7.2019 12:58:33




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 121 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Bratislava 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Bratislava
Oficiální informace o hlavním městě Slovenska :arrow:

http://www.bratislava.sk/

Žije zde cca. 450 tis. obyvatel a v běžný pracovní den sem denně dojíždí dalších 150-200 tis. obyvatel. To se samozřejmě odráží na dopravě ve městě.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


18.5.2009 17:30:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 2622
Příspěvek Re: Bratislava
Na diskusních stránkách metrowebu jsou historické plány výstavby metra v Bratislavě. V rámci nich je možné vidět i plánovanou síť dálnic už od roku 1972, která se od dnešní příliš neliší: http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=65800#p65800


22.11.2009 14:49:08
Profil
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Dálniční napojení :arrow:

Dálnice D1 zde začíná. Dále pokračuje na Trnavu, Trenčín, Žilinu až východní Slovensko po hranice s Ukrajinou.
Dálnice D2 zde jde v severo-jižním směru a to od hranic s ČR po hranice s Maďarskem.
Jsou zde také první km dálnice D4, která se napájí v Rakousku na dálnici A6 (směr Vídeň). Připravuje se výstavba dalších 28 km od MÚK s D2 po MÚK s D1.

Mosty v Bratislavě :arrow:

Přístavní most (součást dálnice D1)
Most Lafranconi (součást dálnice D2)
Most Apollo (nejnovější 5. most v Bratislavě)
Starý most (v minulosti most Červené Armády)
Nový most (v minulosti most SNP)

Tunely v Bratislavě :arrow:

Tunel Sitina (součást dálnice D2)
Tunel pod Bratislavským hradem (tunel pro električky v rámci MHD)

V Bratislavě se stavějí nebo připravují rozsáhlé developerské (River park, Eurovea, Tri věže) a dopravní stavby (železniční stanice Filiálka, silniční stavba Severní tangenta, železniční spojení letišť Schwechat a M.R. Štefánika, rychloelektrička v rámci nosního systému MHD atd.). Kdo bude chtít, může se jim postupně věnovat a samozřejmě i dalším projektům; pokud možno již mimo témat, které zde mají vlastní témy. :arrow:

D1 Bratislava-Trnava (rozšíření)
D2
D4
D4 + R7 - 5 úseků; 2. projekt PPP na Slovensku

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


Naposledy upravil Diaľničiar dne 26.5.2016 16:37:48, celkově upraveno 1

aktualizace obsahu příspěvku



5.3.2010 17:02:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Dopravní podnik města Bratislava :arrow:

http://www.dpb.sk/

Generální investor Bratislavy :arrow:

http://www.gib.bratislava.sk/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.3.2010 17:17:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Hlavní město začalo od roku 2009 masivněji opravovat své silnice. Primátor Ďurkovský vyhlásil, že investiční dluh na opravách je cca. 100 mil. €. V roce 2009 bylo záměrem investovat 15 mil. €, co se však pro krizi snížilo na 7,6 mil. €. Opravili se tyto hlavní tahy :arrow:

Pražská ulice:
-opravená od 1.7. do 3.8.
-opravilo se 23.456 m2 vozovky
-náklady dosáhli 1,552 mil. €

Ružinovská ulice:
-opravená od 1.7. do 31.8.
-opravilo se 46.309 m2 vozovky
-náklady dosáhli 2,679 mil. €

Šancova ulice:
-opravená od 3.7. do 15.9.
-opravilo se 24.417 m2 vozovky
-náklady dosáhli 1,532 mil. €

Mickiewiczova ulice:
-opravená v termínech 8.-9.8. - 15.-16.8.
-opravilo se 2.989 m2 vozovky
-náklady dosáhli 0,186 mil. €

Limbová ulice:
-opravená od 17.8. do 5.9.
-opravilo se 9.204 m2 vozovky
-náklady dosáhli 0,567 mil. €

Stromová ulice:
-opravená od 7.9. do 26.9.
-opravilo se 11.098 m2 vozovky
-náklady dosáhli 0,682 mil. €

Mýtní ulice:
-opravená od 16.9. do 8.10.
-opravilo se 5.852 m2 vozovky
-náklady dosáhli 0,396 mil. €

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.3.2010 17:26:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Bratislavská MHD již disponuje novými vozidly: Mercedes-Benz Capacity :arrow:
Příloha:
MBC.jpg
MBC.jpg [ 43.75 KiB | Zobrazeno 15265 krát ]

Capacity vyrábí německá společnost EvoBus. Modely pro Dopravní podnik Bratislava (DPB) budou mít motor OM457 hLA s výkonem 260 kW, dvě ze štyrech náprav budou hnány přes 6ti stupňovou převodovku. Autobus má dojezd min. 500 km a jeho životnost je výrobcem garantována na min. 8 let.

Capacity odveze najednou 186 cestujících, z čeho 45 může sedět. Je zde prostor pri invalidní vozíček a i pro dětský kočík. Podlaha je potáhnutá protišmykovým materiálem. V autobude je již nezávislé topení a klimatizace.

Vodič má k dispozici automatickou klimatizaci, vyhřívaní pneumaticky odpružené sedalo, rádio s CD přehrávačem a 5l chladničku.
Příloha:
Poznámka: již v bratislavských ulicích
MBC2.jpg
MBC2.jpg [ 73.67 KiB | Zobrazeno 15268 krát ]

První kousek se do města dostal v druhé polovině února 2010 a jezdí na linke číslo 83 Petržalka-Dúbravka.

DPB má objednaných celkem 40 kusů v hodnotě 23,4 mil. €. To, kolik jich skutečně do města bude nasazeno ovšem záleží od financí, které DPB dostane od města. Na tento rok má na obnovu vozového parku DPB k dizpozici cca. 10,5 mil. €, ovšem ještě je i možnost leasingu.

DPB chce v nejbližších měsících uvést do provozu taky dalších 100 autobusů od společnosti SOR Libchavy v hodnotě 32,37 mil. €.

Bratislava ještě vloni vypsala megatendr v rámci střední Evropy na dodávku 240 autobusů v hodnotě 86 mil. €, ovšem ten byl zrušený kvůli námitkám ze strany Úřadu pro verejní obstarávaní. Tento tendr se rozdělil na 3 menší, z čeho dva proběhly, ovšem třetí vyhlášen nebyl, protože je před volbama.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.3.2010 17:45:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1271
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: Bratislava
A co to žere?
Naftu,nebo je to na CNG?

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


5.3.2010 17:58:10
Profil
Autor

Příspěvky: 5613
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: Bratislava
Tedy jak to tak čtu, tak je to pro řidiče hodně pohodlné na to, že je to MHD.
Klimatizace, cd rádio, lednička! to koukám tedy. :o

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


5.3.2010 18:04:11
Profil ICQ
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
viky píše:
A co to žere?
Naftu,nebo je to na CNG?
Je to úsporní turbodiesel s ekologickou technologii BlueTec, která výrazně snižuje emise motoru ve výfukových plynech, spĺňa normu Euro 5. Délka autobusu: 19,54 m. V Bratislavě byl 1 kus testovaný již v roce 2009.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.3.2010 18:34:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 182
Příspěvek Re: Bratislava
Diaľničiar píše:

Nový most (v minulosti most SNP)

Co bylo špatného na názvu most SNP?


5.3.2010 19:00:29
Profil
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Drak: bohužel, na tohle vám já odpovědět neumím. :cry:

Mohu pouze doplnit některé údaje k této problematice:
*na Slovensku přišlo po revoluci k přejměnování mnoha názvů ulic
*most SNP se přejměnoval na začátku 90. let
*v roce 2009 se někteří poslanci magistrátu Bratislavy pokusily navrhnout opětovnou změnu na Most SNP, tato iniciativa se prozatím nestřetla s přízní dalších poslanců

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.3.2010 20:17:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 303
Příspěvek Re: Bratislava
U přejmenovávání ulic či dalších staveb nehledejte úplně racionální argumenty. Jedná se o přirozené vymezování a hledání legitimity nových mocenských systémů, které tak v symbolické rovině účtují s těmi předešlými. Nelze přitom vycházet ze skutečnosti, jaká ta která událost (či osoba) byla, ale jakým žila "druhým životem". A pokud se SNP stalo symbolickým "místem paměti" komunistického režimu a bylo jím neúměrně heroizováno, když po roce 1989 došlo k radikálnímu přehodnocení významu a charakteru této události, přirozeně se s ní zúčtovalo i tak, že SNP muselo zmizet z názvu hlavního bratislavského mostu...


7.3.2010 14:37:20
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: Bratislava
Diaľničiar píše:
Hlavní město začalo od roku 2009 masivněji opravovat své silnice. Primátor Ďurkovský vyhlásil, že investiční dluh na opravách je cca. 100 mil. €. V roce 2009 bylo záměrem investovat 15 mil. €, co se však pro krizi snížilo na 7,6 mil. €. Opravili se tyto hlavní tahy :arrow:

...

Šlo jen čistě o opravy, nebo se i měnilo uspořádání některých křižovatky? V Bratislavě mě hodně zaujaly takové zvláštní městské MÚK - tady a tady (možná jsou i jinde) - v Praze si nic podobného nevybavuju.
Diaľničiar píše:
viky píše:
A co to žere?
Naftu,nebo je to na CNG?
Je to úsporní turbodiesel s ekologickou technologii BlueTec, která výrazně snižuje emise motoru ve výfukových plynech, spĺňa normu Euro 5. Délka autobusu: 19,54 m. V Bratislavě byl 1 kus testovaný již v roce 2009.

BUS je to pěknej, akorát by mnohem záslužnější podle mě bylo vyměnit nebo aspoň nějak odpružit ty příšerný trolejbusy. Jezdil jsem tím svýho času denně do práce a je to fakt síla, navíc v nich bylo vedro.. Snad k pohodlnější jízdě pomohly aspoň ty výše zmíněné rekonstrukce silnic.


7.3.2010 15:26:44
Profil
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
V roce 2009 se ukončila Rekonstrukce Záhradníckej ulice v úseku Miletičova-Líščie nivy na 4 pruh :arrow:

Záměrem rekonstrukce bylo zvýšit její dopravní kapacitu, rozšířit jí z 1+1 na 2+2 pruhy a tak vytvořit celou trasu radiály Záhradníckej a Ružinovskej až po napojení na Vrakunskú silnici.

Součástí rekonstrukce bylo vybudování silničních světelných signalizací, přestavba tramvajové tratě, nových zastávek MHD, chodníků a potřebných překládek inženýrských sítí do nových trás.

Zvláštností přestavby tramvajové tratě je například její zatrávnění.

Celá stavba byla rozdělená na 2 etapy. Ta první se začala 05/2008 a ukončila v 11/2008, druhá etapa se začala 03/2009 a ukončila se 08/2009.

Celkové náklady: 7,609 mil. €
I. etapa stála: 5,983 mil. €
II. etapa stála: 1,626 mil. €

Fotografie ze slavnostního otevření 27.8.2009:
Příloha:
BA1.jpg
BA1.jpg [ 40.08 KiB | Zobrazeno 15003 krát ]

Příloha:
BA2.jpg
BA2.jpg [ 34.91 KiB | Zobrazeno 15003 krát ]

Příloha:
BA3.jpg
BA3.jpg [ 32.67 KiB | Zobrazeno 15005 krát ]

Příloha:
BA4.jpg
BA4.jpg [ 44.36 KiB | Zobrazeno 15004 krát ]

Příloha:
BA5.jpg
BA5.jpg [ 43.7 KiB | Zobrazeno 15004 krát ]

Zdroj informací: Generálny investor Bratislavy

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


24.3.2010 0:33:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
MHD v Bratislave si zase polepšila. :arrow:

Minulý měsíc obdržel DPB dalších 49 autobusů v hodnotě 15,78 mil. €, přičemž jde o:
*9 ks Mercedes CapaCity (na fotce o pár příspěvku výše) s klimatizací
*40 ks značky SOR; 30 z nich má namontovanou klimatizaci
*peníze šli z úvěru, který se splatí během 8 let

Cena jednoho vozidla Mercedes CapaCity je 490 000 eur a vozidla Sor 272 000 eur bez DPH. Do Mercedesu se vejde min. 185 lidí, do Sorov cca. 140.

Nejstarší autobusy, které nyní v Bratislave jezdí, jsou krátké Karosy, přičemž nejstarší z nich má 22 let.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


14.7.2010 17:47:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
I když o silnice I. - III. třídy ve městě Bratislava se stará Bratislava, tak silniční daň jde do BA VÚC, který sice vybere 33 mil. €, ale zpátky zdaleka tato částka nejde (jde jinde - zdravotnictví, školství,...). Nyní, ve fatální situaci silnic plných výtluků se BA VÚC rozhodl udělit 1 mil. € jako účelovou dotaci hlavnímu městu na opravu silnic. To není všechno: i město Bratislava najde 1 mil. € na dodateční opravy silnic. :ok:

Ve městě vláda zrušila projekt Fililálka (za stovky mil. €), v železniční síti a místo toho sjednala s Bruselem, že tyto peníze se použijí na modernizaci stávající MHD ve městě a v dalších krajských městech na Slovensku. Pro Bratislavu to značí: 30 nízkopodlažných električek a 80 trolejbusů v celkové hodnotě 286 mil. €. Dále se připravuje I. etapa výstavby električkové tratě Safárikovo námestie - Bosákova ulica v Petržalke v nákladech 83 mil. €, součástí čeho je i rekonstrukce Starého mostu. Dále modernizace električkové tratě v městské části Dúbravka bude stát asi 14 mil. €.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


16.3.2013 21:29:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Město Bratislava dostane po letošní zimě dodatečnou sumu peněz na opravu silnic:

1 mil. € zvláštní dotace Bratislavského vyššího územního celku pro opravu silnic II. a III. třídy (jen mimochodem ze silniční daně BA VÚC dostane ročně asi 30 mil. € a na silnice jde jen asi 50%, ostatné peníze směrují na školství, zdravotnictví atp.)

1 mil. € přesun peněz v rozpočtu hlavního města

1,3 mil. € vládní dotace hl. městu

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


23.4.2013 21:53:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Stavební koncern VINCI uspěl přes svojí dceru Eurovia při zakázce na obnovu Starého mostu v Bratislave. Nyní se ještě čeká, zda se ostatní uchazeči odvolají. :arrow:

*stavařské práce se musejí udělat do konce roku 2015, jinak by propadlo 85% financování přes EU
*vítězní cena je: 58,8 mil. € bez DPH
*po rekonstrukci budou po mostě jezdit električky, budou zde lávky pro peších i cyklisty

Smlouva ještě není podepsaná. :idea:

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


18.8.2013 22:02:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 2622
Příspěvek Re: Bratislava
Co z původního mostu vlastně zbyde? Jen pilíře?


Naposledy upravil Diaľničiar dne 26.5.2016 16:40:37, celkově upraveno 1

necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek



18.8.2013 22:17:28
Profil
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Zmluvu na rekonštrukciu Starého mosta podpíšu v utorok :arrow:

Konzorcium MHD – Starý most, ktorého členmi sú firmy Eurovia Košice, Eurovia CS a SMP-CZ, a mesto Bratislava podpíšu v utorok (22.10.) zmluvu o dielo na realizáciu električkovej dráhy do Petržalky a rekonštrukciu Starého mosta.

Následne môžu začať práce na zákazke v celkovej sume 58,8 milióna eur bez DPH. Podpis zmluvy avizoval už minulý týždeň primátor Milan Ftáčnik (nezávislý s podporou Smeru-SD) po tom, ako projekt spolufinancovaný z eurofondov odsúhlasilo ministerstvo dopravy. Konzorcium podľa Ftáčnika vyhralo s najnižšou cenou, komisia však pri výbere pozerala aj na to, či má daná spoločnosť skúsenosti s výstavbou nad tečúcou vodou.

Primátor tiež podotkol, že víťaz skrátil lehotu na výstavbu, ktorú mesto odhadovalo na základe expertízy na 24 mesiacov. "On sľubuje, že to urobí do 22 mesiacov," uviedol. Hlavné mesto vyhlásilo verejné obstarávanie na zhotoviteľa prvej etapy Nosného systému Mestskej hromadnej dopravy (NS MHD) ešte v januári. Okrem rekonštrukcie Starého mosta sa má vybudovať nová koľajová dráha v úseku Bosákova ulica - Šafárikovo námestie, rozšíriť estakáda Einsteinova a vybudovať nová pri bývalom štadióne Artmedia.

Peniaze z Európskej únie treba vyčerpať do konca roka 2015. Keďže víťaz plánuje lehotu ešte skrátiť, termíny by sa podľa Ftáčnika mali stihnúť. Trasa prvej časti má dĺžku 2,4 kilometra (km), má jednu zrekonštruovanú a tri nové zastávky Štúrova, Viedenská, Bosákova a Jantárová. Pre potreby elektrického napájania trate sa za Bosákovou ulicou vybuduje nová trakčná meniareň.

22.10.2013, transport.sk

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


27.10.2013 23:17:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
DPB chce nakúpiť s pomocou úveru sto nových autobusov :arrow:

V bratislavskej mestskej hromadnej doprave by malo pribudnúť sto nových autobusov.

Dopravný podnik má totiž v novembri bratislavským mestským poslancom predložiť návrh na obstaranie 50 sólo a 50 kĺbových autobusov ako náhradu za najstaršie vozidlá, ktoré sa postupne vyraďujú. Schválilo to dnes zastupiteľstvo. Vo vozidlovom parku bratislavského dopravcu je v súčasnosti vyše 140 autobusov, ktoré sú po plánovanej technickej životnosti a väčšina z nich má viac než 12 rokov.

Dopravný podnik Bratislava (DPB) mal podľa predloženého materiálu na začiatku septembra vo vozidlovom parku 448 autobusov. Hoci od roku 2010 pribudlo na bratislavských cestách 163 nových vozidiel, stále má 122 autobusov vyše 12 rokov. "Mali by sme ich odstaviť, prevádzkujeme ich len s vypätím všetkých síl," prihovoril sa dnes poslancom šéf DPB Ľubomír Belfi. Za prvých osem mesiacov tohto roka museli pre zlý stav vyradiť 25 vozidiel.

Technicky zastarané autobusy tak musia často opravovať, praskajú rámy a nosné časti, autobusy sú nespoľahlivé, pre cestujúcich neatraktívne a spotrebujú veľa pohonných látok, resp. elektrickej energie, uvádza sa v materiáli, ktorý vypracoval DPB. "Najnepriaznivejšia situácia je v kategórii vozidiel MIDI do 9,5 m, kde je 31 vozidiel, a v kategórii kĺbových je 92 vozidiel po plánovanej technickej životnosti." Kĺbové vozidlá vyraďujú pre korózie nosných častí. Menej autobusov potom znamená redukciu spojov a liniek, uvádza sa v materiáli.

Na rok 2014 treba podľa materiálu obstarať aspoň 100 kusov autobusov, pričom polovica bude sólo vozidiel, polovica kĺbových. Belfi sa už v lete vyjadril, že dopravný podnik sa po električkách a trolejbusoch chystá obnoviť aj vozidlový park autobusov. "V prípade nákupu autobusov však nie je možné čerpanie finančných prostriedkov z eurofondov," pripomenul. Ak poslanci schvália navrhnuté uznesenie, DPB by mal na novembrové rokovanie zastupiteľstva pripraviť nielen návrh na zakúpenie nových autobusov ako náhradu za najstaršie vozidlá, ktoré sa postupne vyraďujú, ale aj návrh na zabezpečenie bankového úveru. DPB už podľa Belfiho robil prvé prieskumy medzi bankami.

Autobusmi sú dnes zabezpečované prepravné výkony v celkovom množstve asi 28,7 milióna vozokilometrov za rok, čo predstavuje približne 63,2 percenta celkových dopravných výkonov. Predovšetkým sú nosnou dopravou v Petržalke, vrátane Rusoviec, Jaroviec a Čunova, kde vykonávajú asi polovicu svojich výkonov.

25.10.2013, transport.sk

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


27.10.2013 23:18:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1753
Příspěvek Re: Bratislava
Tak už se ta situace, co se týče rozkopávek v Blavě, přece jen už trochu zlepšila?
http://youtu.be/d51cpIsQIRc :D

_________________
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)


24.1.2014 11:40:44
Profil
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Do Bratislavy dojde dalších 40 trolejbusů za 19 mil. €, tento typ vozového parku se tak kompletně obnoví.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


15.5.2014 13:51:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
Dálnice D1 se v hlavním měste kapacitně zrychlí :arrow:

viewtopic.php?f=201&t=4572

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


23.8.2014 17:03:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 12635
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bratislava
v návaznosti na předchozí příspěvek přinesla NDS první výsledky v podobě trojnásobního zrychlení provozu (a to opravdu s min. náklady)

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


12.10.2014 23:09:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 121 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz