Přesně tak - český města měly na rozdíl od BA štěstí, že v nich se takovéto nápady většinou nestihly dotáhnout (to ale neznamená, že se neplánovaly). Z jakého roku je ten francouzský průtah? Dneska už by nejspíš neprošel ani tammartin píše:K té třetí fotce s kostelem. Co máš přesně na mysli? To trasování jako těsně u kostela? Mně to připomnělo Bratislavu...
Francie všeobecně
Re: Francie všeobecně
Re: Francie všeobecně
Taky mi ten obrázek nejvíc připomíná Blavu od Mostu SNP, ale trochu i Plzeň, Sady Pětatřicátníků před synagogou. Je to jen obyčejný městský čtyřpruh, ovšem odděluje staré město od zbytku. I magistrála pod Muzeem je v podstatě podobná čuňárna.andy píše:Přesně tak - český města měly na rozdíl od BA štěstí, že v nich se takovéto nápady většinou nestihly dotáhnout (to ale neznamená, že se neplánovaly). Z jakého roku je ten francouzský průtah? Dneska už by nejspíš neprošel ani tammartin píše:K té třetí fotce s kostelem. Co máš přesně na mysli? To trasování jako těsně u kostela? Mně to připomnělo Bratislavu...
Re: Francie všeobecně
Magistála je něco podobnýho. Pravda. Tohle je ale hlavní tah na Lucembursko s veškerým tranzitem. V Bratislavě jsem si nějak nevšiml. Měl bych tam jezdit častěji . Ty mosty na D119 jsou tady, ale nejsou moc vidět (pokud jde vůbec o ně)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Francouzská A36
Jinak už jsem se taky projel a až na prvních pár set metrů od ulice k Barrandovu směr letiště (po dokončení celé rekonstrukce levý pruh směr D1), kde to trochu hopsalo, je to celkem povedený
Všechno najednou v jeden den. Je fakt, že šlo jen o výměnu povrchu, ale myslim, že právě častější výměna oddaluje nutnost rekonstrukce podloží, protože se včas srovnaji hupy a jiný výmoly, který to podloží narušujou. Teda aspoň myslim
Jinak už jsem se taky projel a až na prvních pár set metrů od ulice k Barrandovu směr letiště (po dokončení celé rekonstrukce levý pruh směr D1), kde to trochu hopsalo, je to celkem povedený
Re: Francie všeobecně
A bylo místní (francouzské) anebo nějaký turista z postkomunistické země?egelebege píše:He! Fáčko tu tak často nevídám
Mimochodem, já jsem byl před třemi týdny v Chorvatsku s Felicií a mezi vozy turistů je to také již těžká exotika.
Re: Francie všeobecně
<ot>Bodejť by nebyla, nedávno jsem se pokoušel jednu (ročník 2000) udat, a nakonec skončila ve šrotu.</ot>
Království a půl princezny za 511.
Re: Francie všeobecně
jj bylo místní. Teda nevim jestli z Toulouse, ale francouzský bylo. Stejně jako tahle felda
Tu jsem vyfotil někde v okolí Angouleme. Jednou jsem viděl fáčko i ve španělsku. Bylo to to ještě před faceliftingem, ale nějak nemůžu najít fotku
Re: Francie všeobecně
Taky jezdí ve Francii velké množství Karos řady 900, zejména v příměstské dopravě. Co vím, tak snad byla Francie jednu dobu pro Karosu největší odběratel.
Re: Francie všeobecně
Karosy se tam vyvážejí pořád. I když dneska je to irisbus a Káčko ve znaku se tam prakticky nevidí. Taky tam dost často vozim traktory
Re: Francie všeobecně
Nepatří náhodou Karosa Renaultu? V Libanonu se dokonce Karosám říkalo "Renault Tchéque" a dost se jich tam vyvezlo.
Re: Francie všeobecně
Patřila, pak přešla pod Irisbus (spolek Renaultu a Iveca) a dneska už to celé patří Ivecu.
Království a půl princezny za 511.
Re: Francie všeobecně
Jasně, díky! Jsem to věděl, ale zapomněl !Bobek píše:Patřila, pak přešla pod Irisbus (spolek Renaultu a Iveca) a dneska už to celé patří Ivecu.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Francie všeobecně
Tak já jsem se dnes vrátil ráno z dovolené ve Francii, a mám pár poznatků.
Stav dálnic je dobrý, povrch většinou kvalitní bez větších závad.
Ale se značením jsem nebyl úplně spokojen, protože mi moc nevyhovuje to jejich řazení cílů.
Dost je matoucí to, že člověk sjede na uzlu a pak čeká několik stovek metrů aby se ujistil, že jede správně.
Co mě ale nejvíc iritovalo jsou ty jejich středověké mýtnice, jako aby člověk čas který ušetří jízdou po dálnici promarnil v koloně před mýtnici a ještě za to zaplatil, no děs.
Na dálnici A7 z Lyonu do Paříže se vyskytoval velice zvláštní jev, kdy na úseku o třech pruzích, kde nebylo žádné připojení, či zúžení nebo nehoda prostě nic, proud normálně jedoucích aut začne zničeho nic brzdit až se místy úplně zastaví a pak pokračuje krokem s tím, že třeba levý úplně stojí, kdežto pravý je volný a jede. Po chvíli se to zase rozjede, a pokračuje se dál normální jízdou aby se po dalších stovkách metru opakovalo to samé, a tak se potom vidím pořád s těmi samými lidmi jednou je předjíždím já, pak oni mě. No hrůza, podle mě to bylo tím, že prostě frantíci nejezdí vpravo ale pořád se cpou do prostředního a levého.
V Německu, se při stejné hustotě provozu jelo pořád plynule 130, s tím, že v levém to občas švihal někdo rychleji. Navíc v užívání směrovek se Francouzi taky zrovna nepřetrhnou.
Stav dálnic je dobrý, povrch většinou kvalitní bez větších závad.
Ale se značením jsem nebyl úplně spokojen, protože mi moc nevyhovuje to jejich řazení cílů.
Dost je matoucí to, že člověk sjede na uzlu a pak čeká několik stovek metrů aby se ujistil, že jede správně.
Co mě ale nejvíc iritovalo jsou ty jejich středověké mýtnice, jako aby člověk čas který ušetří jízdou po dálnici promarnil v koloně před mýtnici a ještě za to zaplatil, no děs.
Na dálnici A7 z Lyonu do Paříže se vyskytoval velice zvláštní jev, kdy na úseku o třech pruzích, kde nebylo žádné připojení, či zúžení nebo nehoda prostě nic, proud normálně jedoucích aut začne zničeho nic brzdit až se místy úplně zastaví a pak pokračuje krokem s tím, že třeba levý úplně stojí, kdežto pravý je volný a jede. Po chvíli se to zase rozjede, a pokračuje se dál normální jízdou aby se po dalších stovkách metru opakovalo to samé, a tak se potom vidím pořád s těmi samými lidmi jednou je předjíždím já, pak oni mě. No hrůza, podle mě to bylo tím, že prostě frantíci nejezdí vpravo ale pořád se cpou do prostředního a levého.
V Německu, se při stejné hustotě provozu jelo pořád plynule 130, s tím, že v levém to občas švihal někdo rychleji. Navíc v užívání směrovek se Francouzi taky zrovna nepřetrhnou.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Francie všeobecně
Na tenhle efekt je dokonce i vědecká teorie, heslo 'Phantom jams'. Video.
Království a půl princezny za 511.
Re: Francie všeobecně
V Německu se to velmi často děje např. na úseku A24 po připojení A19 od Rostocku. Prostě vyčerpaná kapacita dálnice...Martin z Ostravy píše:Na dálnici A7 z Lyonu do Paříže se vyskytoval velice zvláštní jev...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Francie všeobecně
Ale jestli jsem správně pochopil Martina, tak tam zůstal jeden pruh prakticky volný a normálně průjezdný -> to není vyčerpání kapacity.
Re: Francie všeobecně
To je vyčerpání kapacity. V takové situaci stačí aby někdo blbě přibrzdil a dvacáté auto za ním už musí zastavit. V německu je to celkem běžný jev. V koloně dlouhé třeba 10km jsou mezery, kde se jede 100km/h.
Re: Francie všeobecně
Wov, já vůbec netušil, že je na to teorie. Já si pořád lámal hlavu, čím to je, že se chvíli na dálnici stojí (speciálně Francie), pak se jede chvíli 100 km/h a pak se zase stojí.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Francie všeobecně
Tak byl volnější než ostatní, abych to uvedl na pravou míru a člověk se tím pravým propracoval dál když do něj v čas najížděl.dd píše:Ale jestli jsem správně pochopil Martina, tak tam zůstal jeden pruh prakticky volný a normálně průjezdný -> to není vyčerpání kapacity.
Jinak nevím, ta hustota na té A7 z Lyonu do Marseill a A5 z Karlsruhe do Freiburgu mi přišla velice podobná.
Ale je to velice subjektivní.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Francie všeobecně
To Martin: Evidentně jsi jel v době, kdy byl minimální provoz. Jinak je provoz na A7 z Lyonu na jih obvykle hodně hustý a o sobotách v sezóně dochází k velmi dlouhým zácpám.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Francie všeobecně
No to věřím, že jsou tam zácpy. když i mimo sezónu se tam jezdí ve "vlnách"
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Francie všeobecně
Taky něco přihodím. Aktuálně jsem ve Francii služebně delší dobu a celkem dost využívám jejich slavnou dálniční síť.
Pobývám na severu v Nord pass de Callais a pár postřehů
Dálnice A2 od belgických hranic je šílená. Povrch děsný, značená není moc vidět a celkem občas i šílenost, kor když jedu z práce.
Pokud to jde, tak se snažím vyhýbat placeným úsekům . na mě moc drahé. Ale z Vallencienes se dá dojet až do Dunkerku, případně Calais bez placení. Ale musí se jet přes Lille. Jinak z Lille na Dunkerk se jede po A25. Cesta z Vallencienes na Lille je plná hupů a ďolíků, ale nějak slušně se tam dá jet. Jinak A25 je super, nový povrch a jede se nádherně.
Jinak co se týká frantíků a jejihc řízení, dá se na to zvyknout, ale člověk musí vedět, že se od nich nedají očekávat zázraky. A s tím dodržováním rychlosti na dálnici to taky není nic moc.
Jinak jedna fotka z jejich highway. konkrétně A2 ve Vallencienes
Pobývám na severu v Nord pass de Callais a pár postřehů
Dálnice A2 od belgických hranic je šílená. Povrch děsný, značená není moc vidět a celkem občas i šílenost, kor když jedu z práce.
Pokud to jde, tak se snažím vyhýbat placeným úsekům . na mě moc drahé. Ale z Vallencienes se dá dojet až do Dunkerku, případně Calais bez placení. Ale musí se jet přes Lille. Jinak z Lille na Dunkerk se jede po A25. Cesta z Vallencienes na Lille je plná hupů a ďolíků, ale nějak slušně se tam dá jet. Jinak A25 je super, nový povrch a jede se nádherně.
Jinak co se týká frantíků a jejihc řízení, dá se na to zvyknout, ale člověk musí vedět, že se od nich nedají očekávat zázraky. A s tím dodržováním rychlosti na dálnici to taky není nic moc.
Jinak jedna fotka z jejich highway. konkrétně A2 ve Vallencienes
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Francie všeobecně
A ta fotka vám zmizla ?
Re: Francie všeobecně
se nediv, že jezdíš po šílených dálnicíchmarlin píše:se snažím vyhýbat placeným úsekům