Právě je 29.11.2021 6:30:18




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Dnes se podepsala smlouva o realizaci křižovatky Trinajstići na dálnici A7. Hodnota stavebních prací činí 33,3 mil. HRK bez DPH. Práce se zahajují v 05/2021 a dokončit se mají za 18 měsíců. Výstavba křižovatky Trinajstići se bude realizovat mezi křižovatkami Matulji a Jurdanu v oblasti obce Matulji. Největší význam nové stavby je kvalitní napojení Matulji a jeho okolí na obchvat Rijeky a tedy přímo na dálniční síť Chorvatska.

Mj. se tímto krokem odlehčí státní silnice D8 a župní silnice s lokálními. Stejně tak se pdlehčí křižovatka v centre Matulji. Dále se zkrátí cestování z Rijeky a tohle všechno spolu bude ještě více znát během turistické sezony.

https://riportal.net.hr/uskoro-zapocinj ... ma-rijeci/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


3.5.2021 19:25:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
psáno v 02/2021:
Diaľničiar píše:
O výstavbu obchvatu Novi Vinodolski (A7) má zájem 6 firem: (uvedené ceny jsou s DPH)
Příloha:
Příloha yySNGpC.jpg je dlouhodobě nedostupná.

*slovinsko-italské seskupení: Kolektor CPG a ICM SPA, 593 mil. HRK
*chorvatsko-turecké seskupení: DIV Grupa a Yapi Merkezi Inaat ve Sanayi A, 599 mil. HRK
*Strabag a GP Krk, 650 mil. HRK
*China Road and Bridges Corporation (CRBC, z mostu Pelješac třeba), 662 mil. HRK
*China Railway 14TH Bureau group company ltd, 883 mil. HRK
*turecká Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S., 902 mil. HRK (tato firma v HR podepsala železniční tendr za 2,418 mld. HRK)

Podrobnější informace v tabulce: https://i.imgur.com/gIwsBIi.jpg

Pod odhadovanými náklady jsou jen první 2 nabídky. Více k tomu, co přesně se bude stavět jsem psal detailněji zde: viewtopic.php?p=201500#p201500

https://www.novilist.hr/rijeka-regija/n ... i-italije/


HAC podepisují smlouvu s Kolektorem :)
Příloha:
A7.JPG
A7.JPG [ 108.21 KiB | Zobrazeno 1849 krát ]


Jen zopakuji, že odhadované náklady na výstavbu ve výši 495 mil. HRK bez DPH a vítěz nabídl 475 mil. HRK. Obchvat Novi Vinodolski bude 9,8 km dlouhý, z čeho v trase dálnice A7 bude 6,5 km a 3,3 km je pak spojnice na D8.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


18.5.2021 18:05:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Chorvatská vláda odklepla výstavbu spojovací přístavní silnice od té novo budované D-403, která napájí přístav na dálnici. Pro lepší pochopení z mapy je tady tento příspěvek: viewtopic.php?p=233955#p233955 . Efektem této stavby bude odstranění kamionů ze středu města. Novou přístavní silnici postaví GP Krk ve stavebních nákladech 32,2 mil. HRK, což je asi 4,3 mil. €. Její celkové náklady jsou kolem 60 mil. HRK a nový úsek měří 1,2 km. Dokončit se má společně s D-403.

https://mmpi.gov.hr/vijesti-8/ministar- ... 2860/22860
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/r ... zne-ceste/

Nyní se v přístavní oblasti Rijeky a okolí staví nebo dokončuje 8 projektů financovaných z peněz EU v rámci využíti silnic za asi 130 mil. €. Ve výsledku se dokončí kontejnerový terminál, spojovací silnice od dálnice po přístav, přístavní silnice, další úprava dalšího kontejnerového terminálu.

Z Rijeky se vytváří nové centrum nákladní dopravy v rámci Balkánu. Dopravní infrastruktura po ní budovaná navyšuje kapacity.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


1.8.2021 17:15:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Tady: viewtopic.php?p=201500#p201500 a o něco příspěvků výše jsem psal k vysoutěženému obchvatu Novi Vinodolski, kde část trasy je vedená v trase dálnice A7. Dočetl jsem se zajímavé informace v tom smyslu, že tato soutěž řeší polovinu dálnice. :idea:
Příloha:
NV.JPG
NV.JPG [ 286.85 KiB | Zobrazeno 654 krát ]

Všechny sjezdy, nadjezdy atd. mají být vybudovány jako když půjde o plný profil dálnice. Tunelová sekce se vyrazí rovnou jako kdysi na A1, vyrazí se, ale do provozu se uvede jen 1 roura v 1. fázi realizaci nebo v kombinaci s únikem přes druhou. Jak to bude i s tím viaduktem a jestli se to celé bude realizovat v 1/2 profilu nebo ne, jsem se nedočetl nebo dostatečně nepochopil. Ta technická dokumentace je dlouhá, popisuje všechny fáze realizace a teď je vysoutěžená hlavní 1. a část napojovacích silnic.
Příloha:
4624549-717x478.jpg
4624549-717x478.jpg [ 101.73 KiB | Zobrazeno 654 krát ]

Zajímavé to je již i proto, že Novi Vinodolski bude již A7 mimo oblasti města Rijeka. Na chorvatské poměry zde žije více lidí, 4,5 tis. A starostem tady byl v letech 2005 až 2016 Oleg Butković, který je od roku 2016 doposud ministrem dopravy. A který je vůbec označován za největšího stavitele posledních let, který dokáže plnit svojí vizi o rozvoji regionů a všech druhů infrastruktury. (25 mld. HRK do dnešních časů se pod jeho vládnutím zrealizovalo do dopr. infr. což je na tu zadluženou bídu a omezenost investicí neskutečný výsledek, převážně díky dobrým projektům pro EU)

    Ovim glavnim projektom obrađena je trasa lijevog kolnika, III. etapa, 2. faza izgradnje, autoceste A7 Križišće – Žuta Lokva, od čvorišta Selce do čvorišta Novi Vinodolski. Autocesta A7 dio je jadranskog cestovnog pravca koji je predviđen kao europska cesta E-65 (dijelom E-61) koja povezuje priobalne prostore jugozapadne Europe i omogućuje kvalitetna povezivanja urbanih, turističkih i industrijskih centara regije.
    Dionica autoceste A7 Selce – Novi Vinodolski je prostorno smještena paralelno s državnom cestom D8.
    Prema postojećem stanju, državna cesta D8 na dionici od Križišća do Senja glavna je dužobalna arterija koja povezuje brojna turistička mjesta ovog dijela jadranske obale, a uz to se koristi kao osnovna prometnica za tranzitni promet na relaciji Kvarner – Dalmacija. Jedno od najvećih naselja na tom pravcu je Grad Novi Vinodolski. Ova prometnica u zoni grada ima dvostruku ulogu jer se, osim magistralnog prometa, koristi i kao lokalna gradska prometnica. Za vrijeme turističke sezone, u gradu se javljaju prometne gužve zbog velikog povećanja lokalnog i tranzitnog prometa, pa je iz tog razloga dionica od Selca do Novog Vinodolskog odabrana kao prva dionica u izgradnji autoceste A7 od Križišća do Žute Lokve
    Izgradnja lijevog kolnika autoceste A7 planirana je u profilu državne ceste, koja se poziciono poklapa s lijevim kolnikom buduće autoceste, s direktnim rampama čvorišta (rampe 5 čvorišta Selce i čvorišta Novi Vinodolski), spojnim cestama i kružnim raskrižjima za spoj na državnu cestu D8, sa zemljanim radovima za puni profil autoceste. U sklopu izgradnje lijevog kolnika autoceste A7 planirana je izgradnja lijevog objekta vijadukta Ričina, iskop obje tunelske cijevi tunela Zagori, od kojih će lijeva cijev biti uređena i opremljana za potrebe odvijanja (dvosmjernog) prometa, a desna cijev servisna. Sva prelaganja postojećih instalacija, kao i izgradnja novih te odvodnja prometnice (zajedničke cijevi i separatori) koncipirani su tako da pri izvedbi punog profila nema rušenja, odnosno da su elementi koji će biti korišteni i nakon izgradnje punog profila, dimenzionirani za puni profil autoceste. Svi poprečni objekti na trasi (putni prolazi, prijelazi, propusti) također se izvode u punoj širini, odnosno imaju raspon za puni profil autoceste.
    Ostali elementi autoceste i rampe čvorišta Selce i Novi Vinodolski te desni objekt vijadukta Ričina bit će izgrađeni u skladu s dinamikom nastavka izgradnje autoceste prema Križišću, odnosno prema Žutoj lokvi, odnosno u skladu s etapnom/faznom izgradnjom dionice definiranom u lokacijskoj dozvoli.
    Predmetna dionica autoceste u potpunosti je smještena u priobalnom području istočnog dijela Primorsko – goranske županije, na području katastarskih općina k.o. Selce, k.o. Novi i k.o. Ledenice.
    Na početku dionice trasa se priključuje na postojeću cestovnu mrežu direktnom rampom čvorišta Selce i spojnom cestom čvorište Selce – D8 te spojnom cestom čvorište Selce - Ž5062.
    U km 0+888,00 lijeve oci (MCC0), trasa ulazi u tunel Zagori duljine 834 m te nakon izlaza iz tunela vijaduktom Ričina duljine 1056,80 m prelazi preko udoline kroz koju Ričina utječe u more.
    U dvadesetom kilometru trasa ulazi dublje u kopno te na udaljenosti od oko 1.5 – 2 km od obalnog ruba prolazi zaleđem Novog Vinodolskog. U km 24+409,20 projektiran je putni prijelaz kojim trasa prelazi županijsku cestu Ž5094.
    Iz čvorišta Novi Vinodolski trasa se spojnom cestom ponovo priključuje na državnu cestu D8. Na spojevima na državnu cestu D8 projektirana su kružna raskrižja. Kraj dionice autoceste uklapa se u nastavak projektiranog rješenja autoceste prema Senju te dalje prema Žutoj Lokvi.

    ELEMENTI POPREČNOG PROFILA
    Elementi poprečnog profila autoceste A7 na dionici Selce – Novi Vinodolski usvojeni su prema važećem Pravilniku o osnovnim uvjetima kojima javne ceste izvan naselja moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa (NN 110/2001).
    Za ovu dionicu autoceste određena je projektna brzina od 120 km/h.
    Za usvojenu projektnu brzinu vp = 120 km/h određen je poprečni profil autoceste (izvan objekta) sa slijedećim elementima i dimenzijama :
    dva vozna traka širine 2 x 3,75 m 7,5 m
    rubni trak unutarnji širine 0,50 m 0,5 m
    rubni trak vanjski širine 0,20 m 0,2 m
    zaustavni trak širine 2,50 m 2,5 m
    Kolnik jednog smjera ukupno: 10,70 m

    razdjelni pojas (u području nerazdvojenih osi) širine 3,0 m
    bankina širine 2,0 m
    berma širine 2,5 m

    Ove dimenzije elemenata poprečnih profila daju slijedeće ukupne širine normalnih profila:
    širina poprečnog profila u usjeku 29,40 m
    širina poprečnog profila u zasjeku 28,90 m
    širina poprečnog profila na nasipu 28,40 m

    U I. fazi, u kojoj je planiran dvosmjeran promet lijevim kolnikom autoceste, projektna brzina ograničena je na 80 km/h.
    Poprečni profil lijevog kolnika u I. fazi određen je kako slijedi:
    od početka dionice do tunela Zagori:
    dva vozna traka širine 2 x 3,50 m 7,0 m
    dva rubna traka širine 2 x 0,50 m 1,0 m
    Kolnik ukupno: 8,0 m

    Od tunela Zagori do kraja dionice:
    tri vozna traka širine 3 x 3,25 m 9,75 m
    dva rubna traka širine 2 x 0,30 m 0,60 m
    dvostruka razdjelna crta 0,40 m 0,40 m
    Kolnik ukupno: 10,75 m

    VIJADUKT RIČINA
    Dispozicija vijadukta odabrana je u skladu sa projektom trase i nivelete tako da se dobije ekonomično rješenje, a u skladu s važećim propisima, pravilnicima, standardima, pravilima struke i novim smjernicama i preporukama prihvaćenim od Investitora.
    Lijevi vijadukt započinje u km 1+768,000 , a završava u km 2+824,800, tlocrtno, vijadukt počinje u kružnoj krivini (R=-1064,250 u km 1+832,743) iz koje prelazi u prijelaznicu (A=363,273 u km 1+956,743) i pravac (u km 2+245,928), zatim opet u prijelaznicu (A =317,362 u km 2+447,442) i kružnu krivinu (R=805,750 m u km 2+572,442) s kojom završava. Niveleta je na mjestu vijadukta u stalnom padu cca 2,71 % dok poprečni nagib kolnika varira od 0,2% do 6,7%
    Vijadukt ima devetnaest raspona i ukupnu duljinu 1056,80 m. Uzdužni raspored raspona je 1x46,0 + 8x58,0 + 1x46,0 + 2,80 +1x46,0 + 7x58,0 + 1x46,0.
    Širina vijadukta je 15,55 m. Kolnik autoceste širok je 10,75 m i sastoji se od dvije rubne trake od 0,30 m, tri vozna traka po 3,25 m i pasice od 0,40 m. Uz rubne trake smješteni su betonski rubnjaci. U ravnini rubnjaka nalazi se plašt jednostrane čelične zaštitne ograde klase H3, visine 1,50 m. Betonski rubni trakovi široki su 1,85 m. Na vanjskim rubovima smješteni su bukobrani, odnosno zaštita životinjskog svijeta, obzirom da se planirani zahvat nalazi unutar područja ekološke mreže.
    Stupovi imaju stalni sandučasti presjek izdubljenog pravokutnog oblika osnovnih izmjera 6,00 x 4,00 m sa stjenkama debljine 0,40 m. Monolitni su i izvode se u segmentima od 5m. Na vrhu stupova nalaze se naglavnice 10,00 x 4,00 x 1,50 m, koje prate nagib poprečnog presjeka. Dilatacijski stup S10 ima dodatno proširenje od 1,00 m sa svake strane te dimenzije njegove naglavnice iznose 10,00 x 6,00 x 1,50. Na dnu stupova stavljeno je ojačanje stupa u visini 2,00 m. Njihove visine kreću se od 14,79 m (S18) do 52,59 (S5). Sve potpore stupa temeljene su na pilotima promjera 120 cm (4 x 4 pilota) dimenzije 12,50 x 12,50 x 3,00 m. Iznimka je stup S13 dimenzija temelja 15,00 x 20,00 x 4,00 m, bez pilota. Temelji su monolitni, zbog većih debljina betonirani u slojevima. Ispod temelja predviđena je izrada sloja podložnog betona debljine 10 cm od nearmiranog betona klase C12/15.

    TUNEL ZAGORI
    Tunel se izvodi u dvije faze. U prvoj fazi izvodi se lijeva sjeverna tunelska cijev namijenjena za dvosmjerni promet. Dok se desna južna cijev izvodi u iskopu i primarnoj podgradi sa privremenom kolničkom konstrukcijom i služi kao servisna tunelska cijev, odnosno kao evakuacijski put i pristup intervencijskim službama u slučaju incidenta u glavnoj tunelskoj
    cijevi. Iskop desne cijevi se izvodi u dimenzijama buduće kompletirane cijevi, tako da u drugoj fazi nisu predviđeni dodatni radovi na iskopu i primarnoj podgradi desne tunelske cijevi. U drugoj fazi se dovršavaju radovi na desnoj tunelskoj cijevi (hidroizolacija, betoniranje obloge, odvodnja, kolnička konstrukcija i potrebna oprema tunela) dok se
    na lijevoj tunelskoj cijevi izvode radovi potrebni za uspostavu jednosmjernog prometa (radovi na prometnoj opremi I signalizaciji).

    Tunel je projektiran u skladu s Pravilnikom o minimalnim sigurnosnim zahtjevima za tunele ( NN 96/2013) i zadovoljava sve zahtjeve iz navedenog Pravilnika.
    Početak lijeve sjeverne glavne tunelske cijevi je u km 0+888, a kraj je u km 1+722 po osi MCC0. Početak podzemnog iskopa lijeve tunelske cijevi predviđen je u stacionaži km 0+900 a kraj podzemnog iskopa je u km 1+710 po osi MCC0.
    Predviđena duljina podzemnog iskopa tunela je 810 metara, dok je ukupna duljina tunela 834 metara. Na svakoj strain tunela previđena duljina portalne građevine iznosi po 12 metara.
    Početak podzemnog iskopa desne servisne tunelske cijevi je u km 1+640, a kraj je u km 2+410 po osi MCB=0. Kako u prvoj fazi nije predviđena izvedba portalnih građevina, ukupna duljina servisne cijevi iznosi 770 metara. U drugoj fazi je na svakoj strani tunela previđena izvedba portalnih građevine duljine po 12 metara, tako da će u konačnici tunel
    počinjati u km 1+628 a kraj u km 2+422 te će u konačnici duljina tunela iznositi 794 metara.

    Predviđena računska brzina je u prvoj fazi Vr=80 km/h, dok je u drugoj fazi predviđena računska brzina Vr=100 km/h
    Iskop tunela je predviđen po načelima Nove Austrijske Tunelske Metode NATM.

Vychází se z tendru: https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN ... id=3952890

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


7.10.2021 12:12:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Ministr dopravy si obešel stavby v rámci města Rijeka a informoval o další pro příští rok. V rámci investicí do silnic DC 404 a DC 403 se prakticky ukončí všechny důležité propojení, okruh, pro město Rijeka. V příštím roce se realizuje tendr za 330 mil. € na 2- kolejnění tratě do města. Na upgrade přístavu bude směrovat dalších 60 mil. €. Již za pár let se přístav v Rijece stane největším kontejnerovým přístavem s kapacitou nad 1 mil. kontejnerů a Rijeka bude mít veškeré dopravní zázemí to zvládnout. Město, které mělo potenciál je městem, které ho dovede využít. Stát to systematicky podporuje.

https://mmpi.gov.hr/vijesti-8/ministar- ... tima/22954

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


8.10.2021 19:03:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 16643
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Dálnice A7 (Rupa – Rijeka – most Krk) + Rijeka a Krk
Hrvatske Ceste otevírají částečně zrekonstruovanou spojnici A6 - A7 aneb část státní silnice D501 :arrow:
Příloha:
MO.JPG
MO.JPG [ 50.98 KiB | Zobrazeno 69 krát ]

*jde o 7 km úsek Meja (A7) - Oštrovica (A6)
*silnice byla během rekonstrukce i celá uzavřená pro provoz po dobu několika měsíců
*náklady: 45 mil. HRK
*investor: Hrvatske Ceste

https://zmigavac.hr/wp-content/uploads/ ... 68x576.jpg

https://bodulija.net/nakon-dva-mjeseca- ... ostrovica/



Práce ještě nejsou ukončené, ale silnice musí být během zimního období k dispozici, protože jde o alternativní trasu k dálnici. V pracích se bude znovu pokračovat na jaro 2022.


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic


27.11.2021 19:16:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz