I/38 Jihlava - Stonařov
I/38 Jihlava - Stonařov
Záměr na stavbu Přeložka silnice I/38 v úseku Jihlava - Stonařov v informačním systému EIA.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Dne 9. 8. 2010 byla k výše uvednému záměru zveřejněna dokumentace. Dnes byla dokumentace vrácena k dopracování.
Vrácení dokumentace k dopracování píše:Požadavky na doplnění dokumentace
Na základě vyhodnocení dosavadních podkladů získaných v procesu posuzování vlivů na životní prostředí a na základě doporučení zpracovatele posudku krajský úřad jako příslušný úřad vrací dle § 8 odst. 5 zákona dokumentaci EIA k doplnění. Dokumentaci EIA je třeba doplnit na základě veškerých relevantních připomínek a požadavků obsažených ve vyjádřeních k dokumentaci EIA k tomuto záměru. Vzhledem k nesrovnalostem ve výpočtech rozptylové studie a na ni navazujících závěrů je třeba část „zdravotní rizika“ v dokumentaci EIA doplnit o následující aspekty:
- Rozšířit kapitolu „Ovzduší a klima“ o kvalifikovaný odhad plošné imisní zátěže v této zájmové oblasti a to jak okamžité, tak dlouhodobé zátěže.
- Upřesnit „hlukovou studii a hlukové mapy“, lépe definovat oblast výpočtu hlukové zátěže, uvést jakým způsobem byl získán odhad počtu obyvatel v hlukových pásmech a jaké vstupní údaje byly pro jednotlivé výpočty použity.
- Je žádoucí se zabývat problematikou ochrany všech zdrojů pitné vody (v tomto případě i soukromých studen) a případná rizika jejich zničení nebo znečištění posoudit.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Na křižovatce u Tří Věžiček při odbočení do zóny Střítež (severně od Pávova) přibyly světla
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... t-semafor/
http://jihlava.idnes.cz/nehoda-na-krizo ... zpravy_mav
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... t-semafor/
http://jihlava.idnes.cz/nehoda-na-krizo ... zpravy_mav
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Tak už samostatný leták na tuto stavbu (06/2018):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
2033 ...
Podle letaku to vypada na konci na šikanu ala Olbramovice.
Podle letaku to vypada na konci na šikanu ala Olbramovice.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Třeba tam bude poblíž také postaveno nějaké hnízdo - pak může dojít přednostně k narovnání...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Nový leták (08/2018):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
Změny nehledejte, kromě změny názvu stavby na Jihlava - Stonařov (bylo MÚK Jihlava jih – Stonařov)
tam žádné nejsou.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
Změny nehledejte, kromě změny názvu stavby na Jihlava - Stonařov (bylo MÚK Jihlava jih – Stonařov)
tam žádné nejsou.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
EIA vydána v roce 2009. ZS v roce 2030. To by bylo snad lepší leták nevydávat.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Ano. Při pohledu na tabulky s daty zahájení a zprovoznění je mi jasné, že tato data pomalu ale jistě mizí z mého života
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
vodouch2000: Nebuďte pesimista. Ne, že bych předpokládal revoluci ve výstavbě, ale lze očekávat další pokrok v medicíně.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Toto by neskutečným způsobem pomohlo. Protože v úseku se až na výjimky nedá předjíždět, je tam spousta zatáček.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
ZS 2030? To je spíš k pláči...
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Aktualizace letáku (05/2019):vodouch2000 píše:Nový leták (08/2018):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
Změny nehledejte, kromě změny názvu stavby na Jihlava - Stonařov (bylo MÚK Jihlava jih – Stonařov)
tam žádné nejsou.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/392 ... onarov.pdf
ZS už se posunulo na 2027, UP 2030.
Je zarážející, že s ohledem na UR 2021 tam stále není uveden zpracovatel DÚR... Může být zanedbání nutných kroků.
Jihlaváci se tam nechtějí stále ploužit obcemi...
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
ŘSD chystá stavbu nové silnice z Jihlavy na Znojmo, má stát tři miliardy
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... -zpravy_mv
UR 2020/2021, SP 2024, ZS 2027, UP 2030
Dále informace o probíhající studii na obchvat Želetavy.
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... -zpravy_mv
UR 2020/2021, SP 2024, ZS 2027, UP 2030
Dále informace o probíhající studii na obchvat Želetavy.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Když jsem viděl ÚR 2020, zbystřil jsem. Pak ale další tři roky na SP, pak tři roky na zahájení a tři roky na realizaci. No, jsem zvědav.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Je pravda, že snad letos při sčítání dopravy tam ty intenzity budou, maximálně tam bude reklamace a oprava obrusu u Želetavy, jinak se ještě na I/38 přesune nějaká doprava kvůli budovaným mostům přes VN Nové Mlýny při cestě na Vídeň._jan91 píše:ŘSD chystá stavbu nové silnice z Jihlavy na Znojmo, má stát tři miliardy
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... -zpravy_mv
UR 2020/2021, SP 2024, ZS 2027, UP 2030
Dále informace o probíhající studii na obchvat Želetavy.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Az pri cteni letaku jsem si vsiml, ze trasa vede chatovou kolonii. Takze asi je pravdepodobny odpor pri vykupech. Vic se asi bude vedet az pri projednani ÚR.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Nechápu moc přípravu tohoto úseku. Mít 2021 UR a začít stavbu 2027 je k ničemu. Buď ať to připravují a staví, a nebo ať 5 let počkají a staví to pozdějc.
Ať tak či tak, mají tam špatnou kategorii. Buď to mají stavět jako S 9,5 nebo jako směrově rozdělený 3-pruh jako Rakušáci. Jinak ta silnice nedává smysl, protože potom stejně spousta dopravy zůstane na D1+D52.
Navíc si myslím, že by se to s touto stavbou mělo myslet vážně až tehdy, bude-li v plánu postupná modernizace celé I/38 až na hranice s Rakouskem. Pak bych pochopil i tu etapizaci, ta je v pořádku, začíná určitě i na správném konci, ale bez vize modernizace celé I/38 v tom moc smysl nevidím. Intenzity jsou tu na chlup stejné, jako všude jinde na trase vyjma blízkosti MB a Znojma.
Plánovat samotný obchvat Želetavy (kde je sice x bodových závad) bez podobné delší přeložky je už úplně mimo.
Uvědomuji si, že od Stonařova dál je ta silnice poměrně rovná a i s místy, kde se dá předjíždět, bohužel to jsou místa, které se v posledních letech mění na plné čáry právě proto, že jsou rovná a tudíž hrozí čelní střety.
Měli by si chlapci uvědomit, co si od téhle silnice slibují .. buď je to jen pro místní dopravu (což nikdy nebude) a měla by to být S 9,5 protože je skoro s podivem, že se pro 4,5 tisíce aut něco chystá, a nebo tu silnici pojmout tak, jak je i využívaná, tudíž jako mezinárodní propojení a S-J propojení velké části republiky potažmo Rakouska a stavět ji v 3-pruhu. S 11,5 je zde jednoznačně špatně zvolená kategorie, byť jsem na jiných místech jejím fandou
Jsme na začátku přípravy, tudíž zde to rozhodně dává smysl předělat tu kategorii
Ať tak či tak, mají tam špatnou kategorii. Buď to mají stavět jako S 9,5 nebo jako směrově rozdělený 3-pruh jako Rakušáci. Jinak ta silnice nedává smysl, protože potom stejně spousta dopravy zůstane na D1+D52.
Navíc si myslím, že by se to s touto stavbou mělo myslet vážně až tehdy, bude-li v plánu postupná modernizace celé I/38 až na hranice s Rakouskem. Pak bych pochopil i tu etapizaci, ta je v pořádku, začíná určitě i na správném konci, ale bez vize modernizace celé I/38 v tom moc smysl nevidím. Intenzity jsou tu na chlup stejné, jako všude jinde na trase vyjma blízkosti MB a Znojma.
Plánovat samotný obchvat Želetavy (kde je sice x bodových závad) bez podobné delší přeložky je už úplně mimo.
Uvědomuji si, že od Stonařova dál je ta silnice poměrně rovná a i s místy, kde se dá předjíždět, bohužel to jsou místa, které se v posledních letech mění na plné čáry právě proto, že jsou rovná a tudíž hrozí čelní střety.
Měli by si chlapci uvědomit, co si od téhle silnice slibují .. buď je to jen pro místní dopravu (což nikdy nebude) a měla by to být S 9,5 protože je skoro s podivem, že se pro 4,5 tisíce aut něco chystá, a nebo tu silnici pojmout tak, jak je i využívaná, tudíž jako mezinárodní propojení a S-J propojení velké části republiky potažmo Rakouska a stavět ji v 3-pruhu. S 11,5 je zde jednoznačně špatně zvolená kategorie, byť jsem na jiných místech jejím fandou
Jsme na začátku přípravy, tudíž zde to rozhodně dává smysl předělat tu kategorii
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Celá komunikace I/38 od Jihlavy ke hranici je hlavně alternativou D52 a na to by se nemělo zapomítat. Dnes v době kvalitních technologií když se stane nějaká nehoda, uzávěra či kontrola policie, nebo celníků na D52, I/52 automaticky se doprava svede na tuto komunikaci. Jinak pro odstavený kamion, nebo opravu komunikace jsem pro S 11,5. Určitě né S 9,5 z toho by 3-pruh nevykouzlili.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
Pokud jde o chatovou osadu u Rancířova, tak tam většinu pozemků vlastní obec. Budovy samotné ale opravdu vlastní soukromníci, takže tak by problém nastat mohl.bojler píše:Az pri cteni letaku jsem si vsiml, ze trasa vede chatovou kolonii. Takze asi je pravdepodobny odpor pri vykupech. Vic se asi bude vedet az pri projednani ÚR.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
No, Klárka to bude mít docela blízko. Třeba těm chatařům začne pomáhat. Jde jí přeci o kvalitně vedené silnice...
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
K těm rovným úsekům - právě ty mně pro předjíždění u nově stavěných silnic chybí. Pokud není dlouho kde předjet, tak pak řada lidí předjíždí i tam, kde nic nevidí. Mohl by někdo vysvětlit a nebo odkázat na důvody, proč třeba i tato stavba není vedena více "rovně"? Třea obchvat Lechovic je prakticky v celém úseku zakroucená.
Re: I/38 Jihlava - Stonařov
K tématu včera na ČT, ale nepadlo asi nic zásadního, jen popis stávající situace: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/751383