I/38 Doksy – Obora
I/38 Doksy – Obora
Dokumentace EIA pro obchvat Obory a obchvat obchvatu Doks
Re: I/38 Doksy – Obora
Proběhlo výběrové řízení na homogenizaci posledního nepřestavěného úseku v trase Bělá - Kosmonosy délky 2 km, ve kterém nabídl Porr nejnižší cenu 60 mil. Kč + DPH. Původně odhadovaná cena byla 150 mil. Kč + DPH, tj. 40 %, nejvyšší nabídka byla za 60 % původní ceny.
Této firmě se v poslední době daří uspět v mnoha soutěžích na opravy.
Této firmě se v poslední době daří uspět v mnoha soutěžích na opravy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
To jest stavba Hrdlořezy - Čistá? Kde se na to najednou našly peníze?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/38 Doksy – Obora
Přesně tak, jsem zapomněl uvést její název...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
No kde. Není to investice, takže to není jako jmenovitá položka v rozpočtu SFDI, ale je to schované v jedné hromadě pod opravami.Majkii píše:To jest stavba Hrdlořezy - Čistá? Kde se na to najednou našly peníze?
Re: I/38 Doksy – Obora
Tak podle jedné fotografie od nehody z Boleslavského deníku to vypadá, že už se pracuje.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/38 Doksy – Obora
Vypadá to jako práce na provizorní objížďce. Celkem budou 3 provizorní objížďky v místech, kde dochází k výškové úpravě trasy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
Mohl by někdo z moderátorů příspěvky netýkající se Doks ani Obory hodit do samostatného vlákna? Díky.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/38 Doksy – Obora
CK vrátila záměr projektu na tuto stavbu k přepracování s tím, že bude řešen primárně obchvat Obory s využitím stávajícího mostu přes žel. trať a dalším vedením podél trati a přestavba křižovatky se silnicí II/290 v Doksech.
Jsem docela rád, že se nebude stavět obchvat obchvatu, vždyť to bylo na hlavu.
Jsem docela rád, že se nebude stavět obchvat obchvatu, vždyť to bylo na hlavu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
Ale nebylo by to bohužel poprvé ani naposledy...
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/38 Doksy – Obora
Tak za to jsem upřímně také rád. Jak to mají v letáku, to je skutečně na palici... https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/286 ... -obora.pdf Fakt by mně zajímalo, proč nikdo na ŘSD nebyl dostatečně příčetný, aby přípravu této stavby zarazil již v počátku. Stačilo se zaměřit jen na obchvat Obory a pár bodových závad (křižovatka s II/270?). Nejde jen o ty peníze, ale také zbytečný zábor půdy, fragmentace krajiny atd.
Mimochodem obdobný problém se řešil na nedaleké I/16 u Mělnického Vtelna, kde ŘSD také připravovalo obchvat obchvatu https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/466 ... bchvat.pdf A podle mých informací to rovněž CK MD zatrhla, že se má vyřešit jen obchvat Vys. Libně a pak se napojit do stávající trasy.
Mimochodem obdobný problém se řešil na nedaleké I/16 u Mělnického Vtelna, kde ŘSD také připravovalo obchvat obchvatu https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/466 ... bchvat.pdf A podle mých informací to rovněž CK MD zatrhla, že se má vyřešit jen obchvat Vys. Libně a pak se napojit do stávající trasy.
Re: I/38 Doksy – Obora
K I/16 CK záměr vrátila k přepracování s tím, že obchvat bude navržen v souladu s UPD a v kategorii S 9,5/90.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/38 Doksy – Obora
Lenny: Ano, je tam i změna kategorie. Ale v ÚPD je jen obchvat Vysoké Libně, nikoli ten obchvat obchvatu Měl. Vtelna, takže to snad souhlasí s tím, co jsem psal výše, ne? https://m.melnik.cz/assets/File.ashx?id ... menty=2381
Omlouvám se za OT.
Omlouvám se za OT.
Re: I/38 Doksy – Obora
Ač s tebou Lenny souhlasím - s tím ne úplně šťastným řešením obchvatu obchvatu - tak si říkám, že to snad ŘSD nevezme jako vzkaz, že I/38 se nemá přestavovat na 3-pruh a křižovatky mít buď mimoúrovňové nebo max stykové s mostem, jak je v letáku. Ta silnice si to určitě zaslouží.
Takhle přijdeme o jeden 3-pruhový úsek a průsečnou křižovatku nenahradí most. Ale souhlas, že uvedené nedostatky by se určitě měly řešit na stávající silnici a ne stavět novou. Uvidíme, jak to ŘSD pojme Adeptů na nové poctivé obchvaty (3-pruh a MÚK) je ale pořád více než dost.
Takhle přijdeme o jeden 3-pruhový úsek a průsečnou křižovatku nenahradí most. Ale souhlas, že uvedené nedostatky by se určitě měly řešit na stávající silnici a ne stavět novou. Uvidíme, jak to ŘSD pojme Adeptů na nové poctivé obchvaty (3-pruh a MÚK) je ale pořád více než dost.
Re: I/38 Doksy – Obora
Jaký třípruh? Tady to bylo plánované jako dvoupruh S 11,5.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
Promiň napsal jsem to do špatného tématu ke špatné stavbě mělo to být k té I/16.
Re: I/38 Doksy – Obora
V červnovém letáku je už tahle informace: "Přepracovaný ZP byl schválen v 05/2021."
Nemáte někdo k dispozici nový záměr ? Především, jak se bude řešit křižovatka 38 a 270 ? Nelíbilo se mi, že v původním záměru se mělo stavět nové přemostění železnice, ale obejití této křižovatky a vybudování MÚK se mi líbilo (i kvůli tomu přechodu), ale to už v novém záměru asi nebude .. takže se obávám, že jediné řešení je kruháč.
Nemáte někdo k dispozici nový záměr ? Především, jak se bude řešit křižovatka 38 a 270 ? Nelíbilo se mi, že v původním záměru se mělo stavět nové přemostění železnice, ale obejití této křižovatky a vybudování MÚK se mi líbilo (i kvůli tomu přechodu), ale to už v novém záměru asi nebude .. takže se obávám, že jediné řešení je kruháč.
Re: I/38 Doksy – Obora
Původní řešení šlo po zásahu CK MD do kytek, je navržené nové řešení, které řeší ten krátký úsek od benziny po křiž. s II/270. Původní řešení byl obchvat obchvatu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Doksy – Obora
Vím vím. Ale jak je, prosím, řešena právě ta křižovatka v novém záměru ? Především ten přechod.
MPR 70 na krátkém úseku lze přežít, pruhy pro levá odbočení v okolí jsou, takže ok, ale přechod by tam fakt neměl co dělat, pokud to má být obchvat.
MPR 70 na krátkém úseku lze přežít, pruhy pro levá odbočení v okolí jsou, takže ok, ale přechod by tam fakt neměl co dělat, pokud to má být obchvat.
Re: I/38 Doksy – Obora
Možná budu za debi*a ale ta stávající I/38 okolo Doks už je nějaký obchvat ne ? Soudĕ i podle téhle ukončené silnice za trati co kdysi určitě vedla někam dál . Jestli to nebyla I/38 dřív.
Zjistil bych si to přes staré ortofoto ale nemůžu ty stránky najít.
Zjistil bych si to přes staré ortofoto ale nemůžu ty stránky najít.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/38 Doksy – Obora
Moc díky tak bylo moje tušení pravdivé.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.