Stránka 15 z 21

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 9.3.2020 10:42:37
od RamboCZ
Z toho kruháče mám hroznou radost...

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 10.3.2020 13:25:40
od Pavlík
Myslím, že skutečnou radost budou mít všichni, co ve špičce potřebují odbočit od Kylešovic ke Globusu. Fronty čekajících na mezírku v proudu aut na hl. silnici bývají fakt chuťovka. Jinak nedání přednosti v jízdě je pro policii tady tím nejjednodušším vyřešení m každé bouračky. Proč by se někdo snažil dodatečně počítat, kolikanásobně řidič na hl. silnici překročil 50ku, ta je tam přece jen pro srandu králíkům, že?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 10.3.2020 18:55:18
od theodor less
paja píše: Sakra ten usek Globus - Komarov, cca 1km a 2x rondel aneb inspirace NJ, to fakt vymysli jen magor....
Ještě přibude třetí kruháč-rondel-okružka v rámci Silnice I/11 Opava Komárov - jižní obchvat, takže na cca 2km bude 3x. Myslím, že by ho všichni uvítali; hlavně, aby obchvat Komárova už byl.

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 10.3.2020 21:01:07
od paja
ano, bude tam, to vím, ale je rozdíl jezdit po něm jen z důvodu sjezdu na MÚK nebo ho mít přímo v I/11 ... ten obchvat Komárova a Sedlic už byl třeba včera ... ale snad se ho do 15 let dočkáme (18 let trvala výstavba nové 11 od M. Lazců po Rudnou od prvotní EIA v roce 01)

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 10.3.2020 22:19:53
od vondr
posun č.13- nově 31.3.

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 18.3.2020 9:42:42
od vondr
posun č.14 - nově 2.4.2020

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 18.3.2020 17:43:10
od kot
Tak se nám proti poslednímu posunu zkrátila doba o týden. Že by jsme se dočkali ?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 23.3.2020 18:51:32
od vondr
tak kvůli koronaviru se posouvá termín pro odevzdání nabídek do 5.5.2020, tedy posun č. 15

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 8.4.2020 22:50:15
od vondr
posun č.16 - nově 7.5.2020

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 7.5.2020 17:44:41
od Majkii
Tak takřka po půlroce od vyhlášení podány nabídky:
(Předpokládaná cena 1 194 000 000 Kč s váhou 90%, zbylých 10% délka záruky (60-84 měsíců))

M – SILNICE a.s. + Doprastav, a.s.
1 075 426 057,48 Kč; 84 měsíců

STRABAG a.s.

1 118 602 359,22 Kč; 84 měsíců

FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. + KARETA s.r.o. + SILNICE MORAVA s.r.o.
1 163 753 753,84 Kč; 84 měsíců

Metrostav Infrastructure a.s. + Metrostav DS a.s.
994 162 520,19 Kč; 84 měsíců

SILNICE GROUP a.s. + VÁHOSTAV – SK, a.s.
1 473 817 048,11 Kč; 84 měsíců


Taky se ale ještě formou DUSP řeší změna SO 102, což je okružní křižovatka s I/57, protože V souladu s převažující intenzitou dopravy byla zvolená turbo-okružní křižovatka – důvodem je rozložení intenzit dopravy s podstatně silnějším směrem I/11 (Ostrava) – I/57 (Krnov).

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 8.5.2020 12:12:25
od paja
hlavně, ať se už začne ta stavba hýbat a ještě líp, pokud se zprovozní dříve než v termínu

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 8.5.2020 19:46:56
od theodor less
Majkii píše:Metrostav Infrastructure a.s. + Metrostav DS a.s.
994 162 520,19 Kč; 84 měsíců
Metrostav má (nepravomocný?) zákaz státních zakázek. Tyto dceřiné společnosti jsou asi reakce na zákaz?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 8.5.2020 21:01:56
od Pavlík
Ta druhá z nich je registrovaná na Slovensku.

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 16.5.2020 15:45:29
od Hanes

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 23.5.2020 13:23:39
od paja
můžete mi někdo vysvětlit logiku, proč je zde:

https://mapy.cz/zakladni?x=17.8984481&y=49.9530019&z=18

na křižovatce, kdy sjíždím z obchvatu a napojuju se na silnici Rolnická (no prostě pokračuju po I/11) je semafor a k tomu zelená šipka doprava? Vždyť je tam připojovací pruh. Už se mi totiž 1x stalo, že právě ta zelená šipka nesvítila a musel jsem jak pako stát na červené. I když pojedu cca 20 km/h a budu odbočovat, tak tu zelenou šipku uvidím až na poslední chvíli a brzdím tak tak.

Podle mne toto nekonzultovali vůbec s dopravkou, ale úředník rozhodl ... stejný případ jako na Těšínské u Tesca ve směru do města - stojím na červenou, ale auta v protisměru mají volno

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 23.5.2020 13:54:20
od evilcleaner
je tam přechod řízený stejným semaforem ne?

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 23.5.2020 18:24:07
od rumpeak
Teď se to jeví jako totální kravina, ale až bude hotová západní část obchvatu, provoz zde klesne o 95%. A chodců směrem k Stříbrňáku tam býváí v lét docela dost. Ale souhlas - ty dočasná řešení mě taky iritují. Tady je to proizorium na 3 roky, ale třeba obchvat Fulneku na I/57 byl postaven tak, že na něj bude navazovat přeložka směrem na Vrchy. Realita je taková, že I/57 na vrhy se minimálně příštích 20 let dělat nebude, takže tam minimálně 30 let provozu bude probíhat po takovéto šikaně mimo obec: https://mapy.cz/zakladni?x=17.9079109&y ... ase=ophoto

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 24.5.2020 15:46:40
od paja
evilcleaner píše:je tam přechod řízený stejným semaforem ne?
ten přechod tam sice je, ale nechal bych trvale puštěnou zelenou šipku a pokud přijde chodec, zmáčkne, tak naskočí červená ... bohužel takhle to nefunguje, tzn. úředník rozhodl, ale logiku to nemá (kdyby tam nebyl ten luxusní připojovák, neřeším pak tento nelogický semafor)
rumpeak píše:Realita je taková, že I/57 na vrhy se minimálně příštích 20 let dělat nebude, takže tam minimálně 30 let provozu bude probíhat po takovéto šikaně mimo obec
podle mne, obchvat Vrchy se nebude dělat dřív jak kolem roku 50, pokud vůbec někdy, za mne by bylo mnohem lepší vyřešit obchvat tunelem Hradec a pak Kajlovec

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 19.7.2020 10:18:43
od paja
jestli jsem pochopil z letáku ŘSD, tak Metrostav bude stavět západní část

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 20.7.2020 8:21:45
od balance
Twitter pana ředitele...
ŘSD vybralo nejvýhodnější nabídku na stavbu “I/11 Opava,sev. obchvat - záp. část” Stavbu 3,8 km dlouhého obchvatu byl mělo realizovat sdr. spol. Metrostav Infra a MTS DS s nabídkovou cenou 994,2 mil. Kč. Stavba má pravomocná SP a zahájení stavby se předpokládá ještě ve 3Q/2020.
https://twitter.com/MatlRadek/status/12 ... 71937?s=20

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 23.7.2020 22:03:25
od Pavlík
Aktualizovaný leták z portálu ŘSD k 17.7.2020: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/129 ... -zapad.pdf

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 24.7.2020 23:08:53
od evilcleaner
smlouva není stále podepsána i když už měla být. objevily se chyby v pdps (dokumentaci objednatele) - některé násypy se budou kvůli neúnosnému podloží muset založit jinak, např. na štěrkových pilotách. :ko:

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 3.8.2020 11:43:51
od 1975
Podle letáku nakonec podepsána byla 29.7.

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/129 ... -zapad.pdf

V 07/2020 ŘSD vybralo nejvýhodnější nabídku. K podpisu smlouvy s vítězným uchazečem došlo 29. 7. 2020. Zahájení stavby se předpokládá ve 3. čtvrtletí 2020

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 4.8.2020 14:43:15
od 1975
...a od konkurence, jde o dceru Metrostavu...

https://zdopravy.cz/dalsi-cast-obchvatu ... ari-56455/

Sdružení slovenské firmy Metrostav DS a nově založené společnosti Metrostav Infrastructure získalo zakázku na stavbu další části obchvatu silnice I/11 kolem Opavy.

Vyplývá to z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) počítá se zahájením stavby ještě do konce září, hotovo má být do roku 2023. Hodnota zakázky je 994 milionů korun bez DPH.

Zakázka je zajímavá z více důvodů: jde o jednu z prvních velkých silničních staveb, u kterých se nabídky podávaly až po vypuknutí pandemie koronaviru. Soutěž nakonec stlačila ceny o 16 % proti původnímu rozpočtu, který počítal s částkou 1,194 miliardy korun.

Re: I/11 Obchvat Opavy

Napsal: 10.8.2020 20:06:43
od Nikdo
1975 píše:...a od konkurence, jde o dceru Metrostavu...

https://zdopravy.cz/dalsi-cast-obchvatu ... ari-56455/

Sdružení slovenské firmy Metrostav DS a nově založené společnosti Metrostav Infrastructure získalo zakázku na stavbu další části obchvatu silnice I/11 kolem Opavy.

Vyplývá to z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) počítá se zahájením stavby ještě do konce září, hotovo má být do roku 2023. Hodnota zakázky je 994 milionů korun bez DPH.

Zakázka je zajímavá z více důvodů: jde o jednu z prvních velkých silničních staveb, u kterých se nabídky podávaly až po vypuknutí pandemie koronaviru. Soutěž nakonec stlačila ceny o 16 % proti původnímu rozpočtu, který počítal s částkou 1,194 miliardy korun.
A opravdu nikdo ze soutěžících nenapadne smlouvu s Metrostavem, když ten má zákaz účastnit se veřejných zakázek? Nevím jak je přesně zákaz formulovaný, tzn jestli se může účastnit řízení, které začaly běžet před rozhodnutím soudu, nebo to obešli přes dceřinou společnost, každopádně se mi obcházení soudního rozhodnutí nelíbí.