I/68 Hrádek, průtah
Re: I/11 Hrádek – průtah
Jinak se můžeme modlit za kvalitu, ale přijde mi ten CB nějaký hrubý (to zvlnění je snad jen po straně a je ok, to se odřízne) - paranoia?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Hrádek – průtah
A není to tam náhodou I/2?siesa píše:Tak to ja jel po betonce pred ctyrmi dny...a to nebyla ani silnice prvni tridy..
Bylo to tady:
http://www.mapy.cz/?query=#mm=ZP@dm=139 ... 83680@z=14
Re: I/11 Hrádek – průtah
Je to jenom po straně, to buď v klidu. Kdo ví a pamatuje, co se dělo s nově postavenou silnicí I/11 v tom samém úseku (která je dnes chápáná jako ta "stará") v létech 1992-1995 tak by chtěl tady minimálně 0,5 m armírovaného betonu, a ani ždibec méně !!!martini píše:Jinak se můžeme modlit za kvalitu, ale přijde mi ten CB nějaký hrubý (to zvlnění je snad jen po straně a je ok, to se odřízne) - paranoia?
Re: I/11 Hrádek – průtah
Nene...je to II/572JirkaS píše:A není to tam náhodou I/2?siesa píše:Tak to ja jel po betonce pred ctyrmi dny...a to nebyla ani silnice prvni tridy..
Bylo to tady:
http://www.mapy.cz/?query=#mm=ZP@dm=139 ... 83680@z=14
Re: I/11 Hrádek – průtah
Že vy si pánové vykládáte slovo hrubý každý jinak, že? Tam na severovýchodě hrubý znamená tlustý a u nás ve středu hrubý znamená drsný...Robert píše:...tak by chtěl tady minimálně 0,5 m armírovaného betonu...martini píše:...přijde mi ten CB nějaký hrubý...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Není, je to I/2 Slováci ponechávají vedle dálnice silnice I. třídy. A ta křižovatka je známá pod názvem Patrónka, bývalo to hororové místo před spuštěním tunelu Sitina, mj. i díky hlubokým vyježděným kolejím v asfaltu. Teď je tam beton a je klid... Mimochodem obdobné betonové řešení je i na křižovatce silnic I/31 a I/37 v Hradci Králové...siesa píše:Nene...je to II/572
Re: I/11 Hrádek – průtah
Mapmane, když si tu mapu oddálíš o 2 úrovně výš, uvidíš na tom úseku přímo značení '572'...
Re: I/11 Hrádek – průtah
To tam sice je, nicméně, zaprvé to místo důvěrně znám a vím jaké je tam v reálu značení a zadruhé nemůžete všemu na mapy.cz za hranicí ČR hned věřit, google to má správně. I/2 vede z Lamače do Mlynské doliny a na Patrónce II/572 teprve začíná a vede do centra Čili správně je technicky vzato oboje s tím, že dva směry křižovatky jsou I/2 a jeden II/572.Mario píše:Mapmane, když si tu mapu oddálíš o 2 úrovně výš, uvidíš na tom úseku přímo značení '572'...
Ale to už jsme od Hrádku zašli opravdu daleko, takže HOWGH s OT.
Re: I/11 Hrádek – průtah
na straně od Návsí je už vybetonováno cca 500m (odhadem měřením mapy.cz), finišer se přesunul na druhou stranu stavby - blíže Bystřici - zatím ještě dělají podklad, ale jistě co nevidět začne. Kluci makají brzy od rána, v neděli tam pak byli myslím ještě kolem 6 večer.
Re: I/11 Hrádek – průtah
Je teď hezky, tak využívají každou minutu, až začne pršet a sněžit, tak bude zase útlum pár měsíců... Ale je to jedině dobře.
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: I/11 Hrádek – průtah
takže, dnes jsem jel opět Hrádkem, na straně od Bystřice je již finišer připravován k betonování zbytku, podklad hotov. Na opačné straně /od Návsí/ je hotovo cca 1000m (uváděl jsem 600m v předchozím příspěvku, ale je toho víc.....). Vypadá to, že se letos bude jezdit "po novém" ! Konečně. Už aby se vrhli na zbytek I11 kolem Třince.
Re: I/11 Hrádek – průtah
....takže situace, na straně od Bystřice je již dnes ráno (cca 6:45) vybetonováno cca 300m, zbývá odhadem cca 500-600m střed, odpoledne pojedu kolem...na straně od Návsí již chybí (pravděpodobně, je tam odhadem cca 5cm "skok") poslední vrstva AB povrchu k napojení na obchvat Jablunkova. Celkem se maká na podjezdu v centru (dá li se to tak nazvat - občané prominou )Hrádku, jistě se čeká na převedení dopravy na průtah, aby mohli začít s napojováním. Laickým pohledem to vidím, že do vánoc, ne-li dříve se začne "jezdit po novém" ! nevíte někdo, zda-li je napojení staré cesty (u Bystřice) - pravděpodobně mostem přes průtah a směrem za motorest - plánováno do průtahu hrádku anebo až do stavby Oldřichovice - Hrádek(Bystřice) ?
Re: I/11 Hrádek – průtah
Ano, bude to mostem a mělo by se to stavět až s Oldřichovice - Bystřice.generix píše:...nevíte někdo, zda-li je napojení staré cesty (u Bystřice) - pravděpodobně mostem přes průtah a směrem za motorest - plánováno do průtahu hrádku anebo až do stavby Oldřichovice - Hrádek(Bystřice) ?
Re: I/11 Hrádek – průtah
[OT]K tomu "Brzy po novém", zahlédl jsem to i v okolí I/3 na stavbě mostu přes Lužnici, toť jen k té relevanci. Na začátku bylo "Musíme to postavit" na konci by asi mělo být jen to "Děkujeme" nebo jaký je ten správný nápis...[/OT]
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Hrádek – průtah
dnes cca v 15:15 zbyvalo polozit cca 70m CB krytu, zbyva dokoncit AB povrch na obou koncich prutahu, napojeni ve smeru na Bystrici a takove ty "srandy kolem cesty", zajimalo by me, jak se bude resit "oddeleni" od blizke zeleznicni trati, jen svodidla?
Re: I/11 Hrádek – průtah
tak jsem jel 19:09 kolem a stále se betonovalo ! (ne oněch 70m - asi 3. pruh či odstavný u Bystřice)
Re: I/11 Hrádek – průtah
tak se nám chystají odvézt finišer, už je na "špalcích" a poblíž "povoz na odvoz"....chybí povrch nad budoucím podjezdem v centru Hrádku, jistě AB..
Re: I/11 Hrádek – průtah
Opet jedno foto z K-reportu
Re: I/11 Hrádek – průtah
ikdyž je lehce zasněženo a zima, tak se na průtahu stále pracuje dle možností, montuje se zábradlí na mostu přes místní potok, 2 válce a "asfaltovač" (či jak to nazvat, nejsem z oboru jsou v šiku připraveni na poslední nepokrytý úsek nad mostem přes spojovací komunikaci v centru Hrádku (pak ještě dokončit vrstvy na napojení u Bystřice)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Hrádek – průtah
.......ráno na ČR1 říkali, že po neděli má přijít obleva, avšak kde je do pondělka
Re: I/11 Hrádek – průtah
Z důvodu havarijního stavu nové rampy směrem na Návsí bude doprava provizorně převedena na část nové komunikace pod mostem MUKu. Jinak definitivní převedení na celý úsek průtahu Hrádkem bude až v květnu 2011, především z důvodu budování protihlukové stěny. Komunikace a železnice budou odděleny betonovým svodidlem.
Re: I/11 Hrádek – průtah
tak tak, jezdím zde cca 2x denně a je to pěkný "tankodrom", doufám, že se po tom provizorním napojení začne jezdit co nevidět, optimálně od zítřka...spojka je již vyasfaltovaná. Jinak.... "havarijní stav nové rampy" ....... po cca 6-9 měsících provozu....... otázkou je, zda-li by se nemělo zprovoznit povinné vážení všech kamionů na vstupech do čr..............
Re: I/11 Hrádek – průtah
... anebo prověřit, zda-li byl dodržen technologický postup při stavbě oné neslavné rampy, po které i já projíždím denně min. 2x. Co na to stavební dozor ? Teď mlčí, že ?generix píše: ....... po cca 6-9 měsících provozu....... otázkou je, zda-li by se nemělo zprovoznit povinné vážení všech kamionů na vstupech do čr..............
Je to zde: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=143055 ... 31360@z=15
Vídal jsem denně jak byla tato rampa postupně sypána z hlíny s minimem pevného podílu, a ten přidávaný bentonit (pomocí traktorů Fendt 936) to nemohl zpevnit ani za nic ... nyní se předvídaný výsledek dostavil ... tankodrom má na obě strany vozovky vytlačené krajnice do výšky cca 80 cm ... rychlost průjezdu je asi 7-10 km/h ...
Od čtvrtka 9.12.2010 panuje na úseku Bystřice-Jablunkov totální dopravní kolaps, který během víkendu polevil ale zítra ráno opět začne, na což se už teď teším !!! Přemýšlím, zda-li mi zítra stačí na překonání 20 km mezi Bukovcem a Třincem těch klasických 50 minut anebo si mám přivstat a zkusit na to vyčlenit 100 minut ... ?
Re: I/11 Hrádek – průtah
To šla ta rampa rychle, před 10 dny jsem tudy projížděl a ničeho jsem si nevšimnul. Kde začíná to provizorní odpojení?
Jeď vlakem, možná to bude rychlejší.
Jeď vlakem, možná to bude rychlejší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)