I/13 Děčín – Modrá – D8
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Všechny tři varinaty přivaděče stále ve hře. Bude se zpracovávat předběžný geologický průzkum. Zdroj DF:
http://www.decinskeforum.cz/2019/06/19/privadec-2019/
http://www.decinskeforum.cz/2019/06/19/privadec-2019/
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
A "kdo si hraje - nezlobí " Honzo !
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Honzo1, oba přeci víme, že varianta Pastýřská je jenom "do počtu"... Ale nepodařilo se mi zjistit, proč se jí někdo tak vehementně drží...
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
2+1 ÚL - DC? Uvidíme, zda se povede a zda to bude mít souvislost s přeložkou.
Stát připravuje rozšíření silnice Ústí nad Labem – Děčín na 2+1, 2+2 zdroj:
http://www.decinskeforum.cz/2019/08/18/ ... pMRezDjY0Y
Stát připravuje rozšíření silnice Ústí nad Labem – Děčín na 2+1, 2+2 zdroj:
http://www.decinskeforum.cz/2019/08/18/ ... pMRezDjY0Y
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Český rozhlas: Trasa děčínského přivaděče k D8 by měla být jasná do 2 let. Může dojít i k rozšíření silnice mezi Děčínem a Ústím
https://sever.rozhlas.cz/trasa-decinske ... ni-8044145
https://sever.rozhlas.cz/trasa-decinske ... ni-8044145
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Tak takhle optimistické zprávě tedy opravdu nevěřím. Za dva roky si to povíme.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Za dva roky budeme pravděpodobně na tom úplně stejně jako dnes. Všechny varianty jsou špatné a lepší to nebude.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
EIA musí být, po vrácení, do tří let doplněna. Jinak se musí celý proces začít znovu. - To je asi to hlavní omezení.
Má se zadat geologické zkoumání - předběžný geologický průzkum. A dle mého s tím trochu váhá. Budete to asi opravdu pořádný ranec, ta jeho cena. A asi nemůže moc dobře vyjít (ty problémy jsou tam zásadní). - Tak asi proto to "osahávání" možné varianty podél Labe.
Má se zadat geologické zkoumání - předběžný geologický průzkum. A dle mého s tím trochu váhá. Budete to asi opravdu pořádný ranec, ta jeho cena. A asi nemůže moc dobře vyjít (ty problémy jsou tam zásadní). - Tak asi proto to "osahávání" možné varianty podél Labe.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
ŘSD si objednalo oponentní posudek k zadání geologického posouzení variant:
1) Pastýřská
2) Chrochvická
3) Zelená (Bohyňská)
smlouva: https://drive.google.com/file/d/1OftgU8 ... 2j1V_/view
1) Pastýřská
2) Chrochvická
3) Zelená (Bohyňská)
smlouva: https://drive.google.com/file/d/1OftgU8 ... 2j1V_/view
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
No. Město na sílu prohlasuje Chrochvickou variantu, na kterou se zpracuje technická studie, kde se objeví spousta složitostí, zejména pak ona geologie. Nakonec z toho vypadne odhad investičního záměru, a bude to tak astronomická suma, že to zase na nějaký čas usne. Je prostě iluzorní si myslet, že v dohledné době takto marginální stavba (v celorepublikovém měřítku) má šanci na financování v řádu jednotek mld. Kč.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Michale, lépe to napsat nešlo !!! Babička říkala, kdo chce moc nemá nic...
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Tak mesto sice Chrochvickou tlaci, studie se zpracovava, ale RSD reklo, ze at na most a navazujci prelozku na Novy Bor zapomenou.
„Otázka nového přemostění je v tuto chvíli z pohledu ŘSD ČR prakticky vyloučená. Jednak by zamýšlený most neměl návaznost na silnice ve správě ŘSD a z hlediska aktuálně připravovaných staveb na silnici I/13 by nový most s dalšími vyvolanými investicemi, jako je výstavba navazující komunikace I. třídy, jen těžko mohl vyjít ekonomicky,“ sdělil zástupcům Děčína Michal Vrabec z Generálního ředitelství ŘSD ČR.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/a ... 095b2448f3
„Otázka nového přemostění je v tuto chvíli z pohledu ŘSD ČR prakticky vyloučená. Jednak by zamýšlený most neměl návaznost na silnice ve správě ŘSD a z hlediska aktuálně připravovaných staveb na silnici I/13 by nový most s dalšími vyvolanými investicemi, jako je výstavba navazující komunikace I. třídy, jen těžko mohl vyjít ekonomicky,“ sdělil zástupcům Děčína Michal Vrabec z Generálního ředitelství ŘSD ČR.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/a ... 095b2448f3
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Město Děčín by se mělo snažit o rozumné vyřešení přivaděče k D8 a zahájení prací na přeložce I/13 směrem na Českou Lípu. Požadavky na další most a přeložku vcelku rozumného průtahu odsouvají řešení toho podstatného.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
25.ledna měla být na ŘSD poslední schůzka k finalizaci zadání geologického průzkumu.... jinak k tématu geologie bude 11.02.2020 přednáška ČGS. Více na fcb: Přednáška o vztahu geologie a plánované silnice z Děčína k D8 zde: https://www.facebook.com/events/190315432167801/
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
to Honza1:
Honzo, protože předpokládám, že na té přednášce v děčínské knihovně osobně budete, mohl byste nám posléze dát brief summary? Díky!
Honzo, protože předpokládám, že na té přednášce v děčínské knihovně osobně budete, mohl byste nám posléze dát brief summary? Díky!
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Děkuji Michale za důvěru.
Jsme malá země, tak jsem se opakovaně setkal snad se všemi aktéry všech úrovní tohohle procesu výběru varianty přivaděče (úředníky, politiky, aktivisty, zpracovateli, předsedy komisí, řediteli atd.). Naposledy v lednu jsem měl debatu délky 3,5 hod na ŘSD Pha. Čímž bych tímto chtěl všem poděkovat . Opravdu si toho vážím. Také čtu i všechny možné strategie, vyjádření, koncepce, zadání.
Myslím, že umím odhadnout i co bude obsahem přednášky. Ale slibuji, že pokud mě něco upoutá a nikde o tom nebude zmínka, tak to sem dám.
Zajímavost o které se začíná mluvit (ale zatím se na ní nijak nepracuje) je obnovení myšlenky "Kozí dráhy". Tedy pokud by se přejala opatření z varianty Chrochvická a použila se v Podmoklech, tak to vyjde levněji a zbaví se hodně problémů. K tomu je ale součinnost SŽ. Ta varianta by byla podjezd pod kolejemi /žel. most/ od nového kruháku do ul. Uhelná, pak před parkem pod ul. Hankova do tunelu a další portál tunelu ve sběrném dvoře ul. Poděbradská. https://mapy.cz/s/hujagutajo Pak po kozině s možností využití varianty "Pastýřská" kolem Horního Oldřichova a nebo čistě dále po železnici. Takový tunel by byl kratší než v současně navrhované variantě Chrochvická. Ale uvidíme, jak moc nedobře dopadne geologie.... a od toho se budou směřovat další úvahy aktérů. V tuto chvíli však lze konstatovat, že min. z hlediska geologie je to nejproblematičtější připravovaná stavba v ČR a to do toho vstupují i další hlediska.
Jsme malá země, tak jsem se opakovaně setkal snad se všemi aktéry všech úrovní tohohle procesu výběru varianty přivaděče (úředníky, politiky, aktivisty, zpracovateli, předsedy komisí, řediteli atd.). Naposledy v lednu jsem měl debatu délky 3,5 hod na ŘSD Pha. Čímž bych tímto chtěl všem poděkovat . Opravdu si toho vážím. Také čtu i všechny možné strategie, vyjádření, koncepce, zadání.
Myslím, že umím odhadnout i co bude obsahem přednášky. Ale slibuji, že pokud mě něco upoutá a nikde o tom nebude zmínka, tak to sem dám.
Zajímavost o které se začíná mluvit (ale zatím se na ní nijak nepracuje) je obnovení myšlenky "Kozí dráhy". Tedy pokud by se přejala opatření z varianty Chrochvická a použila se v Podmoklech, tak to vyjde levněji a zbaví se hodně problémů. K tomu je ale součinnost SŽ. Ta varianta by byla podjezd pod kolejemi /žel. most/ od nového kruháku do ul. Uhelná, pak před parkem pod ul. Hankova do tunelu a další portál tunelu ve sběrném dvoře ul. Poděbradská. https://mapy.cz/s/hujagutajo Pak po kozině s možností využití varianty "Pastýřská" kolem Horního Oldřichova a nebo čistě dále po železnici. Takový tunel by byl kratší než v současně navrhované variantě Chrochvická. Ale uvidíme, jak moc nedobře dopadne geologie.... a od toho se budou směřovat další úvahy aktérů. V tuto chvíli však lze konstatovat, že min. z hlediska geologie je to nejproblematičtější připravovaná stavba v ČR a to do toho vstupují i další hlediska.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
... taky názor ....
Přivaděč po E442?
- jeden z častých argumentů proti této variantě přes ÚL "padá" - Křižovatka pod Větruší bude ve směru na Děčín zkapacitněna. (dále se připravuje úprava křižovatky Podmokelská k ul. Opletalova. / Na ŘSD je před podpisem zadání studie zkapacitnění celého průjezdu přes ÚL) zdroj fcb DF.
https://1url.cz/AzuY6
Přivaděč po E442?
- jeden z častých argumentů proti této variantě přes ÚL "padá" - Křižovatka pod Větruší bude ve směru na Děčín zkapacitněna. (dále se připravuje úprava křižovatky Podmokelská k ul. Opletalova. / Na ŘSD je před podpisem zadání studie zkapacitnění celého průjezdu přes ÚL) zdroj fcb DF.
https://1url.cz/AzuY6
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Na jedne diskusi u sousedu jsem jako reseni nevyhod Kozi drahy i I/13 mezi Krupkou a Decinem navrhl vybudovat I/13 na telese Kozi drahy a zeleznici misto I/13. Benefity jasne, obce ziskaji obchvaty a Kozi draha zastavky v centru obci. Slibuju, ze uz budu drzet hubu/klavesnici, nez se toho fakt nekdo chyti.
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Informace z přednášky o vztahu geologie a plánované silnice z Děčína k D8
http://www.decinskeforum.cz/2020/02/23/ ... fG-4yYwAgo
http://www.decinskeforum.cz/2020/02/23/ ... fG-4yYwAgo
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Díky!Honza1 píše:Informace z přednášky o vztahu geologie a plánované silnice z Děčína k D8
http://www.decinskeforum.cz/2020/02/23/ ... fG-4yYwAgo
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
"Přivaděč z Děčína na D8 má vést přes území sesuvů, rizika zkoumají sondy"
Zdroj: https://www.idnes.cz/usti/zpravy/decin- ... pravy_pakr?
ps. a souběžně se zpracovává studie na zlepšení propustnosti ÚL
Zdroj: https://www.idnes.cz/usti/zpravy/decin- ... pravy_pakr?
ps. a souběžně se zpracovává studie na zlepšení propustnosti ÚL
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
"Přivaděč a celostátní územní plán v r. 2021"
Zdroj: http://www.decinskeforum.cz/2021/01/13/ ... -v-r-2021/
Zdroj: http://www.decinskeforum.cz/2021/01/13/ ... -v-r-2021/
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
A ještě jednou něco z Děčína:
Sudetská dálnice do Děčína? NE. Dálnice měla Labe překonat o 40 km jižněji
http://www.decinskeforum.cz/2021/02/02/ ... NxL8bhevu4
Sudetská dálnice do Děčína? NE. Dálnice měla Labe překonat o 40 km jižněji
http://www.decinskeforum.cz/2021/02/02/ ... NxL8bhevu4
Re: I/13 Děčín – Modrá – D8
Během následující měsíce v Jílovém, Děčíně a Malšovicích začneme vídat vrtnou soupravu spol. GeoTec, která bude vrty zkoumat míru problematičnosti podloží variant dálničního přivaděče.
Zpráva ke geologii musí být hotová nejpozději do ledna 2022 a bude součástí posuzování EIA.
Zdroj DF:https://www.facebook.com/decinskeforum/ ... 9038172476
Zpráva ke geologii musí být hotová nejpozději do ledna 2022 a bude součástí posuzování EIA.
Zdroj DF:https://www.facebook.com/decinskeforum/ ... 9038172476