Středočeský kraj souhlasí s přeložkou silnice mezi Kolínem a D11
https://nasregion.cz/stredocesky-kraj/s ... -internetu
EIA: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2270
I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 29.4.2009 23:09:02
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Dnes vyvěšeno na úřední desce Středočeského kraje rozhodnutí, že " záměr nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona." Odkaz přímo na pdf: https://www.kr-stredocesky.cz/web/urad/ ... eLevelPage
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/606 ... elozka.pdf
Konečně ŘSD vyslyšelo volání a taky něco postaví v 2+1 se středovým svodidlem. Asi to tady čtou Ikdyž to bude zase nějaký hybrid.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/606 ... elozka.pdf
Konečně ŘSD vyslyšelo volání a taky něco postaví v 2+1 se středovým svodidlem. Asi to tady čtou Ikdyž to bude zase nějaký hybrid.
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Nejen to, 3 MUK, zadna stykovka, kategorie 15,25/110 a pritom predpokladana cena docela nizka. Jedine co to kazi je uvedeni do provozu za 10 let.Paul1 píše: Konečně ŘSD vyslyšelo volání a taky něco postaví v 2+1 se středovým svodidlem.
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Jenom nechápu, proč je kus 13,5, kus 15,25 a pak zase kus 13,5. Ale kvituji nula kruháčů...pokud je tam tedy nějaký dobrák ještě nedoplní. Škoda, že na čtyřpruh asi nevyšla ekonomika...
A celkově tak marně přemýšlím, na co ta kategorie 15,25 vlastně je? Pochopil bych, kdyby se budoval nějaký dálkový souvislý tah o několika desítkách km...něco jako v Rakousku směrem do Znojma. Na ty naše krátké frcky, kde se uvažuje s třípruhem, a kde se to stejně dolepuje ke stávajícím úsekům v S11,5, které už přídatné pruhy dávno umí, stačí bohatě ta 13,5.
A celkově tak marně přemýšlím, na co ta kategorie 15,25 vlastně je? Pochopil bych, kdyby se budoval nějaký dálkový souvislý tah o několika desítkách km...něco jako v Rakousku směrem do Znojma. Na ty naše krátké frcky, kde se uvažuje s třípruhem, a kde se to stejně dolepuje ke stávajícím úsekům v S11,5, které už přídatné pruhy dávno umí, stačí bohatě ta 13,5.
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Ještě v roce 2010 se zde plánoval čtyřpruh S 22,5/80. Byl bych pro jeho výstavbu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Díky za připomenutí, čas letí a paměť je krátká.Lenny píše:Ještě v roce 2010 se zde plánoval čtyřpruh S 22,5/80. Byl bych pro jeho výstavbu.
Ale po tom co se děje na "okruhu" i19-i27-i16-i38 a obchvatech Chýnova, Třemošné, Slanýho, Vtelna, ... tak tady ten střídavý třípruh s MUK v zajímavé kategorii je skoro výhra. Ale je pravda, že čtyřpruh by tomu slušel více, nebo to postavit alespoň s rezervou na něj.
Re: I/38 Poděbrady (D11) – Kolín, přeložka
Únorový leták.
Pravdou je, že něco zůstane na té původní silnici, ale i tak, když vidíme těch 14-15 tisíc na obchvatu Kolína, Kutné Hory i Čáslavi .. nevím, jestli není na místě všude tady připravovat 4-pruh, pokud už se nějaký záměr chystá. Ten 3-pruh těsně před dálnicí nevím, k čemu úplně bude. Ten má být na dalších 100 km I/38 směrem na jih na hranice a stejně tak na sever k D10, ale tady, kde je nejvytíženější část I/38, tady by to chtělo 4-pruh.
Jak jsem fandou 3-pruhu na většině I/38, tak zrovna tady z toho mám rozporuplné pocity. Je to úsek, kde už dnes je cca 15 tisíc vozidel. Kousek vedle, kde je 20 tisíc, už ŘSD plánuje přestavbu na 4-pruh (nebo dělala se TES). Postavením této přeložky ještě nějaký provoz přibyde, protože se přesune na D11. Jsem zvědav, co na to oponentní posudek, jestli náhodou nenavrhne 4-pruh v celém úseku.V 11/2022 byla předána zpracovaná TES k vypracování oponentního posudku.
Pravdou je, že něco zůstane na té původní silnici, ale i tak, když vidíme těch 14-15 tisíc na obchvatu Kolína, Kutné Hory i Čáslavi .. nevím, jestli není na místě všude tady připravovat 4-pruh, pokud už se nějaký záměr chystá. Ten 3-pruh těsně před dálnicí nevím, k čemu úplně bude. Ten má být na dalších 100 km I/38 směrem na jih na hranice a stejně tak na sever k D10, ale tady, kde je nejvytíženější část I/38, tady by to chtělo 4-pruh.