Právě je 13.11.2018 0:41:47




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 318
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Diaľničiar píše:
V souvislosti se zítřejším zdražováním mýtného na léto zdraží i přejezd mostem na Krk a to ze současné úrovně 35 HRK o 10% se zaokrouhlením na 39 HRK. Je to takové nepatrné zdražení, ale hodnota zdražení za cestu tam a zpátky přesahuje 1€.


na most na Krk se platí pouze tam, zpátky je průjezd volný bez poplatku

_________________
Mazda MX-5 NB
Ford Galaxy 1.9TDi PD


3.7.2017 16:08:22
Profil ICQ
VIP

Příspěvky: 11249
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Ano, já to kopíroval více méně z tunelu Sv. Ilija resp. z textů k dálnicím a tady to mám nepřesné. Děkuji, doplním to tam. :ok:

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


3.7.2017 16:11:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11249
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Na dálnici A7 Orehovica - Šmrika před tunelem Burlica dnes kolem 19:30 vzplanul autobus. Cestující si všimli, že začíná hořet, takže stačili vyskákat na dálnici. Provoz se následně odklonil na státní silnici.
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 1.05 MiB | Zobrazeno 1915 krát ]

Příloha:
Snímka1.PNG
Snímka1.PNG [ 437.6 KiB | Zobrazeno 1915 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


10.8.2017 22:29:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11249
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
V Chorvatsku je již více než měsíc tlak veřejnosti na zrušení vybírání mýta na mostě na Krk. Důvodem je zrušení výběru mýta v tunelu Sv. Ilija (spojnice A1 s Dalmácii): viewtopic.php?p=157753#p157753 s tím, že ani most na Krk není dálniční stavba a stejně tak demograficky i tato oblast na tom dobře není. Ministerstvo dopravy se nyní vyjádřilo, že uvažuje o zrušení výběru mýta i tady, ale bude si to žádat analýzu, o kolik mil. HRK by došla dálniční společnost ARZ, do správy které tato stavba patří, protože jak je známo, tak ARZ trpí vysokým zadlužením, ale je možnost, že by se opravdu mýto i tady zrušilo. :idea:

Mostem projíždělo v 80. letech 20. století kolem 1 mil. vozidel ročně, nyní jsou to 4 mil. ročně. Na mýtě se vybere kolem 50 mil. HRK, ale neplatí místní, ale za ty dává stát subvenci. Uvažuje se i o výstavbě plnoprofilové silnici D102, tedy že by se rozšířila od Krku po most. Uvažuje se o výstavbě KO a dalších objektů, které mají zlepšit plynulost provozu během letní sezony, kdy je celý tah v jedné koloně. Proto není rozhodnuto zda se tady platba zruší nebo se provede do jiného zdroje.

Takové zásahy do změny schématu příjmů ARZ ale musí nejdříve vidět Světová banka a musí se naplnit plán restrukturalizace podniků a snížit zadlužení podniků, takže další zrušení výběr mýta není na programu dní.

Zdroj: http://www.ncs.hr/hr/ukida_se_mostarina ... /12934/7_2

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


9.2.2018 16:40:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11249
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
HAC připravuje výstavbu úseku obchvat Novi Vinodolski :arrow:

*tendrování na projektovou dokumentaci: A7 RUPA - RIJEKA - ŽUTA LOKVA, DIONICA SELCE - NOVI VINODOLSKI, I FAZA - OBILAZNICA NOVOG VINODOLSKOG: https://eojn.nn.hr/spin/application/ipn ... id=1411742

*z rozhovoru s ministrem dopravy: http://www.ncs.hr/hr/intervju_oleg_butk ... /12946/7_2

    – Nije baš tako, o tom projektu razgovaramo i priprema se dio dokumentacije. Za jedan dio te autoceste, a riječ je o obilaznici Novog Vinodolskog, radi se sva potrebna dokumentacija. Nalazi se i u planu i programu Vlade do 2020. godine te postoji realna osnova da se obilaznica počne graditi u ovom mandatu. Obilaznica je duga oko 12 kilometara i ide po trasi buduće autoceste, a u prvom navratu gradila bi se kao brza cesta, koja bi se kasnije pretvarala u autocestu. Sva dokumentacija i dozvole trebale bi biti spremne tijekom sljedeće godine. Vezano za cijelu dionicu autoceste Rijeka – Žuta Lokva moram reći kako je nerealno obećavati realizaciju do 2020. godine, a s obzirom na postojeći dug cestarskog sektora i činjenicu da se ne možemo kreditno zaduživati kao ranije. Kao opcija ostaje nam i model koncesije ili javnog-privatnog partnerstva.

Obchvat se postaví z celé trasy A7 jako první úsek v nejbližším období, ale prozatím v parametrech 1/2 profilu, tedy v Chorvatsku rychlostní silnice a postupně se na dálniční parametry upraví. Protože je nereální vzhledem na dluhové problémy očekávat cokoliv ve větším stylu.

V rozhovoru se dá dočíst, že Čína má zájem o vybudování LNG terminálu na ostrově Krk včetně nového přístavu, mostu na Krk a i koncesně řešit A7, o čem všem jsem ale již v tomto vlákně (více do podrobna) psal.

Každopádně i 12 km zcela nové silnice v trase dálnice by kolem Novi Vinodolski byla vynikající zpráva, kdyby se to do roku 2020 rozestavělo. :idea:

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


12.2.2018 20:24:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11249
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Práce na mostě Krk

Na mostě pracuje firma, která mapuje celkový stav mostu a poté se bude vědět jaký bude potřebný rozsah pro opravy. Ale již nyní se ví o tom, že na celé délce 1430m bude nutno vyměnit asfaltové vrstvy. O nutnosti opravit most se mluví delší dobu, ale neustále se to odkládalo. Most je v provozu od roku 1980.

Správce mostu, ARZ, plánuje zahájit práce nejdříve na podzim 2019 a vzhledem k rozsahu prací budou možná trvat až 2 roky. Most je v celkově dobré kvalitě, konstrukce je i nadále ve velmi dobrém stavu. Výměnu si možná vyžádá odvodnění a jednotlivé přechody, které trpí čím dál zvětšeným provozem.

Náklady na opravy se předběžně odhadují na 20 mil. HRK. Až rozsah průzkumu stavu určí jak dlouho budou práce trvat a zda omezí letní provoz. Tady je mnoho výjimek (jinak na dálniční a hlavní síti pokud není havarijní stav, tak se nesmí prozatím opravovat v letní sezóně), protože je to jediné silniční spojení na ostrov a k letišti a povoluje se i omezený provoz pokud je to stavebně nevyhnutní k určeným pracím. Tomu se ale chtějí v ARZ vyhnout pro maximalizaci zisků z výběru mýta.

Zdroj: http://www.ncs.hr/hr/otkrivamo_iznenadn ... /13489/7_2

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


23.10.2018 12:02:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz