I/68 Hrádek, průtah
Re: I/11 Hrádek – průtah
U Bystřice má být MÚK, to by mělo stačit...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Takže stávající úrovňová křižovatka Hrádek s II/474 bude zrušena bez náhrady? Ono je to docela logické s ohledem na vzdálenosti mezi křižovatkami.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak jsem jel po této silnici směr Žilina a teda fakt mě nemile přakvapila. Přehnaně řečeno mi to připomínalo jízdu po staré D1. Spáry drncaly, celkově na zbroušení, tak snad s tím něco udělají..
Re: I/11 Hrádek – průtah
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3396
Robert Borski uvedl, že obec bude na jaře požadovat opakované měření, protože zimní měření neodpovídá normě. A upozornil, že se bojuje za to, aby se na nové silnici snížila povolená rychlost na 70 kilometrů za hodinu, byť se to motoristům nebude líbit. K tomuto návrhu se kloní i investor, tedy Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Její mluvčí Pavel Halla ve čtvrtek potvrdil, že úřady již zahájily řízení k trvalému omezení rychlosti na silnici I/11 v Hrádku, a to na podnět SŽDC.
Jestli to myslí vážně, tak je potom nějaký průtah za miliardu skoro zbytečný...
Robert Borski uvedl, že obec bude na jaře požadovat opakované měření, protože zimní měření neodpovídá normě. A upozornil, že se bojuje za to, aby se na nové silnici snížila povolená rychlost na 70 kilometrů za hodinu, byť se to motoristům nebude líbit. K tomuto návrhu se kloní i investor, tedy Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Její mluvčí Pavel Halla ve čtvrtek potvrdil, že úřady již zahájily řízení k trvalému omezení rychlosti na silnici I/11 v Hrádku, a to na podnět SŽDC.
Jestli to myslí vážně, tak je potom nějaký průtah za miliardu skoro zbytečný...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/11 Hrádek – průtah
No zbytečný určitě není.
Ale v každém případě byla chyba do průtahu dávat CB kryt kvůli hlučnosti,to je zásadní problém.
Kdyby tam byl asfalt,s největší pravděpodobností by žádný problém nebyl.
Ale v každém případě byla chyba do průtahu dávat CB kryt kvůli hlučnosti,to je zásadní problém.
Kdyby tam byl asfalt,s největší pravděpodobností by žádný problém nebyl.
Re: I/11 Hrádek – průtah
CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Pokud srovnáváme běžné povrchy tak to platí. ale tichý asfalt jako na 5. května v CB asi nejde. Jak jsem ale četl ten článek, tak problém je možná v tom, že stěnou na jedné straně se to odrazilo na druhou. Navíc se mi libí, že mi chybí vyjádření silnic - ŘSD, tam se cituje jenom SŽDC a to jsou železnice.Lenny píše:CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
Re: I/11 Hrádek – průtah
No obávám se,že kromě pražského okruhu tohoto kritéria žádný CB povrch u nás nedosahuje.Lenny píše:CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak téměř vyřešeny problémy s hlukem:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/obyvat ... 21204.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/obyvat ... 21204.html
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak nám náš pan senátor Gawlas rozohnil místní starosty:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/prou-s ... 50425.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/plan-n ... 50422.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/prou-s ... 50425.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/plan-n ... 50422.html
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Palkovská si mne ruce, že 4 pruh v Třinci bude, ale dál ať si jezdí na koních. Severní Morava jednoznačně potřebuje 4 pruhové spojení s Žilinou a přes Makov to asi to pravé ořechové nebude (nehledě na tranzit Hyundai - KIA). Nehledě na to, že tady stačí dostavět další 2 pruhy na cca 10km cesty, navíc pro 4 pruh připravené (mosty na obchvatu Jablunkova, rezerva místa v Hrádku atd. Přes Bumbálku by se v podstatě musel postavit úplně nový úsek kompletně v 4 pruhu od Frýdlantu nad Ostravicí do Bytče, navíc se spoustou několikakilometrových tunelů (pod Smrkem (kvůli vodnímu zdroji Šance, pod Bumbálkou a mezi Makovem a Bytčou) - ekonomicky naprostý nesmysl. Takže paní Palkovská, vzbuďte se a přestaňte myslet tak nějak po Třinecku.Robert píše:Tak nám náš pan senátor Gawlas rozohnil místní starosty:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/prou-s ... 50425.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/plan-n ... 50422.html
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Hrádek – průtah
jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).
chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.
samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)
chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.
samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Hrádek – průtah
To jako, že by D5 za Plzní směr Rozvadov měla mít jen 2 pruhy, protože za Plzní na to nejsou intezity, nebo D8 přes Krušné hory v 2 pruhu, protože na to za Ústím nejsou intenzity? To jako souvislé 4 pruhové spojení 2 států na 10km uděláme ve 2 pruzích, protože na těch 10km na to nejsou intenzity???evilcleaner píše:jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).
chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.
samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)
Re: I/11 Hrádek – průtah
A ještě pozor na vodní cestu Vah - Odra která jednou půjde souběžně, takže toho místa tam bude ještě míň,,,
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: I/11 Hrádek – průtah
Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Hrádek – průtah
No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...martini píše:Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Hrádek – průtah
nehledě na argumentaci, že 4 pruh v Hrádku nechce ani jeden obyvatel. Z jednoho obyvatele Hrádku, kterého znám ho chce 100% jeho těla a to mi říkal, že ho tam chtějí všichni. Samozřejmě to asi nebude 100% obce, ale rozhodně ani 100% obce bnení proti 4 pruhu. Je jasné, že 4 pruh budou chtít lidé tím víc, čím dál od něho bydlí.Robert píše:No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...martini píše:Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Hrádek – průtah
asi nejsem jediný, kdo si všiml postupné degradace CB povrchu na tomto úseku, i při cestovní rychosti jsou již dobře vidět některé prasklé desky, nerozumím proč se to nereklamuje (resp nereklamovalo, protože záruka už je asi pryč).
nicméně k probíhající diskuzi o vedlejším vlákně k obchvatu třince - vzhledem k tomu, že se tu bude muset vozovka udělat spíše dříve než později znovu (20 let podle mě nedožije), tak by nebylo od věci ten tolik diskutovaný čtyřpruh připravit (a postavit). vzhledem k délce přípravy dopravní infrastruktury je nejvyšší čas začít
nicméně k probíhající diskuzi o vedlejším vlákně k obchvatu třince - vzhledem k tomu, že se tu bude muset vozovka udělat spíše dříve než později znovu (20 let podle mě nedožije), tak by nebylo od věci ten tolik diskutovaný čtyřpruh připravit (a postavit). vzhledem k délce přípravy dopravní infrastruktury je nejvyšší čas začít
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Hrádek – průtah
No jo, ale to by pak p. starosta Hrádku volby v obci nevyhrál ...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Příčné schéma rozšíření na čtyřpruh z EIA.
- Přílohy
-
- pricny rez-3-schema.jpg (88.51 KiB) Zobrazeno 19100 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Hrádek – průtah
kde je vůle, tam je cesta - doslova. prostor by šlo zde ušetřit, vzhledem k situování většiny průtahu v přímé, i zúžením SDP z 3,0m na 1,3 při použití svodidla NJ. trochu do toho vstupuje i kanalizace kvůli jednostrannému sklonu vozovky, ale to není nic co by nějaká liniová vpusť v SDP nevyřešila.
nicméně, je krásné snít, ale než by došlo na dostavbu tohoto, tak to už auta asi v té době budou zakázána
nicméně, je krásné snít, ale než by došlo na dostavbu tohoto, tak to už auta asi v té době budou zakázána
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Hrádek – průtah
kvalita CB povrchu je kalamita, ze strany od Bystřice je dlouhá prasklina s cca 5cm (hrubým odhadem od oka při pomalé jízdě) vysokým odskokem desek, trhliny jsou po celé délce stavby, začínají házet přechody CB-AB na mostech, jsem zvědav kdy a jak to chcou řešit...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Mohu potvrdit, přechody CB-AB na mostech jsou už nebezpečné. Asfaltové hrboly na přechodu mezi CB-AB, uprostřed vyjetých kolejí, jsou odhadem 6-7 cm vysoké a kdo si šikovně nenajede, pocítí na podvozku děsnou ránu. Dočasně by pomohlo jejich zfrézování.
A to se zdálo, že věčné výluky a opravy cesty na úseku Jablunkov-Třinec konečně skončí ... opět se můžeme těšit na kyvadlovou dopravu při opravách na tomto přetíženém úseku.
A to se zdálo, že věčné výluky a opravy cesty na úseku Jablunkov-Třinec konečně skončí ... opět se můžeme těšit na kyvadlovou dopravu při opravách na tomto přetíženém úseku.
Re: I/11 Hrádek – průtah
prasklina je tam hrozná, čekal jsem, že ji budou opravovat před otevřením přeložky, jelikož se dá ještě jednoduše svézt doprava přes hrádek a rovnou na most. jestli to budou dělat až to otevřou bude to děs...
O kterých mostech průtahu mluvíte? povrch krom prasklin se mi zdá OK. jiná věc je obchvat jablunkova a mostů.
Ale pořád ty přechody nemají na ještě donedávna katastrofální skoky na D48 těšín f-m a zpět. I tak neopravili všechny a dá se tam solidně skákat...
O kterých mostech průtahu mluvíte? povrch krom prasklin se mi zdá OK. jiná věc je obchvat jablunkova a mostů.
Ale pořád ty přechody nemají na ještě donedávna katastrofální skoky na D48 těšín f-m a zpět. I tak neopravili všechny a dá se tam solidně skákat...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Prasklina se zdá (asi ta o které všichni mluvíme, jinak je jich tam víc- 10?, ty zatím drží), že se zvětšuje den ze dne, vypadá to, že se i ta deska láme, jinak ty hupy na mostech (spíše mostcích přes místní komunikaci a vodoteč) nejsou tak strašné jako na D48, ale jsou tam.filipino píše:prasklina je tam hrozná, čekal jsem, že ji budou opravovat před otevřením přeložky, jelikož se dá ještě jednoduše svézt doprava přes hrádek a rovnou na most. jestli to budou dělat až to otevřou bude to děs...
O kterých mostech průtahu mluvíte? povrch krom prasklin se mi zdá OK. jiná věc je obchvat jablunkova a mostů.
Ale pořád ty přechody nemají na ještě donedávna katastrofální skoky na D48 těšín f-m a zpět. I tak neopravili všechny a dá se tam solidně skákat...