Autor |
Zpráva |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 I/38 Církvice, obchvat a I/38 Malín-Kuchyňka
Cílem záměru je výstavba silnice kategorie S 11,5/80. Trasa začíná v přímém úseku silnice I/38 za mimoúrovňovou křižovatkou silnic I/38 a I/2 u obce Malín ( předměstí Kutné Hory ). Navazuje na úsek přeložky silnice I/38 mimo Malín v místech, kde se mění šířkové uspořádání komunikace. Konec trasy je v místech ukončení levostranného směrového oblouku, kterým je provizorně napojena stávající silnice I/38 na obchvat Čáslavi. V l. 2004 - 2006 proběhlo posouzení vlivů záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Kalabousek - Malín a bylo vydáno souhlasné stanovisko - z navržených 15 dílčích variant byly doporučeny varianty pod označením trasa 07 (se subvariantou C2), nebo 09 (se subvariantou C4) s tím, že konečný výběr z obou možností provede investor po podrobnějším zohlednění rovněž i aspektů dopravně – technických, bezpečnostních a ekonomických. Obě varianty jsou trasovány zhruba takto. Loni v září bylo formou oznámení záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Malín - Kalabousek požádáno o prodloužení platnosti souhlasného stanoviska. Podle dnes zveřejněných závěrů zjišťovacího řízení nedošlo k podstatným změnám realizace záměru, podmínek v dotčeném území, k novým znalostem souvisejícím s věcným obsahem dokumentace a k vývoji nových technologií využitelných v záměru a platnost stanoviska k posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí ze dne 23. srpna 2006 se prodlužuje o 2 roky, tedy do 23. srpna 2010. No, myslim, že Ředitelství silnic a dálnic může rovnou požádat o další prodloužení 
|
12.5.2010 17:01:47 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4083
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Sem myslel že prostorový, aby se odstranil i ten starej cancour za Kolínem, ale asi myslíte časový .. třeba to taky propadne a začne se znova.
|
13.5.2010 11:14:24 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3511 Bydliště: Kladno
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
andy píše: No, myslim, že Ředitelství silnic a dálnic může rovnou požádat o další prodloužení  No, další prodloužení by už pak snad mohlo být o 5 let, dle aktualizovaného zákona o EIA. Třeba do té doby zahájí územní řízení, aby to ukotvili, ale to myslím při té jejich rychlosti nelze předpokládat.
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
14.5.2010 7:43:00 |
|
 |
Avantime
Autor
Příspěvky: 561
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Platnost stanoviska byla prodloužena do 31. 8. 2015.
|
5.9.2011 21:17:07 |
|
 |
multi
Příspěvky: 574
|
 Re: I/38 Malín-Kuchyňka
Kontrolní otázka: Proč je cena této stavby: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... chynka.pdf185 mil. Kč při délce 1650m? Děje se tam něco naprosto zásadního, že jde o tak vysokou cenu?
_________________ Volkswagen Golf V 1.9 TDI
|
28.11.2011 14:17:10 |
|
 |
vaclav
Příspěvky: 1772
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
to je dobre, zadny most ani muk ale presto 4,5mil EUR na km.
|
28.11.2011 14:50:33 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: I/38 Malín-Kuchyňka
Nevím ... snad jedině toto: Přeložky a úpravy inženýrských sítí: objekty elektro: 4 (dle turistické mapy tam vede 2x 110 kV přeložky plynovodu: 2 přeložka ropovodu: 1 (že by Družba  )
|
28.11.2011 14:55:46 |
|
 |
multi
Příspěvky: 574
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Družba někde tama vede, tak je to možné, ale i tak mi přijde ta cena značně nadhodnocená...
_________________ Volkswagen Golf V 1.9 TDI
|
28.11.2011 15:37:47 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10187 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Ropovod MERO to je a kříží ho na začátku, tam je 2x podchod a na konci, tam je přeložka. Dle mě odstávka nebude levná záležitost.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
28.11.2011 18:32:17 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3559
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Lenny píše: Ropovod MERO to je Pokud je to opravdu ropovod, tak to bude ropovod Družba. Mero je společnost provozující ropovody a provozuje právě Družbua IKL. Když koukám na tu mapu, tak mi to přijde jako "nice to have" přeložka.
|
28.11.2011 19:05:24 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
dvs píše: Lenny píše: Ropovod MERO to je Pokud je to opravdu ropovod, tak to bude ropovod Družba. Mero je společnost provozující ropovody a provozuje právě Družbua IKL. Když koukám na tu mapu, tak mi to přijde jako "nice to have" přeložka. Tak abychom si v tom udělali ještě vetší bordel, tak se v tom území nachází ropovod Mero (řekněmě že je to Družba, ale to asi dneska není populární slovo  ), ten v kolizi se silnicí není. No a pak je tam ještě jeden ropovod/produktovod kterej patří Čepru, a ten v kolizi je dost fest. Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150.
|
28.11.2011 20:49:15 |
|
 |
GiuseppeS
Příspěvky: 554
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Petr Pokorný píše: Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150. V tom případě je "nice to have" celá ta přeložka I/38 ... Zrušení jedné zatáčky a jedné úrovňové křižovatky za cenu takových nákladů ...
|
28.11.2011 22:23:41 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3559
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
GiuseppeS píše: Petr Pokorný píše: Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150. V tom případě je "nice to have" celá ta přeložka I/38 ... Zrušení jedné zatáčky a jedné úrovňové křižovatky za cenu takových nákladů ... Slovem přeložka jsem myslel přeložku silnice.
|
28.11.2011 22:35:20 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1640 Bydliště: Praha
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
dvs píše: Slovem přeložka jsem myslel přeložku silnice. Aha ... já si to vztáhnul na ten ropovod  Ono se nejedná jen o "jednu zatáčku", ale o tři ... a o celkovou "homogenitu tahu" ... takže ano, je to takový nice to have 
|
28.11.2011 23:39:44 |
|
 |
Bobek
Příspěvky: 1639 Bydliště: MO
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Což o to, to esíčko se ještě snese, ale u osídlené zatáčky (v tomto případě vskutku přiléhavé) Na Kuchyňce si vždycky říkám, co na mě vykoukne za překvapení, tam je to pěkně nepřehledné. A najíždět tam z vedlejší, to musí být teprve radost.
_________________ Království a půl princezny za 511.
|
29.11.2011 9:12:54 |
|
 |
Toxy
Příspěvky: 251
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Právě ta zatáčka kolem Kuchyňky je zatáčka smrti, už aby to bylo hotový....
|
5.12.2011 17:54:37 |
|
 |
JirkaS
Příspěvky: 2805
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Já jsem hlavně nepochopil, proč tam tak blbá zatáčka vznikla. Vytvořili ji tam při stavbě obchvatu Malína, ale vzhledem k tomu, že všude kolem jsou pole, nemuselo být to napojení obchvatu takhle divoké. Asi zas nějaké dočasné řešení s jednotkou dočasnosti 1 furt.
|
5.12.2011 18:23:22 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10187 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
V polovině 70. let, někdy kolem roku 1976 byl tento úsek zprovozněn, jako budoucí polovina čtyřpruhu. Uvažovali nejspíš s rychlým výstavbou navazující stavby, tak proto to ostré provizorní napojení. Na dnešní dobu ostré, ale tehdá normální.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
5.12.2011 18:44:50 |
|
 |
JirkaS
Příspěvky: 2805
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Lenny píše: V polovině 70. let, někdy kolem roku 1976 byl tento úsek zprovozněn, jako budoucí polovina čtyřpruhu. Uvažovali nejspíš s rychlým výstavbou navazující stavby, tak proto to ostré provizorní napojení. Na dnešní dobu ostré, ale tehdá normální. Právě že mi přijde, že o další výstavbě v dohledné době se moc neuvažovalo. Podobné esíčko vzniklo taky u Pávova, ale tam se plánovaný obchvat Antonínova Dolu objevil hned na mapách, i když se postavil tak o 15 let později. Tady sem ho nikde zakreslený ani neviděl. Jinak i na tehdy bylo to esíčko trochu divoké. 60 byla osazena hned od začátku. Ovšem také 110 u nadjezdu dnešní I/2.
|
5.12.2011 22:06:52 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1661 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
JirkaS píše: Ovšem také 110 u nadjezdu dnešní I/2. však taky v roce 1976 ještě nebyla mimo obce omezená rychlost. 
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
|
5.12.2011 22:59:59 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1647
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Církvice, obchvat - v říjnu vydáno ÚR, běží lhůta pro jeho nabytí právní moci.
|
20.11.2014 18:27:27 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1647
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Aktualizované letáky: I/38 Malín-Kuchyňkazahájení 2018, provoz 2019 (obojí +2roky) I/38 Církvice, obchvatProbíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení včetně doplňujícího inženýrsko-geologického průzkumu a inženýrská činnost pro vydání stavebních povolení. Předmětná stavba musí být koordinována se související investiční akcí I/38 Malín – Kuchyňka, přeložka. IC 05/2015 (pův. 02/2008). SP 2017 (pův. bez termínu), zahájení 2018, provoz 2020 (obojí + 2roky)
|
25.12.2015 16:42:49 |
|
 |
lukashil
Příspěvky: 42 Bydliště: Kutnohorsko
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
Jako místní bych taky rád něco řekl o těchto stavbách. Co se týče stavby malín kuchyŇka, bylo už na čase. vyjet tam od bazaru směr církvice je sebevražda i v osobáku, natož o žních s kombajnem, a hlavně skoro každé páté auto tu ostrou zatáčku bere skoro smykem, protože řidiče nezajímá omezení rychlosti....
Ke stavbě kalabousek, církvice musím říci, že obchvat církvice pravděpodobně povede úplně jinudy, než je na letácích řsd. Podle kolíků na našich polích totiž silnice od čáslavi povede napravo hned vedle současné 38čky a těsně před církvicí se začne uhýbat doleva a soubh s tratí nastane na přejezdu za třebešicemi, což je mimochodem nejhorší přejezd v okolí a jsem moc rád, že bude zrušen...
|
16.2.2016 19:32:39 |
|
 |
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2531 Bydliště: SV Čechy
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
lukashil: Máte pravdu, už vyšel nový leták na stavbu I/38 Církvice, obchvat. Citace: Na stavbu je vydáno rozhodnutí KÚ Středočeského kraje o schválené a doporučené variantě dle studie EIA . Projektová dokumentace akce ve stupni DÚR byla v dubnu 2014 aktualizována na základě nutnosti změny trasy po vznesení odvolání ze strany obce Třebešice. Důsledkem této změny byla vyvolána potřeba zpracování aktualizace Záměru projektu včetně ekonomického hodnocení HDM4. Po doprojednání aktualizované dokumentace a zdárného průběhu územního řízení, bylo v říjnu 2014 vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení včetně doplňujícího inženýrsko-geologického průzkumu a inženýrská činnost pro vydání stavebních povolení. Předmětná stavba musí být koordinována se související investiční akcí I/38 Malín – Kuchyňka, přeložka. Esíčko železniční trati mezi Třebešicemi a Kalabouskem se má také překládat (aby vyhovovalo rychlosti alespoň 120 km/h), tak mám obavy, aby do toho Třebešičtí taky neházeli vidle.
_________________ wazer.cz Pište česky, prosím!
|
23.2.2016 12:45:19 |
|
 |
lukashil
Příspěvky: 42 Bydliště: Kutnohorsko
|
 Re: I/38 Kalabousek – Malín
děkuji za leták. tohle jsem přesněn myslel, jen jsme si původně myslel, že silnice třebešice - církvice zůstane zachována, jezdím tam prakticky denně.
o trati zatím nevím nic.
|
23.2.2016 16:41:52 |
|
|