I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Dnes jsem jel z Rožnova od Frenštátu a viděl jsem objízdné cedule na Č.Těšín,resp.Žilinu pro kamiony,navíc jsem potkal cestou spoustu kamionů,vesměs polských,což v této oblasti není zvykem.Jediný smysl,který to dává,je,že se v Čadci opravuje most přes železnici(ten teda byl v mimořádně havarijním stavu),osobní doprava jezdí přes Paseky u Mostů u J. a kamiony objíždkou přes Bytču,Bečvu,Rožnov,Frenštát a Příbor.
Jinak si nemyslím,že by na trase Čadca-Český Těšín byla závada,kvůli které by se objíždělo.Může to někdo potvrdit,nebo vyvrátit?
Jinak si nemyslím,že by na trase Čadca-Český Těšín byla závada,kvůli které by se objíždělo.Může to někdo potvrdit,nebo vyvrátit?
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Dle informací ze skyscrapercity.com se ještě neopravuje, ale pro náklaďáky je zavřený. Padl jim tam kus římsy či co.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
V neděli jsem jel z Mostů u Jablunkova a celá trasa je v pořádku a ty oranžové cedule směr Žilina přesně opačnou stranou (tedy na Frýdek) mě taky zaujali. Říkal jsem si, že to asi povede až na N.Jičín a přes Rožnov a Makov. Musím říct, že teď když vím, že to tak opravdu je mi to přijde jako síla. Když si představím všechny ty polské kamiony v serpentinách mezi Rožnovem a Bytčou, radši se tamní oblasti hodně velkým obloukem vyhnout...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
V neděli jsem se vrátil z Albánie a po zkušenostech s tamní silniční sítí(šířka,oblouky,převýšení),mně přijde úplně v pohodě potkat sto polských kamionů mezi Rožnovem a Bytčou,než jeden jediný třeba na této trase: http://www.mapy.cz/#mm=ZP@sa=r@st=sr@ss ... 720064@z=8 A žádný zákaz tam nebyl a v podstatě je to jediná spojnice Sorry za OT,ale ty zážitky jsou dost silné.Naštěstí jsem tam nebyl jako řidič.rumpeak píše:V neděli jsem jel z Mostů u Jablunkova a celá trasa je v pořádku a ty oranžové cedule směr Žilina přesně opačnou stranou (tedy na Frýdek) mě taky zaujali. Říkal jsem si, že to asi povede až na N.Jičín a přes Rožnov a Makov. Musím říct, že teď když vím, že to tak opravdu je mi to přijde jako síla. Když si představím všechny ty polské kamiony v serpentinách mezi Rožnovem a Bytčou, radši se tamní oblasti hodně velkým obloukem vyhnout...
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jasně, dovedu si představit, něco podobného jsem zažil na vedlejší silnici v Bosně, kde v nadmořské výšce cca 1500 m.n.m. kamion vezoucí nějaké betonové bloky, silnice úzká, klikatá a kopec jak ...., takže kamion jel tak 10km/h a předjet nešel ani náhodou. Naštěstí po pár km bylo místo kde mohl zajet na stranu, nechal se předjet az nim vzniklou kolonou a pokračoval dál. Tohle by se mohlo ošetřit i zákoně u nás, že vozidla nad 3,5 t by při koloně řekněme od 3 vozidel za ssebou museli ve vhodných místech dát těmto vozidlům možnost je předjet. To by pak nebylo možná potřeba ani tolik dálnic Ale tohle je už opravdu velmi silné OT.
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Na té objízdné trase jsou tři průsmyky. Pindula - 543 m.n.m. Bumbálka - 870 m.n.m. a Melocik již na slovenské straně - 818 m.n.m. Takže oproti zmiňované cestě v Albánii ( nejvyšší bod 1004 m.n.m.) je to v pohodě. Pod Melocikem je klesání na některých místech až 13 %.
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No v té Albánii je to spíš o šířce komunikace(2,5m-6metrů max),než o převýšení a dál je to o ostrých zatáčkách(vesměs všichni řidiči před zatáčkou troubí)Často se stává,že jeden z řidičů musí couvat,aby se vyhnuli(i os.auta vzájemně)Až zpracuju fotky,tak založím vlákno na off-topic diskusi a pár špeků tam hodím.rudla píše:Na té objízdné trase jsou tři průsmyky. Pindula - 543 m.n.m. Bumbálka - 870 m.n.m. a Melocik již na slovenské straně - 818 m.n.m. Takže oproti zmiňované cestě v Albánii ( nejvyšší bod 1004 m.n.m.) je to v pohodě. Pod Melocikem je klesání na některých místech až 13 %.
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Podle dokumentu "Harmonogramu výstavby dopravní infrastruktury v letech 2008 – 2013" se nebudou tyto silnice stavět??? Nebo jak mám chápat větu "Pro další jmenovité akce na silnici I/11 nejsou v letech 2010 – 2012 vyčleněny žádné finanční prostředky."?
Tzn. silnice ve Vendryni a okolí zůstane "pražskou" a tedy skoro neprůjezdnou minimálně do roku 2015?
Tzn. silnice ve Vendryni a okolí zůstane "pražskou" a tedy skoro neprůjezdnou minimálně do roku 2015?
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Ale ve vládním usnesení o podpoře průmyslových zon Nošovice, Holešov, Opatovice atd se říká něco jiného.
Stavby se plynule připravují k zahájení, které bude dříve než v roce 2015.
Stavby se plynule připravují k zahájení, které bude dříve než v roce 2015.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Uvidíme co přinesou příští volby. Sice naprosto netuším, koho volit, aby to prospělo právě výstavbě I/11, před prožráním veřejných peněz nepřízpusobivými spoluobčany, ale Paroubek to asi nebude
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Územní rozhodnutí jsou na světě, pro stavbu Nebory – Oldřichovice je dokonce pravomocné:
ŘSD může začít s výkupy domů u Třince
Kousek dotyčného ÚR ke stažení zde:
http://ropice.stonavka.cz/modul_dokumen ... y/3870.pdf
ŘSD může začít s výkupy domů u Třince
Kousek dotyčného ÚR ke stažení zde:
http://ropice.stonavka.cz/modul_dokumen ... y/3870.pdf
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Má někdo přehled o těch ostatních úsecích? Všechna ÚR tam byla narýsována na 06/2009...
EDIT: Aha, ono tohle ÚR bylo vydáno bez odvolání. Jedno z mála... Ostatní řeší krajský úřad.
EDIT: Aha, ono tohle ÚR bylo vydáno bez odvolání. Jedno z mála... Ostatní řeší krajský úřad.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Mezi Oldřichovicemi a Bystřicí mají pouze jedno odvolání, takže kdyby se vyřešilo, mohli by začít se stavbou v tomto úseku relativně brzy... Vendryni by se hooodně ulevilo. Stejně si ale myslím, že ŘSD bude chtít stavět celý úsek najednou, což i chápu a považuji za nejlepší řešení..
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Je to priorita největší, takže doufejme, že se začne stavět co nejdříve. Podle mě je I/11 něco jako v USA route 66, takže už jen díky jménu a tradici, nehledě na opravdu vysoké intenzity...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Nerad vám beru iluze, ale pokud už chcete něco přirovnávat k route 66, tak to je u nás jednoznačně "route 35" ;o).rumpeak píše:...Podle mě je I/11 něco jako v USA route 66...
Už jste někdo viděl, aby se u nás stavěl soubor tří staveb jako celek najednou? To je takový malý sci-fi. Jedině snad R6 KV-Cheb, ale tam je to dáno především tím, že jsou zařazeny všechny 4 stavby jako jeden celek do OPD.Mario píše:Stejně si ale myslím, že ŘSD bude chtít stavět celý úsek najednou...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Aspoň EU si nás srovná, abychom stavěli ucelené celky, což je logické. I I/11 je ponecionální kandidát na PPP, ale kdo ví teď bez legislativní úpravy vyvlastnění bude. Každopádně pak by se stavělo určitě najednou...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Až na to, že US66 už byla dávno zrušená a existují jen historické části.Petr Pokorný píše:Nerad vám beru iluze, ale pokud už chcete něco přirovnávat k route 66, tak to je u nás jednoznačně "route 35" ;o)....rumpeak píše:...Podle mě je I/11 něco jako v USA route 66...
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
35 jer poměrně nudný kus asfaltu. 11 vede krásnými horskými úseky stejně jako neskutečnými rovinami polabské nížiny. Navíc (podobně jako 66 spojuje LA a Chicago) spojuje 2 největší aglomerace Prahu a Ostravu.Petr Pokorný píše:Nerad vám beru iluze, ale pokud už chcete něco přirovnávat k route 66, tak to je u nás jednoznačně "route 35" ;o).rumpeak píše:...Podle mě je I/11 něco jako v USA route 66...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No je fakt, ze to najednou urcite nebude.. Kdyz by ale byly penize, mohlo by se stavet usek Nebory Oldrichovice hned, protoze tato cast ma na obou koncich MUK a nebylo by potreba delat zadne docasne sjezdy... Alespon cast trasy by byla hotova.. Zacina spravny cas pro blokady, kdyz je ted na tahu stat..
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No sice je to OT, ale navážu na to přirovnání I/11 k route 66. Takovou silnicí je podle mě v bývalé ČSR někdejší I/18. Začínala v Plzni a vedla až na východ Slovenska. Přes Českomoravskou a Drahanskou vrchovinu, rovinatou Hanou k Hostýnským vrchům, potom do Beskyd a údolím Váhu až k Tatrám a odtud snad až do Michalovců jestli se nepletu. To je silnice vedoucí opravdu téměř přes celou tehdejší republiku...Jen se vyhýbá (kromě Plzně) těm největším městům v republice- Praze, Brnu, Ostravě, Bratislavě či Košicím...
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jasně I/18 byla nejdelší, ale vedla v podstatě odnikud nikam. I/11 spojovala 2 největší československé aglomerace a přiznejme si, nějaká Drahanská vrchovina má své nejvyšší vrcholy asi tak vysoko, jako kdybych si v Bruntále vykopal 50 metrů hlebokou šachtu. Naprosto nesrovnatelné s úžasnými serpentinami přes Sucháč nebo Skřítek.....
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
V tomto přirovnání se také stavím za I/11.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Vrrrr, zas hospodské dohadování úplně mimo téma
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Najde se tu někdo, kdo by byl ochotný a schopný nafotit stavbu I/11 Hrádek - průtah?
Ja se tam bohužel nedostanu
Ja se tam bohužel nedostanu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
kdybych neměl pos... foťák,tak klidněLenny píše:Najde se tu někdo, kdo by byl ochotný a schopný nafotit stavbu I/11 Hrádek - průtah?
Ja se tam bohužel nedostanu