Na stavbě znojemského obchvatu začali silničáři před zimními měsíci s asfaltováním (1, 2). Zároveň na Přímětické budují základy pro největší most trasy (3). Aby mohli místní stavbou procházet, otevře se jim v pátek průchod, který má odolat pádu i několikatunového břemene (4).
Žádný průchod se neotevřel. Bylo to jen klamné přání. Navíc most má problémy. Nějak nesedí pilíře tak, aby byly v rovině. Cosi se nám tam hýbe. Ale D8 to není.
A ještě jedna perlička:znojemský obchvat už není obchvat, ale okružní silnice, jak bylo rozhodnuto. Že by Spolek Obchvat měl pravdu? Tomu se ani věřit nechce.
Bylo to několikrát řečeno na ústním jednání o umístění stavby napojení silnice II/413 na silnici I/38 (i zde si všimněte, že název nejeví známky pokračování 752 m obchvatu, ačkoliv o obchvat šlo) dne 3.1. A to by byl dost velký obrat! V ÚP je stále S8 a pod tímto názvem je značen i obchvat. Tady nepomůže ani paní Poláková, ani Bojler. To musí vyřešit a zaznamenat do análů k tomu určení.
klarka píše:Bylo to několikrát řečeno na ústním jednání o umístění stavby napojení silnice II/413 na silnici I/38 (i zde si všimněte, že název nejeví známky pokračování 752 m obchvatu, ačkoliv o obchvat šlo) dne 3.1. A to by byl dost velký obrat! V ÚP je stále S8 a pod tímto názvem je značen i obchvat. Tady nepomůže ani paní Poláková, ani Bojler. To musí vyřešit a zaznamenat do análů k tomu určení.
Prosím vás, mohu poprosit o objasnění, to píšete čistě o názvu té stavby (že to "není obchvat ale okružní silnice") nebo co je tím myšleno ?
A druhý dotaz, ohledně letáku na chystané pokračování, ta mezera mezi plánovanou stavbou a již realizovanou částí, to je jen chyba mapky ? Předpokládám to, protože je vidět, že je stará, kvůli podobě plánované další MÚK.
Okružní silnice se podle ing. Pelantové, která vedla správní řízení o zbývajících 752 m obchvatu ze stavby I na Suchohrdelskou (řízení má název"dopravní infrastruktura,napojení silnice II/413 na silnici I/38, Znojmo, Dobšice)nazývá nyní celý obchvat, protože prý to není obchvat (prochází zastavěným územím). Není to ovšem v ÚP, to si jen tak asi mění stavební odbor a trvá na tom, což je podle mě blbost. Ono je vlastně blbost i to, že silnice II/413 existuje a I/38 se v těch místech staví, tak by to mělo být v názvu naopak. Připadá mi, že znojemský Kocourkov zdatně pokračuje. Takže víc vám nemohu říct, sama jsem z toho jelen.
Úsek za MÚK Suchohrdelská byl ze stavby vyjmut, původně měla končit stavba napojením na II/412. Vzhledem ke změně koncepce a tím i přestavbě II/412 bude tento úsek řešen ve stavbě Znojmo IV.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny píše:Úsek za MÚK Suchohrdelská byl ze stavby vyjmut, původně měla končit stavba napojením na II/412. Vzhledem ke změně koncepce a tím i přestavbě II/412 bude tento úsek řešen ve stavbě Znojmo IV.
Čili chcete říct, že po realizaci 1. stavby, která je v plánu 2020-2022 podle řsd, pořád nebude obchvat naplno zprovozněn pro směr I/53>I/38 a musíme přes město ?
Edit: teď koukám na mapku a měním dotaz. Je to myšleno tak, že budeme muset na kruháč a z něj na MÚK Suchohrdelská a na obchvat ?
Ano, bude se sjíždět na silnici II/413 a přes OK na II/412, která snad v té době už bude I/53. A termín 2020 je nereálný. V roce 2020 budeme rádi za ÚR.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Dle mě samotná II. etapa toho moc ve městě nevyřeší. Sice se bude dát jet ve směru Jihlava - Pohořelice po obchvatu a dále II/399 a II/408 na I/53, ale to není dlouhodobě života schopné řešení. Bez MÚK Suchohrdelská se situace nezlepší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Samozřejmě. Mé postesknutí bylo nad tím, že je 2020 nereálný termín. Obchvat je potřeba dokončit úplně celý snad s výjimkou stavby Znojmo-Hatě. Ta opravdu počká nějaký ten rok. Ale jinak je potřeba obchvat celý jako sůl.
Edit: OT: díky za smazání těch 2 příspěvků v jiném vlákně, jsem popravdě rád, že jsem toho svým sprostým slovem dosáhl, protože ten člověk se nedá číst.
Druhá etapa z města přesune část tranzitu mezi směry Brno - Jihlava. Oddechne si trochu Rooseveltova, kamiony se ovšem přesunou do Suchohrdel a Kuchařovic.
Řešení z letáku přinese nekonečné kolony. Už teď na kruhovém objezdu II/412 x II/413 bývá ve směru od Brna fronta. Pokud se na něj přivede ještě tranzit ze směru Praha - Vídeň, může se lehce stát, že fronty budou blokovat i vedlejší kruhák na II/413 (ten není na letáku vyznačený).
Jsem zvědavý, jak se soudružka k návrhu postaví, protože dokončení bez přímého napojení sama navrhovala. 2020 je nesmyslný termín. I kdyby klarka problémy nedělala, tak je bude dělat Straka.
Pane Bojlere, nevím, odkud berete zprávu, že paní Poláková cosi navrhovala. Pokud vím, není dopravní inženýrka a pokud něco navrhovala, tak to měla dobře zkonzultováno. Jen jste patrně nepochopil. To, co navrhovala, dala na FB ,Spolek Obchvat. A není to její návrh, ale návrh dopravního inženýra. A tam má to, co se řeší nyní. Napojit I/38 na II/413 na Suchohrdelské. Ale ne MÚK, jen okružní křižovatkou. Pokud tu něco píšete, tak si to nejdřív ověřte. Vy zřejmě nejste v obraze díky zapšklosti a nenávisti proti p. Polákové. A to není dobrý rádce. Ona nikoho nenapadá jako vy ji a ani já se k tomu nebudu snižovat. Jen se snažím problém uvést na správnou míru.
klarka píše:Stojí pouze část stavby1 a to zhruba od silnice II/399 po silnici na Kuchařovice směrem do zahrad.Dále nemohou stavět, protože nejsou všechny pozemky v majetku ŘSD. Ale všichni odvolatelé proti vyvlastnění jsou z tzv. spojky. Právě ta kdyby tam nebyla- a dokud nebude třetí stavba, tak je zbytečná - mohou stavět dál v podstatě podle plánu: na Suchohrdelskou, dolů na kruhový objezd a dál už je Družstevní, která je postavena. Tak proč trvat na té zbytečné spojce a nestavět??? Stavba 3 je zatím v dalekém nedohlednu.
klarka píše:Pane Bojlere, nevím, odkud berete zprávu, že paní Poláková cosi navrhovala. Pokud vím, není dopravní inženýrka a pokud něco navrhovala, tak to měla dobře zkonzultováno. Jen jste patrně nepochopil. To, co navrhovala, dala na FB ,Spolek Obchvat. A není to její návrh, ale návrh dopravního inženýra. A tam má to, co se řeší nyní. Napojit I/38 na II/413 na Suchohrdelské. Ale ne MÚK, jen okružní křižovatkou. Pokud tu něco píšete, tak si to nejdřív ověřte. Vy zřejmě nejste v obraze díky zapšklosti a nenávisti proti p. Polákové. A to není dobrý rádce. Ona nikoho nenapadá jako vy ji a ani já se k tomu nebudu snižovat. Jen se snažím problém uvést na správnou míru.
A vy máte prosím informaci nebo názor, proč tam chtějí jen OK a ne MÚK ? Oni jako ani nechtějí navazující části obchvatu alespoň po I/53 ?
bojler píše:Druhá etapa z města přesune část tranzitu mezi směry Brno - Jihlava. Oddechne si trochu Rooseveltova, kamiony se ovšem přesunou do Suchohrdel a Kuchařovic.
Řešení z letáku přinese nekonečné kolony. Už teď na kruhovém objezdu II/412 x II/413 bývá ve směru od Brna fronta. Pokud se na něj přivede ještě tranzit ze směru Praha - Vídeň, může se lehce stát, že fronty budou blokovat i vedlejší kruhák na II/413 (ten není na letáku vyznačený).
Čili jste napsal vlastně napsal, že druhá etapa téměř nic nevyřeší, což je pravda. Přesun do okolních vesnic je špatně. Už teď tam kamionů jezdí víc než dost. O propustnosti kruháčů nemluvě, ty budou ucpány fest.
Zmíněných kruhových objezdů se II. stavba netýká. Ta je jenom nutnou podmínkou pro celý úsek a ten není rozumně funkční bez napojení. Takto přinese jen:
- přesun části tranzitu z města na "spojku" mezi I/38 a I/53 - místo půlky Znojma to nově odnesou obyvatelé Suchohrdel/Kuchařovic
- naopak přesun tranzitu ze starých Přímětic na obchvat - místo přes staré Přímětice budou po této "spojce" jezdit auta přes nově postavenou část obchvatu
- rychlejší transport do nemocnice sanitkou ze západní části okresu
To je bez napojení asi tak vše.
Aram96 píše:A vy máte prosím informaci nebo názor, proč tam chtějí jen OK a ne MÚK ? Oni jako ani nechtějí navazující části obchvatu alespoň po I/53 ?
Soudružka Poláková nechce především to napojení. Má tam barák. Proto vymýšlí s nějakým Kalčíkem daleko za městem střídavý třípruh s rychlostí 120km/h... Doporučuji projít argumentaci k návrhu a zejména způsob diskuse s p. Schneiderem. Je to výživné. A asi vám neujde povědomý rukopis..
A vy máte prosím informaci nebo názor, proč tam chtějí jen OK a ne MÚK ? Oni jako ani nechtějí navazující části obchvatu alespoň po I/53 ?
Ta OK plně může zastoupit MÚK, zvláště když už někdy v roce 2006 odborníci Stráský, Hustý a partneři, s. r. o.pracující pro ŘSD napsali (nikoli jen řekli), že jde o dočasný projekt tak max. na 30-50 let. Já to vidím jako zbytečné plýtvání financemi i nervy všech zúčastněných. A čistě podle mě ta MÚK by tam byla skutečně děsivá. Znojmo a místo znám velmi dobře a stavět takovou křižovatku na nejvyšším bodě krajiny se mi zdá poněkud ujeté.
Bojler tady dává rozumy, ale podstata stále uniká, jen napadat a napadat.
Ta stavba (záměrně nepíšu obchvat) stejně hned tak dokončen nebude. Z mnoha důvodů. které Bojler neví nebo je zamlčuje. I já už vím, o koho jde. Pan Chytrý se nezapře.
A jak dlouho bude trvat než se zahájí stavba velkého obchvatu? Nejméně 15 let. A to chcete, aby těch 15 let jezdila veškerá doprava přes Znojmo jako teď?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
[quote="Lenny"] A to chcete, aby těch 15 let jezdila veškerá doprava přes Znojmo jako teď?/quote]
Paní klarka už 9 let bojuje proti obchvatu. Někdy si protiřečí, někdy používá bizarní argumenty, někdy přechází do osobní roviny. Ale vždy jde o boj proti obchvatu, tedy boj proti něčemu co pomůže tisícům občanů Znojma.
Je zbytečné dovolávat se sounáležitosti; ta tu prostě není. Necítí se být spoluobčankou lidí ze Znojma, nechce být s nimi ani solidární. Veškeré apely jsou zbytečné, sobectví zvítězilo již před devíti lety.
Bojler je naprosto vedle a je vidět, že informace tahá jen tak z rukávu. Paní Poláková bydlí ve městě u Čafky. Zahradu má zatím pořád mimo diskutované části obchvatu a to až ve stavbě IV. A žádný dům tam nemá, jen obyčejnou zahradní chatku. Tolik skutečnost. Paní Poláková hájí zájmy obyvatel Znojma, kteří jsou ze strany radnice neustále klamáni. Radnice z ničeho nic přistoupila na název okružní silnice a při posledním veřejném jednání o umístění části této silnice toto vehementně hájila. Jenže v tom případě by musela být provedena změna v ÚP. Pokud mi rozum dovoluje, v ÚP je jasně S8 totožná s obchvatem. Pokud ano, do blízkosti města a hlavně jeho obytných částí se dostane mnohonásobně vyšší doprava než dosud, protože Praha- Jihlava-Vídeň je o hodně kratší než přes Brno nebo Mikulov. Takže vlastně žádná úleva přinejmenším od škodlivin. Krom toho, krajská nemocnice Znojmo je vzdálená pouhých 250m od této nově budované silnice.Pacienti budou mít jistě radost i z hluku.Tam protihluková zeď není. Když se provede změna v ÚP a z budované silnice bude okružní silnice, pak je to poněkud jinak a lidé ve městě si oddechnou.A skutečný obchvat ,nechť je za městem třeba desetipruhový. Takže, trochu používat mozek, Bojlere, a ne zášť a klepy.
A ještě málo k theodor less a Lennymu :paní Poláková a já jsme víc než solidární se spoluobčany. Město další okružní silnici potřebuje jako sůl. Doprava zde je opravdu otřesná. Jde však o to, kudy ta silnice vede, jak je blízko městu a jeho částem a kdo po ní bude jezdit. Jestliže už pomalu radnice uznává, že nejde o obchvat, ale o další okružní silnici, je to přece jen jistý úspěch. Pokud se toto nějak srovná v územním plánu. Ano, i po této silnici bude jezdit nákladní doprava (i ta se dá zmírnit cedulemi). Pokud ovšem se to nechá jako dosud, pak potěš Pánbůh, bezpočet kamionů nás nemine a nikdo ve středu města nebude dýchat lepší vzduch, jen doprava bude o něco nižší. A to ještě SNAD. Kdo město Znojmo a okolí nezná skutečně dobře, kdo zná trasu jen z mapy, opravdu neví, co tu brání. Takže, jsem s p. Polákovou zajedno, jsem už členkou Spolku Obchvat, jsem informovaná snad dostatečně, abych tu hájila zdraví a klid svých spoluobčanů. Naše krédo teď zní, okružní silnice ANO, S8 nikdy.