I/38 Znojmo, obchvat
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Kafe ze spolku nebo od žida...?
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Zkrátka: tisk. Věřme všemu, co tam stojí pěkně písmenko za písmenkem.
Já tady taky dlužím jedno vysvětlení k napojení I/38 na II/413 směr Baumax. Stále se ten nápad tady podsouvá mně, p. Polákové a ing. Kalčíkovi. Nikde jsem tu nenapsala, že je to jejich nápad jako pokračování obchvatu. Ing. Kalčík, který navrhuje velký obchvat, jen tímto návrhem zachraňoval využití toho nesmyslu, co Znojmo a mnozí z vás nazývají obchvatem. Ing. Kalčík tomu jako první přisoudil význam městské silnice, která umožní dobré vyhlídky developerům. Ti by mohli, jak jsem před časem psala, začít stavět rodinné domky a bytové domy kol a kolem.Tato městská silnice zde totiž zajistí dopravní obslužnost v místech, kde bez ní se nedá stavět. Město prostě staví obchvat v tomto prostoru jako silnici pro motorová vozidla, staví tam, kde není povoleno přímé napojení nemovitostí. Takže takový znojemský "obchvat" je vlastně silnice bez lokálního významu a nelze z ní najet do žádného domu. Tak hloupý nápad prohlašovat tuto zpotvořeninu za obchvat (včetně napojení čtvrtobchvatu na kruhák) vymyslel někdo, komu to moc nemyslí a kdo jen zachraňuje situaci xletého skandálu okolo této stavby. Takže "špunt" tam může sloužit hezky dlouho, protože další části "obchvatu" .... možná se jich ani nedožiju.
Já tady taky dlužím jedno vysvětlení k napojení I/38 na II/413 směr Baumax. Stále se ten nápad tady podsouvá mně, p. Polákové a ing. Kalčíkovi. Nikde jsem tu nenapsala, že je to jejich nápad jako pokračování obchvatu. Ing. Kalčík, který navrhuje velký obchvat, jen tímto návrhem zachraňoval využití toho nesmyslu, co Znojmo a mnozí z vás nazývají obchvatem. Ing. Kalčík tomu jako první přisoudil význam městské silnice, která umožní dobré vyhlídky developerům. Ti by mohli, jak jsem před časem psala, začít stavět rodinné domky a bytové domy kol a kolem.Tato městská silnice zde totiž zajistí dopravní obslužnost v místech, kde bez ní se nedá stavět. Město prostě staví obchvat v tomto prostoru jako silnici pro motorová vozidla, staví tam, kde není povoleno přímé napojení nemovitostí. Takže takový znojemský "obchvat" je vlastně silnice bez lokálního významu a nelze z ní najet do žádného domu. Tak hloupý nápad prohlašovat tuto zpotvořeninu za obchvat (včetně napojení čtvrtobchvatu na kruhák) vymyslel někdo, komu to moc nemyslí a kdo jen zachraňuje situaci xletého skandálu okolo této stavby. Takže "špunt" tam může sloužit hezky dlouho, protože další části "obchvatu" .... možná se jich ani nedožiju.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Je dobře, že jste to sama takto otevřeně pojmenovala. Developeři, sjezdy k pozemkům..
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/38 Znojmo, obchvat
No comment.....klarka píše: Město prostě staví obchvat v tomto prostoru jako silnici pro motorová vozidla, staví tam, kde není povoleno přímé napojení nemovitostí. Takže takový znojemský "obchvat" je vlastně silnice bez lokálního významu a nelze z ní najet do žádného domu.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
To se prostě nedá, že?theodor less píše:No comment.....klarka píše: Město prostě staví obchvat v tomto prostoru jako silnici pro motorová vozidla, staví tam, kde není povoleno přímé napojení nemovitostí. Takže takový znojemský "obchvat" je vlastně silnice bez lokálního významu a nelze z ní najet do žádného domu.
Asi chce, aby z obchvatu byly sjezdy ke každému domu!!
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Projděte si schválně "leteckou" mapu kolem trasy. V zahrádkářských koloniích vyrostlo spousty domů (nejenom zde, i u výpadovky na Prahu) a najednou lidi řeší, co dál. Najednou řeší, že jim tam nedojde listonoš, že jim nevyvezou popelnici hned od domu a že jim nikdo nechce předělat polňačku na normální silnici. Jeden z mých vzdálených příbuzných takto bydlí a na první pohled si člověk neuvědomí, jaké věci přináší bydlení v zahrádkářské kolonii. Ale s tím rizikem do toho šli.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Pěkné je to při změnách ortofotomap na mapy.cz, 2015, 2012, 2006, 2003.bojler píše:Projděte si schválně "leteckou" mapu kolem trasy.
Ten obchvat je tam od roku 2012 stále stejný!!
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Pánové, ani jeden z vás není realista, ale obyčejný plánovač a odkývávač zrůdností jako je znojemský obchvat. Kam jinam se může Znojmo rozrůstat? Už dnes se spousta mladých ze Znojma stěhuje, většinou za prací, ale brzy i kvůli bydlení. Jak dlouho se prodávalo místo u lesíka hned vedle MÚK a dodnes neprodalo. Proč asi? Bojler ani Brandon98 to zřejmě nemají v hlavě v pořádku, když nepomyslí na obyvatele Kasáren, Přímětic a v budoucnu Dobšic. Pokud se stavba dokončí, pak se bojte, co s vámi mohou ti nešťastníci provést. Tak, jak slibujete mně, p. Polákové a spolku.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Jen tak mimochodem - co se pro kasárna změní od stávajícího stavu?klarka píše:Pánové, ani jeden z vás není realista, ale obyčejný plánovač a odkývávač zrůdností jako je znojemský obchvat. Kam jinam se může Znojmo rozrůstat? Už dnes se spousta mladých ze Znojma stěhuje, většinou za prací, ale brzy i kvůli bydlení. Jak dlouho se prodávalo místo u lesíka hned vedle MÚK a dodnes neprodalo. Proč asi? Bojler ani Brandon98 to zřejmě nemají v hlavě v pořádku, když nepomyslí na obyvatele Kasáren, Přímětic a v budoucnu Dobšic. Pokud se stavba dokončí, pak se bojte, co s vámi mohou ti nešťastníci provést. Tak, jak slibujete mně, p. Polákové a spolku.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Nic. Vůbec nic. Kromě toho, že tam místní establishment namontuje mýtnou bránu, resp. úsekové měření.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
V případě velkého obchvatu by se změnilo to, že přes ně nebudou jezdit kamiony. Velký obchvat se Kasárnám zcela vyhýbá. Takže Bojler zase kecá. Dnes a po zprovoznění stávajícího obchvatu všechno jezdí a bude jezdit prostředkem této znojemské části.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Vy si ale musíte uvědomit, že obchvaty MĚST (né samotných malých vesnic) se většinou staví tak, aby jednak odvedly co nejvíce dopravy z města a jednak aby byly využitelné právě pro ten region, ve kterém se investují peníze. Tudíž postavil by se obchvat daleko za těmi vesnicemi, ale víceméně 1/2 možná 2/3 dopravy by ve Znojmě zůstaly ! Takový obchvat by využívalo tak 3-5 tisíc aut když beru současné intenzity. Protože jakékoli auto přijíždějící do Znojma např. od severu, které míří na jih Znojma, by muselo projet městem a obdobně všechny další směry. Je to úplné stejný příklad jako Pražský okruh, pokud víte co to je. Také se nestaví 50 km od Prahy, protože by po něm jezdily jen vyhnané kamiony, chápete Je důležité, aby postavené stavby měly co největší efekt, když už se staví To doufám uznáte. Velký obchvat se může plánovat za 20-30 let, až bude doprava na I/38 přesahovat 20 000 vozidel, protože současný obchvat není plánován na budoucí modernizaci I/38 na střídavý třípruh, aspoň ne celý, což je asi jediné, co mohu vytknout tomuto jinak dobře promyšlenému obchvatu.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Je to marný, je to marný, je to marný. Vysvětlovat něco Klárce a dalším "obchvatům" je zbytečná činnost.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Já souhlasím, ale aspoň bych to tu tak nepsal, ať se alespoň dočkáme reakce a ne že jí to zhnusíme ještě než začne psát Zhnusení tady už bylo dost, ovšem z druhé strany, to je jasné Jak jsem jásal, když jsem viděl první plánované roky dokončení obchvatu Lechovic a rozestavěného mostu u Znojma. Dopadlo to tak, že obchvat Lechovic byl o rok nebo o dva protáhnut a obchvat Znojma osobně absolutně nepoznám, jakožto občasný uživatel I/53+I/38, protože bude končit v polích a to jestli vůbec
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Prosím nastudujte si jaká je skutečná situace. Říká se tomu proces suburbanizace měst - řada lidí místo relativně drahého bydlení ve městech volí bydlení “v přírodě” cca do 30-45 minut jízdy za městem. Tento proces postihl nejen Prahu, Brno, ale i také Znojmo, které logicky ztrácí spoluobčany ve prospěch okolních obcí. Takže je otázkou zda město vůbec poroste... To ovšem neznamená, že záporné saldo migrace způsobuje zapomnění města - naopak tito odstěhovaní lidé svou individuální dopravou způsobují stálé vyšší nároky na komunikace směrem do těchto center. Včetně problémů s parkováním. Co s tím ? Zdražit zřejmě relativně levné phm, parkovací zóny nebo hromadnou příměstskou dopravu s P+R ? To jsou spíš recepty velkých aglomerací. Pro ty malé asi budou méně efektivní, stejně jako vzdálený čtyřpruhový obchvat (jakkoli bych ho v budoucnu rozhodně stavět doporučil - a to jakmile bude tranzit skrz znojemsko dominantnější) nyní stavěného obchvatu téměř k ničemu nebyl.klarka píše:...Kam jinam se může Znojmo rozrůstat? Už dnes se spousta mladých ze Znojma stěhuje, většinou za prací, ale brzy i kvůli bydlení...
Inspirujte se prosím tím co se v ČR, nejen ve Znojmě děje zde: http://www.atlasobyvatelstva.cz/sites/d ... apa-23.tif
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Je to tak. Řada lidí se stěhuje do okolních vesnic, popř. v létě přebývá na chalupě. Jenom v našem domě je bydlí v létě skoro o polovinu méně lidí.
Ještě k těm Kasárnám. Současná trasa obchvatu Kasárna nijak neovlivní. Maximálně tak tím, že pár lidí při cestě na dovolenou bude kvůli snesitelnější průjezdnosti volit trasu ne přes Mikulov, ale přes Znojmo.
Když už mluvíme o "velkém obchvatu". Jak budou řešeny křížení s dalšími silnicemi? Jak se absence MÚK slučují s navrhovanou rychlostí 120km/h? Jaké jsou vyčíslené náklady? Jak je zaručeno, že tuto dlouhou trasu jako ekologicky naprosto neefektivní (zvýšená spotřeba PHM kvůli delší trase, plocha zasažené krajiny, zvýšené náklady) nebude blokovat aktivistické sdružení Voda na mlýn Tetčic?
Ještě k těm Kasárnám. Současná trasa obchvatu Kasárna nijak neovlivní. Maximálně tak tím, že pár lidí při cestě na dovolenou bude kvůli snesitelnější průjezdnosti volit trasu ne přes Mikulov, ale přes Znojmo.
Když už mluvíme o "velkém obchvatu". Jak budou řešeny křížení s dalšími silnicemi? Jak se absence MÚK slučují s navrhovanou rychlostí 120km/h? Jaké jsou vyčíslené náklady? Jak je zaručeno, že tuto dlouhou trasu jako ekologicky naprosto neefektivní (zvýšená spotřeba PHM kvůli delší trase, plocha zasažené krajiny, zvýšené náklady) nebude blokovat aktivistické sdružení Voda na mlýn Tetčic?
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Či parta ekologistů zvaná Šmejdi země...
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Vy si ale musíte uvědomit, že obchvaty MĚST (né samotných malých vesnic) se většinou staví tak, aby jednak odvedly co nejvíce dopravy z města a jednak aby byly využitelné právě pro ten region, ve kterém se investují peníze. Tudíž postavil by se obchvat daleko za těmi vesnicemi, ale víceméně 1/2 možná 2/3 dopravy by ve Znojmě zůstaly ! Takový obchvat by využívalo tak 3-5 tisíc aut když beru současné intenzity. Protože jakékoli auto přijíždějící do Znojma např. od severu, které míří na jih Znojma, by muselo projet městem a obdobně všechny další směry. Je to úplné stejný příklad jako Pražský okruh, pokud víte co to je. Také se nestaví 50 km od Prahy, protože by po něm jezdily jen vyhnané kamiony, chápete Je důležité, aby postavené stavby měly co největší efekt, když už se staví To doufám uznáte. Velký obchvat se může plánovat za 20-30 let, až bude doprava na I/38 přesahovat 20 000 vozidel, protože současný obchvat není plánován na budoucí modernizaci I/38 na střídavý třípruh, aspoň ne celý, což je asi jediné, co mohu vytknout tomuto jinak dobře promyšlenému obchvatu.
Mně je v podstatě úplně jedno, jaké jsou intenzity a co je kde v tomto směru propočítáno. Tady ve Znojmě je už každému druhému jasné, že se tu buduje obyčejná městská silnice, na které se zněkolikanásobí provoz vpuštěním kamionů. A na rozdíl od chytrého Bojlera tvrdím, že vše bude projíždět Kasárnami. Ten "jinak dobře promyšlený obchvat" má zádrhel ve stavbě III -už jsem psala - jak se vměstnat mezi letiště a Naturu 2000. Takže akorát se vše dopatlá na Suchohrdelskou a konec. Takže : jasná městská silnice s kamiony. A vševěd Bojler bude opět vykřikovat, že nemám pravdu a přes Kasárna se jezdit nebude, protože tam nejspíš zařídí lanovku.
Mně je v podstatě úplně jedno, jaké jsou intenzity a co je kde v tomto směru propočítáno. Tady ve Znojmě je už každému druhému jasné, že se tu buduje obyčejná městská silnice, na které se zněkolikanásobí provoz vpuštěním kamionů. A na rozdíl od chytrého Bojlera tvrdím, že vše bude projíždět Kasárnami. Ten "jinak dobře promyšlený obchvat" má zádrhel ve stavbě III -už jsem psala - jak se vměstnat mezi letiště a Naturu 2000. Takže akorát se vše dopatlá na Suchohrdelskou a konec. Takže : jasná městská silnice s kamiony. A vševěd Bojler bude opět vykřikovat, že nemám pravdu a přes Kasárna se jezdit nebude, protože tam nejspíš zařídí lanovku.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
https://nazory.aktualne.cz/komentare/sm ... F0eompVg5g
Jan Lipold
Co je Pražský okruh samozřejmě vím, ale vy zřejmě nevíte, že právě tam provoz překračuje hlukové limity. To tedy ve Znojmě nechceme. Vím i o spoustě silnic bez kolaudace, na nichž jsou překračovány hygienické limity. To jsou parametry životního prostředí. Nechceme ve Znojmě stavbu, která je toho vzorem. Vy podporujete a možná stavíte tam, kde se vám zlíbí, bez uvažování, co to přinese lidem a přírodě a ještě si takovou stavbu (viz znojemský obchvat) pochvalujete. Já zastávám názor stavět s rozmyslem, s uvažováním všech možností, které vyhovují jak provozu, tak přírodě. Silnice 4 km od centra města není tím pravým ořechovým, protože sice vytěsní těžkou dopravu z města, ale důsledky provozu nikoli.
Jan Lipold
Co je Pražský okruh samozřejmě vím, ale vy zřejmě nevíte, že právě tam provoz překračuje hlukové limity. To tedy ve Znojmě nechceme. Vím i o spoustě silnic bez kolaudace, na nichž jsou překračovány hygienické limity. To jsou parametry životního prostředí. Nechceme ve Znojmě stavbu, která je toho vzorem. Vy podporujete a možná stavíte tam, kde se vám zlíbí, bez uvažování, co to přinese lidem a přírodě a ještě si takovou stavbu (viz znojemský obchvat) pochvalujete. Já zastávám názor stavět s rozmyslem, s uvažováním všech možností, které vyhovují jak provozu, tak přírodě. Silnice 4 km od centra města není tím pravým ořechovým, protože sice vytěsní těžkou dopravu z města, ale důsledky provozu nikoli.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Prosím vás, pokud píšete přesně tohle "intenzity jsou mi jedno, co je propočítané je mi jedno" tak tím akorát potvrzujete, že nemáte absolutně ponětí o tom, proč jak a kde se obchvaty staví.klarka píše:Vy si ale musíte uvědomit, že obchvaty MĚST (né samotných malých vesnic) se většinou staví tak, aby jednak odvedly co nejvíce dopravy z města a jednak aby byly využitelné právě pro ten region, ve kterém se investují peníze. Tudíž postavil by se obchvat daleko za těmi vesnicemi, ale víceméně 1/2 možná 2/3 dopravy by ve Znojmě zůstaly ! Takový obchvat by využívalo tak 3-5 tisíc aut když beru současné intenzity. Protože jakékoli auto přijíždějící do Znojma např. od severu, které míří na jih Znojma, by muselo projet městem a obdobně všechny další směry. Je to úplné stejný příklad jako Pražský okruh, pokud víte co to je. Také se nestaví 50 km od Prahy, protože by po něm jezdily jen vyhnané kamiony, chápete Je důležité, aby postavené stavby měly co největší efekt, když už se staví To doufám uznáte. Velký obchvat se může plánovat za 20-30 let, až bude doprava na I/38 přesahovat 20 000 vozidel, protože současný obchvat není plánován na budoucí modernizaci I/38 na střídavý třípruh, aspoň ne celý, což je asi jediné, co mohu vytknout tomuto jinak dobře promyšlenému obchvatu.
Mně je v podstatě úplně jedno, jaké jsou intenzity a co je kde v tomto směru propočítáno. Tady ve Znojmě je už každému druhému jasné, že se tu buduje obyčejná městská silnice, na které se zněkolikanásobí provoz vpuštěním kamionů. A na rozdíl od chytrého Bojlera tvrdím, že vše bude projíždět Kasárnami. Ten "jinak dobře promyšlený obchvat" má zádrhel ve stavbě III -už jsem psala - jak se vměstnat mezi letiště a Naturu 2000. Takže akorát se vše dopatlá na Suchohrdelskou a konec. Takže : jasná městská silnice s kamiony. A vševěd Bojler bude opět vykřikovat, že nemám pravdu a přes Kasárna se jezdit nebude, protože tam nejspíš zařídí lanovku.
Kamiony ??? Prosím vás, jaké kamiony tento obchvat přitáhne NAVÍC ??!!!! Kór do kasáren
Vždyť tam ty kamiony už teď jezdí, ovšem jezdí všechny přes Znojmo, PROTO se staví (alespoň se plánuje) obchvat !! Jaké vpuštění kamionů ?? Teď mají kamiony na I/38 zákaz nebo co ??
Tento obchvat řeší Znojmo, protože tam je to kritické. Staví se obchvat Lechovic, kde jezdí více aut než v Kasárnách a kde jsou hlavně mnohé výškové a směrové zádrhely. Kdežto Kasárna všechny kamiony projedou rovně, víceméně bez řazení, emise několikanásobně menší, než přes Lechovice. Až budou intenzity v Kasárnách takové, že to bude na pořadu dne, tak se zajisté udělá obchvat kasáren. Ptáte se proč ne teď ? Podle mě proto, že obchvat Kasáren bude v plánu spolu s delšími a většími přeložkami I/38 a současném přestavění celého úseku Jihlava-Rakousko na střídavý třípruh. Alespoň doufám. Ale to uznávám, že až budou peníze, máme tu důležitější stavby.
Naproti tomu situace ve Znojmě je neúnosná a vyřešil by to obchvat města ve všech směrech, čili sever - I/53, jih-I/53 a sever-jih. Bohužel díky vám se nedostaví a přesně jak píšete, vznikne městská komunikace, protože v půlce obchvatu se všechna auta vrátí na malinký kruháč, kde se zamíchají s městskou dopravou To ale kvůli vám, ne kvůli obchvatu, uvědomujete si tohle vůbec ? Paní, ve vší úctě, mi přijde, že nemáte ani páru o čem píšete a jste jen ten odstrašující příklad české povahy "ano obchvat, ale jestli povede 100 m od mého baráku, tak v žádném případě a všichni obyvatelé se poserte, stejně tak jako dalších 10 000 řidičů DENNĚ !! " Děkujeme, maucta
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Nezlobte se paní Poláková, ale jistě pochopíte, že toto vyjadřování není asi to, k čemu by měla sloužit odborná fora.klarka píše:Mně je v podstatě úplně jedno, jaké jsou intenzity a co je kde v tomto směru propočítáno. Tady ve Znojmě je už každému druhému jasné, že se tu buduje obyčejná městská silnice, na které se zněkolikanásobí provoz vpuštěním kamionů.
Můžete mě označovat klidně za vševěda, ale přesto bych vás ještě jedndou požádal o bližší informace pro vámi navrhovanou silnici místo stávající trasy. Stačí prostá čísla:
- délka
- očekávané náklady
- řešení křížení dalších silnic
- navrhovaná rychlost a uspořádání
Prosím věcně.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Za prvé opravdu nejsem p. Poláková. Za druhé máme projekt velkého obchvatu, ale já to sem neumím dostat. Odkazuji Vás proto na facebook, kde má náš spolek stránku a ten návrh velkého obchvatu tam je. - (Spolek Obchvat, z. s.).Řezy a profily tam nemáme, to už bychom odkrývali příliš. Z technické zprávy lze vyčíst dost a srovnání se současně budovaným obchvatem je tam též. Ing. Kalčík je jedním z našich nejlepších projektantů silnic!
Co se intenzity dopravy týče, ano, zvolila jsem nešťastný obrat kvůli své hlavní myšlence. Samozřejmě, že jsou důležité, ale tvrdím, že nejsou velmi často objektivní. Třeba na posledním správním řízení k umístění zbývajícího úseku stavby I byly předloženy intenzity z roku 2016 a dovymýšleny na současnost.
Také tvrdím, že jen neználek může tvrdit o Kasárnách, že tam nejsou ty "správné" intenzity. On totiž papír sežere kde co, ale my, co tu bydlíme, tak víme. Stejně jako víme,že ten papírově naplánovaný a budovaný obchvat, už dnes nemá na vybranou. Krom problémů s letištěm a Naturou 2000 je tu obrproblém s mostem přes Dyji v nejširším místě a nad dobšickými vinnými sklepy (bylo by brzo po nich). Jediná možnost je uznat i s problémem kruháku tu hloupou stavbu za městskou silnici. Kvůli mně nebo p. Polákové to určitě není, to už tady přebíráte jeden od druhého, co jedna paní povídala. Je a bude to jen a jen z nepromyšleného třicet let starého projektu obchvatu neobchvatu, který se celou dobu držel víceméně politickou cestou a dnes je jasné, že není nad realitu. Ať si Aram96 prská a dští na mě síru, oddělení tranzitní dopravy od dopravy cílové, zdrojové a vnitroareálové je ve Znojmě nutností. Jen mě zaráží, jak je možné v této republice kvůli jedné malé české osobě (asi míněná p. Poláková) nedostavět plánovanou stavbu? A co to má společného s její povahou? Zatím nikdo její pozemek na nic nepotřeboval, na nic nechtěl, nikdo s ní nejednal. Zatím není na úrovni p. Havránkové.
Co se intenzity dopravy týče, ano, zvolila jsem nešťastný obrat kvůli své hlavní myšlence. Samozřejmě, že jsou důležité, ale tvrdím, že nejsou velmi často objektivní. Třeba na posledním správním řízení k umístění zbývajícího úseku stavby I byly předloženy intenzity z roku 2016 a dovymýšleny na současnost.
Také tvrdím, že jen neználek může tvrdit o Kasárnách, že tam nejsou ty "správné" intenzity. On totiž papír sežere kde co, ale my, co tu bydlíme, tak víme. Stejně jako víme,že ten papírově naplánovaný a budovaný obchvat, už dnes nemá na vybranou. Krom problémů s letištěm a Naturou 2000 je tu obrproblém s mostem přes Dyji v nejširším místě a nad dobšickými vinnými sklepy (bylo by brzo po nich). Jediná možnost je uznat i s problémem kruháku tu hloupou stavbu za městskou silnici. Kvůli mně nebo p. Polákové to určitě není, to už tady přebíráte jeden od druhého, co jedna paní povídala. Je a bude to jen a jen z nepromyšleného třicet let starého projektu obchvatu neobchvatu, který se celou dobu držel víceméně politickou cestou a dnes je jasné, že není nad realitu. Ať si Aram96 prská a dští na mě síru, oddělení tranzitní dopravy od dopravy cílové, zdrojové a vnitroareálové je ve Znojmě nutností. Jen mě zaráží, jak je možné v této republice kvůli jedné malé české osobě (asi míněná p. Poláková) nedostavět plánovanou stavbu? A co to má společného s její povahou? Zatím nikdo její pozemek na nic nepotřeboval, na nic nechtěl, nikdo s ní nejednal. Zatím není na úrovni p. Havránkové.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Ač říkám : je to marné, je to marné, je to marné, i já učiním pokus. Dost mě udivila vaše věta : " to už bychom odkrývali příliš". Já si doteď myslel, že ČÍM VÍCE TOHO UVEDETE, tím více jste schopni lidí přesvědčit, že vaše řešení je lepší ba možná nejlepší. Proti tomu stávajícímu... Viz jeden z nejlepších projektantů silnic atd.atd.atd.
Re: I/38 Znojmo, obchvat
Ano, tady je to marné, přesvědčujeme doma ve Znojmě.