Stránka 1 z 9

I/11 Ostrava - Havířov - Český Těšín/Třanovice

Napsal: 28.12.2009 23:34:32
od Krupp
Lenny píše:Toho se při současné náladě proti zvyšování rychlosti nedožijeme.

Vlastně si teď uvědomuji, tak od Opavy až po Prostřední Suchou bude v budoucnu nějaký čtyřpruh. V budoucnu se uvažuje o protažení z okružní křižovatky v Havířově až na novou rychlostní silnici R67 u Prostřední Suché, což je více než dobrý argument pro označení značkou silnice pro motorová vozidla.
Značit Rudnou jako R někde mezi NH a Havířovem mi nepřijde dobrý nápad. Zvláště když na jedné straně končí křižovatkou, na druhé rondelem a je na ní křižovatka. Asi málokdo by zpomalil když silnice bude ve stejné kvalitě pokračovat, jen klesne rychlost o 40 km/h. Je mi jasné že po Rudné se pohybují převážně místní kteří ví co čekat, i kdyby to bylo Rko. Těch pár přespolních by tohle mohlo docela zmást. Lepší by bylo výjimkou zavést rychlost 110 a nechat to jedničkou (protože na jedničce můžu s křižovatkou počítat) a nebo nechat stávající systém. Z místních tam jezdí 90 opravdu málokdo ale ještě jsem neslyšel že by tam za toho někoho chytali.

PS: Výhledově, až se bude dělat R67 se plánuje plynulé protažení Rudné skrz Havířovský rondel až do Suché, kde se napojí na R67. Dřív se tam podle mne nic nezmění. (je to předběžně zakresleno v územním plánu Havířova územním plánu Havířova

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 28.12.2009 23:41:18
od Warcz
Ad měření - ale ano měří tam občas Modra Octavia nebo Passaty...

Ad Rko by mělo smysl od NH ( tam kde začínají svodidla ) a končilo by u značky Havířov kde následně je křižovatka a 50tka. V celé této trase není jediná křižovatka a vše je mimoúroňově ( MKU Šenov )

Ad R67 - Považuji se za velmi mladého obyvatele Havířova ale nemyslím si že se toho někdy dožiji. Cele uzemí Havířovského rondlu je jedna velká bažina a i to Tesco co tam je spíše plave než stojí. Pro laika to vypadá že by mohl být pod rondlem podjezd ale ten by byl okamžitě zatopen. Stačí když trochu zaprší a hned je zatopený podjezd pod železniční tratí směr Šumbark. Jediné řešení je teda nadjezd a nasledná přestavba podjezdu pod železniční tratí, překopání nové křižovatky a vyvlastnění řadovky domů... pak už to v celku jde až do Suché...

http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=142236672+ ... 02272@z=14

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 29.12.2009 12:32:29
od FlakY`
Podle toho územního plánu je dobře vidět jak se obchvat a následné připojení na R48 plánuje prozatím jen v polovičním profilu. Před tím jsem se domníval, že to bude hned komplet ve 4 pruhu.
A ta komunikace v pravo jako 4 pruh je určena pro směr Český Těšín? Někdo psal, že se s ní nepočítá...

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 29.12.2009 15:30:40
od rumpeak
Podle mě je to jen rezerva - nepočítá se s ní, ale v územním plánu je.

I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 29.12.2009 18:15:01
od Krupp
Warcz píše:Ad měření - ale ano měří tam občas Modra Octavia nebo Passaty...
To je pro mne docela novinka. Jsem taky havířovák a zatím jsem neslyšel od nikoho ho měřili. A to tam někdo z rodiny jezdí denně. Asi v jiný čas :)

Je mi jasné jak je to myšleno s tím Rkem. Akorát se mi to prostě nezdá. Jedu-konec Rka a po pěti stech metrech křižovatka. To by se takhle mohly Rka značit od křižovatky ke křižovatce :) Nechat to být a akorát dát cedule 110 mi přijde rozumnější. (a levnější a jednodušší)

Že tu bude R67 v dohledné době taky nepočítám. Jestli se tady v okolí bude na Rudné něco měnit tak to bude až s tou R67 (a to je v nedohlednu)
FlakY píše:Podle toho územního plánu je dobře vidět jak se obchvat a následné připojení na R48 plánuje prozatím jen v polovičním profilu. Před tím jsem se domníval, že to bude hned komplet ve 4 pruhu.
A ta komunikace v pravo jako 4 pruh je určena pro směr Český Těšín? Někdo psal, že se s ní nepočítá...
Jestli myslím tu stejnou kterou myslíte Vy :), tak to je právě ona R67. Rudná by na ní měla končit (nebo tvořit nájezd nebo co..) R67 se stáčí na jih a povede kolem Havířova do Životic (v tom územním plánu je tam taky naznačená) a kolem přehrady na Těšín. Zruba má vést takto

Podrobnější popis naleznete zde

akorát ty léta výstavby bych viděl poněkud dále.

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:01:11
od Warcz

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:08:23
od Martin z Ostravy
Tohle ale není chyba komunikace, ten sypač se mohl otočit klidně o 1,5km dál bezkolizně na MÚK, avšak to už byl asi mimo rájon nebo co.

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:13:06
od Lenny
A jaký to má k tomu vztah?

Té holky mi je líto.

To kvůli tomu, že se tam otačejí sypače přes SDP by to nemělo být erko? A co taková jednoduchá změna, sypače by se tam neotáčely?

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:21:03
od Warcz
Jo je to kvůli rajonu. Souhlas neotáčeli... Prostě jenom že tákova drobnost letíme tam jako na Rku ale v tuto chvíli to prostě Rko není...

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:32:03
od viky
Já mám pocit,že to není tak dávno,kdy se na R a možná i D sypače otáčely přes SDP.Ovšem je to velmi nebezpečné.Rajon,nerajon,měli by mít úseky rozděleny od MÚK k MÚK
Jednoznačné je to,že sypač má mít puštěný maják.A pokud má puštěný maják,musejí na to řidiči brát ohled a přizpůsobit jízdu.Zvlášť v tomto období.

Re: I/11 Rozšíření Rudné

Napsal: 2.1.2010 22:47:30
od Warcz
http://www.youtube.com/watch?v=EWmO4CKJYis

Místo je řádně označeno dokonce reflexní značkou. Můžeme se už jenom dohadovat co se tam stalo...

http://www.denik.cz/z_domova/pri-nehode ... e-zra.html

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 4.1.2010 10:17:21
od FlakY`
Krupp píše: Jestli myslím tu stejnou kterou myslíte Vy :), tak to je právě ona R67. Rudná by na ní měla končit (nebo tvořit nájezd nebo co..) R67 se stáčí na jih a povede kolem Havířova do Životic (v tom územním plánu je tam taky naznačená) a kolem přehrady na Těšín. Zruba má vést takto

Podrobnější popis naleznete zde

akorát ty léta výstavby bych viděl poněkud dále.
Myslel jsem úplně jinou křižovatku než kterou Vy mi tady popisujete. To co mi popisujete je skutečný obchvat Havířova, ale to co jsem myslel já je ještě jižněji. Dole je další křižovatka a ta se stáčí zase na východ (směr Čes.Těš.).
http://www.mapy.cz/#mm=TP@dm=142397952+ ... 56384@z=11

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 28.1.2010 12:49:09
od andy
Velký rondel v Havířově dostane nestandardní řešení

Obrázek

Havířov /FOTOGALERIE, ANIMACE/ – Dopravu na velkém kruháči čeká zásadní změna. Dopravu budou částečně řídit semafory, jízdní pruhy budou do šroubovice. Zácpám ve špičkách a kolizím to přesto nezabrání. Podívejte se na počítačovou animaci, jak by měla doprava na rondelu vypadat...

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 28.1.2010 13:42:26
od paja
tak to nemá chybu, rondel se světly ... že by se inspirovali Hradcem Králové? :evil:

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 28.1.2010 14:45:45
od andy
paja píše:tak to nemá chybu, rondel se světly ... že by se inspirovali Hradcem Králové? :evil:
Anebo timhle: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 786#p15786 :twisted:

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 29.1.2010 17:24:01
od martini
Ve Varšavě je to celkem běžné řešení a byl jsem skutečně překvapen, jaké intenzity to pobírá. Docela jsem se na tom z 25. patra hotelu chvíli bavil :-). Do toho tam ještě jezdí tramvaje napříč :-). Popisované místo je zde. Ještě lepší je ten kousek vedle.

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 29.1.2010 18:53:00
od pp21
Totéž ve Vídni: http://maps.google.cz/?ie=UTF8&ll=48.16 ... 10976&z=17 (bohužel mi nějak nejde ortofoto, tak si to přepněte)
Je to neuvěřitelně kapacitní, středem vedou i tramvaje, jsou tam semafory a pruhy jdou "do šroubovice". Myslím že to je dobré řešení, otázkou ale je, jak to naši dopravní experti dokážou implementovat...

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 29.1.2010 19:32:56
od Krupp
Nebál bych se že rondl pobere míň aut než současný stav. Jenom aby to pobrali i řidiči..

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 1.2.2010 11:56:38
od rumpeak
Petr Pokorný píše:Totéž ve Vídni: http://maps.google.cz/?ie=UTF8&ll=48.16 ... 10976&z=17 (bohužel mi nějak nejde ortofoto, tak si to přepněte)
Je to neuvěřitelně kapacitní, středem vedou i tramvaje, jsou tam semafory a pruhy jdou "do šroubovice". Myslím že to je dobré řešení, otázkou ale je, jak to naši dopravní experti dokážou implementovat...
To řešení z Vídně je podobné i tomu budoucímu v Havířově - přeložka I/11 by v budoucnu také měla vést pod rondelem.

I/68 Ostrava - Havířov

Napsal: 28.12.2014 14:39:42
od Adam108
Když jsem se pídil po zvláštním tvaru křižovatky Třanovice, narazil jsem na tento leták. Důvod podoby křižovatky Třanovice jsem už tedy pochopil, ale vyvstala další otázka, a to trasování I/68, která se napojuje na I/11 v tomto letáku. O té jsem už toho mnoho nenašel... Nevíte jestli je někde nějaký plánek nebo přibližné trasování?

Re: I/68 Ostrava - Havířov

Napsal: 28.12.2014 15:39:07
od hiob

Re: I/68 Ostrava - Havířov

Napsal: 28.12.2014 16:13:41
od Adam108
Díky moc. No obecně mi ale připadá číslo I/68 logičtější :)
edit: teda R68 :lol:

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 14.9.2018 13:28:27
od Klingon
Leták pro úsek Havířov - Třanovice
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/138 ... novice.pdf

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 23.6.2019 9:51:22
od Warcz
Životice protestují: https://karvinsky.denik.cz/zpravy_regio ... kg76RyW1x0

PS: nepřejmenujeme název topicu podle letáku ?

Re: I/11 od MÚK s I/59 po MÚK s R48

Napsal: 23.6.2019 16:34:29
od Klingon
Protestovat budou asi více ŘSD zadala Technicko - ekonomická studie včetně HDM-4.
Předmětem zakázky je zpracování, projednání a dodání díla „I/11 Havířov - Třanovice, technicko - ekonomická studie včetně HDM-4“. Jedná se o technický návrh přeložky vedení silnice I/11 v úseku Havířov (křiž. se sil. II/479) - Třanovice (připojení na MÚK s D48).