Právě je 3.12.2020 14:04:33




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 310 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
 I/13 Bílina, tunel 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 41
Bydliště: I/13
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
V aktuálním letáku je přepracovaná MÚK Kyselka tak, aby umožňovala vjezd do tunelu i dopravě přijíždějící do B. po 257. Tím by teoreticky měla stoupnout v tunelu doprava na 18 000. Prakticky to vidím jako nesmysl, kdybych já jel po 257 přes Bílinu na TP, tak se nebudu vracet k MÚK Kyselka, ale projedu normálně Bílinou, tranzit od MO bude v tunelu, takže průjezd vrchem by měl být v pohodě.


10.9.2020 11:19:47
Profil
 

Příspěvky: 3543
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Pokud potom vyjde u CK MD 4-pruhový tunel, tak jsem všemi 10 pro i kdyby to byl nesmysl ... zvrácená to logika :crazy: :crazy:


10.9.2020 11:38:28
Profil
Autor

Příspěvky: 9691
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Ekonomika se bude přepočítávat.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


10.9.2020 18:29:47
Profil
 

Příspěvky: 3543
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Nechci být potom generál po bitvě, tak napíšu něco teď .. Popravdě budu moc rád, když díky tomuhle přepracování ta ekonomika vyjde na 4-pruh, nicméně to je naprostý, ale naprostý nesmysl, aby intenzity z té druhé třídy zvedly intenzity v tunelu ze 13 k na 18 k. Je vidět, jak se s těmi čísly dá nádherně kouzlit :mrgreen: Potom už chápu i některé odpůrce některých staveb (především okolo Prahy) když argumentují tím, že ta stavba byla plánována na 30 tis. a teď to bude na možní i 130 tis. :)


10.9.2020 20:12:34
Profil
Autor

Příspěvky: 9691
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Špatně, bude se měnit čas průjezdu Bílinou a z toho plynoucí časové ztráty uživatelů. Napojení II/257 taky něco přidá k lepším výsledkům, ale nebude to zásadní.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


11.9.2020 6:12:30
Profil
 

Příspěvky: 1212
Bydliště: R43
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Tak jestli se ekonomika komunikace pocita hlavne na denni intenzity, tak je asi neco spatne. Jestli se nezohlednuje i rozlozeni te intenzity v ramci dne, tak je to metodika k nicemu...
Kdyz mi po komunikaci kazdou hodinu rovnomerne po cely den projede 500 aut, nebo cely den skoro nic a pouze v ranni a vecerni spicce 5000 za hodinu, tak konecna suma provozu je stejna (napr. tech 12000 v Biline). Kapacitni komunikace by proste mely zvladat i kratkodobe navaly dopravy, ackoliv vetsinu casu se budou zdat nevytizene...


11.9.2020 7:29:51
Profil
 

Příspěvky: 3543
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Lenny píše:
Špatně, bude se měnit čas průjezdu Bílinou a z toho plynoucí časové ztráty uživatelů. Napojení II/257 taky něco přidá k lepším výsledkům, ale nebude to zásadní.

Samozřejmě, že to něco přidá, o tom žádná, ale ne 5000. Navíc věřím Oldovi S a docela mi to smysl dává, že po odvedení tranzitu tahle relace zůstává z velké většina na stávající silnici na povrchu ..


11.9.2020 7:42:17
Profil
Autor

Příspěvky: 4943
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
To platí pro osobní dopravu, u nákladní lze očekávat zákaz průjezdu městem.
5000 navíc to samozřejmě nedá, ale dá se ještě operovat s rychlostí v jednosměrném a obousměrném tunelu, tam je taky rozdíl v úspoře času a právě zmiňovanými možnými kongescemi v dopravní špičce.

A pak ještě nezapomínejme na to, že po dostavbě Kladrubské spojky a převodu celého úseku do sítě SMV se výrazně zlepší i rychlost dojezdu z Mostu na D8 a naopak po I/13. Dnes je to po I/13 od Prahy o 16 km a 8 minut delší než po I/15, ale pokud se takhle trasa přemění na homogenní SMV se 110kou (100kou v tunelech) tak se ušetří minimálně 15 minut a trasa bude jen o 13 km delší. O dalších dopravních vazbách nemluvě.

_________________
KlarArt


11.9.2020 8:26:03
Profil
 

Příspěvky: 47
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
mapman píše:
ale pokud se takhle trasa přemění na homogenní SMV se 110kou (100kou v tunelech) tak se ušetří minimálně 15 minut a trasa bude jen o 13 km delší. O dalších dopravních vazbách nemluvě.


Nebo pojedu jako dnes většina po I/28 a R7 a ušetřím 28km a po dostavbě R7 to bude i nejrychlejší.


11.9.2020 8:51:05
Profil
Autor

Příspěvky: 4943
Příspěvek Re: I/13 Bílina, tunel
Tady záleží na tom, odkud z Prahy se jede, při cestě z D11 bude taky lepší jet na D8 i po dostavbě D7...

_________________
KlarArt


11.9.2020 10:45:40
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 310 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz