I/11 Obchvat Opavy

Hradec Králové (D11, I/31) – Vamberk (I/14) – (I/43) – Šumperk (I/44) – Bruntál (I/45) – Opava (I/46, I/56, I/57) – Ostrava (D1, I/58, I/56, I/59) – Havířov – Český Těšín (I/48)
Odpovědět
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od vondr »

Video z výstavby západní části obchvatu Opavy
Pavlík
Příspěvky: 269
Registrován: 25.6.2009 14:35:10

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Pavlík »

Funkční odkaz: https://youtu.be/p240HMJjgTI

Příspěvky k části jižního obchvatu přesunuty sem: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=147&t=6873 Jirka L.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od vondr »

Video za březen:
Pavlík
Příspěvky: 269
Registrován: 25.6.2009 14:35:10

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Pavlík »

Neví někdo, proč ten budovaný rondel na křížení obchvatu s I/57 je jakoby pootočený a ramena všech příjezdů/výjezdů jsou vybočená z hlavního směru? Připomíná to svastiku. Přitom další rondel na křížení obchvatu s I/11 (směr Bruntál) už takový není.
Přílohy
Bez názvu.png
Bez názvu.png (48.39 KiB) Zobrazeno 12560 x
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Aram96 »

Řekl bych, že je to kvůli zpomalení dopravy před ním. Nebo také možná proto, aby to šlo někdy v daleké budoucnosti využít jako jednu polovinu MÚK bez další přestavby.
Krupp
Příspěvky: 209
Registrován: 4.12.2009 12:44:45
Bydliště: Těšín

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Krupp »

Vpravo je most přes železnici. Spíš potřebovali nabrat vzdálenost kvůli stoupání.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od evilcleaner »

je to kvůli nivelety hlavní trasy, Krupp má pravdu. kdyby se byl někdo býval zamyslel a udělal most přes železnici o kousek delší, tak se I/57 mohla přeložit tam a mohla tam být krásná mimoúrovňová křižovatka místo okružky (byť teda nakonec turbo)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od kot »

Ale MUK jsou přece fuj ! KO to je "výhra"...
Cehacko
Příspěvky: 3
Registrován: 16.3.2009 7:35:21

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Cehacko »

V letáku z 03/2013 vypadala křižovatka trochu jinak a měla být připravena na druhou etapu - mimoúrovňovou křižovatku. Informace o druhé etapě v následujících letech z letáků tiše vymizela ...
Přílohy
I11-I57-2013-text.png
I11-I57-2013-text.png (33.94 KiB) Zobrazeno 12347 x
I11-I57-2013.png
I11-I57-2013.png (90.22 KiB) Zobrazeno 12347 x
paja
Příspěvky: 870
Registrován: 3.8.2009 9:43:41

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od paja »

no a z plánu 4pruhu je 2pruh a myslím si, že to postačuje...no a uběhlo jen 7 let mezi letákem a zahájením stavby, prostě hrůza
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od kot »

Jako že moc rychle ? :lol:
paja
Příspěvky: 870
Registrován: 3.8.2009 9:43:41

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od paja »

ne, pomalu
cani
Příspěvky: 35
Registrován: 15.12.2009 23:56:21

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od cani »

Stejná svastika je na hradecké x jižní obchvat. Další je v plánu na Olomoucká x západní obchvat. Není to tedy kvůli mostu přes trať. Cílem bylo zpomalit dopravu. Výsledkem je však horší přehlednost, horší plynulost, zvýšené exhalace a hluk. V zimě pak zvýšené nebezpečí padajícího ledu z kamionů.
.
Město a sdružení 1/11 mělo požadovat MÚK. Ta se staví dnes běžně na silnicích s polovičním intenzitami dopravy. Bohužel jsou to amatéři.
cani
Příspěvky: 35
Registrován: 15.12.2009 23:56:21

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od cani »

evilcleaner píše:je to kvůli nivelety hlavní trasy, Krupp má pravdu. kdyby se byl někdo býval zamyslel a udělal most přes železnici o kousek delší, tak se I/57 mohla přeložit tam a mohla tam být krásná mimoúrovňová křižovatka místo okružky (byť teda nakonec turbo)



Kde je zmínka o tom že má být turbo ok? V letáku i videu je přechodná obyčejná ok.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od evilcleaner »

vyřval si to poslanec ANO a majitel Brano Juříček, obdobně jako dvoupruhovou okružku na napojení jižního obchvatu
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Aram96 »

To je ten, co brečel, že 4 roky ve sněmovně zabil tlacháním a žvaněním ? Doufám, že zhasne a zabouchne .. Ale jestli prosadil turboOK místo obyč, tak alespoň k něčemu to poslancování bylo .. :)
cani
Příspěvky: 35
Registrován: 15.12.2009 23:56:21

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od cani »

evilcleaner píše:vyřval si to poslanec ANO a majitel Brano Juříček, obdobně jako dvoupruhovou okružku na napojení jižního obchvatu

Hm, nevím jak si to mohl vyřvat. A hlavně to stále nevidím v letáku. Odkud máte info? Jinak křížení obchvatu 1/11 a 1/57 je za daných intenzit dopravy běžně řešeno mimoúrovňově. Případně směr Krnov, by měl být sjezd z obchvatu dříve a úplně minout kruhový objezd a napojit se připojovacím pruhem. Taky běžné řešení u jiných staveb.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od evilcleaner »

no však uvidíte co se tam nakonec postaví. proto taky v dané lokalitě není vyvíjena žádná činnost - protože se čeká na změnu projektu.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od vondr »

nové video za duben
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Majkii »

Ke kruháči začalo společné řízení:
Změna řešení SO 102 zahrnuje změnu původní jednopruhové okružní křižovatky na křižovatku turbo-okružní vzor „koleno“ dle TP 135 (dopravně zatížený hlavní směr Ostrava – Krnov). Změna se promítla do kompletně nového řešení celého SO. Křižovatka sil. I/11 a I/57 je navržena jako čtyřramenná turbo-okružní křižovatka o vnějším průměru D=57 m s dvoupruhovými vjezdy, jednopruhovými výjezdy směr Opava a Bruntál, dvoupruhovými výjezdy směr Ostrava a Krnov a dvoupruhovým spirálovitým okružním pásem.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pavlík
Příspěvky: 269
Registrován: 25.6.2009 14:35:10

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Pavlík »

speci
Příspěvky: 40
Registrován: 10.10.2019 19:41:19

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od speci »

Dneska jsem si projel novou turbo OK, takové OK vítám. Ale nezlobte se na mě, provedení přímé větve z Ostravy do Opavy je navrhnuté typicky po Česku. Je tam všude místa jako prase. Ale né musí to být co nejostřejší, abychom co nejvíce brzdili a zase se rozjížděli. Už teď je značení vyježděné, jak to každý cutuje. Ani se nebudu divit jestli jim zase neujede svah.
V pátek jsem byl v Polsku, každá nová stavba postavená s rozumem. To se chce až člověku brečet, co se děje za hranicemi. Tady ta naše nejvíc ekonomická výstavba mě už nepředstavitelně štve.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od Aram96 »

Souhlas, ty ostré zatáčky u kruháčů jsou totálně na ranu. A na výjezdu z OK navíc totálně k ničemu.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od vondr »

video za červen
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Obchvat Opavy

Příspěvek od evilcleaner »

Tvar te ok by mohl mít jedine smysl pokud by se tam někdy v budoucnu melo připojit ještě ctvrte rameno směrem k řece opave což si myslím že nemá. Jinak křižovatku musel vymyslet nějaký psychopat. Místo toho aby byl střed o.k. odsazen od osy ctyrpruhu a byl zachován přímý prujez pro smer z ovy do Opavy, tak tam vznikla nesmyslná šikana pro řidiče, kteří nikomu nemusí dávat přednost. Mezi zbyvajicima ramenama mely poté byt bypassy a okružní pas by stačil jednopruhovy. Hanba takové stavbě a hanba tomu kdo za ni stoji.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Odpovědět

Zpět na „I/11“