I/38 Kolín - Hlízov
I/38 Kolín - Hlízov
V dubnu 2023 zpracoval 4roads technicko-ekonomickou studií trasy., která je navržena v kategorii S 21,5/110. Úprava začíná za MÚK Šťáralka a končí na MÚK Malín.
Stávající silnice mezi Kolínem a Kaňkem zůstane zachována jako doprovodná silnice, kromě přeložených úseků u MÚK. MÚK Šťáralka bude doplněna o okružní křižovatku, do které bude zapojena doprovodná silnice. MÚK Kaňk je navržena jako deltovita a bude fo ní zapojen výhledově obchvat Kutné Hory a přeložka na Pardubice.
Od MUK Kaňk vede přeložka v trase dnešní I/38. Oproti původnímu záměru bude dostavěna levá polovina.
Shell a autobazar budou napojeny na jednopruhový kolektor. TES s dalším pokračováním čtyřpruhu na Čáslav nepočítá.
Stavba vyšla jako ekonomicky efektivní.
Už aby stála. Situace je zde ve špičce otřesná.
Stávající silnice mezi Kolínem a Kaňkem zůstane zachována jako doprovodná silnice, kromě přeložených úseků u MÚK. MÚK Šťáralka bude doplněna o okružní křižovatku, do které bude zapojena doprovodná silnice. MÚK Kaňk je navržena jako deltovita a bude fo ní zapojen výhledově obchvat Kutné Hory a přeložka na Pardubice.
Od MUK Kaňk vede přeložka v trase dnešní I/38. Oproti původnímu záměru bude dostavěna levá polovina.
Shell a autobazar budou napojeny na jednopruhový kolektor. TES s dalším pokračováním čtyřpruhu na Čáslav nepočítá.
Stavba vyšla jako ekonomicky efektivní.
Už aby stála. Situace je zde ve špičce otřesná.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Kolín - Hlízov
Lenny, nebyl by výkres? zákres do mapy? Díky
Re: Kolín - Hlízov
Tak to by se musel už obchvat Církvic+ stavba Malín-Kuchyňka stavět jakožto 4-pruh nebo 1/2 profil což obchvat Církvic vypadá že je, minimálně most přes I/38 tak vypadá .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Kolín - Hlízov
Tak doufám, že v příštích letech budou následovat studie na navazující úseky, jak na jih, tak na sever.
Zmíněný úsek je ten nejvytíženější, proto je dobře, že se jím začíná, ale nemělo by zůstat jen u něj.
Zmíněný úsek je ten nejvytíženější, proto je dobře, že se jím začíná, ale nemělo by zůstat jen u něj.
Re: Kolín - Hlízov
Jsem rád, že zde zvítězil rozum, a postaví se to v pořádných parametrech, ale o to větší fail je ta S15,25 od I/12 po D11.
Chápu, že po nedávné dostavbě Církvic, se zde s čtyřpruhem nepočítá. Myslím, že ten nadjezd není primárně dimenzovaný pro druhý profil. Přijde mi, že tam je nízká podjezdná výška. Ale to je asi narozdíl od té MÚK řešitelné.
Chápu, že po nedávné dostavbě Církvic, se zde s čtyřpruhem nepočítá. Myslím, že ten nadjezd není primárně dimenzovaný pro druhý profil. Přijde mi, že tam je nízká podjezdná výška. Ale to je asi narozdíl od té MÚK řešitelné.
Re: I/38 Kolín - Hlízov
Nakonec se OK Kaňk stavět nebude. Soutěží se úprava křižovatky spočívající v doplnění odbočovacího pruhu vlevo a vnitřního připojovacího pruhu Kaňk - Kolín.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Kolín - Hlízov
Ale ono to půjde a né že né. Holt někde se přemýšlí a někde ne.
-
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/38 Kolín - Hlízov
K ideálu, jaký by si tohle místo zasloužilo, to má sice ještě daleko, ale jestli odpískali OK, tak se snad aspoň blýská na lepší časy...
Re: I/38 Kolín - Hlízov
Chtělo by to MÚK.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)