Právě je 24.7.2017 1:36:03




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 I/11 Hrádek – průtah 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 3937
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
U Bystřice má být MÚK, to by mělo stačit...


25.9.2011 9:59:59
Profil
Autor

Příspěvky: 7695
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Takže stávající úrovňová křižovatka Hrádek s II/474 bude zrušena bez náhrady? Ono je to docela logické s ohledem na vzdálenosti mezi křižovatkami.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


25.9.2011 20:19:15
Profil
 

Příspěvky: 783
Bydliště: Praha (Třinec)
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak jsem jel po této silnici směr Žilina a teda fakt mě nemile přakvapila. Přehnaně řečeno mi to připomínalo jízdu po staré D1. Spáry drncaly, celkově na zbroušení, tak snad s tím něco udělají..


1.1.2012 0:33:44
Profil
 

Příspěvky: 744
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
viewtopic.php?f=188&t=3396

Robert Borski uvedl, že obec bude na jaře požadovat opakované měření, protože zimní měření neodpovídá normě. A upozornil, že se bojuje za to, aby se na nové silnici snížila povolená rychlost na 70 kilometrů za hodinu, byť se to motoristům nebude líbit. K tomuto návrhu se kloní i investor, tedy Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Její mluvčí Pavel Halla ve čtvrtek potvrdil, že úřady již zahájily řízení k trvalému omezení rychlosti na silnici I/11 v Hrádku, a to na podnět SŽDC.

Jestli to myslí vážně, tak je potom nějaký průtah za miliardu skoro zbytečný...

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


6.3.2012 17:55:39
Profil
 

Příspěvky: 1269
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
No zbytečný určitě není.
Ale v každém případě byla chyba do průtahu dávat CB kryt kvůli hlučnosti,to je zásadní problém.
Kdyby tam byl asfalt,s největší pravděpodobností by žádný problém nebyl.

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


6.3.2012 18:31:33
Profil
Autor

Příspěvky: 7695
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


6.3.2012 19:18:54
Profil
 

Příspěvky: 3194
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Lenny píše:
CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
Pokud srovnáváme běžné povrchy tak to platí. ale tichý asfalt jako na 5. května v CB asi nejde. Jak jsem ale četl ten článek, tak problém je možná v tom, že stěnou na jedné straně se to odrazilo na druhou. Navíc se mi libí, že mi chybí vyjádření silnic - ŘSD, tam se cituje jenom SŽDC a to jsou železnice.


6.3.2012 21:27:28
Profil
 

Příspěvky: 1269
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Lenny píše:
CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.

No obávám se,že kromě pražského okruhu tohoto kritéria žádný CB povrch u nás nedosahuje.

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


7.3.2012 6:23:53
Profil
 

Příspěvky: 4753
Bydliště: II/480
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak téměř vyřešeny problémy s hlukem:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/obyvat ... 21204.html

_________________
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...


4.12.2012 13:49:14
Profil
 

Příspěvky: 227
Bydliště: Jablunkovsko
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak nám náš pan senátor Gawlas rozohnil místní starosty:

http://fm.denik.cz/zpravy_region/prou-s ... 50425.html

http://fm.denik.cz/zpravy_region/plan-n ... 50422.html


29.4.2015 15:02:27
Profil
 

Příspěvky: 651
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Robert píše:


Palkovská si mne ruce, že 4 pruh v Třinci bude, ale dál ať si jezdí na koních. Severní Morava jednoznačně potřebuje 4 pruhové spojení s Žilinou a přes Makov to asi to pravé ořechové nebude (nehledě na tranzit Hyundai - KIA). Nehledě na to, že tady stačí dostavět další 2 pruhy na cca 10km cesty, navíc pro 4 pruh připravené (mosty na obchvatu Jablunkova, rezerva místa v Hrádku atd. Přes Bumbálku by se v podstatě musel postavit úplně nový úsek kompletně v 4 pruhu od Frýdlantu nad Ostravicí do Bytče, navíc se spoustou několikakilometrových tunelů (pod Smrkem (kvůli vodnímu zdroji Šance, pod Bumbálkou a mezi Makovem a Bytčou) - ekonomicky naprostý nesmysl. Takže paní Palkovská, vzbuďte se a přestaňte myslet tak nějak po Třinecku.


14.5.2015 12:29:15
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: ostrava
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).

chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.

samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)

_________________
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.


14.5.2015 14:06:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 651
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
evilcleaner píše:
jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).

chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.

samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)


To jako, že by D5 za Plzní směr Rozvadov měla mít jen 2 pruhy, protože za Plzní na to nejsou intezity, nebo D8 přes Krušné hory v 2 pruhu, protože na to za Ústím nejsou intenzity? To jako souvislé 4 pruhové spojení 2 států na 10km uděláme ve 2 pruzích, protože na těch 10km na to nejsou intenzity???


15.5.2015 6:58:26
Profil
 

Příspěvky: 185
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
A ještě pozor na vodní cestu Vah - Odra která jednou půjde souběžně, takže toho místa tam bude ještě míň,,, :kladivo:

_________________
Segue 1.4 tce Grand Scenic


15.5.2015 7:24:16
Profil
VIP

Příspěvky: 3185
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


17.5.2015 14:35:41
Profil
 

Příspěvky: 227
Bydliště: Jablunkovsko
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
martini píše:
Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...


No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !


17.5.2015 19:07:59
Profil
 

Příspěvky: 651
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Robert píše:
martini píše:
Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...


No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !


nehledě na argumentaci, že 4 pruh v Hrádku nechce ani jeden obyvatel. Z jednoho obyvatele Hrádku, kterého znám ho chce 100% jeho těla a to mi říkal, že ho tam chtějí všichni. Samozřejmě to asi nebude 100% obce, ale rozhodně ani 100% obce bnení proti 4 pruhu. Je jasné, že 4 pruh budou chtít lidé tím víc, čím dál od něho bydlí.


18.5.2015 8:20:00
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: ostrava
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
asi nejsem jediný, kdo si všiml postupné degradace CB povrchu na tomto úseku, i při cestovní rychosti jsou již dobře vidět některé prasklé desky, nerozumím proč se to nereklamuje (resp nereklamovalo, protože záruka už je asi pryč).

nicméně k probíhající diskuzi o vedlejším vlákně k obchvatu třince - vzhledem k tomu, že se tu bude muset vozovka udělat spíše dříve než později znovu (20 let podle mě nedožije), tak by nebylo od věci ten tolik diskutovaný čtyřpruh připravit (a postavit). vzhledem k délce přípravy dopravní infrastruktury je nejvyšší čas začít :D

_________________
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.


10.1.2016 23:34:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 227
Bydliště: Jablunkovsko
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
No jo, ale to by pak p. starosta Hrádku volby v obci nevyhrál ...


11.1.2016 15:54:38
Profil
Autor

Příspěvky: 7695
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
Příčné schéma rozšíření na čtyřpruh z EIA.


Přílohy:
pricny rez-3-schema.jpg
pricny rez-3-schema.jpg [ 88.51 KiB | Zobrazeno 1583 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
11.1.2016 23:28:05
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: ostrava
Příspěvek Re: I/11 Hrádek – průtah
kde je vůle, tam je cesta - doslova. prostor by šlo zde ušetřit, vzhledem k situování většiny průtahu v přímé, i zúžením SDP z 3,0m na 1,3 při použití svodidla NJ. trochu do toho vstupuje i kanalizace kvůli jednostrannému sklonu vozovky, ale to není nic co by nějaká liniová vpusť v SDP nevyřešila.

nicméně, je krásné snít, ale než by došlo na dostavbu tohoto, tak to už auta asi v té době budou zakázána :mrgreen:

_________________
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.


12.1.2016 1:46:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz