I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Jestřebí (I/9) – Mladá Boleslav (D10) – Nymburk – (D11) – Kolín (I/12) – Kutná hora (I/2) – Čáslav (I/17) – Havlíčkův Brod (I/34) – Jihlava (D1) – (I/23) – Znojmo (I/53) – Rakousko
Odpovědět
Pavel Q
Příspěvky: 329
Registrován: 5.10.2010 17:49:14

I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Pavel Q »

Středočeský kraj souhlasí s přeložkou silnice mezi Kolínem a D11
https://nasregion.cz/stredocesky-kraj/s ... -internetu
EIA: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2270
Martin Vedral
Příspěvky: 89
Registrován: 29.4.2009 23:09:02

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Martin Vedral »

Dnes vyvěšeno na úřední desce Středočeského kraje rozhodnutí, že " záměr nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona." Odkaz přímo na pdf: https://www.kr-stredocesky.cz/web/urad/ ... eLevelPage
Paul1
Příspěvky: 348
Registrován: 4.1.2021 16:16:05

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Paul1 »

Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/606 ... elozka.pdf

Konečně ŘSD vyslyšelo volání a taky něco postaví v 2+1 se středovým svodidlem. Asi to tady čtou :) Ikdyž to bude zase nějaký hybrid.
Mroz
Příspěvky: 317
Registrován: 13.9.2016 22:04:48

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Mroz »

Paul1 píše: Konečně ŘSD vyslyšelo volání a taky něco postaví v 2+1 se středovým svodidlem.
Nejen to, 3 MUK, zadna stykovka, kategorie 15,25/110 a pritom predpokladana cena docela nizka. Jedine co to kazi je uvedeni do provozu za 10 let.
_jan91
Příspěvky: 974
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od _jan91 »

Jenom nechápu, proč je kus 13,5, kus 15,25 a pak zase kus 13,5. Ale kvituji nula kruháčů...pokud je tam tedy nějaký dobrák ještě nedoplní. Škoda, že na čtyřpruh asi nevyšla ekonomika...

A celkově tak marně přemýšlím, na co ta kategorie 15,25 vlastně je? Pochopil bych, kdyby se budoval nějaký dálkový souvislý tah o několika desítkách km...něco jako v Rakousku směrem do Znojma. Na ty naše krátké frcky, kde se uvažuje s třípruhem, a kde se to stejně dolepuje ke stávajícím úsekům v S11,5, které už přídatné pruhy dávno umí, stačí bohatě ta 13,5.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Lenny »

Ještě v roce 2010 se zde plánoval čtyřpruh S 22,5/80. Byl bych pro jeho výstavbu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mroz
Příspěvky: 317
Registrován: 13.9.2016 22:04:48

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Mroz »

Lenny píše:Ještě v roce 2010 se zde plánoval čtyřpruh S 22,5/80. Byl bych pro jeho výstavbu.
Díky za připomenutí, čas letí a paměť je krátká.
Ale po tom co se děje na "okruhu" i19-i27-i16-i38 a obchvatech Chýnova, Třemošné, Slanýho, Vtelna, ... tak tady ten střídavý třípruh s MUK v zajímavé kategorii je skoro výhra. Ale je pravda, že čtyřpruh by tomu slušel více, nebo to postavit alespoň s rezervou na něj.
Aram96
Příspěvky: 7892
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka

Příspěvek od Aram96 »

Únorový leták.
V 11/2022 byla předána zpracovaná TES k vypracování oponentního posudku.
Jak jsem fandou 3-pruhu na většině I/38, tak zrovna tady z toho mám rozporuplné pocity. Je to úsek, kde už dnes je cca 15 tisíc vozidel. Kousek vedle, kde je 20 tisíc, už ŘSD plánuje přestavbu na 4-pruh (nebo dělala se TES). Postavením této přeložky ještě nějaký provoz přibyde, protože se přesune na D11. Jsem zvědav, co na to oponentní posudek, jestli náhodou nenavrhne 4-pruh v celém úseku.
Pravdou je, že něco zůstane na té původní silnici, ale i tak, když vidíme těch 14-15 tisíc na obchvatu Kolína, Kutné Hory i Čáslavi .. nevím, jestli není na místě všude tady připravovat 4-pruh, pokud už se nějaký záměr chystá. Ten 3-pruh těsně před dálnicí nevím, k čemu úplně bude. Ten má být na dalších 100 km I/38 směrem na jih na hranice a stejně tak na sever k D10, ale tady, kde je nejvytíženější část I/38, tady by to chtělo 4-pruh.
Odpovědět

Zpět na „I/38“