I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
No... různé koncepce nám v ČR nenavazují.... ačkoliv v národní sektorové strategii Kladrubská spojka přímo propadla. Je zde uvedena na několika místech jako zcela nepatřičný, předimenzovaný projekt, tak ŘSD na něj vyčleňuje na rok 2014 - 4 miliony. Konkrétně na výkupy pozemků, IČ pro stavební povolení.
A čert se v tom vyznej...
A čert se v tom vyznej...
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
No vzhledem k tomu, že u nás příprava trvá až 16 let, tak je to akorát aby se začalo. Na té silnici není nic sporného, tak proč ji nepřipravit.
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Naposledy upravil(a) Jirka L dne 15.3.2015 10:26:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Super!
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Nový leták:
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553d ... 561738.pdf
Vykoupeno 49 % pozemků. V 11/2014 byla zpracována HDM 4, DSP odevzdána k interní expertíze v 08/2015. Po expertíze bude aktualizována DSP. V 01/2015 bylo vydáno stavební povolení na jeden stavební objekt – SO 205. SP 2016 (pův. 10/2014), zahájení 2017 (pův. 01/2016), provoz 2019 (pův. 09/2018)
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553d ... 561738.pdf
Vykoupeno 49 % pozemků. V 11/2014 byla zpracována HDM 4, DSP odevzdána k interní expertíze v 08/2015. Po expertíze bude aktualizována DSP. V 01/2015 bylo vydáno stavební povolení na jeden stavební objekt – SO 205. SP 2016 (pův. 10/2014), zahájení 2017 (pův. 01/2016), provoz 2019 (pův. 09/2018)
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Zajímalo by mě, jak to bude s číslováním komunikací (z letáku jsem se moc nenachytřil):
I/13 půjde na Teplice (jako dnes) nebo nahradí R(?)63 (a v peáži s D8 půjde až k MÚK Knínice) ?
I/8 se přečísluje na II/608 od Lovosic až na hranice s Německem nebo zůstane ?
I/13 půjde na Teplice (jako dnes) nebo nahradí R(?)63 (a v peáži s D8 půjde až k MÚK Knínice) ?
I/8 se přečísluje na II/608 od Lovosic až na hranice s Německem nebo zůstane ?
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Bylo by logické, aby takto vedla, ale bude znamenat, že v peážním úseku bude D8 bez poplatku...Standa píše:I/13 půjde na Teplice (jako dnes) nebo nahradí R(?)63 (a v peáži s D8 půjde až k MÚK Knínice) ?
Při převedení do II. třídy se bude muset něco udělat i s I/27, neboť snad není možné, aby silnice I. třídy začínala nebo končila na silnici nižší třídy. Pokud by I/8 měla zůstat jako jednička, tak se nabízí využít pro ní alespoň v části uvolněné číslo 63. Na jižní přivaděč Teplic se dá protáhnout I/30.Standa píše:I/8 se přečísluje na II/608 od Lovosic až na hranice s Německem nebo zůstane ?
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Řekl bych že I/13 se povede v peáži, protože ve studii obchvatu Trnovan stávající I/13 je uvedeno "budoucí I/30"
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Napadla mě ještě jedna možnost - pokud se neplánuje likvidace duplicitních značení (jako že asi ne: D11 - I/11, D2 - I/2), klidně by I/8 mohla zůstat v současné trase a I/13 taky, přičemž Kladrubská spojka spolu se současnou R63 by se přečíslovala na D13 (tedy pokud to není příliš revoluční myšlenka, mít "déčko" v kategorii S24,5/100). Každopádně to asi bude ještě zajímavé i v kontextu plánovaných přesunů mezi I a II - zrovna o I/27 se někde psalo, že by to měla být II . Doufám jen, že do toho procesu bude mít možnost zasahovat i někdo s logickým uvažováním, třeba někdo tady z fóra .
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Co jsem četl, tak I/13 už nepovede od Kladrub na sever do Teplic a pak dále Soběchleby, Přestanov, atd. na Děčín, ale povede rovně na nový úsek Kladrubská spojka, ze které se pak volně napojí na stávající R63, která ale bude přeznačena na I/13. Takže I/13 povede od Bíliny až k D8 u Řehlovic, pak v peáži s D8 na sever a pak se zase odpojí a povede v současné trase na Děčín. R63 tedy úplně zanikne. Už se tam nebude jezdit 130 jako nyní, ale 90! I když možná už v budoucnu bude na těchto 2+2 silnicích legalizována 110 km/h, kdo ví.. Každopádně je to určitě krok zpět, co se zrušení R týče. I/13 mezi Teplicemi a D8 bude přeznačena na I/30. A možná tak bude i označena od Teplic na jih ke Kladrubům. I/8 bude nejspíše II/608, po dostavbě D8.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Zrušit zpoplatnění R63+D8 v úseku Teplice-Ústí (popř. raději až na hranici) by bylo ideální. Kapacita není zdaleka vyčerpaná a přenesla by se sem alespoň část dopravy, která teď otravuje Teplice (nákladní, Masarykova), Srbice, Soběchleby, Ústí n.L. atd. V tomto úseku dvoupruhové I/13 jsou vyšší intenzity než na R63+D8. Je tu silná meziměstská doprava, slabá kupní síla a ne všichni si pořizují známky.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Souhlasím!HK44 píše:Zrušit zpoplatnění R63+D8 v úseku Teplice-Ústí (popř. raději až na hranici) by bylo ideální. Kapacita není zdaleka vyčerpaná a přenesla by se sem alespoň část dopravy, která teď otravuje Teplice (nákladní, Masarykova), Srbice, Soběchleby, Ústí n.L. atd. V tomto úseku dvoupruhové I/13 jsou vyšší intenzity než na R63+D8. Je tu silná meziměstská doprava, slabá kupní síla a ne všichni si pořizují známky.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Pánové vyjímky radši ne - to je cesta do pekel...
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Ad kot: Samozřejmě nejlepší by bylo zpoplatnění dálnic pro osobáky zrušit úplně. Bez výjimek.
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Tato stavba by mohla být krásný příklad, aby už v DSP byly navrženy značky s autíčkem, když nám to umožňuje Nová koncepce.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Máme tady raritu při porovnání vykoupených pozemků oproti stavu před rokem. Do vlastnictví ŘSD nepřibyl žádný pozemek, naopak jeden ubyl (270/1, k.ú. Bystřany). I když je pravda, že není potřebný a byl převeden pod krajskou správu silnic.
Protože staré odkazy už nefungují a na mapě jsou novější letecké snímky (bude se lépe porovnávat příště), přidávám aktuální stav:
plné rozlišení
poloviční rozlišení
náhled:
Protože staré odkazy už nefungují a na mapě jsou novější letecké snímky (bude se lépe porovnávat příště), přidávám aktuální stav:
plné rozlišení
poloviční rozlišení
náhled:
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
U této stavby mě napadá několik otázek:
1. Co bude s přivaděčem na Teplice od Bíliny (nyní I/13)? Bude to II/613? Nebo I/30?
2. Co bude s přivaděčem na Teplice od Prahy (nyní I/8)? Bude to II/608? Nebo I/8?
3. Existuje vůbec na toto značení nějaká koncepce, nebo to se bude řešit až to bude postavené tak nějak bez koncepce?
4. V levé části fotky jsou vidět hned dvě MÚK na současné I/13. Mezi nimi se vlastně silnice navíc ještě rozdvojí. To bude tolik křižovatek na tak krátkém úseku? Nezruší se něco z toho?
1. Co bude s přivaděčem na Teplice od Bíliny (nyní I/13)? Bude to II/613? Nebo I/30?
2. Co bude s přivaděčem na Teplice od Prahy (nyní I/8)? Bude to II/608? Nebo I/8?
3. Existuje vůbec na toto značení nějaká koncepce, nebo to se bude řešit až to bude postavené tak nějak bez koncepce?
4. V levé části fotky jsou vidět hned dvě MÚK na současné I/13. Mezi nimi se vlastně silnice navíc ještě rozdvojí. To bude tolik křižovatek na tak krátkém úseku? Nezruší se něco z toho?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Také jsem o tom už několikrát přemýšlel . Logicky by osmička ke hranicím zůstala i nadále, ale začínala by u Kladrub. A přes Bystřany by vedla do Teplic jen 608 od Lovosic. Ale jak to mají vymyšleno na ústředí netuším .
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Koncepce neexistuje, záleží na tom, co jsou kraje ochotny převzít a co ne. Viz všelijaké I/6H. Nevím jaký je v současnosti provoz na Cínovec, asi moc velký ne, ale připadá mi to jako dost významná komunikace, aby zůstala jako jednička minimálně od Teplic.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Podle sčítání dopravy z r. 2010 byla na I/8 u hranic v Cínovci intenzita jen 1.369 vozidel, což je dokonce 2x méně než na II/248 v Petrovicích (D8 má na hranicích 9.145). Může se to zdát na první třídu málo, ale stejný nebo podobný průjezd hranic jako v Cínovci je třeba v Harrachově na I/10 nebo na Božím Daru I/25, či Střelné I/49. A ještě menší např, v Mikulovicích I/44 a dalších přechodech kam vede první třída.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
I/8 měla být zachována v úseku D8 - Žalany - Teplice - Dubí - SRN.
Název tématu jižní obchvat Teplic je zcestný. Jeden jižní obchvat tady byl už vybudován.
Název tématu jižní obchvat Teplic je zcestný. Jeden jižní obchvat tady byl už vybudován.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
No, tak je to jižní obchvat jižního obchvatu Teplic.Lenny píše:Název tématu jižní obchvat Teplic je zcestný. Jeden jižní obchvat tady byl už vybudován.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Není to málo Antone Pavloviči? Ve skutečnosti byly v minulosti vybudovány obchvaty dva, ten první byla spojka Prosetice - Zámecká zahrada, dnešní ulice Bystřanská, uvedená do provozu tuším v roce 1967Lenny píše:Název tématu jižní obchvat Teplic je zcestný. Jeden jižní obchvat tady byl už vybudován.
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Jako, že I/8 zůstane tak jak je nyní ? Tj. začátek u Bílinky ? Vždyť tam nic nebude jezdit.Lenny píše:I/8 měla být zachována v úseku D8 - Žalany - Teplice - Dubí - SRN.
Název tématu jižní obchvat Teplic je zcestný. Jeden jižní obchvat tady byl už vybudován.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/13 Kladrubská spojka (jižní obchvat Teplic)
Na tuhle spojku se moc těším doufám, že pak bude celej tah označen jako SMV ideálně se 130.