Takže teď bude pro výstavbu silnic asi zásadní, co se píše v tom nově schváleném zahrádkářském zákoně...bojler píše:To je jako ve Znojmě. Zahrádkářská kolonie...
Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Hlásím, že v úseku za Želetavou směr Praha na kopci opět několik obrovských děr. Úsek byl rekonstruován v roce 2016, následně opraven bodově, v roce tuším 2019 plošně celý jeden pruh a nyní jsou v tom druhém pruhu opět obří krátery.
Re: I/38 obecně
stavba OK s II/408 (leták)
Stav vykoupených pozemků:
stav k 28.2.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
Stav vykoupených pozemků:
stav k 28.2.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Smlouva na TES Homogenizace sil. I/38 Znojmo - hranice JMK. Je v tom i vcelku detailní zadání s hrubými výkresy.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Samostatné úseky vypadají opravdu dobře. Překvapuje mě, že ale zmiňují, že se bude postupovat podobně jako v kraji Vysočina, přitom záměry počítají s použitím současné silnice a hned v několika úsecích. Rozhodující bude každopádně kategorie. Bez 3-pruhu nemají takhle honosné přeložky nejmenší smysl. Na současné trase jsou asi 3 bodové závady a jinak se jede pěkně i za kamionem. Doufám, že se nebude opakovat ta tragédie z I/53.
Nicméně jeden velký vykřičník je tohle a to se na ŘSD Brno asi pos*ali ..
Nicméně jeden velký vykřičník je tohle a to se na ŘSD Brno asi pos*ali ..
Jedná se o tu plánovanou, totálně nesmyslnou OK, která má připojovat 2 polňačky. A tá má zůstat mezi přeložkami, kde se mají budovat plošně MÚK. Tohle fakt nemůže myslet vážně nikdo, kdo má alespoň nějakou střední školu. Jestli se tohle má opravdu realizovat, volám Patrika i Stoku.Začátek úpravy prostředního úseku řešené homogenizace trasy I/38 se nachází až za křižovatkou stávající trasy sil. I/38 a silnice III/40826. V tuto chvíli ŘSD připravuje projekt na přestavbu této průsečné křižovatky na okružní. Budoucí okružní křižovatka tedy bude do záměru homogenizace sil. I/38 přejata a zachována.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Ještě jsem neslyšel, že by se tomu někdo z (opravdových) ekologů někdy věnoval. Přitom spočítat ekologické škody způsobené zbytečným bržděním a rozjezdy je triviální záležitost.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Prodloužena platnost stanoviska EIA na úsek Stonařov-Želetava: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... niStan.pdf
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Prodloužena platnost stanoviska EIA na úsek Želetava - Moravské Budějovice: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 05?lang=cs
Re: I/38 obecně
Tyvole, já snad začnu fakt věřit tomu, že to sem někdo chodí číst. ALELUJA, konečně to někomu na ŘSD došlo.
Především pak tohle mě potěšilo:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/450470
Ať se postaví kruháč u Kasáren, ta křižovatka je opravdu potřeba řešit a rychle, a další stavby ať už jsou opravdu takové, že budou plnit funkci dalších x dekád. To, že se budou realizovat klidně až za 8-10 let nevadí, ale ať jsou pořádně připravené a dostatečně kapacitní - jen MÚK.
Především pak tohle mě potěšilo:
Z důvodu přetvoření silnice I/38 na plnohodnotný tah mezinárodní úrovně je umístění MÚK z pohledu plynulosti a bezpečnosti dopravního provozu přínosnější než původně plánovaná OK
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/450470
Ať se postaví kruháč u Kasáren, ta křižovatka je opravdu potřeba řešit a rychle, a další stavby ať už jsou opravdu takové, že budou plnit funkci dalších x dekád. To, že se budou realizovat klidně až za 8-10 let nevadí, ale ať jsou pořádně připravené a dostatečně kapacitní - jen MÚK.
Re: I/38 obecně
A nestačilo by u Kasáren jen dodělat odbočovací a připojovací pruhy? Jestli tam má být někdy v budoucnu MÚK, tak proč tam rvát za každou cenu kruhák?
Re: I/38 obecně
Úplně bohužel nestačilo, ty rozhledy jsou tam dost naprd oproti normovým průsečným křižovatkám. Ale hlavně tam opravdu hodně provozu obecně odbočuje a najíždí, takže tady je ten kruháč opodstatněný. Navíc je v plánu snad už příští rok.
Někdy v budoucnu u stavby obchvatu Kasáren by mohl být využit jako polovina budoucí kosodélné MÚK.
Někdy v budoucnu u stavby obchvatu Kasáren by mohl být využit jako polovina budoucí kosodélné MÚK.
Re: I/38 obecně
Připojovací pruhy by opravdu nic neřešily. Blbý rozhled. Mimochodem, změna u Kravska super, něco takovýho jsem nečeka. Ale ještě mnohem větší přínos by měla právě kasárenská křižovatka.
Re: I/38 obecně
Mně se ty rozhledy zdají být dostatečné. Párkrát jsem odbočoval od Citonic na Jihlavu a žádný problém v rozhledu.
https://www.google.cz/maps/@48.8862199, ... 312!8i6656
https://mapy.cz/zakladni?x=16.0035460&y ... itch=0.286
https://www.google.cz/maps/@48.8862199, ... 312!8i6656
https://mapy.cz/zakladni?x=16.0035460&y ... itch=0.286
Re: I/38 obecně
To je skutečně skvělá zpráva, ten kruháč s dvěma polními cestami byla zhovadilost největšího kalibru. Ještě tak kdyby Bantice na I/53 byla rovnou MÚK.
Re: I/38 obecně
Od Citonic je to zcela ok na Znojmo a relativně ok na Jihlavu. Z druhé strany ovšem vůbec - ze směru od Znojma je blbě vidět a přijíždějící auta jsou ještě v ďolíku. Podobně z opačného směru od Jihlavy.Paul1 píše:Mně se ty rozhledy zdají být dostatečné. Párkrát jsem odbočoval od Citonic na Jihlavu a žádný problém v rozhledu.
https://www.google.cz/maps/@48.8862199, ... 312!8i6656
https://mapy.cz/zakladni?x=16.0035460&y ... itch=0.286
Hlavní se v křižovatce láme, takže při větším provozu jde blbě vidět i při odbočování ze Znojma směr Citonice. Při odbočování na Přímětice od Prahy musí řidič většinou zastavit, protože auto v protisměru vidí na poslední chvilku.
Jen podotýkám, že ty pohledy nejsou z úrovně běžného osobáku - např. tomu Touranu se kamera dívá "na střechu".
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/sil ... -zpravy_mv
No, ten kruháč na křižovatce I/38xD1 je totálně na přeshubu. Naši předci zde vybudovali 4-pruh s jedním chybějícím kvadrantem a my místo toho, abysme to dodělali naplno, nacpeme tam kruháč a polovinu celé křižovatky tím deklasujeme o deset levelů níž. Přestavme tedy všechny tyto křižovatky na D1, když jsou tak smrtelně nebezpečné, bude jich odhadem několik desítek.
No, ten kruháč na křižovatce I/38xD1 je totálně na přeshubu. Naši předci zde vybudovali 4-pruh s jedním chybějícím kvadrantem a my místo toho, abysme to dodělali naplno, nacpeme tam kruháč a polovinu celé křižovatky tím deklasujeme o deset levelů níž. Přestavme tedy všechny tyto křižovatky na D1, když jsou tak smrtelně nebezpečné, bude jich odhadem několik desítek.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Škoda slov, hlavně ve špičkách bude ten kruháč ucpanej, protože kvůli semaforu, který je o 600 metrů dál, bývají i kilometrové kolony.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
A takhle mi tady žijem...
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
K opravě silnice za Želetavou - místo koncepční změny stále stejná trasa. K přivaděči u Jihlavy kacířská myšlenka - pokud nebude součástí i narovnání zatáček mezi Jihlavou a ČS MOL, tak vůbec nerozumím, proč by se měl opravovat. Vidím x potřebnějších lokalit. A předpokládám, že policii nevezmou místo k rejžování a nezavedou tam aspoň 110km/h.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Kote nějak se ti z toho vedra v Africe pomotalo i/y.kot píše:A takhle mi tady žijem...
110 ne. Předpis zněl jasně, 110 může být jen na SMV a tam nesmí traktory a ve městě je nechcou, takže bude 90. Co na tom, že zde 90% aut jede 100-120 a je to naprosto bezpečná rychlost. U nás přepisy zásadně nejsou spojeny s praxí. Hlavní je, aby se tam neměřilo často a nedělali si z toho opravdu kasičku. Ve svém okolí musím říct, že tyhlety praktiky se daří celkem dobře rušit. Stávají čím dál častěji tam, kde to má smysl.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Ještěže většinu S3 stihli v tom 3-pruhu postavit. A zase ten argument, že v ČR je ticho po pěšině, proto se nic stavět nebude. Musím souhlasit, u nás se I/38 vůbec nebere vážně.
https://www.wienerzeitung.at/nachrichte ... erfen.htmlWeinviertel rychlostní silnice S3: žádná stavba
Prodloužení rychlostní silnice Hollabrunn k hraničnímu přechodu v Kleinhaugsdorfu u Česka se stavět nebude. Protože - stejně jako u A5 - není plánován žádný český protějšek, nejsou podle ministerstva ochrany klimatu nutné žádné další plánovací kroky.
Re: I/38 obecně
stavba OK s II/408 (leták)
Stav vykoupených pozemků:
stav k 6.3.2022
stav k 28.2.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
Stav vykoupených pozemků:
stav k 6.3.2022
stav k 28.2.2021 (stejné rozlišení zobrazeno níže)
- Přílohy
-
- I_38 krizovatka II_408 2022-03-06.jpg (265.33 KiB) Zobrazeno 7006 x
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Na mapy.cz jsou obchvaty jižně od Jihlavy zkresleny. Ale to nic neznamená, jen zbožné přání.
Re: Modernizace I/38 v úseku Jihlava - státní hranice
Neskutečné! Opět se bude opravovat silnice u Želetavy, opět semafory.
https://jihlavska.drbna.cz/zpravy/dopra ... afory.html
Prvně proběhla rekonstrukce, pak to dvakrát nebo snad dokonce třikrát flikovali a teď repete.
https://jihlavska.drbna.cz/zpravy/dopra ... afory.html
Prvně proběhla rekonstrukce, pak to dvakrát nebo snad dokonce třikrát flikovali a teď repete.