I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Přesně tak, propojení přímo z Havířova tam obchvatem bude a já bych jel raději tamtudy bez křižovatek než se trápit na Rudné. Přes Ostravu je to jasné řešení z druhého konce Havru. Z Podlesí a např Bludovic to bude určitě lepší cesta.
(ale přiznám se že na Brno jezdím přes Bludovice, Sedliště a Frýdek spíš ze zvyku)
(ale přiznám se že na Brno jezdím přes Bludovice, Sedliště a Frýdek spíš ze zvyku)
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Zeptám se místních, ten 2-pruh tam opravdu bude stačit ? Nepřipravuje se už teď nedostatečná kategorie ?
A není těch křižovatek zbytečně mnoho ? Jinak jsem ale rád, že víc je jich na té "městské části" I/11, kdežto na té, která by v budoucnu plnila tu dálkovou funkci k D1, jich moc není. To kvituji. Každopádně záměr jako takový rozhodně podporuji.
A není těch křižovatek zbytečně mnoho ? Jinak jsem ale rád, že víc je jich na té "městské části" I/11, kdežto na té, která by v budoucnu plnila tu dálkovou funkci k D1, jich moc není. To kvituji. Každopádně záměr jako takový rozhodně podporuji.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Podle mně nebude. Nechápu proč tam naflákali tolik kategorií. Navíc výhledově se počítá s pokračováním I/68 do Vrbice a bude to plynulejší tah směr Bohumín než přes Karvinou. Doufám že to půjde ještě změnit.
Křižovatky jsou tam všechny historicky - už tam prostě jsou a jsou vytížené. Střed II je propojení Šumbarku a nákupní zóny a až se dostaví propojení podél trati (šedě) bude potřebné ještě více. Havířov - západ se tu dřiv řešilo - je tam překladiště kontejnerů a ty by musely přeš Šenov.
Křižovatky jsou tam všechny historicky - už tam prostě jsou a jsou vytížené. Střed II je propojení Šumbarku a nákupní zóny a až se dostaví propojení podél trati (šedě) bude potřebné ještě více. Havířov - západ se tu dřiv řešilo - je tam překladiště kontejnerů a ty by musely přeš Šenov.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
No já ten 2-pruh k D48 chápu právě tak, že podle ŘSD stačit teď má, a jeho dostavba na plný profil by proběhla se stavbou právě té I/68 k D1. Ale když si uvědomím, v jak velké aglomeraci to zde je, tak bych čekal, že ten 2-pruh bude do roka přecpaný i bez nějaké I/68.
Křižovatky ok, jestli mají opravdu smysluplný důvod, ať se klidně realizují, jen že mi jich přišlo fakt příliš na tom krátkém úseku. Především právě střed II.
Křižovatky ok, jestli mají opravdu smysluplný důvod, ať se klidně realizují, jen že mi jich přišlo fakt příliš na tom krátkém úseku. Především právě střed II.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Je třeba si uvědomit, že Havířov je 80 000 město. Navíc hodně lidí dojíždí.
MUK západ existuje už dlouho a připojuje Šumbark "zadky" a částečně 2 etapu. Tím výrazně odlehčuje Kruhovému objezdu ( Rondlu ). Rondl je středobod města a kapacitně je na tom na hraně. MUK Střed II je velmi důležitá stavba pro Šumbark II kde auta zase nemusí projíždět starou zástavbou a je to zkratka ke Globusu. Obecně to "nahrazuje" stávající silnici 2+2, takže zrušení by byla degradace současného stavu.
Aktuální stav:
https://www.google.com/maps/@49.7874114 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@49.7889907 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@49.7932231 ... 384!8i8192
Rozestup mezi Havířov - Východ a Třanovice II je docela velký to souhlasím.
Obecně když se mluví o obchvatu Havířova tak hodně sporu je o Havířov - Východ ( Životice ) kde je aktuálně rezidentní oblast, lišky dávají dobrou noc a světci zde mají kostel. Přirovnal bych to k Dlůhonicím. Místní obchvat nechtějí, chtějí mít klid, ale spadají pod Havířov a nemají páku jak obchvat, nebo MUK změnit. Bude to ještě boj. Chápu obě strany. Jak Havířov kde dává smysl připojit město 2+2 od Merkuru a ne přes Bludovičák, tak místní, kteří zde mají rodinné domy a klid.
Napojení na Havířov:
https://www.google.com/maps/@49.7731135 ... 384!8i8192
MUK Východ:
https://www.google.com/maps/@49.772937, ... 312!8i6656
MUK západ existuje už dlouho a připojuje Šumbark "zadky" a částečně 2 etapu. Tím výrazně odlehčuje Kruhovému objezdu ( Rondlu ). Rondl je středobod města a kapacitně je na tom na hraně. MUK Střed II je velmi důležitá stavba pro Šumbark II kde auta zase nemusí projíždět starou zástavbou a je to zkratka ke Globusu. Obecně to "nahrazuje" stávající silnici 2+2, takže zrušení by byla degradace současného stavu.
Aktuální stav:
https://www.google.com/maps/@49.7874114 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@49.7889907 ... 384!8i8192
https://www.google.com/maps/@49.7932231 ... 384!8i8192
Rozestup mezi Havířov - Východ a Třanovice II je docela velký to souhlasím.
Obecně když se mluví o obchvatu Havířova tak hodně sporu je o Havířov - Východ ( Životice ) kde je aktuálně rezidentní oblast, lišky dávají dobrou noc a světci zde mají kostel. Přirovnal bych to k Dlůhonicím. Místní obchvat nechtějí, chtějí mít klid, ale spadají pod Havířov a nemají páku jak obchvat, nebo MUK změnit. Bude to ještě boj. Chápu obě strany. Jak Havířov kde dává smysl připojit město 2+2 od Merkuru a ne přes Bludovičák, tak místní, kteří zde mají rodinné domy a klid.
Napojení na Havířov:
https://www.google.com/maps/@49.7731135 ... 384!8i8192
MUK Východ:
https://www.google.com/maps/@49.772937, ... 312!8i6656
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Chtěl jsem napsat v podstatě to samé.Warcz píše:Je třeba si uvědomit, že Havířov je 80 000 město. Navíc hodně lidí dojíždí. ...
Zrušením Havířov střed II by se doprava do obchodní zóny (Globus, Kaufland, OBI atd.) valila centrem.
To je tak, když se vlastně zkapacitňuje obyčejný obchvat města.
Jak by to dopadlo v Mikulově, kdyby D52 vedla po stávajícím obchvatu. (Tím D52 a I/11 nesrovnávám, vím jsou kapacitně někde jinde.) Taky by tam byly 4 MÚK v místech současných, nebo by se musely dělat nějaké nové propojky.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Havířov měl k 1.1.2021 - 70 165 obyvatel https://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%AD ... yvatelstvoWarcz píše:Je třeba si uvědomit, že Havířov je 80 000 město.
https://www.czso.cz/csu/czso/pocet-obyv ... h-k-112021
A vsadím se, že dnes již nemá ani těch 70 tisíc. (výsledky Sčítání se blíží) To jen aby někdo nežil v iluzi.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
„Jako by plánovali silnici přes Lidice.“ Památníky masakru má zničit obchvat
Přetne pomníčky obětí masakru v Životicích obchvat Havířova? Spor přesáhl jak komunální, tak národní úroveň. Do boje za záchranu pietního místa se dle zjištění Seznam Zpráv pustila i generální konzulka Polska.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... vat-215000
Přetne pomníčky obětí masakru v Životicích obchvat Havířova? Spor přesáhl jak komunální, tak národní úroveň. Do boje za záchranu pietního místa se dle zjištění Seznam Zpráv pustila i generální konzulka Polska.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... vat-215000
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Když Luboš Hrouzek odešel do Slavie, tak se není ani moc čemu divit, že šli milovníci hokeje za ním...Houdini píše:Havířov měl k 1.1.2021 - 70 165 obyvatel https://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%AD ... yvatelstvoWarcz píše:Je třeba si uvědomit, že Havířov je 80 000 město.
https://www.czso.cz/csu/czso/pocet-obyv ... h-k-112021
A vsadím se, že dnes již nemá ani těch 70 tisíc. (výsledky Sčítání se blíží) To jen aby někdo nežil v iluzi.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Haha, no věřím že tohle je záškodnická akce spolku NIMBY z Těrlicka Kousek od toho jsem x let bydlel a kolem pomníčků jezdil na kole, na běžkách atp.. Němci tenktrát šli přes celou dědinu a každého kdo se neprokázal volkslistou, zastřelili. Památníky jsou tam kde se to přímo stalo, takže jsou rozesety po celé obci - u někoho v zahradě, někde na kraji lesa, někde u cesty. Trasa se dotýká asi 3-4 z nich, právě těch v lese "Na Dolanech"Kulich píše:„Jako by plánovali silnici přes Lidice.“ Památníky masakru má zničit obchvat
Přetne pomníčky obětí masakru v Životicích obchvat Havířova? Spor přesáhl jak komunální, tak národní úroveň. Do boje za záchranu pietního místa se dle zjištění Seznam Zpráv pustila i generální konzulka Polska.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... vat-215000
https://en.mapy.cz/s/covogusama
https://en.mapy.cz/s/koduturoce
Některé vypadají líp, s kytkama, některé třeba i takto a nevšiml jsem si nikdy žádné zvláštní péče. Současná pozice je zadokumentovaná takže myslím že jejich pietní přesun pár metrů vedle je maličkost. Navíc velký památník a muzeum je přímo v obci.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Takže EIA byla vypracována v rozsahu zjišťovacího řízení. Díky závěru viz níže si proto najalo ŘSD PR firmu. Můj osobní odhad je ten, že plná EIA bude nejdříve za rok
Závěr toho zjišťovacího řízení (plné znění je součástí dokumentu MSK2301_zjistovaci.zip viz odkaz na EIA výše)
Záměr „I/11 Havířov - Třanovice“ spadá svým rozsahem do ustanovení bodu 48 Silnice nebo místní komunikace o čtyřech a více jízdních pruzích, včetně rozšíření nebo rekonstrukce stávajících silnic nebo místních komunikací o dvou nebo méně jízdních pruzích na silnice nebo místní komunikace o čtyřech a více jízdních pruzích, o souvislé délce od stanoveného limitu (2 km) kategorie II přílohy č. 1 zákona o posuzování vlivů na životní prostředí a byl posuzován ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 písm. c) a písm. f) zákona o posuzování vlivů na životní prostředí.
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství, jako místně a věcně příslušný správní úřad dle ust. § 29 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a dle ust. § 22 písm. a) zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí), ve znění pozdějších předpisů, na základě zjišťovacího řízení konstatuje, že záměr „I/11 Havířov - Třanovice“, oznamovatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4, IČO: 659 93 390
bude dále posuzován
podle zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí), ve znění pozdějších předpisů.
Oznamovatel předloží k dalšímu projednání dokumentaci zpracovanou ve smyslu § 8 zákona o posuzování vlivů na životní prostředí.
Dokumentaci pro posuzování vlivů na životní prostředí (dále jen „dokumentace EIA“) požaduje krajský úřad, kromě náležitostí stanovených zákonem o posuzování vlivů na životní prostředí, zaměřit na zapracování a vyhodnocení relevantních připomínek, požadavků a upozornění, které byly předmětem doručených vyjádření – uvedených souhrnně dále v textu a konkrétně v přílohách tohoto závěru zjišťovacího řízení.
Závěr toho zjišťovacího řízení (plné znění je součástí dokumentu MSK2301_zjistovaci.zip viz odkaz na EIA výše)
Záměr „I/11 Havířov - Třanovice“ spadá svým rozsahem do ustanovení bodu 48 Silnice nebo místní komunikace o čtyřech a více jízdních pruzích, včetně rozšíření nebo rekonstrukce stávajících silnic nebo místních komunikací o dvou nebo méně jízdních pruzích na silnice nebo místní komunikace o čtyřech a více jízdních pruzích, o souvislé délce od stanoveného limitu (2 km) kategorie II přílohy č. 1 zákona o posuzování vlivů na životní prostředí a byl posuzován ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 písm. c) a písm. f) zákona o posuzování vlivů na životní prostředí.
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství, jako místně a věcně příslušný správní úřad dle ust. § 29 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a dle ust. § 22 písm. a) zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí), ve znění pozdějších předpisů, na základě zjišťovacího řízení konstatuje, že záměr „I/11 Havířov - Třanovice“, oznamovatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4, IČO: 659 93 390
bude dále posuzován
podle zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí), ve znění pozdějších předpisů.
Oznamovatel předloží k dalšímu projednání dokumentaci zpracovanou ve smyslu § 8 zákona o posuzování vlivů na životní prostředí.
Dokumentaci pro posuzování vlivů na životní prostředí (dále jen „dokumentace EIA“) požaduje krajský úřad, kromě náležitostí stanovených zákonem o posuzování vlivů na životní prostředí, zaměřit na zapracování a vyhodnocení relevantních připomínek, požadavků a upozornění, které byly předmětem doručených vyjádření – uvedených souhrnně dále v textu a konkrétně v přílohách tohoto závěru zjišťovacího řízení.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Mám prý jít do patřičného tématu, tak jsem tady.
Zde jsem navrhoval to, čemu říkám S11. Mapa je oddálená, udělal bych to líp, ale GeoKuk zase nefunguje a mám opět problém, jak stáhnout velkou oblast detailně přiblíženou jako obrázek z map.cz, takže pokud by někdo měl řešení na tenhle můj nekonečný problém, prosím do SZ. Anyway.
S68 bych viděl jako to, co je teď I/11 u ČT. To může být S68 nebo I/68, je to asi jedno. Hlavní trasa by byla S11, od Opava, obchvat, až po Jablunkov, obchvat, odkud by pokračovala jako I/11 ke hranicím se Slovenskem. Beru to tak, že nižší číslo = důležitější tah.
Navíc, historicky _11 vedla z Prahy. To, co navrhuji jako S11 tím pádem respektuje historickou 11tku. Nějaká 68 tady podle mě nemá vůbec co dělat. Je to vysoké číslo, takže ať to je něco…bočního.
Zde jsem navrhoval to, čemu říkám S11. Mapa je oddálená, udělal bych to líp, ale GeoKuk zase nefunguje a mám opět problém, jak stáhnout velkou oblast detailně přiblíženou jako obrázek z map.cz, takže pokud by někdo měl řešení na tenhle můj nekonečný problém, prosím do SZ. Anyway.
S68 bych viděl jako to, co je teď I/11 u ČT. To může být S68 nebo I/68, je to asi jedno. Hlavní trasa by byla S11, od Opava, obchvat, až po Jablunkov, obchvat, odkud by pokračovala jako I/11 ke hranicím se Slovenskem. Beru to tak, že nižší číslo = důležitější tah.
Navíc, historicky _11 vedla z Prahy. To, co navrhuji jako S11 tím pádem respektuje historickou 11tku. Nějaká 68 tady podle mě nemá vůbec co dělat. Je to vysoké číslo, takže ať to je něco…bočního.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Souhlas hlavně s tou mapkou. Nejlepší by bylo to dotáhnout až ke Slovenské D3 . Ale nevím jak vyřešit MÚK u Svrčinovce. Nejlepší ačkoliv nereálné by bylo tu S11 dotáhnout k Bruntálu a pak pokračovat po I/45 potažmo I/46 do Olomouce . Další trochu reálnější možnost by mohla být táhnout tu S11 od Opavy na Olomouc po I/46 rovnou . Aby vznikla alternativní cesta pro D1 se vším všudy od Ostravy až do Prahy .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Upřímně řečeno, když jsem to kreslil, moc jsem se nezaobíral detaily, je to jen na hrubo. Prosím tedy, nebrat mě za slovo, že přesně tamtudy to musí jít. Má to jen ukazovat tu větší myšlenku. Komplet S11 aspoň v téhle relaci.
Taky jsem přemýšlel, kam to dál dotáhnout. Do Bruntálu by to jako SD4P snad nějak šlo, možná, asi by to bylo náročné kvůli terénu.
Osobně bych rád dotáhl S44 od D35 až za obchvat Šumperka. Tam by se to ze SD4P dělilo na I/44 a I/11. A myšlenka za tím je taková, že když člověk jede z Prahy do Ostravy (a okolí), tak pojede po D11, pak D35, pak S44, pak I/11, pak se <někde> z té stane S11, a…po SD4P se dostane do celé oblasti okolo Ostavy.
Je tam ten hluchý moment alespoň Šumperk – Bruntál, kde velmi pochybuji, že by nejen SD4P byl potřeba, ale vůbec šel postavit. Nevím, v jaké kategorii to tam je, ale viděl bych to snad jako ideální místo na střídaný 3pruh.
Čeho se snažím dosáhnout? Napojení Prahy s Ostravskou oblastí. A tím pádem celý západ Čech s touhle oblastí.
Tohle je přesně takový megaprojekt složený z mraku dílčích projektů, který bych očekával, že se bude realizovat, jak se dokončí současná várka dálnic, tzn. D3, 4, 6, 7, 11, 35, 48, 49, 55, jak bude S73, S13, a nějaké další S, o kterém ani nevíme. Tzn. viděl bych to na dalekou budoucnost.
Hlavně mě tu prosím teď hned neupalujte s tím, že to je strašná blbost a tak. Jen navrhuji, píšu o tom, o čem jsem pár dní občas přemýšlel, že by bylo fajn mít. Ano, vím, že jsou důležitější projekty, proto píšu to o daleké budoucnosti. Ano, vím, že za 20 let mohou být věci jinak.
Taky jsem přemýšlel, kam to dál dotáhnout. Do Bruntálu by to jako SD4P snad nějak šlo, možná, asi by to bylo náročné kvůli terénu.
Osobně bych rád dotáhl S44 od D35 až za obchvat Šumperka. Tam by se to ze SD4P dělilo na I/44 a I/11. A myšlenka za tím je taková, že když člověk jede z Prahy do Ostravy (a okolí), tak pojede po D11, pak D35, pak S44, pak I/11, pak se <někde> z té stane S11, a…po SD4P se dostane do celé oblasti okolo Ostavy.
Je tam ten hluchý moment alespoň Šumperk – Bruntál, kde velmi pochybuji, že by nejen SD4P byl potřeba, ale vůbec šel postavit. Nevím, v jaké kategorii to tam je, ale viděl bych to snad jako ideální místo na střídaný 3pruh.
Čeho se snažím dosáhnout? Napojení Prahy s Ostravskou oblastí. A tím pádem celý západ Čech s touhle oblastí.
Tohle je přesně takový megaprojekt složený z mraku dílčích projektů, který bych očekával, že se bude realizovat, jak se dokončí současná várka dálnic, tzn. D3, 4, 6, 7, 11, 35, 48, 49, 55, jak bude S73, S13, a nějaké další S, o kterém ani nevíme. Tzn. viděl bych to na dalekou budoucnost.
Hlavně mě tu prosím teď hned neupalujte s tím, že to je strašná blbost a tak. Jen navrhuji, píšu o tom, o čem jsem pár dní občas přemýšlel, že by bylo fajn mít. Ano, vím, že jsou důležitější projekty, proto píšu to o daleké budoucnosti. Ano, vím, že za 20 let mohou být věci jinak.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Sorry za otravné otázky a odpovědi. Nevím kam by to mělo patřit!!!
Hlavní trasa pro spojení Čech bude vždy D1 a D48 Silnice I/11 bude vždy jen regionální a naopak I/68 je důležitá hlavní trasa mezinárodního charakteru od začátku navrhovaná v kategorii SD4P spojující Polsko se Slovenskem a má hlavně odlehčit II/477 a předevčím zahlcenou dopravu v úseku ul. Bohumínské v Ostravě, kde je z větší části tranzit. Ostrava požaduje v případě nerealizování I/68 vybudování tunelu pro trantit v cele délce Bohumínské ulice a třeba i soudní cestou.
Hlavní trasa pro spojení Čech bude vždy D1 a D48 Silnice I/11 bude vždy jen regionální a naopak I/68 je důležitá hlavní trasa mezinárodního charakteru od začátku navrhovaná v kategorii SD4P spojující Polsko se Slovenskem a má hlavně odlehčit II/477 a předevčím zahlcenou dopravu v úseku ul. Bohumínské v Ostravě, kde je z větší části tranzit. Ostrava požaduje v případě nerealizování I/68 vybudování tunelu pro trantit v cele délce Bohumínské ulice a třeba i soudní cestou.
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
https://zdopravy.cz/video-rsd-ukazalo-j ... va-180292/
Video: ŘSD ukázalo, jak bude vypadat obchvat Havířova
Video: ŘSD ukázalo, jak bude vypadat obchvat Havířova
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Pro ty, co prostě chtějí vidět to video: https://www.youtube.com/watch?v=jkOBMjefqlM
No, jsem trochu zklamaný. Tohle celé měl být 4pruh. Celé v kategorii S21,5/110. To občasné zúžení do 2pruhu se mi moc nelíbí.
Ale jako největší problém považuji ten tunel. Ten dělají jako silnici, a to je prostě špatně. Měly to být 2 tunely, pro 4pruh.
No, jsem trochu zklamaný. Tohle celé měl být 4pruh. Celé v kategorii S21,5/110. To občasné zúžení do 2pruhu se mi moc nelíbí.
Ale jako největší problém považuji ten tunel. Ten dělají jako silnici, a to je prostě špatně. Měly to být 2 tunely, pro 4pruh.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
A pro ty, co to chtějí vidět přímo tady.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Osobně tam vidím tolik chyb a nesmyslů a nedořešeností, že rovnou říkám: doufám, že se toto v této podobě nikdy nepostaví. A to bych ani nebyl úplně nutně proti 2-pruhu na části trasy. Jde ale o to na jaké části a hlavně v jaké podobě - absolutní absence myšlení dopředu a nějakých rezerv na 4-pruh nebo něco takového. Některému tomu obejití zástavby - ve vizualizaci popsané "co nejšetrněji" - se fakt směju. Jediná část, které se asi "dá", tak je ta městská část řešící ty současné úrovňové křižovatky. Ale tam zas někde ubírají pruhy .. za mě naprostá zbytečnost co ušetří totální prd a akorát zpomalí dopravu, která by tam jinak mohla jet nejspíš 110. Kapacitně asi vpoho, ale PROČ. Ne a ne, tohle jako celek fakt ne.
Jediné, co se mi líbí, že je to celé plánované naráz a ne po 4-km kolečkách salámu. A pak MÚK s D48. Ale jinak mně to celé přijde na velké překopání.
Jediné, co se mi líbí, že je to celé plánované naráz a ne po 4-km kolečkách salámu. A pak MÚK s D48. Ale jinak mně to celé přijde na velké překopání.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Podle mě tam není moc co vymyslet lepšího, tedy myslím v trasoování. Co mě překvapilo je řešení podjezdu na Rondlu. Když zaprši je zaplavený podjezd pod tratí. Tohle bude ještě dole. Jinak mi to přijde ale v pohodě.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Svého času byl stejný problém u podjezdu na silnici II/461 v místě podjezdu pod tratí u Opavy-Kylešovic ... přebudovali jej a již je klid, asi to bude podobně vyřešené u MÚK Rondel.
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
Začala stavba cyklo lávky přes I/11 v Šenově. https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazk ... v-senove-2
Re: I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice
V Havířově si kvůli rekonstrukci železničního mostu nad I/11 na 9 měsíců vyzkouší, jak se bude jezdit bez levého odbočení z Ostravy na Šenov (jehož zrušení snad bylo před pár lety ve hře).
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!