I/11 obecně
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
On to není vůbec žádný zázrak od škodovky, nejdřív vznikl VW Up a pak až deriváty Škoda Citigo a Seat mii, navíc se nevyrábí v závodě Škoda, nýbrž VW. Tak to nemá se škodovkou kromě názvu nic společného.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 obecně
asi tu jezdí málo lidí nebo si to nechávají pro sebe...
takže Blešno - frézování silnice zhruba na polovině obce, semafory na víkend odsunuty za krajnici, jak je to v týdnu netuším
most na "obchvatu" Týniště, betonování dilatační spáry mostu, semafory v provozu - tedy střídavý provoz
úsek mězi Kostelcem a Doudleby - tak jak píši průjezdný, v opačném směru objížďka po sice úzké silničce, ale zase se slušným povrchem
dále až do Orlických hor vše "běžný standard"
takže Blešno - frézování silnice zhruba na polovině obce, semafory na víkend odsunuty za krajnici, jak je to v týdnu netuším
most na "obchvatu" Týniště, betonování dilatační spáry mostu, semafory v provozu - tedy střídavý provoz
úsek mězi Kostelcem a Doudleby - tak jak píši průjezdný, v opačném směru objížďka po sice úzké silničce, ale zase se slušným povrchem
dále až do Orlických hor vše "běžný standard"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
Na mostě, který je součástí obchvatu Týniště se řekl bych téměř každý rok něco opravuje. To bude taky nějaká kvalitní práce.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 obecně
Miku, co se deje mezi Kostelcem a Doudleby? Uvazuji o vikendu o ceste do Orl. hor...
Re: I/11 obecně
mezi kostelcem a doudleby je odfrézován asfalt v podstatě až na bláto
pravou polovinu mají zabranou a po levé se jezdí - směrem TAM
zpět se odbočuje ve Vamberku směr Náchod a v PRVNÍ vesnici po takové místní komunikaci do kostelce ( pouze OA )
pravou polovinu mají zabranou a po levé se jezdí - směrem TAM
zpět se odbočuje ve Vamberku směr Náchod a v PRVNÍ vesnici po takové místní komunikaci do kostelce ( pouze OA )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/11 obecně
Miku, diky za info. Jak jsem se dival tak bych to z HK vzal pres Belec a Krnovice do Trebechovic a dal az k Zamberku po 'statni' (jak se kdysi rikalo). A zpatky v Doudlebach doleva a zadem 'pres vesnice a lesy' az do HK (Doudleby - Sucha Rybna - Kostelecka Lhota - Kostelec n. Orl. - Zdelov - Borohradek - Albrechtice n. Orl. - Belecko a pak bud pres Hodesovice nebo zase pres Krnovice). Vyhodou je minimalni provoz, nevyhodou horsi povrch (komunika II. a III. tridy), casove o neco pomalejsi nez po 'statni' (cca 15-20 minut).
Re: I/11 obecně
Proč je již přes rok na Pražské třídě v HK taková pěkná šikana? Nějak jsem nepochopil její smysl.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 obecně
kostelec doudleby již zprovozněn
most v Týništi se zdá také "jen nalajnovat čáry"
naopak pakárna v Blešně pokračuje snad ještě hůře než by normální člověk čekal
přes den to řídí pracovníci stavby, kolona tak 10min.
a mají zabranou část pruhu, kde se pohybují dělníci, tedy se jezdí po 3/4 vozovky
v noci naopak šíře komunikace na 90%, ale provoz řídí semafory
v Út jsem tam stál 30min
proti vždy projelo 5aut...
most v Týništi se zdá také "jen nalajnovat čáry"
naopak pakárna v Blešně pokračuje snad ještě hůře než by normální člověk čekal
přes den to řídí pracovníci stavby, kolona tak 10min.
a mají zabranou část pruhu, kde se pohybují dělníci, tedy se jezdí po 3/4 vozovky
v noci naopak šíře komunikace na 90%, ale provoz řídí semafory
v Út jsem tam stál 30min
proti vždy projelo 5aut...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/11 obecně
Miku, Blesno se da celkem slusne a rychle objet - viz muj popis vyse. Pokud uz jedes od HK tak na krizovatce 'U Parlamentu' (po leve strane je autosalon Fordu) uhnes doprava, asi po 1 km znovu doprava na most pres Orlici, na nasledujicim tecku doleva na Belec a v Krnovicich uz te povede znaceni. Jen bacha na cyklisty, obcas se tam dost roji.
Re: I/11 obecně
letos naposledy jedu 15.11.
tak už to přežiju
leda by se rozhodli tam něco páchat i příští rok
ale to už budeme jezdit po R35 až do Holic, tak je to vlastně jedno
tak už to přežiju
leda by se rozhodli tam něco páchat i příští rok
ale to už budeme jezdit po R35 až do Holic, tak je to vlastně jedno
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13.8.2014 22:37:09
Re: I/11 obecně
Dokáže někdo vysvětlit tohle? V roce 2008 se úsek I/11 Třebechovice-Petrovice rozšiřoval o 1,5 metru. Píše se rok 2014 a na portálu EIA http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_HKK748 - je zveřejněn záměr tuto silnici rozšířit o dalšího 1,75 metru. To mi přijde naprosto neskutečný, absurdní a vyhazování peněz, kdy budou samozřejmě přestavovat a bourat objekty (propustky aj) postavené za rozšíření před pár lety...
Re: I/11 obecně
Ano, je to záměr udělat z dvoupruhové silnice třípruhovou (střídavě 2+1), aby bylo možné bezpečně předjíždět.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
To je dle mého mdlého názoru zbytečné vyhazování peněz, úsek Petrovice - Čestice je v podstatě rovný, namísto toho by raději měli řešit rozšíření a narovnání na jiných úsecích a také postavit obchvaty Žamberka a Jablonného, protože ty průjezdy přes náměstí jsou jedním slovem "katastrofa".
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 obecně
ten záměr rozšířit S11,5 aby se tam vlezlo 2+1 je fakt padlý na hlavu, když v těchto dnech je v závěrečném kole schvalování metodika 2+1 pro použití v čr, která mimo jiné umožnuje vyznačit 2+1 na úsecích silnic s šířkou zpevnění 10,5m (tzn S11,5)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 obecně
No já zas tak moc nevím, ale on nějaký ten rouzdíl mezi třípruhem na 10,5m (tzn S11,5) a na S13,5 nebo až 14,5 je rozdíl.
Je tam širší krajnice pro nějaké to nouzové odstavení a uprostřed se dá udělat nějaké to oddělení (balisety nebo svodidla).
Je tam širší krajnice pro nějaké to nouzové odstavení a uprostřed se dá udělat nějaké to oddělení (balisety nebo svodidla).
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 obecně
je nesmysl stavět třeba S14,75 (tzn S13,5 + svodidlo new jersey) když na 15m se vlezou 4 pruhy (I/48 dokonce i s lanama). celá myšlenka 2+1 se svodidly mi přijde naprosto zcestná. kromě vysokých stavebních nákladů v porovnání s přínosy je taky velmi problematické hledisko průjezdu vozidel IZS.
problém zminované S11,5 je její přehnaná komfortnost. při návrhové rychlosti 80 a její šířce je zcela běžná rychlost, která působí komfortně 110-120km/h. prosté přeznačení na 2+1 jednak sníží pravděpodobnost čelního střetu při předjíždění (dramaticky) a může taky psychicky působit na řidiče (méně místa na vozovce) jako zklidnující prvek.
problém zminované S11,5 je její přehnaná komfortnost. při návrhové rychlosti 80 a její šířce je zcela běžná rychlost, která působí komfortně 110-120km/h. prosté přeznačení na 2+1 jednak sníží pravděpodobnost čelního střetu při předjíždění (dramaticky) a může taky psychicky působit na řidiče (méně místa na vozovce) jako zklidnující prvek.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 obecně
a také obchvat Rybné, nebo jak se jmenuje ta vesnička v dolíku...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
Rybná nad Zdobnicí. Ale tam je normální šířka silnice ne jak třeba vjezd na náměstí v Žamberku od Šumperka, kde je esíčko, průjezd na náměstí (šířka zhruba čtyři metry), náměstí plné lidí, přechody, výjezd z náměstí v šířce cca 6m. To je prostě lahůdka pro fajnšmekry. Silnice I. třídy s parametry polňačky.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 obecně
od šumperka to jde
ale od nás, od Prahy
to je potřeba to auto zlomit okolo sloupu, o který kdyby se špatně zavadilo, tak mi spadne barák na auto
ale třeba spadne parišovi dřív zámek do údolí a tak s tím něco udělaj
ale od nás, od Prahy
to je potřeba to auto zlomit okolo sloupu, o který kdyby se špatně zavadilo, tak mi spadne barák na auto
ale třeba spadne parišovi dřív zámek do údolí a tak s tím něco udělaj
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
V nejhorším to zavřou a bude se jezdit přes Letohrad (náměstí má širší silnici), když už postavili průtah Žamberkem směrem na Letohrad. A v Šedivci se zase napojíme na I/11.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 obecně
Za 20 let tam je R35, do té doby to snad vydržíte, ne?
Re: I/11 obecně
Ona ta R35 zas tak moc problémů na té I/11 nevyřeší.
Re: I/11 obecně
Při kombinaci R35 + R44 nevidím moc důvodů používat I/11... Samozřejmě záleží případ od případu.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 obecně
Kombinace R35 + R44 (jestli se toho někdy dožijeme) pomůže velmi málo, bude používána jen lidmi okolo Šumperka a Zábřehu, jinak zbytek bude pořád trajdat po I/11.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.