I/13 Děčín – Modrá – D8

Karlovy Vary (I/6) – Chomutov (D7) – Most (I/15, I/27, I/28) – Teplice (I/8) – Chlumec (I/30) – D8 – Děčín (I/62) – Nový Bor (I/9) – Chrastava (I/13) – Liberec (I/13) – Frýdlant – Polsko
Odpovědět
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Michale R, možná se dostaneme k věcné diskuzi. ;) Tvrdíte, že ve studii zmiňovaný úsek nebyl hodnocen, ale přitom je jako vhodný z dvou důvodů uveden v mapě. Zároveň, ale konstatujete, že víte z jakého důvodu nebyl ještě více hodnocen, ačkoli takové sdělení studie neuvádí…. V závěru mi pokládáte otázku a hned si na ní odpovídáte - Neříká se tomu manipulace v diskuzi?

Pokusím se tedy nově nastolit mezi námi debatu, bez dalšího přímého oslovování a vzájemného hodnocení.
- Délka trasy: Ve studii je zmiňováno, že v ČR je nutná délka trasy 10 km, v zahraničí 5 km. Vy uvádíte, že délka trasy na E442 je nedostatečná. Mě to google vypočítal na 15 km viz. https://maps.google.com/maps?saddr=siln ... sz=16&z=16 Jsem přesvědčen, že i v těch v problematických úsecích, je možné udělat nad řekou silniční převis. Zároveň znám i skupinu osob bydlících u této silnice, která by přivítala vykoupení svých domů, neboť po dostavbě Vislsnické spojky (potažmo ještě Kladrubské) tu doprava stejně stoupne a jsou v lokalitě, mezi rušnou silnicí a rušnou železniční tratí a ještě k tomu, byly za posledních pár let třikrát zaplaveni – a je tedy otázkou, zda místo domů, kde je ze všech směrů velmi těžké bydlení, by to nebylo vhodnější vybudovat suchý poldr.

- Odbočení u Choratic: Studie uvádí, jako přípustné, i přímé odbočení v třípruhu. Vámi uváděné místo lze napojit na již zbudovaný luxusní mimoúrovňový sjezd co je u průmyslového areálu. Délka paraelní místní komunikace by byla cca 250 metrů.

Jinak k prověření této varianty panuje dost výrazná shoda mezi politiky, oběma CHKO, občanskými sdruženími v DC i ÚL, dokonce i autodopravci. Byla konzultována i s projektanty…. V předešlé diskuzi jsem se přiklonil i k názoru, aby s touto variantou byla prověřena i jedna varianta obchvatová a jedna průtahová…
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Kuba »

To je zajímavé.

Varianta rozšíření E442 pode mě není průchozí a není to ani dopravně dobré řešení.

Zelená varianta a varianta C dobře řeší tranzit obslužnost východní části Děčína po Vilsnické spojce a Novém mostu. Ale chybí mi tam napojení na západní část DC jinak než Vilsnickou spojkou - to znamená, že tato auta budou dále jezdit po Teplické až do Jílového. Víc se mi líbí varianta C, kde by šlo udělat napojení na Letnou a Podmokly.

Nepochopil jsem ale u Zelené varianty, jak je tam myšlený ten přechod přes Labe v Malšovicích a jak to má být řešeno na druhém břehu v Boleticích. Jde to přes areál SP Povodí Labe. Tam pak bude další most?

Asi je jasné, že žádná smysluplná varianta nebude levnější než 6 mld. Kč a bude potřeba tyto peníze investovat.

Jinak to jsme to dopracovali, když tám ekologičtí aktivisté kreslí dopravní infrastrukturu (Martin Robeš) :(
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Fox Mulder »

Třípruhový most?? Co to sakra je?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od kot »

Fox Mulder píše:Třípruhový most?? Co to sakra je?
No přece upgrade dvoupruhového mostu. Dokonce o celých 50% lepší. :lol:
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Fox Mulder píše:Třípruhový most?? Co to sakra je?

Kde se hovoří o třípruhovém mostu? :P
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Fox Mulder »

Pardon, chtěl jsem napsat třípruhový tunel! :P Co to sakra je, třípruhový tunel??
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Fox Mulder píše:Pardon, chtěl jsem napsat třípruhový tunel! :P Co to sakra je, třípruhový tunel??
No přece upgrade dvoupruhového tunelu. Dokonce o celých 50% lepší. :lol: ... ?
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od kot »

No, po přečtení článku ve zpravodaji bych odhadl realizaci jakékoliv stavby na 10 a více let.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Jak vyplývá z celostátní koncepce - Dopravní sektorové strategii 2. fáze, tak stát s realizací této komunikace v následném období nepočítá...
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Město Děčín chystá zadání studie proveditelnosti tras s jejich porovnáním, aby vítěznou mohlo vložit do územního plánu. Máte k tomuto procesu nějaký podnět nebo připomínku? - studie proveditelnosti, dopravní model...

MichaleR, říkal jste že jste projektant a rodiče jsou Děčína... Rád budu tlumočit připomínky či návrhy kohokoli. Díky moc.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

Honza1 píše:Město Děčín chystá zadání studie proveditelnosti tras s jejich porovnáním, aby vítěznou mohlo vložit do územního plánu. Máte k tomuto procesu nějaký podnět nebo připomínku? - studie proveditelnosti, dopravní model...

MichaleR, říkal jste že jste projektant a rodiče jsou Děčína... Rád budu tlumočit připomínky či návrhy kohokoli. Díky moc.


Jenom oprava. Nejsem projektant, a ano, pocházím z Děčína.

K diskutovanému problému přivaděče k D8 jsem mluvil s některými děčínskými zastupiteli, kde vcelku panuje shoda na tom, že:
- varianty umístění přivaděče do údolí Jílovského potoka a přivedení tranzitu do intravilánu Podmokel jsou zcela mimo (geologická stabilita, nesmysl s vrtáním tunelu do Pastýřské stěny atp.)
- Vámi preferovaná varianta trasování přivaděče po stávajících komunikacích (+patřičné rozšíření, modernizace atp.) v trase D8 exit 74 přes Všebořice a Severní terasu (intravilán UL) dále po I/62 je neprůchozí zejména přes ústecký magistrát. Navíc by prý nikdy nevyšla EIA. Nedokážu posoudit, ale co tuhle cestu znám, tak mi není jasné technické řešení překonání výškového rozdílu mezi Severní terasou a labským nábřežím... ale budiž. Třeba to jde. Nicméně je to zřejmě zbytečná úvaha, neboť se jedná o neperspektivní variantu. Nic to ovšem nebere na faktu, že dílčí části této varianty (Vilsnická spojka, a třeba i ten třípruh mezi DC a UL) jsou fajn nápad a je dobře, pokud se tak stane.
- jako jediná smysluplná a technciky řešitelná varianta prý zůstává odpojení přivadeče z exitu 80 a dále přes území CHKO a následně dolů k Labi Chrochvickým potokem. Není jasné, jaký podíl tunelů a povrchové trasy bude nakonec zvolen a schválen, stejně tak není jasný profil (S22,5/80). Co je však jasné už dnes, že ve střednědobém horizontu na realizaci nejsou peníze. Není jasné, jak dlouho bude trvat schválení výjimky na CHKO a MŽP, a následný legislativně-správní proces.

Tož tak k akci děčínský přivaděč. Z hlediska projednávání bude fajn, pokud aktivisté (a nechci a priori dávat všechny do jednoho pytle) se postaví k problému tak, že budou prosazovat co-možná-nejšetrnější technické řešení + všechny možné doprovodné investice do ochrany ŽP tak, aby bylo umožněno trasování přes CHKO a údolí Chrochvického potoka, je šance na obchvat. Pokud naopak bude vedena zákopová válka o trasování, problematika přivaděče Děčína spadne pod stůl a nebude se stavět nic. Je totiž mnoho důležitějších staveb a nikdo nedá vleklé bitvě o přivaděč tak velkou prioritu. A přivaděč v první polovině tohoto století prostě nebude.

Jinak díky za Vaši výzvu Honzo1. Jo a pokud jsem to explicitně nenapsal, tak to beru tak, že válečná sekera je mezi námi již delší čas zakopána. Michal
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Já nevím, ale Honza1 nechce přeložku I/13 vést po ústecké Severní terase, ale
po Kladrubské spojce (v plánech), R63, D8, MÚK 69 Trmice , II 613, kruháč pod Větruší a pak po I/62. Tak jsem to aspoň pochopil já.

V této trase problém s výškovým profilem není, ale problém s intravilánem atd zůstává.

Jinak pro mne je vize třípruhů, především silnice s omezeným přístupem a bez úrovňových křížení (přechody pro chodce, železniční přejezdy) atd. Rychlost 80km/h až 100km/h. Parametr třetího pruhu jako řidiče pro mne není na prvním místě.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

dvs píše:Já nevím, ale Honza1 nechce přeložku I/13 vést po ústecké Severní terase, ale
po Kladrubské spojce (v plánech), R63, D8, MÚK 69 Trmice , II 613, kruháč pod Větruší a pak po I/62. Tak jsem to aspoň pochopil já.

V této trase problém s výškovým profilem není, ale problém s intravilánem atd zůstává.

Jinak pro mne je vize třípruhů, především silnice s omezeným přístupem a bez úrovňových křížení (přechody pro chodce, železniční přejezdy) atd. Rychlost 80km/h až 100km/h. Parametr třetího pruhu jako řidiče pro mne není na prvním místě.

Oups. Pokud jsem pochopil Honzovo1 variantu špatně - pak se omlouvám. Nicméně problém s intravilánem zůstává. A taky mohu potvrdit zájem zastupitelů DC o trasování Chrochvickým potokem.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

MichaleR, jak znám názory zastupitelů v DC, tak to jste určitě mluvil s panem Sinkem. - Na dokreslení cituji Zpravodaj města: „Pro vedení města jsou OBĚ varianty nepřípustné. „Neumím si představit, že by do centra města na dohled od zámku jezdilo denně takové množství aut, z velké části kamionů“ řekl Pavel Sinko, náměstek primátora. Vedení města se klaní k variantě Chrochvického potoka. (Trochu protimluv). Jinak problém s politiky je takový že to neřeší – např. dopravní komise města DC se sešla naposledy před rokem a doposud ani svým členům nerozeslala materiály, které jsme ji dali k projednání před třemi měsíci!
Také jste asi od nějakého politika slyšel, že DF chce vést tranzit přes Severní Terasu, to jsme nikdy neřekli a upřímně k výjezdu 74 se prokličkovat by byl opravdu kumšt ;-). Naopak jednoznačně se nabízí trasa E442, tedy exit 69. – Zkusím Vás přesvědčit: 1) My neříkáme, že je to nejlepší, ale chceme hodnověrné posouzení této varianty – ať to někdo spočítá, cena – výkon. 2) Ústí to nedovolí – kdo mát tu křišťálovou kouli? Např. největší občanské sdružení v ÚL je pro. 3) Autodopravci v DC se sešli a jsou i pro tuto variantu. 4) Většina trasy v ÚL je 4 pruh nebo bradfield. 5) Studie ŘSD v této trase doporučuje 2+1 6) Dle vyjádření pana Ing.Horníčka z ŘSD, který byl na jednání, se po dostavení D8 počítá na této trase s poklesem dopravy na 2-3 tisíce (to se mi až nezdá) 7) Vislnická a Kladrubská spojka. Dále pak silnice na Hrádek nad Nisou ( již nyní přebírá tranzit východ ČR – NSR)
Chrochvický potok 2012 – ten je ze strany ŘSD jen do počtu (tak to řekla i paní Černá z ŘSD) a v žádném případě tuto variantu nelze hodnotit jako obchvatovou, když zasáhne stejný počet osob, jako trpí nyní…
Škoda, že nejste projektant ;-) – až budete v DC, tak spolu vykouříme dýmku míru.
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od kot »

to honza1: Čili 15+... Ne že bych to Děčínu přál.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od siesa »

Honzo, osobne bych v podstate nic nemel proti exitu 69 a prutahem UL..Jak spravne rikas, vetsinou je to beztak brownfield. Co si ovsem myslim, je, ze by bylo docela vhodne ten prutah pres Kr. Brezno a Nestemice upgradovat na 2+2 mestskeho typu. To zaprve..
A zadruhe, a to je asi mnohem zavaznejsi--problem vidim v kruhovem objezdu pod Vetrusi, v krizovatce s Pristavni a pod Marianskou skalou s ulici Na Predmosti a Drazdanska. Secteno a podtrzeno minimalne ctyri zavazne prekazky. (A k tomu je jeste treba pripocist semafor u Makra).
Jestlize se navrh teto varianty nejak pripravuje, jak je v nem toto reseno??
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

Honza1 píše:MichaleR, jak znám názory zastupitelů v DC, tak to jste určitě mluvil s panem Sinkem. - Na dokreslení cituji Zpravodaj města: „Pro vedení města jsou OBĚ varianty nepřípustné. „Neumím si představit, že by do centra města na dohled od zámku jezdilo denně takové množství aut, z velké části kamionů“ řekl Pavel Sinko, náměstek primátora. Vedení města se klaní k variantě Chrochvického potoka. (Trochu protimluv). Jinak problém s politiky je takový že to neřeší – např. dopravní komise města DC se sešla naposledy před rokem a doposud ani svým členům nerozeslala materiály, které jsme ji dali k projednání před třemi měsíci!
Také jste asi od nějakého politika slyšel, že DF chce vést tranzit přes Severní Terasu, to jsme nikdy neřekli a upřímně k výjezdu 74 se prokličkovat by byl opravdu kumšt ;-). Naopak jednoznačně se nabízí trasa E442, tedy exit 69. – Zkusím Vás přesvědčit: 1) My neříkáme, že je to nejlepší, ale chceme hodnověrné posouzení této varianty – ať to někdo spočítá, cena – výkon. 2) Ústí to nedovolí – kdo mát tu křišťálovou kouli? Např. největší občanské sdružení v ÚL je pro. 3) Autodopravci v DC se sešli a jsou i pro tuto variantu. 4) Většina trasy v ÚL je 4 pruh nebo bradfield. 5) Studie ŘSD v této trase doporučuje 2+1 6) Dle vyjádření pana Ing.Horníčka z ŘSD, který byl na jednání, se po dostavení D8 počítá na této trase s poklesem dopravy na 2-3 tisíce (to se mi až nezdá) 7) Vislnická a Kladrubská spojka. Dále pak silnice na Hrádek nad Nisou ( již nyní přebírá tranzit východ ČR – NSR)
Chrochvický potok 2012 – ten je ze strany ŘSD jen do počtu (tak to řekla i paní Černá z ŘSD) a v žádném případě tuto variantu nelze hodnotit jako obchvatovou, když zasáhne stejný počet osob, jako trpí nyní…
Škoda, že nejste projektant ;-) – až budete v DC, tak spolu vykouříme dýmku míru.
Zdravím!

Ta chyba s tím výjezdem na Exit74 - už ani netuším, kde jsem to pobral, ale jsem si jistý tím, že někdo tím argumentoval. Zcela určitě se shodneme, že trasování přes Žižkovu ulici je násobně lepší variantou, než přes Severní terasu. O tom asi není pochybnost.

Ad 1) Shodneme se, že posouzení varianty (jakékoliv varianty!) je v této fázi přípravy nutné. Horší problém je to, že posouzení vlivu na ŽP, na krajinný ráz atp. jsou "měkké" obory a velmi záleží na výkladu a přístupu zpracovatele. Osobně jsem se několikrát setkal s tím, že lze připravit dokument EIA tak, že to krásně "vyjde" stejně tak - a podotýkám, že bez porušení zákona!!! - lze EIA připravit tak, že to prostě nevyjde. Velmi záleží na osobě hodnotitele a následně "jak se to domluví"....

Ad 2) No, křišťálovou kouli bych chtěl taky.... a kdo ne, že... Já mám naopak v Ústí mnoho přátel, kteří tvrdí, že v případě úvah o trasování přes centrum UL bude silný tlak proti. Zcela kategoricky proti je dnes Dopravní podnik UL, Národní památkový ústav Ústeckého kraje. A jestli je nějaké občasnké sdružení pro, tuším, že v případě trasování přes Labské nábřeží se objeví sdružení jiné, které bude striktně proti. A protože být proti je daleko snazší, než být pro, tak kdo bude mít více mediálního prostoru???

Ad 3) Zrovna dnes jsem se na to zetpal majitele spedice z Bělé u Děčína. No máte pravdu, jsou pro. Zejména proto, že to může být podstatně rychlejší, než přivaděč z Exit80. A oni speditéři jsou hlavně pragmatici.

Ad 4) Což o to, to asi jo. A onen čtyřpruh vede povětšinou dosti neutěšenou krajinou. Bradfield - to je asi myšlen brownfield. No, což to jo. Ale zkuste navrhnout zbourat Matiční ulici včetně přilehlých uliček, a máte ochránce hnědočechů a jiných kulturně-obohacujících etnik přivázaných k bagrům.... a lidskoprávní aktivisté způsobí poprask až v Bruseli....

Ad 5) 2+1 mezi UL a DC by bylo fajn tak jako tak. Byť to není pro ŘSD nijak prioritní - pouze jako výhledově možné. Ale jak jsem psal, proč ne.

Ad 6) tak to se mi taky nezdá.

Ad 7) zde přiznávám, že netuším.

Já osobně mám za to, že křižovatka pod Větruší ani omylem není dimenzována na R13, že není ani smyslem dopravy tranzitem procházet v těsné blízkosti centra UL, dopravní kongesce a jejich vyřešení v případě peáže R13 okolo nové mostu v ÚL si neumím představit. Jsou zde úrovňová křížení bez prostorové možnosti je přestavět na MÚK. Oblast od Krásného Března k Neštěmicím prochází povětšinou skrze bytové domy - klasické činžáky. (a teď bez ohledu na to, kdo v nich bydlí)....

Vaše varianta je přínosná zcela jistě pro Děčín. Ale opravdu i pro Ústí nad Labem???
Naposledy upravil(a) Michal R dne 10.4.2014 18:26:35, celkem upraveno 1 x.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od siesa »

Michale, hlavne v tom poslednim odstavci mate pravdu. Jenze, co je centrum UL proti decinskemu zamku?? Na druhou stranu to berte alespon trochu pozitivne. UL by melo jedinecnou atrakci mozna svetoveho vehlasu v podobe lanove drahy nad dalnici! Davy turistu by se jenom hrnuly.....
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Aktuální stanovisko města Děčín: http://www.decinskeforum.cz/?p=590
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Kuba »

Materiály ke schůzce 14. 07. 2014 na Ministerstvu dopravy ve věci přeložky silnice I/13 v části D8 – Děčín – Liberec
http://www.decinskeforum.cz/wp-content/ ... sk2-A4.pdf

Je to celkem přehledné shrnutí dosavadního stavu.
V jednom nákresu je podle mě prohozena varianta VA a VB.
Varianta VA (tj. V4, Chrochvická 2013) bez tunelu podle mě není řešení.
http://www.decin.cz/wp-content/uploads/ ... zka-D8.jpg
Varianta Pastýřská je úplný nesmysl, to už naštěstí město Děčín neschválilo.
Trasování I/13 na křižovatku pod Větruši je do budoucna taky úplně špatně.
Zelená varianta - pokud bude vyřešen další most přes Labe a trasování na pravém břehu, tak teoreticky ok.

V ÚPn Děčína ani v ZÚR není přeložka plnohodnotně zanesena. Tak jsem zvědavý, co se s tím bude dělat.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Kuba píše:Materiály ke schůzce 14. 07. 2014 na Ministerstvu dopravy ve věci přeložky silnice I/13 v části D8 – Děčín – Liberec
http://www.decinskeforum.cz/wp-content/ ... sk2-A4.pdf

Je to celkem přehledné shrnutí dosavadního stavu.
V jednom nákresu je podle mě prohozena varianta VA a VB.
Varianta VA (tj. V4, Chrochvická 2013) bez tunelu podle mě není řešení.
http://www.decin.cz/wp-content/uploads/ ... zka-D8.jpg
Varianta Pastýřská je úplný nesmysl, to už naštěstí město Děčín neschválilo.
Trasování I/13 na křižovatku pod Větruši je do budoucna taky úplně špatně.
Zelená varianta - pokud bude vyřešen další most přes Labe a trasování na pravém břehu, tak teoreticky ok.

V ÚPn Děčína ani v ZÚR není přeložka plnohodnotně zanesena. Tak jsem zvědavý, co se s tím bude dělat.
... už je to změněno... http://www.decinskeforum.cz/?p=640
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Trochu kontroverzní příspěvek, ale podstata je zřejmá...

"Silnice I/13 Děčín – Jílové – Libouchec využívá mostky ev. č.13-080, 13-081 a 13-082, které mají omezenou nosnost. Tato skutečnost není řidičům kamionové dopravy předem avizována dopravním značením tzv. předzvěstmi, což je v rozporu se zákonem. – Na tuto chybu upozornil Krajský úřad vlastníka komunikace – ŘSD níže uvedeným přípisem."

http://www.decinskeforum.cz/?p=1114
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

V Děčíně se aktuálně vede debata, zda si má město zadat studii proveditelnosti varianty "E442" a varianty "zelené", jak bylo dříve dohodnuto. Nebo srovnávací studii varianty "E442", varianty "zelené" a varianty "Chrochvické 2012".
Otázka zní může být zadána srovnávací studie pokud není studie proveditelnosti (údajně ano), dá se později tato stude použít v územním plánování .... Napadá Vás nějaký komentář, budu rád za každou připomínku ;-).
Odpovědět

Zpět na „I/13“