I/13 Děčín – Modrá – D8

Karlovy Vary (I/6) – Chomutov (D7) – Most (I/15, I/27, I/28) – Teplice (I/8) – Chlumec (I/30) – D8 – Děčín (I/62) – Nový Bor (I/9) – Chrastava (I/13) – Liberec (I/13) – Frýdlant – Polsko
Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Lenny »

Stejně mi to nesedí, a stále nejde do hlavy, že by někdo postavil jen tak čtyřpruhový most přes Labe bez další návaznosti. To bych projektanty nepodceňoval. Stavba mostu Budovatelů (dobový název) byla veliká a měla i ohlas. Na řešení projektu proběhla soutěž atd. To co tady navrhuje siesa je obdoba tzv. Folknéřské spojky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Mě to taky nesedí a ten most má ještě odstavné pruhy.
Jinak přeložka I/13 směrem na východ je v této mapě ZÚR pod kódem PK4 a jde směrem na Benešov nad Ploučnicí https://geoportal.kr-ustecky.cz/gs/data ... PS_VPO.pdf
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od JirkaS »

Lenny píše:Stejně mi to nesedí, a stále nejde do hlavy, že by někdo postavil jen tak čtyřpruhový most přes Labe bez další návaznosti.
Třeba to je Děčínský "Most inteligence". Jak by to chtěli využít k obchvatu, mi není moc jasné, jedině že by plánovali vybourání fabrik na západním břehu i s nákladním nádražím.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

JirkaS píše:
Lenny píše:Stejně mi to nesedí, a stále nejde do hlavy, že by někdo postavil jen tak čtyřpruhový most přes Labe bez další návaznosti.
Třeba to je Děčínský "Most inteligence". Jak by to chtěli využít k obchvatu, mi není moc jasné, jedině že by plánovali vybourání fabrik na západním břehu i s nákladním nádražím.
Tak, tak. On to nebyl jenom 4pruhový most přes Labe, ale také dosti dlouhá estakáda přes část Nového a Starého města. Navíc v prostoru mezi Starým městem a Březinami mělo v devadesátých letech vyrůst velké sídliště Libverda. Což se zcela pochopitelně nestalo.

Navíc opravdu to na Podmokelské straně (levobřežní) nebylo možné protáhnout (fabriky a nádraží + DKV)

Ačkoliv s tebou Lenny souhlasím v tom, že "to nesedí a nejde do hlavy", tak vyvětlení je možná schované v tom, že Děčín byl v 80. letech podstatně významnějším, lidnatějším a asi i perspektivnějším městem, než je v 21. století. Pokud se jenom podíváš na průmyslovou základnu, tak:
Kovohutě Děčín (dnes Constellium) - dodnes velká hliníkárna (byť s polovičním počtem zaměstnanců), ale pořád cca 500 tis. tun ročně
DESTA Děčín - monopolní výrobce vysokozdvižných vozíků v celé RVHP. Soudruh Grégr statečně potopil celou firmu... (ale to je jiný příběh)
FEROX Děčín - největší výrobce nádob na zkapalněné plyny v RVHP (mimo SSSR). Dnes tři malý nástupci a paběrkování, v podstatě jen servis
Kablo Děčín - ještě v 90. letech světová špička v optických kabelech, dnes takřka klinická smrt... inu Čína...
Loděnice Děčín-Křešice - opět velkovýrobce říčních lodí, dnes ještě dělají pár kousků ročně, zejména pak export do NL. Ale už je to zašlá sláva...
Narex, ZPA, Centroflor, Armaturka - konec a nebo výroba přesunuta jinam
Přístav Děčín Loubí - největší objem přepraveného zboží v celé ČSSR (dokonce víc, než přístav Bratislava - Mlynské Nivy). Dnes jeřáby reznou. V Děčíně bylo též GŘ ČSPLO...(Československá plavba labsko-oderská)

Je to smutné čtení, co zbylo z Děčína.

Na druhou stranu Lenny (a to je čistě moje spekulace), že takto velký čtyřpruhový most prostě do velkého a průmyslového města, jako byl Děčín v 80. letech prostě patřil???
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Lenny »

Prostě a jednoduše nemůžu uvěřit tomu, že by někdo postavil čtyřpruhový most uprostřed města bez dalšího výhledového pokračování. Navíc pokud řešil problémy, že trasa vede ve velmi obtížných územních poměrech, v oblasti rozsáhlé bytové a průmyslové zástavby a je tísněna rozsáhlými zařízeními ČSD, které navíc neměly dořešeny výhledové zájmy, jak investiční, tak provozní. Při nákladech 1,25 miliardy Kčs.
Možná na to jednoho dne přijdu, možná je odpověď v Pragoprojektu, atelier Liberec, pokud ji ještě nezkartovali.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od jonáš »

siesa píše: Jinak napojeni Decina celkove na silnicni sit je palcive. Kdyz uz se podari nejak poresit pripojku k D8, rozhodne se nepodari nikdy udelat cokoliv s pokracovanim na Liberec.....
To je možná právě ta hlavní a správná otázka, totiž jestli spojení Mostecka s Libercem musí vést za každou cenu přes Děčín. 8-) Ale jak tak koukám na mapy, moc možností neni ..
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Tak google i seznam mi vyplivly jako nejrychlejší trasu Most-Liberec přes Prahu po D8 a R10
Kolik toho jezdí mezi Mostem a Děčínem?

Východní směr z Děčína není podle mne nějaký celorepublikový transit. Je to taky tzv. okresní, protože Děčín je okresní město pro Šluknovský výběžek. Proto mi připadá, že kraj ani moc nezajímá přeložka I/13 směrem na Benešov nad Ploučnicí, protože vede do Libereckého kraje. Proto se rekonstruovala II/263 Č. Kamenice-Líska http://www.kr-ustecky.cz/vismo/dokument ... 5&p1=85058
Co jsem postřehl tak protesty na kamióy jsou hlavně na II/262 Děčín - Česká Lípa, což je hlavně doprava od České Lípy, ale možná i Mladé Boleslavy a Jičína. http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30925.html
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

to dvs:

mezi Mostem a Děčínem toho jezdí překvapivě dost. Nejde jen o relaci MO - DC, ale Děčín je průjezdní místo pro Podkrušnohoří (CH,MO,TP,UL) a dále na LIberecký kraj. Ideálně to naznačuje E442, jakožto evropsky významný dopravní směr.

Při troše nadsázky, i z Hradce Králové lze jezdit do Velkého Meziříčí přes Prahu, ale asi se shodneme, že tento způsob není optimální. (bzť si dokážu představit, že hluboko v noci to bude nejrychlejší varianta).

Jinak jak jsem psal výše, tak těch 500 tis. tun hliníkových profilů z Děčínské hliníkárny odjíždí ve více než 90% případů z fabriky na korbě kamionů. A oni někudy jezdit musí. A že si místní stěžují? Taky se není co divit, silnice DC - CL okolo řeky Ploučnice je klikatá jak alpské silničky.

Jo, a řešení asi neexistuje. To jenom pro úplnost.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Sorry já se přepsal, protože jsem reagoval na Jonášovu repliku Most - Liberec. Já řešil tentokrát spíš ten východ od Děčína. Kolik toho tranzituje přes Děčín a kolik tam má cíl nebo vykládku/nakládku?
Jo na té evropsky významné E442 je zajímavá taková rarita, že za Československa nevedla do jiného evropského státu.
Je trochu smutný příběh, že tyto fabriky, tam jsou historicky kvůli kvalitnímu dopravnímu spojení, ale tehdá to byla železnice a vodní.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Na začátku září jsem na mostě I/13 nad D8 nějakou dobu sčítal dopravní proud vozidel od a k Děčínu. Vyšlo mi to tak, že půlka kamionů jela dále po I/13 k Teplicům a druhá 1/2 na Německo. Z druhé strany obdobně. Na Ústí po D8 víceméně žádný kamion. Mohl bych dohledat zápisky, kolik to přesně bylo, ale jak zmiňuje dvs odkaz na článek ohledně dohody jednání Libereckého a Ústeckého kraje, tak při tomto jednání bylo domluveno zpracování dopravní studie. A v rámci této studie proběhlo v září sčítání dopravy kolem Děčína. Výsledky nebyly ještě zpracovány.
Jinak ty kamiony mají často dopravní značky z Hradce, Pardubic... Polska i Německé se zde dají vidět. Vozí tudy i PPCA i Škodovky z Boleslavi.

V souvislosti s tím by mě zajímala vytíženost nové silnice u Hrádku, ta půlka co jezdí na Německo by asi mohla jet tudy, kratší a rychlejší cestou (dle vyhledávače trasy), ale asi dražší...
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Honza1 píše:Jinak ty kamiony mají často dopravní značky z Hradce, Pardubic... Polska i Německé se zde dají vidět. Vozí tudy i PPCA i Škodovky z Boleslavi.
No podle těch značek se toho moc nepozná, protože ten polský kamión veze klidně české zboží. Znám i osobáky s A značkou, které nebyly nikdy v Praze, jenomže sídlo je v Praze.

Odpovídaly ty výsledky údajům na scitani2010.rsd.cz?
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

Tak neznám ani výsledky sčítání z roku 2010, ani Honzovo privátní pokus o provedení sčítání na I/13.

Když však přijedu k rodičům do Děčína, městské části Bynov, tak ačkoliv je Teplická ulice (de facto průjezd silnice I/13 resp. E442 skrze intravilán města) vzdálena cca 250 m, tak hluk z kamionové dopravy je velmi slyšitelný a prakticky nepřetržitý.

Dodnes jsem přesvědčen, že ochrana životního prostředí má smysl zejména pro člověka a také jako ochrana obyvatel před nepříznivými vlivy. Je zcela zřejmé, že odvedení tranzitní dopravy (a je jedno, jestli z Děčína, Havlíčkova Brodu či Českých Budějovic) mimo centra měst, samozřejmě zvýší exhalace jinde (zpravidla však se jedná o exhalace značně nižší) a samozřejmě že to naruší krajinný ráz. A taky se v hustě obydlené České kotlině nová trasa tu či onde přimkne k lidským obydlím, kde doposud žádná doprava nebyla.
Ale zájmy čolků, ptáků a zajíců nejsou výš, než zájmy ochrany zdraví obyvatel. V případě veřejněprospěšné dopravní stavby, nelze zájmy jedntlivce nadřazovat většině.

A nekonečným posuzování dalších a dalších variant, odvoláváním a soudním napadáním vydaných správních rozhodnutí se ještě nikdy žádná stavba sama nepostavila.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Dopravu jsem počítal všední den, hodinu a půl. Chtěl jsem vědět spíš dopravní směry, kam a odkud jezdí. Když jsem se pak dozvěděl, že v Jílovém začali počítat auta profíci, tak jsem to dál neporovnával. Spíš se zajímal o ofiko data.

Vím, že je to "sociální inženýrství", ale plno lidem by hrozně pomohlo, aby kamiony byly nějak motivované jakou trasu vyberou. Takovou, která je pro lidi přijatelnější. Zatím jsou motivováni zejména jen mýtnými bránami. A to je špatně. Když to vztáhnu na Děčín. Tak od Liberce do Německa můžou jet přes Hrádek a na Most po E442 (Michale mýlíte se, E442 vede na Povrly, nikoli Teplickou).

A když jsem u Michala... Musím trochu osobně. Michale použil jste tu v diskuzi nemístné metody hodné STB. Snažil jste se dohledávat, kompromitovat lidi s jiným názorem. Tvrdil jste, že jste ing. a nezaujatý. Jenže zjevně jste ovlivněn situací svých rodičů.
Budete se však divit, chápu Vás a dokonce i souhlasím. Také si myslím, že by měl předně být chráněn člověk, pak i příroda a krajinný ráz a všechny ostatní vlivy jako peníze apod. Pokud to nejde, tak by se měl najít kompromis u všech zúčastněných. Porovnat varianty a říci proč jsme zvolili tuhle...
Ale současné varianty nových "průtahů" obyvatelům Děčína nepomohou, jen uleví jedněm (Vašim rodičům) a stejnému počtu jiných uškodí.... To chcete?
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

ne, Honzo, nechci. Chci jen, aby menší počet lidí trpěl dopravou, oproti menšímu počtu zasaženým případným novým trasováním. A nejde jen o mé rodiče. Vážně si myslíte, že doprava skrz Libouchec, Modrou, Jílové, Bynov, centrum Děčína a Kamenickou je správné řešení?

No, ono stačí být v kontaktu s přáteli a sledovat situaci okolo přivadeče D8-Děčín. A pokud nick Honza1 píše a komentuje stejně jako jistý JŠ, tak není příliš sporu, že.... Nikdy bych vás nevyautoval, pokud byste neudělal ten post na svůj vlastní článek, aniž byste se k němu přihlásil. To je chucpe. Nemám proti vám nic osobního, a plně respektuji váš názor. To je OK. Ale pokud jste veřejně činný v rámci územní přípravy a podáváte odvolání, musíte jej podat s adresou a plným jménem. Čili žádné StB (a propos, víte vůbec co to byla StB a jak pracovala?), ale čistě práce s otevřenými zdroji. Prostě vám nevěřím, že vaším hlavním úmyslem je správnost projednání přivaděče, když hlavně bojujete proti trase, která by mohla vést za vaším barákem. A ostatní čtenáři fóra ode mne tuto informaci dostali. A jak s ním naloží je každého věc. Pro mě je to NIMBY

Jinak díky za opravu trasování E442, to jsem fakt uvedl špatně.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Michale, jak jste si jistě všiml jsem tu nový. Proto použiji občas jiný slang, než se tu používá, možná i jiné zvyklosti.
Před nedávnem jsem do diskuze vložil odkaz na novinový článek, stejně jak se to tu běžně dělá každý druhý. Článek pojednával bezprostředně o tématu. S obsahem článku zjevně nesouhlasíte, avšak místo, aby jste vyargumentoval proč, začal jste po vzoru rozvědky shánět o autorovi článku informace. Nevím, zda jste zůstal u poptávání informací u svých přátel „s kterými jste v kontaktu“ a shánění adresy bydliště v katastru nemovitostí, nebo zda jste si neprojel i facebook. Co třeba školský informační systém? Nestudoval v Plzni? O čem psal diplomovou práci? Nebyl někdy v insolvenci? Není rozvedený? Nemá firmu? Které informace ještě sháníte o lidech, kteří mají jiný názor než Vy? - Nejdříve jsem nechápal, proč tu každý diskutuje pod nickem, prostřednictvím Vás jsem to pochopil, děkuji… :arrow:

Říkáte, že sháníte informace o člověku, který napíše připomínku na Krajský úřad do řízení EIA. Prověřujete si takto všechny? Nebo o jakou připomínku se musí jednat? Nebo stačí i jen novinový článek? Jak dlouhý ten článek musí být? Může se jednat jen o sloupek? - musí to být tištěné, nestačí web? Co třeba diskuze? Že….

Pokud jste chtěl znát něco ke mě, nebo k autorovi článku, jako adekvátní bych od Vás v této situaci čekal, že se zeptáte…., navodíte téma. Ne že budete šmírovat. (Pro Vaši informaci BIS používá převážně otevřené zdroje.)

NIMBY - K tomu vlastnímu NIMBY jste se nevědomky přihlásil sám, stavíte se do role nezaujatého inženýra a přitom Vám jde, aby silnice nevedla sídlištěm, kde bydlí Vaši rodiče, ale jiným, větším, Vám to vadit nebude… Není být takto „nezaujatý“, tak trochu Chucpe, jak rád používáte?
No nic, přesně jak píšete, ať si udělá každý vlastní názor…

Zpátky k tématu ohledně přivaděče. Pokud by jste věděl, kde bydlím a které trasy prosazuji, tak by jste zjistil, že prosazuji i variantu která se mě týká. Stejně jako znám lidi, kteří prosazují variantu po E442 a bydlí poblíž ní v ÚL. Jeden z politiků prosazuje zas Chrochvickou 2012 a také tam bydlí. Není vše tak černobílé, jak si myslíte. Proto Vás žádám, zanechme řevnivosti a napadání….
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dd »

dvs píše:Tak google i seznam mi vyplivly jako nejrychlejší trasu Most-Liberec přes Prahu po D8 a R10
Kolik toho jezdí mezi Mostem a Děčínem?
Zdůvodnění proč se oba vyhledávače pletou:
1) Rozdíl v délce je 190 vs. 135 km.
2) Lidé jsou zvyklí na trasu přes Děčín, protože Vysočanská radiála a úprava MÚK Liberecká x Kbelská byly dokončeny teprve nedávno. Předtím cesta přes Prahu byla delší i pomalejší.
3) Reálně je to rychlejší přes Děčín. Ze 135 km je zhruba 45 po silnicích, které většina považuje za dálnici, byť oficiálně je tam 90. Navíc na trase Chrastava-Nový Bor a Ústí-Děčín se také dá snadno jet nad limit.
4) Kamiony platí mýto jen na krátkém úseku D8.

Minimálně pro severní Čechy od Chomutova po Krkonoše tranzit přes Děčín prochází. To je fakt, který se jentak nezmění.
Pavel Q
Příspěvky: 329
Registrován: 5.10.2010 17:49:14

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Pavel Q »

Vida, já jsem si zase myslel, že mezi D8 a R 10 je to rychlejší po I/16, a podle vyhledávač je to o 10 minut delší než přes Vysočanskou radiálu.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Vilsnická spojka: Pozastavená stavba. Na stavbu jsou získána všechna potřebná vyjádření a chybí pouze majetkoprávní vypořádání s firmou Constellium Děčín. Vzhledem ke stávajícími postupu jednání s firmou Constellium bude oproti původním předpokladům pravděpodobně nutno pozemky vyvlastnit. Termín pro podání žádosti o SP na hlavní trasu se proto odsouvá až na 02/2014, tj. po předpokládaném dokončení vyvlastňovacího řízení. Vydání SP se předpokládá v 05/2014, nabytí právní moci v 06/2014.

Ještě tento rok se má utratit 22 mil, stavba má být zahájena 6/2014 a ukončena 12/2015 za celkem 670 mil.
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

dvs píše:A bude realizované to přemostění toho kruháku nebo ne?

PS: Tomu pdf na webu řsd říkáme leták, k projektu to má hodně daleko. Ty souvislosti by stálo za to možná okomentovat vlastními slovy. Já třeba nevím na co tam je odkaz na "stínové ŘSD Jančury" přímo u této stavby.

- Potvrzeno. Přemostění bude přesně tak...
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

Vilsnická: http://1url.cz/RGKN ;)
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

https://www.facebook.com/decinskeforum/ ... =1&theater

ps. možná to na těch stránkách zapadlo, ale je tam zmíněna studie SUDOP pro ŘSD:

http://www.decinskeforum.cz/wp-content/ ... ní-2+1.pdf
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

Honzo, tak jsem tu zprávu přečetl - a díky za ní. Ale nějak jsem tma neobjevil, že by byla prověřována varianta umístění třípruhu na I/62 mezi Děčínem a UL.

Můžete, prosím, hodit sem na "sklo" stránku, kde se to ve studii píše? Možná jsem byl nepozorný čtenář....
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od dvs »

Nebudu rušit jenom tu dám URL na tu studii řešící problém s diakritikou
http://www.decinskeforum.cz/wp-content/ ... -2%2B1.pdf
Honza1
Příspěvky: 312
Registrován: 27.8.2013 11:50:10

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Honza1 »

dvs - díky / Michale R - rozšíření silnice E442 mezi DC a ÚL je vhodné z hlediska intenzity dopravy a z hlediska nehodovosti, viz. str. 44
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/13 Děčín – Modrá – D8

Příspěvek od Michal R »

Ach tak. Díky. Už to vidím - je to zakreslené v mapě. Ale upřímně, zde je to spíše přání otcem myšlenky. Ve vlastní studii se tento úsek vůbec nezmiňuje, jako doporučené k realizaci se uvádí I/3 Mirošovice - Benešov, I/13 Chomutov - Kadaň, I/9 Mělník - Líbeznice, I/50 Holubice - Bučovice + Staré Město - Uherský Brod, I/20 Vodňany - České Budějovice.

Jako hlavní argument proč není úsek DC-UL zařazen je nesplnění podmínek uceleného úseku 10 km a stísněné stavební poměry (vlevo řeka, vpravo I. koridor). Navíc jako děčíňák jistě víte, že v úseku Děčín - Vilsnice - Choratice (v podstatě k odbočce na Bohyni) je přisazená obytná zástavba takřka přímo k vlastní silnici I/62. Těžko přetěžko tam umístit odbočení... (viz. vámi postnutá studie)

Což o to, mě by se ten úsek jako třípruh taky líbil, ale fakticky je velmi obtížně realizovatelný. Vím, že preferujete přivaděč do Děčína od D8 přes Ústí, I/62 a Vilsnickou spojku, ale položte si sám sobě otázku, zda z širokého spektra informací si nevybíráte jenom ty, které "se vám hodí" a ty ostatní nepotlačujete...
Odpovědět

Zpět na „I/13“