Eiffarie (APRR)
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Eiffarie (APRR)
Eiffarie (Groupement Eiffage — Macquerie) je po VINCI Autoroutes 2. největším provozovatelem koncesních dálnic v zemi. Eiffarie přímo přes APRR provozuje v současnosti asi 2600 km dálnic. V posledních letech odkoupil nebo zesilnil podíly ve vícero provozovaných dálnicích a získal nové koncese, takže jeho rozsah stoupl o stovky km až sem. Více je k tomu zde: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 85#p265285 .
Web: http://www.eiffageconcessions.com/ a https://www.macquarie.com/uk/en.html
Eiffage je stavební společnost (má v Eiffarie zcela dominantní pozici), Macquerie je investiční fond.
Mapa provozovaných dálnic pod APRR: Všichni operátoři pod Eiffarie doplněno o celou mapu Francie, ale s platností k r. 2015, a proto je důležitá i ta první mapa:
Eiffage je stavební společnost (má v Eiffarie zcela dominantní pozici), Macquerie je investiční fond.
Mapa provozovaných dálnic pod APRR: Všichni operátoři pod Eiffarie doplněno o celou mapu Francie, ale s platností k r. 2015, a proto je důležitá i ta první mapa:
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 20:31:11, celkem upraveno 12 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
APRR, tedy Autoroutes Paris-Rhin-Rhône, je soukromá společnost, která má koncesi provozovat zadané dálnice od státu až do roku 2032; Tunnel Maurice Lemaire do roku 2042.
WEBY
APRR: http://www.aprr.com/fr
ADELAC: https://www.a41-adelac.com/ , více i tady: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 16#p262616
ALIAE: https://www.aliae.com/en/home/l-autoroute-a79.html
Vlastnická struktura APRR je složitější, majoritní akcionáři vlastní APRR nepřímo. Hlavním je seskupení Eiffarie nebo-li Eiffage a Macquarie. Z toho vychází logo. Dalším velkým vlastníkem je Atlas Arteria. APRR má koncesi na 2406 km. Je to 2. největší provozovatel dálnic ve Francii. Jsou pod ním tedy samotný APRR, AREA, ALIAE (koncese na 88 km část A79, ex N79 (koridor RCEA) a podíl má v ADELAC.
Společnost APRR provozuje tyto dálnice:
A5 Paris (La Francilienne) – Langres : 248 km (dont A105-ex A5b : 10 km)
A19 Sens – Courtenay : 28 km
A6 Paris (Saint-Germain / École) – Lyon (Limonest) : 401 km
A26 Troyes-Nord – Troyes-Est : 22 km
A31 Beaune – Toul (dont A311: 4 km) : 232 km
A36 Beaune – Mulhouse : 217 km
A39 Dijon – Bourg-en-Bresse (dont A391 : 5 km) : 150 km
A40 Mâcon – Bellegarde (Châtillon-en-Michaille) : 104 km
A404 Antenne d’Oyonnax : 21 km
A42 Lyon – Pont-d’Ain : 49 km
A406 Contournement sud de Mâcon : 9 km
A432 La Boisse – Saint-Laurent-de-Mure : 31 km
A46 Anse – Neyron : 26 km
A466 Liaison A6-A46 : 4 km
A71 Bourges – Clermont-Ferrand (dont A710 : 2 km) : 181 km
A714 Bretelle de Montluçon : 10 km
A719 Gannat – Vichy : 24 km
A77 Dordives – Cosne-sur-Loire : 101 km
Tunnel Maurice-Lemaire (dont 4 km d’accès) : 11 km
Liaison A89-A6 : 5,5 km
Společnost AREA provozuje tyto dálnice
A43/A430 Lyon – Chambéry – Albertville : 124 km
A48 Coiranne-Grenoble : 50 km
A41 Chambéry-Nord – Annecy-Nord : 55 km
A41 (Liane, concession ADELAC) Annecy Nord – Genève : 19 km
A41 Chambéry-Sud – Grenoble : 51 km
A49 Grenoble – Valence : 62 km
A432/A43 – Saint Exupéry : 4 km
A51 Grenoble – col du Fau : 26 km
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Tato společnost vznikla v roce 1961 a její původní název byl Société de l'autoroute Paris-Lyon.WEBY
APRR: http://www.aprr.com/fr
ADELAC: https://www.a41-adelac.com/ , více i tady: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 16#p262616
ALIAE: https://www.aliae.com/en/home/l-autoroute-a79.html
Vlastnická struktura APRR je složitější, majoritní akcionáři vlastní APRR nepřímo. Hlavním je seskupení Eiffarie nebo-li Eiffage a Macquarie. Z toho vychází logo. Dalším velkým vlastníkem je Atlas Arteria. APRR má koncesi na 2406 km. Je to 2. největší provozovatel dálnic ve Francii. Jsou pod ním tedy samotný APRR, AREA, ALIAE (koncese na 88 km část A79, ex N79 (koridor RCEA) a podíl má v ADELAC.
Společnost APRR provozuje tyto dálnice:
A5 Paris (La Francilienne) – Langres : 248 km (dont A105-ex A5b : 10 km)
A19 Sens – Courtenay : 28 km
A6 Paris (Saint-Germain / École) – Lyon (Limonest) : 401 km
A26 Troyes-Nord – Troyes-Est : 22 km
A31 Beaune – Toul (dont A311: 4 km) : 232 km
A36 Beaune – Mulhouse : 217 km
A39 Dijon – Bourg-en-Bresse (dont A391 : 5 km) : 150 km
A40 Mâcon – Bellegarde (Châtillon-en-Michaille) : 104 km
A404 Antenne d’Oyonnax : 21 km
A42 Lyon – Pont-d’Ain : 49 km
A406 Contournement sud de Mâcon : 9 km
A432 La Boisse – Saint-Laurent-de-Mure : 31 km
A46 Anse – Neyron : 26 km
A466 Liaison A6-A46 : 4 km
A71 Bourges – Clermont-Ferrand (dont A710 : 2 km) : 181 km
A714 Bretelle de Montluçon : 10 km
A719 Gannat – Vichy : 24 km
A77 Dordives – Cosne-sur-Loire : 101 km
Tunnel Maurice-Lemaire (dont 4 km d’accès) : 11 km
Liaison A89-A6 : 5,5 km
Společnost AREA provozuje tyto dálnice
A43/A430 Lyon – Chambéry – Albertville : 124 km
A48 Coiranne-Grenoble : 50 km
A41 Chambéry-Nord – Annecy-Nord : 55 km
A41 (Liane, concession ADELAC) Annecy Nord – Genève : 19 km
A41 Chambéry-Sud – Grenoble : 51 km
A49 Grenoble – Valence : 62 km
A432/A43 – Saint Exupéry : 4 km
A51 Grenoble – col du Fau : 26 km
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 20:34:12, celkem upraveno 15 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Ve městě Lyon se nyní staví severovýchodní by-pass, který se dokončí v roce 2011. Jde o pokračování dálnice A432, která spojí dálnice A40 a A6.
Nejdominantnější stavbou je La Côtière viaduct, který kopíruje trasu železničního viaduktu, po kterém procházejí vlaky TGV. Vizualizaci ve formě videa naleznete zde.
Práce na viaduktu samozřejmě již běží a ty hlavní vykonává společnost VINCI Construction France a její dceřinné firmy. Náklady na zhotovení viaduktu jsou 75 mil. €, přičemž práce se ukončí na konci roku 2010.
Viadukt má délku 1.200m, s napojením na dálnici 1.500m a bude v parametrech 2x3 jízdní pruhy. Fotky zde nedám, ale když si napíšete název viaduktu do google, vyhledá vám spousty fotek.
Nejdominantnější stavbou je La Côtière viaduct, který kopíruje trasu železničního viaduktu, po kterém procházejí vlaky TGV. Vizualizaci ve formě videa naleznete zde.
Práce na viaduktu samozřejmě již běží a ty hlavní vykonává společnost VINCI Construction France a její dceřinné firmy. Náklady na zhotovení viaduktu jsou 75 mil. €, přičemž práce se ukončí na konci roku 2010.
Viadukt má délku 1.200m, s napojením na dálnici 1.500m a bude v parametrech 2x3 jízdní pruhy. Fotky zde nedám, ale když si napíšete název viaduktu do google, vyhledá vám spousty fotek.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 20.2.2021 15:53:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Eiffarie vlastní od 08/2021 již 100% i operátora A'Liénor (Autoroute de Gascogne).
http://www.a65-alienor.com/ *na mapě je to na JZ Francie mezi Pau a Langon (v 1. příspěvku této témy, tmavě hnědá barva dálnice) Historie před výstavbou:
Prezentace záměru: rok 1992
Ponuka pro koncesi: rok 2003
Záměr tendru: rok 2005
Vznik A´LIÉNOR: rok 2006
Začátek výstavby: 2006-2007
Sprovoznění: konec 1. půlroku roku 2011
Fakta z výstavby:
*dálnici stavělo 2.000 lidí
*délka: 150 km
*náklady: 1,2 mld. €
*koncese: 55 let
*pruhy: 2x2
K 08/2021 využil Eiffage předkupní právo na odkoupení podílu 35% od Sanef. Zaplatil za to 222 mil. €: https://www.eiffage.com/news/eiffage-be ... 5-motorway a z pozice 65% akcionáře se dostal do 100% vlastníka.
http://www.a65-alienor.com/ *na mapě je to na JZ Francie mezi Pau a Langon (v 1. příspěvku této témy, tmavě hnědá barva dálnice) Historie před výstavbou:
Prezentace záměru: rok 1992
Ponuka pro koncesi: rok 2003
Záměr tendru: rok 2005
Vznik A´LIÉNOR: rok 2006
Začátek výstavby: 2006-2007
Sprovoznění: konec 1. půlroku roku 2011
Fakta z výstavby:
*dálnici stavělo 2.000 lidí
*délka: 150 km
*náklady: 1,2 mld. €
*koncese: 55 let
*pruhy: 2x2
K 08/2021 využil Eiffage předkupní právo na odkoupení podílu 35% od Sanef. Zaplatil za to 222 mil. €: https://www.eiffage.com/news/eiffage-be ... 5-motorway a z pozice 65% akcionáře se dostal do 100% vlastníka.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 20:35:09, celkem upraveno 3 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Eiffarie vlastní i operátora, který se stará o slavný viadukt Millau. Jde o operátora CEVM (Compagnie Eiffage du Viaduc de Millau).
http://www.leviaducdemillau.com/
Viadukt Millau se nachází na dálnici A75. Operátor se stará celkem o 7 km komunikací.
http://www.leviaducdemillau.com/
Viadukt Millau se nachází na dálnici A75. Operátor se stará celkem o 7 km komunikací.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Podrobnější informace o tomto mostě:
Název: Viaduc de Millau
Typ: dálniční most
Dálnice: A 75
Řeka: Tarn
První úvahy: 1987
Rozhodnutí: 1990
Přípravní práce: 1993-1998
Tendr: 2000
Začátek výstavby: 16.10.2001
Konec výstavby: 16.12.2004
Doba výstavby: 38 měsíců
Spůsob výstavby: PPP
Vítěz: Eiffage TP
Původní náklady: 300 mil. €
Skuteční náklady: 320 mil. €
Koncese: 75 let
Záruka na dílo: 120 let
Test: 920 t nosnosti
Projektant: Michel Virlogeux
Architekt: Lord Norman Robert Foster
Délka: 2460 m
Odstupy pilířů: 204 m - 6 x 342 m - 204 m
Plošina/vozovka
Šířka: 32,050 m
Hroubka: 4,20 m
Sklon: 3,025%
Pilíř P1 výška: 94,5 m
Pilíř P2 výška: 244,96 m
Pilíř P3 výška: 221,05
Pilíř P4 výška: 144,21 m
Pilíř P5 výška: 136,42 m
Pilíř P6 výška: 111,94 m
Pilíř P7 výška: 77,56 m
Foto z výstavby Viadukt je vybaven masivními svodidly a clonami, poskytujícími jeho uživatelům ochranu před prudkým bočním větrem. Celková výška pylonů je 87 m. Ramena Y mají výšku 38 m a jsou složena ze dvou vyztužených ocelových komor, jejichž příčný rozměr je 3,5 m a podélný 4,75 m. Nohy pylonu jsou svisle prodlouženy dříkem do výšky 49 m, v němž jsou zakotveny závěsy.
Beze sporu je to výjimečné dílo: viadukt u města Millau s vrcholem nejvyššího pylonu 343 m nad zemí je součástí posledního úseku dálnice A75 Clermont-Ferrand – Béziers.
Název: Viaduc de Millau
Typ: dálniční most
Dálnice: A 75
Řeka: Tarn
První úvahy: 1987
Rozhodnutí: 1990
Přípravní práce: 1993-1998
Tendr: 2000
Začátek výstavby: 16.10.2001
Konec výstavby: 16.12.2004
Doba výstavby: 38 měsíců
Spůsob výstavby: PPP
Vítěz: Eiffage TP
Původní náklady: 300 mil. €
Skuteční náklady: 320 mil. €
Koncese: 75 let
Záruka na dílo: 120 let
Test: 920 t nosnosti
Projektant: Michel Virlogeux
Architekt: Lord Norman Robert Foster
Délka: 2460 m
Odstupy pilířů: 204 m - 6 x 342 m - 204 m
Plošina/vozovka
Šířka: 32,050 m
Hroubka: 4,20 m
Sklon: 3,025%
Pilíř P1 výška: 94,5 m
Pilíř P2 výška: 244,96 m
Pilíř P3 výška: 221,05
Pilíř P4 výška: 144,21 m
Pilíř P5 výška: 136,42 m
Pilíř P6 výška: 111,94 m
Pilíř P7 výška: 77,56 m
Foto z výstavby Viadukt je vybaven masivními svodidly a clonami, poskytujícími jeho uživatelům ochranu před prudkým bočním větrem. Celková výška pylonů je 87 m. Ramena Y mají výšku 38 m a jsou složena ze dvou vyztužených ocelových komor, jejichž příčný rozměr je 3,5 m a podélný 4,75 m. Nohy pylonu jsou svisle prodlouženy dříkem do výšky 49 m, v němž jsou zakotveny závěsy.
Beze sporu je to výjimečné dílo: viadukt u města Millau s vrcholem nejvyššího pylonu 343 m nad zemí je součástí posledního úseku dálnice A75 Clermont-Ferrand – Béziers.
Re: Eiffarie
Viaduct de Millau však již ztratil svůj rekord, kdy jeho mostovka byla nejvýše položenou mostovkou nad spodkem údolí s výškou cca 343 metrů. Překonal ho mexický most spojující západní pobřeží a vnitrozemí s výškou mostovky nad spodním dnem údolí přes 390 metrů.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Eiffarie
Viaduct Millau má prvenství evropské a pak co se týče výšky pylonu, nejvýše položenou mostovku nad údolím neměl nikdy a nemá ji ani ten mexický, viz http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hi ... _the_world
Re: Eiffarie
Aha, chybička se vloudila, sorry. Ale těch 343 jsem dal z hlavy dobře, jen jsem si holt pamatoval jiný údaj, stejně jako v případě toho Mexika, kde pro změnu tedy asi neměli pravdu novinářimapman píše:Viaduct Millau má prvenství evropské a pak co se týče výšky pylonu, nejvýše položenou mostovku nad údolím neměl nikdy a nemá ji ani ten mexický, viz http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hi ... _the_world
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Dne 12.1.2015 se uvede do provozu posledních 14 km dálnice A719 Gannat - Vichy, pod operátorem APRR.
Zdroj: http://www.lamontagne.fr/auvergne/2014/ ... 69358.html
Zdroj: http://www.lamontagne.fr/auvergne/2014/ ... 69358.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Výše uvedené se stalo realitou. Náklady na výstavbu dosáhly 100 mil. €. Více: http://www.lamontagne.fr/accueil/bright ... 47001.html .
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Ještě v prosinci 2014 se dokončilo rozšíření A71 Clermont-Ferrand, jižní sekce směrem na A75 a 22. se uvedl úsek do provozu na 2x3 jízdní pruhy v délce 7,2 km. Denně zde projíždí 45-60 tis. vozidel / 24h a úsek tak zaznamenal značný nárůst intenzit. Přestavba trvala 20 měsíců a zhotovitelem je společnost DTP (Bouygues Construction). Severní úsek byl odevzdán koncem roku 2013.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
zde několik fotek: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3131Diaľničiar píše:Dne 12.1.2015 se uvede do provozu posledních 14 km dálnice A719 Gannat - Vichy, pod operátorem APRR.
Zdroj: http://www.lamontagne.fr/auvergne/2014/ ... 69358.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Dne 4.7. se odevzdal do provozu 4 km úsek dálnice A466. Konkrétně jde o spojnici A6 a A46 severně u města Lyon. Úsek spadá pod APRR.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Upravil jsem v tématu informace k APRR, protože se společnosti zvedl rozsah spravované sítě a mj. má i nový web. Dále informuji, že strategickou realizaci spojnici A89 - A6 a i realizaci nového viaduktu mezi RN6 a A6 (vše u města Lyon) na trase Bordeaux a Genevé realizuje společnost APRR. Práce potrvají do roku 2018, kdy se má stavba odevzdat do provozu.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 15.9.2018 20:18:53, celkem upraveno 3 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Jednou ze zajímavých staveb je nepochybně provozovaný viadukt Nantua na dálnici A40. Jde o hlavní mostní objekt v Jura Mountains nedaleko města Nantua. Je dlouhý 1003m, 77m vysoký a má rozpětí 124m. Jedná se přitom o 2 samostatní mostní objekty, jeden se otevřel do provozu v roce 1985 a druhý pak v roce 1996.
z wiki: https://fr.wikipedia.org/wiki/Viaduc_de_Nantua
z wiki: https://fr.wikipedia.org/wiki/Viaduc_de_Nantua
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 01#p140201
v rámci sekcie Francie tady byla téma, která se věnovala výstavbě celé spojnice A89-A6, ovšem nyní jsou nefunkční odkazy na průběh výstavby, a proto byla daná téma odstraněná, ale sem doplním základní informaci:
poloha nové spojnice, záběr je z původní témy Úsek se odevzdal do provozu o víkendu 3-4.3.
https://www.leprogres.fr/rhone-69/2018/ ... -le-3-mars
https://www.constructioncayola.com/terr ... ervice.php
Po 2,5 roce prací se odevzdal do provozu úsek na A89, křížení s A6 západně u Lyonu, čímž se dokončila dopravní os Bordeaux - Clermont-Ferrand - Lyon - Genève.
Dálnice A89 se tak prodloužila o 5,5 km.
v rámci sekcie Francie tady byla téma, která se věnovala výstavbě celé spojnice A89-A6, ovšem nyní jsou nefunkční odkazy na průběh výstavby, a proto byla daná téma odstraněná, ale sem doplním základní informaci:
poloha nové spojnice, záběr je z původní témy Úsek se odevzdal do provozu o víkendu 3-4.3.
https://www.leprogres.fr/rhone-69/2018/ ... -le-3-mars
https://www.constructioncayola.com/terr ... ervice.php
Po 2,5 roce prací se odevzdal do provozu úsek na A89, křížení s A6 západně u Lyonu, čímž se dokončila dopravní os Bordeaux - Clermont-Ferrand - Lyon - Genève.
Dálnice A89 se tak prodloužila o 5,5 km.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Dálnice A75 jižně u Clermont-Ferrand se rozšíří a hotovo má být koncem 2020.
info web: https://a75.aprr.com/le-projet/
Připravuje se i rozšíření dálnice A480 přes Grenoble, což je investice za 400 mil. €. Hlavní práce se zrealizují v letech 2019-2022.
info web: https://www.a480rondeau.fr/
info web: https://a75.aprr.com/le-projet/
Připravuje se i rozšíření dálnice A480 přes Grenoble, což je investice za 400 mil. €. Hlavní práce se zrealizují v letech 2019-2022.
info web: https://www.a480rondeau.fr/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 20.2.2021 15:55:23, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
APRR zahajuje výstavbu 1. etapy A79 u Montmarault včetně nové MÚK A71xA79 a 3,2 km rozšíření N79 na 4-pruh. Výstavba celého tahu A79 z Montmarault do Digoin, východ bude trvat do roku 2022 a spojení bude mít přes 90 km. Souvisí to pak s tímto příspěvkem ještě z roku 2017: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 33#p146233 .
stránka projektu: https://a71.aprr.com/
stránka projektu: https://a71.aprr.com/
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Začala se výstavba rozšíření na 6-pruh na dálnici A41 severně u Anency. Výstavba se začala v 09/2018 a ukončit se má v začátku 2021.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
info web k projektu A406
http://a406.aprr.com/le-projet/
ve výstavbě je 4,5 km úsek Macau, Loche – Macau, jih a to od 07/2017 do původně 09/2019; odevzdání do provozu se má stát v 4.Q 2019
http://a406.aprr.com/le-projet/
ve výstavbě je 4,5 km úsek Macau, Loche – Macau, jih a to od 07/2017 do původně 09/2019; odevzdání do provozu se má stát v 4.Q 2019
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Upgrade N79 na A406 u Mâcon je u konce. Úsek mezi exitem 3 a exitem 2.1 (D906) je dálničním od 7.10.
legislativní proces: https://www.legifrance.gouv.fr/affichTe ... =rechTexte
lokalita: https://www.openstreetmap.org/direction ... 808/4.7978
U Auxerre je na 12 km v jednom jízdním směru 3. jízdní pruh.
legislativní proces: https://www.legifrance.gouv.fr/affichTe ... =rechTexte
lokalita: https://www.openstreetmap.org/direction ... 808/4.7978
U Auxerre je na 12 km v jednom jízdním směru 3. jízdní pruh.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
z jiného vlákna: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 51#p201251 (info + mapa)
Z 88 km N79 v parametrech klasické silnice se stane 88 km dálničních A79. Na tento účel bude vytvořen další provozovatel a to ALIAE. (Autoroute de Liaison Atlantique Europe)
https://www.aliae.com/en/home.html
Z 88 km N79 v parametrech klasické silnice se stane 88 km dálničních A79. Na tento účel bude vytvořen další provozovatel a to ALIAE. (Autoroute de Liaison Atlantique Europe)
https://www.aliae.com/en/home.html
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 18:56:26, celkem upraveno 5 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Eiffarie
Do provozu se dne 19.12. odevzdal upradovaný 2,5 km dlouhý úsek N19 v parametrech 2x2 u Sevenans nedaleko Belfortu. Jde o část nové MÚK u A36, která je v provozu od minulého roku.
video z 11/2019:
video z 11/2019: