I/38 Jihlava, obchvat
Re: II/602 JV obchvat Jihlavy
Myslíš, že domací pračka po 17 letech v provozu by si nezasloužila výměnu? Tady je to samé. 17 let v provozu se někde projevit musí, minimálně na technologiích.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: II/602 JV obchvat Jihlavy
Dokud ta pračka funguje, tak neměním Měl jsem za to, že tam z technologií jsou semafory a osvětlení.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Jedna kuriozita.
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/v-j ... .seznam.cz
Ještěže ten tunel zavřou až po velikonocích. Dobrý tah. Asi poučení z "Ťokova průsmyku".
https://zdopravy.cz/rsd-spousti-opravu- ... ov-111101/
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/v-j ... .seznam.cz
Ještěže ten tunel zavřou až po velikonocích. Dobrý tah. Asi poučení z "Ťokova průsmyku".
https://zdopravy.cz/rsd-spousti-opravu- ... ov-111101/
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Arame znám kalamitní sníh, tlakovou vodu, ale o čem mluví Martin Štoček - Ťokův průsmyk - ke mně nepronikl. Pouč mě...díky
Re: I/38 Jihlava, obchvat
No Ťokův průsmyk je přece před pár lety zasněžená a následně slušně zablokovaná D1 kamionama. Protože nechali zúžené pruhy, nesypali a jaksi nepočítali se sněhem v říjnu či listopadu nebo kdy to bylo.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Kalamitní sníh a Ťokův průsmyk = jedna a ta samá událost.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Arame + jane díky za objasnění.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Tak nejak mne prijde zvlastni, ze je potreba v novinach opravu privadece obhajovat. Pokud by byla silnice skutecne rozpadla, tak asi nikdo nerekne ani popel.
https://jihlavska.drbna.cz/zpravy/dopra ... a-rsd.html
https://jihlavska.drbna.cz/zpravy/dopra ... a-rsd.html
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Ten povrch nijak extrémně špatný nebyl. Ale proti opravě samozřejmě nic nemám. Jen by mě zajímalo, jestli vymění i ta zrezlá svodidla a dají moderní dvojitá, když se tak ohání bezpečností a nechtějí tam povolit 110 km/h.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Dneska jsem si to prohlížel a podle všeho je prvně vytáhli, provedli práce v dělicím pásu a zase je vrátili. Tak to bývalo i na D1, kde pak na konci osadili nové.