I/13 obecně

Karlovy Vary (I/6) – Chomutov (D7) – Most (I/15, I/27, I/28) – Teplice (I/8) – Chlumec (I/30) – D8 – Děčín (I/62) – Nový Bor (I/9) – Chrastava (I/13) – Liberec (I/13) – Frýdlant – Polsko
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: I/13 obecně

Příspěvek od poljaq »

Já si myslím, že KV - Lesov byl současně s průtahem, co si matně pamatuji.
Vizi
Příspěvky: 434
Registrován: 8.5.2009 15:31:12
Bydliště: Beroun nad Mží

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Vizi »

Lenny píše:Nepamatuje si někdo, jak se najíždělo ve Varech na I/13 před zprovozněním průtahu?
Průtah resp. čtyřproudá I/13 končila u Drahovického mostu a po něm se přejelo na druhou stranu na I/6, Pražský most se otevíral později. Alespoň takhle jsem to vyčetl z turistické mapy (na vojenských podkladech) z ledna roku 1992.
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Lenny »

poljaq píše:Já si myslím, že KV - Lesov byl současně s průtahem, co si matně pamatuji.
To mi nějak nesedí, že by zde byly 3 roky postavené mosty a nejezdilo se po nich.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: I/13 obecně

Příspěvek od JirkaS »

Vizi píše:Průtah resp. čtyřproudá I/13 končila u Drahovického mostu a po něm se přejelo na druhou stranu na I/6, Pražský most se otevíral později. Alespoň takhle jsem to vyčetl z turistické mapy (na vojenských podkladech) z ledna roku 1992.
Tuhle verzi s průtahem až k Drahovickému mostu mám někde zakreslenou taky, ale zároveň už je na ní i Pražský most. Chtělo by to někoho místního.
I dokončení průtahu mám v nějaké mapě na 2 etapy - nejdříve ke křižovatce se Sokolovskou, pak zbylá západní část.
Vizi
Příspěvky: 434
Registrován: 8.5.2009 15:31:12
Bydliště: Beroun nad Mží

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Vizi »

Na stánkách o R6 je uvedena tabulka zprovozňování a z ní jsem se dá "vytušit" postupné zprovozňování od Lesova až K Zimnímu stadionu, i když některé ty stavby mi tam moc nesedí, třeba co je 10. stavba? A hlavně z toho není moc jasné kudy se vlastně jezdilo, jestli to chápu, tak po místních komunikacích?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Lenny »

Dobrá tabulka, to by mělo sedět. Jestli 10. stavba nebude MUK na I/6 ma pravém břehu. Tak ted zjistit jak byla vedena doprava při tom postupném zprovozňování a je to.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Marty - KV
Příspěvky: 45
Registrován: 13.4.2009 18:09:20

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Marty - KV »

Je to přesně tak, jak píše Vizi (05/04/12 - 13:21:42). Nejdříve Lesov - Ostrov, pak 2.etapa k Drahovickému mostu s přejezdem na druhou stranu, no a pak už byla etapa až ke starému zimnímu stadionu (ještě o pár měsíců rozdělená na otevření k výjezdu u OMV a chvilku poté až k ZS.

Lenny, Vizi: když byl v provozu pouze lesov - Ostrov, jezdilo se tak, že se v Lesově na konci sjelo na okresku a hned po pár metrech následovala odbočka vlevo směr Vysoká. Tam býval provoz!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Lenny »

Dobře. A úsek Drahovice - Lesov šel najednou? A kudy se tam najíždělo v Drahovicích? A kde je ONV?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: I/13 obecně

Příspěvek od poljaq »

ONV - dnes druhá budova Magistrátu - 50°13'59.670"N, 12°51'55.934"E
v Drahovicích se na 99% najíždělo přes tento most N 50° 14.21527', E 12° 52.78907', který je v současnosti pro pěší, ještě si tam pamatuji kolony od Chomutova, když se snažily auta najet na v té době silnici I/6, která jela po Mattoniho nábřeží.
Vzhledem k tomu, že v té době jsem všude jezdil maximálně na kole, tak ta etapizace, která je napsaná by asi odpovídala, přeci jenom je to 20 let :-) Dokonce jsem si vzpomněl, jak některé etap vypadaly, že třeba nájezd na Prahu u Mattoniho nábřeží se projížděl obousměrně.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: I/13 obecně

Příspěvek od adamos »

Ervěnický koridor? Když je pod asfaltem milion kubíků navážky, kterou nota bene navezli za 6 měsíců, tak se to holt nějakej ten pátek sesedá, to se nedá nic dělat :-)
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: I/13 obecně

Příspěvek od siesa »

Ano ano, to je moc krasny prispevek do noveho vlakna "Geologicke hazardy na ceskych dalnicich a silnicich". Co neco podobneho zalozit??
mikeyb
Příspěvky: 151
Registrován: 31.8.2009 17:30:32

Re: I/13 obecně

Příspěvek od mikeyb »

balance píše:Jsem si nemyslel, že je to tak hrozně zvlněné ... :shock:
Jak uz napsal kolega adamos, tak z jedne i s druhe strany je dira jak krater na mesici diky povrchove tezbe. Silnice je na umelem koridoru. Je tam predepsana 90-tka a fizlove tam radi vybiraji. Z pohledu tech fotek je na leve strane, jeste o neco vyse nez se nachazi silnice, zeleznicni nasep. Vlaky tam jezdi mezi Chomutovem a Mostem tak maximalne 60km/h. je to kvuli tomu sedani.
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: I/13 obecně

Příspěvek od poljaq »

Vlaky jezdí 100, násep už byl prohlášen za konsolidovaný a žádné problémy v posledních letech nenastaly.
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/13 obecně

Příspěvek od michal »

Kde se vzal v Dobřenicích ten velký kopec...? :D
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 obecně

Příspěvek od dvs »

poljaq píše:... prohlášen za konsolidovaný...
Vedle ještě vede řeka Bílina. Díky tomu, že je násep konsolidovaný tak se bude překládat z trubek do koryta.
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: I/13 obecně

Příspěvek od dd »

Je nějaký výhled, kdy se ustálí i podloží pod silnicí? A šlo by tomu s přiměřenými náklady pomoct?

Pokud si pamatuji, tak před 10-15 lety tam proběhla reko a celá silnice byla téměř rovná.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 obecně

Příspěvek od dvs »

Otázkou je co znamená přesně, že ten násep je konsolidovaný. Možná to je něco jako, že se nehejbe o metry, ale pouze o cm... Ono ty koleje jde podbít (srovná se štěrk), řeka si koryto vymele...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Lenny »

Probíhá soutěž na opravu úseku Dalovice - Bor (obě poloviny).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: I/13 obecně

Příspěvek od bumbik »

starostové ve frýdlantském výběžku chtějí pokračování výstavby I/13
viz. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -nechysta/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 obecně

Příspěvek od dvs »

Jak je to s čtyřpruhem I/13 v úseku mezi Svorem a odbočkou na Nový Bor?
Vyšel teď k tomu článek http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 15#p104315 .
Leták řsd k tomu není. Nejdřív bych čekal spíš ten kruhák a obchvat Svoru, I/9 Česká Lípa - Nový Bor, přeložku Děčín - I/9 atd.
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Jirka L »

dvs píše:Jak je to s čtyřpruhem I/13 v úseku mezi Svorem a odbočkou na Nový Bor?
tady je aktuální dokumentace z oznámení EIA:
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_LBK580
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Jirka L »

Jen pro úplnost přidávám ještě stav výkupů pro MÚK Vernéřov:
Obrázek
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 obecně

Příspěvek od Lenny »

Dnes bylo zveřejněno oznámení EIA na akci I/13 Jitrava - zkapacitnění. Předmětem akce je přebudování silnice na třípruh od odbočky na Jitravu po začátek čtyřpruhu. Vznikne tak krásný úsek třípruh - čtyřpruh - třípruh - erko na cestě do Liberce. Délka úpravy 2483 m a kategorie S 13,5/80. Předpokládaná doba realizace 2017 až 2018.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 obecně

Příspěvek od dvs »

Lenny: Jaké erko. Od 1.1. erka nebudou. SPMV to múže být celé...
Odpovědět

Zpět na „I/13“