Re: Evropa - mezistátní spojení
Napsal: 10.6.2010 9:45:15
Co bych neprominul tunel má holt tu chybu, že je příšerně drahej, při "base" variantě i bezpečnostně a technicky komplikovanej, a při těch 30 km sežere finance na nějakých 200 km rozumný reko normálních tratí. Pokud na 80 nejde "rekonstrukce", tak se snad dá dělat aspoň "optimalizace", mam dojem že Zdice-Pilsen taky nebude všude kilo. A lidi od dráhy si nejvíc stěžujou, že na 170 neni ani blbej autoblok což zbytečně snižuje propustnost.
Spíš si dovedu i u tý alt trasy do Berouna představit nějakou minimální variantu za rozumný peníze ve stylu tunelu za Řeporyje (Hlubočepákem to fakt nepude) a zbytek převážně vrchem, coby takovej lepší upgrade a zdvojkolejnění hrbatý, třeba na to kilo a něco, což by řešilo 90% problémů relací na JZ segmentu. Ale to by se asi musely změnit normy a vzít do úvahy, že "návrhový vozidlo" už neni sergej s padesáti loženejma vytloukačema výhybek a koleje se dělaj bezstykový, pak by se to třeba obešlo i bez PHS. MMch měřil někdo skutečný hlukový parametry třeba u Říčany-Čerčany, aby se zjistilo, jak moc je ten beton předimenzovanej?
Jinak k tý EU? Kompatibilita mašin se řeší (i ve škodovce, http://www.youtube.com/watch?v=5JtRVv3SkyI), sjednocení zabezpečení je jasný přes ETCS, jen to šíleně drhne a je k****sky drahý. Snad se to někam dotáhne. No a pak bude ještě problém ceny, bo i do tý Paříže se dá podstatně levnějc dojet autem, dokud se za Německo neplatí.
Spíš si dovedu i u tý alt trasy do Berouna představit nějakou minimální variantu za rozumný peníze ve stylu tunelu za Řeporyje (Hlubočepákem to fakt nepude) a zbytek převážně vrchem, coby takovej lepší upgrade a zdvojkolejnění hrbatý, třeba na to kilo a něco, což by řešilo 90% problémů relací na JZ segmentu. Ale to by se asi musely změnit normy a vzít do úvahy, že "návrhový vozidlo" už neni sergej s padesáti loženejma vytloukačema výhybek a koleje se dělaj bezstykový, pak by se to třeba obešlo i bez PHS. MMch měřil někdo skutečný hlukový parametry třeba u Říčany-Čerčany, aby se zjistilo, jak moc je ten beton předimenzovanej?
Jinak k tý EU? Kompatibilita mašin se řeší (i ve škodovce, http://www.youtube.com/watch?v=5JtRVv3SkyI), sjednocení zabezpečení je jasný přes ETCS, jen to šíleně drhne a je k****sky drahý. Snad se to někam dotáhne. No a pak bude ještě problém ceny, bo i do tý Paříže se dá podstatně levnějc dojet autem, dokud se za Německo neplatí.