I/13 Svor, křižovatka
Napsal: 2.10.2009 17:08:36
Oznámení záměru:
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=LBK384
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=LBK384
fórum návštěvníků stránek
https://forum.ceskedalnice.cz/
ty kruhaky v novym boru jsou pro me novinka. ja kdyz jedu do liberce, tak pres n. bor nejezdim, takze koukam. odkdy to tam je? nutno ale podotknout ze to "predkruhakovy" reseni bylo taky neprilis inteligentni.martini píše:Tak ono hodně na pytel je to už zde takže proč o kus dál stavět plnohodnotnou trubku, že?
to si nemyslim. radsi se vyplati pockat, nez stavet za drahy penize (jestli to bude velkej kruhak, tak rozhodne za hubicku nebude) neco, co zazdi moznost rozumnyho dopravniho reseni definitivne...martini píše:Zkrátka si musíme uvědomit, že nemůžeme stavět futuristické stavby tam, kde to není až tolik potřeba. Pokud je kruhový objezd s dostatečným průměrem, tak je to ok...
V letáku ke stavbě "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat"banjo píše:ty kruhaky v novym boru jsou pro me novinka. ja kdyz jedu do liberce, tak pres n. bor nejezdim, takze koukam. odkdy to tam je? nutno ale podotknout ze to "predkruhakovy" reseni bylo taky neprilis inteligentni.martini píše:Tak ono hodně na pytel je to už zde takže proč o kus dál stavět plnohodnotnou trubku, že?
to si nemyslim. radsi se vyplati pockat, nez stavet za drahy penize (jestli to bude velkej kruhak, tak rozhodne za hubicku nebude) neco, co zazdi moznost rozumnyho dopravniho reseni definitivne...martini píše:Zkrátka si musíme uvědomit, že nemůžeme stavět futuristické stavby tam, kde to není až tolik potřeba. Pokud je kruhový objezd s dostatečným průměrem, tak je to ok...
Víc mě mrzí třeba tento kruhák, jelikož je na čtyřpruhu.Důležitým faktem je, že je možná výhledová přestavba úrovňové okružní křižovatky na mimoúrovňovou.
no jo, jenze kdyby nekdo mel vsech pet pohromade, tak misto stavby tehlech s prominutim trotlovskejch kruhaku kousek devitky a bylo vymalovano. mimochodem takhle se to melo resit uz od zprovozneni tyhle MUK, ne cekat az tam nekdo postavi kruhaky a uz vubec ne cekat veky veku na prelozku k dolni libchave! porad by to provizorium bylo rozumnejsi, nez tohle.THX-1138 píše:V letáku ke stavbě "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat" je na situační mapce(malá mapička vpravo na velké mapě) namalováno plánované pokračování silnice I/9 směrem k této MUK - pravděpodobně se počítá s tím, že se I/9 napojí tam, kde dnes z této MUK vede ona silnice třetí třídy. Tedy ony kruháky nebudou brzdit I/9 ale pouze ostatní dopravu. Nemáte někdo podrobný plán severního napojení obchvatu České Lípy? Na webu RSD jsou pouze části ,,Sosnová MUK'' a "Silnice I/9 Dubice–Dolní Libchava, obchvat" - další pokračování tam není zdokumentováno a myslím, že by objasnilo problematiku těhto kruháků.
no to je hrozny, to me s***e jeste vic, nez kdyby tam udelali kruhak s prumerem 30m. protoze zkuste odhadnout, kolik bude stat takhle obrovskej kruhak - o kolik to bude levnejsi, nez trubka? to je krasny, ze to jednou pujde prestavet na MUK, ale zase za cenu dalsich nemalych investic - odhaduju, ze se ten kruhak premosti a rampy z I/13 do nej budou ustit, takze ridici jedouci na rumburk budou krouzit po upne zbytecnym kruhaku misto aby projeli po trubce. fakt uzasny. ale ja uz se nedivim nicemu...andy píše:Taky bych tam radši viděl MÚK, ale nakonec to možná tak hrozný nebude. Vnější průměr křižovatky má být 120 m a v oznámení se dále píše:Důležitým faktem je, že je možná výhledová přestavba úrovňové okružní křižovatky na mimoúrovňovou.
Souhlas, ale u toho kruháče v Mostě tam ještě byly postaveny také lampy, asi 100 metrů čtyřpruhu s betonovou zábranou směrem na Chomutov, 2 zastávky se zábradlím, lávka pro pěší, protihlukové stěny.. Tohle u R7 myslím nenajdeš a to určitě nějak muselo navýšit cenu na těch cca 130 milionů, který uvádíš.banjo píše:jeste poznamka k tomu giga kruhaku u mostu - naklady na nej byly myslim kolem 130 milionu kc - jednoduse lze porovnat co se tam za tenhle balik zmenilo: PRED a PO. naproti tomu treba MUK vysocany obsahujici pres pul kilometru novyho ctyrpruhu, vic nez kilometrovou prelozku I/27 s nadjezdem a dvema kruhaky, kus doprovodny silnice a zhola zbytecnou megalomanskou autobusovou zastavku s tocnou stala cca 270 milionu (se uvadela pred prilepenim MUK k useku R7 k bitozevsi, ke kteremu doslo v prubehu stavby). je na kazdym, jaky zaver si z toho vyvodi, ale ja mam jasno - stavet obri kruhaky je blbost a nevyplati se to...