Právě je 22.10.2017 9:20:45




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 I/11 Severní tangenta v Hradci Králové 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Miku, jednou z dalsich variant je rekonstrukce a prevedeni I/36 z Cestic do Holic do nove trasy a tim padem by vetsina NA smerovala po I/36 na R35 a vyhnula by se Hradci.
Tebou navrhovane reseni take neni spatne, ale asi by se narazilo na ochranare pri trasovani kolem Krnovic pres nivu Orlice, kde je 'Prirodni park Orlice'. Tam by se bud musela vybudovat estakada nebo nasyp protoze pri ponekud vetsi vode je II/298 z Trebechovic do Krnovic pod vodou.


8.4.2015 14:46:20
Profil
 

Příspěvky: 2567
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
jj
ten rozliv je tam solidní
spíš estakáda

ale proč jsem to psal, to řešení které tu je, je stejnou chybou jako v Praze, prostě okruh je moc blízko města
takže jej město jednou pohltí a bude se stavět další, protože na ten stávající nakreslí bus-pruhy

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


9.4.2015 16:38:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 3988
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Čimž se stejně využije. Dneska i JS v Praze slouží hlavně vnitroměstský komunikaci a zdaleka neni prázdná, i když tam jsou ve špičce zdržení jen pětiminutový. Dost provozu směřuje i na horní Orlici, takový to pětiměstí od Častolovic po Vamberk docela vydá.


10.4.2015 11:19:49
Profil
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Jonasi, ale pokud dneska nekdo jede od Prahy dal do Orl. hor, tak z D11 sjede na I/37 a projede HK po jizni vetvi Gocarova okruhu. A pokud se R35 v rozumne dobe protahne min. k V. Mytu, tak bude skoro rychlejsi objet HK spodem po R35 k MU Casy a odtud po I/36 do Cestic. Tim padem by odpadla vetsina dnesniho tranzitu pres HK ve smeru Praha/Jicin - Brno/Olomouc a tangenta by asi ztratila vyznam. Ona ta nakladni doprava na vychod od Hradce neni tak vysoka, tam jezdi hlavne osobni vozidla. A navic trasa vedena pres stavajici letiste je hodne padla na hlavu.


16.4.2015 18:42:32
Profil
 

Příspěvky: 2567
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
kik píše:
..., tak bude skoro rychlejsi objet HK spodem po R35 k MU Casy a odtud po I/36 do Cestic. ....

skoro a opravdu velmi teoreticky
nevím v jakém stadiu je obchvat Borohrádku, ale když hradec jede ( tedy až odpadnou kolony u špitálu ) tak to bude pořád "lepší" přes město
i s Blešnem

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


16.4.2015 21:39:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 183
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Teda kdo kreslil tu čáru?? Vždyt to je u na konci HK a u Blešna nakreslený přímo do tratě železnice, která tam mimochodem de nasép - zářez - násep.


19.4.2015 20:58:15
Profil
 

Příspěvky: 740
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Stavba je v oblasti Blešna plánovaná těsně vedle trati směrem na sever


19.4.2015 21:15:04
Profil
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Takze se tam zabere kus lesa a z toho budou brouckari jiste radosti bez sebe :twisted: Ano, pak to povede hned vedle trati az k Nepasicim, kde se komunikace obloukem vyhne domum a zem. arealu, nacez se zase stoci ke trati a po jejim premosteni se napoji na stavajici I/11.
Nevim, ale stale mi to nepripada jako smysluplne reseni. Ale tam se nejaka smysluplna trasa bude hledat dost tezko, protoze z druhe strany Nepasic je Prirodni park Orlice a tam pres to vlak nepojede.


21.4.2015 14:04:46
Profil
 

Příspěvky: 3070
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Hlavně aby tam jezdila osobní a nákladní vozidla... :lol:


21.4.2015 19:48:29
Profil
 

Příspěvky: 740
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
nový leták:
Hradec Králové–Blešno–Nepasice, přeložka


28.10.2015 13:39:53
Profil
 

Příspěvky: 109
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Osobně mám spíš úplně opačné obavy ohledně výhledových intenzit a kategorie S11,5/80 mi tady bez rezervy pro druhý pás přijde zatraceně málo, zvlášť v kontextu plánů na 2+1 v úseku Třebechovice-Týniště. Kamionová doprava do skladištní oblasti a do Hradce obecně určitě slábnout nebude, ta tranzitní už tuplem ne (Kvasiny...), takže i kdyby v budoucnu její část přece jen jezdila po I/36 a R35, tak tady bude mazec pořád a navíc dobrá polovina trasy bude sloužit jako obchvat Hradce pro páteřní dvojku II/308, která je už dneska ve všední dny šílená. Většina aut odsud navíc jede do Hradce, takže tangenta by umožnila si vybrat, kterou z příjezdových cest zvolit a při cíli např. v Kuklenách nebo kdekoliv "na druhé straně" by se nemuselo natvrdo do města, což by určitě taky pomohlo. Fakt bych tuhle stavbu nezatracoval, ale doporučoval bych hluboké zamyšlení nad tou kategorií. Neříkám stavět rovnou 2+2, ale rezervu na druhý pás bych tam určitě nechal. Další plus varianty 2+2 by byly MÚK, protože tady se to doleva opravdu nedá už daleko před Hradcem, ledaže by byly skoro všude kruháky. Výhledový stav 2+2 Hradec-Třebechovice a 2+1 Třebechovice-Týniště by naproti tomu mohl nějakou dobu vydržet. Když už se to dělá a jsme úplně na začátku, takže není co ztratit, tak bych to udělal pořádně. Výjimečně...


30.10.2015 22:58:52
Profil
 

Příspěvky: 1142
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Silnice, která nemá nejvyšší prioritu by nikdy neměla být stavěna s rezervou na 20 a více let. Zapomínáte na fakt, že venkov se vylidňuje a čím dál více lidí bydlí ve městech. Kapacitní silnice se dá postavit vždy a nepotřebujeme k tomu stavební uzávěry.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206 1.4 Hdi


2.11.2015 15:12:19
Profil
 

Příspěvky: 109
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Zvlášť v kontextu situace na stávající výpadovce z Hradce bych tvrzení, že se kapacitní silnice dá postavit vždy, úplně nevěřil. Tam se tenkrát taky neudělal ten čtyřpruh rovnou až na konec města s tím, že až bude potřeba, tak se dostaví. V mezičase se tam objevil dům a tím je hotovo...


3.11.2015 17:07:57
Profil
 

Příspěvky: 2567
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
nebavíme se tu o nějaké silnici někde z vesnice
ale
o komunikaci I. třídy u krajského města
tak když můžou z Brna do Ostravy vést 2 dálnice....

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


3.11.2015 20:07:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 659
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Mike píše:
nebavíme se tu o nějaké silnici někde z vesnice
ale
o komunikaci I. třídy u krajského města
tak když můžou z Brna do Ostravy vést 2 dálnice....


Z Brna do Ostravy vedou 2 dálnice? To je pro mě novinka. Zatím se dá dojet z Brna do OStravy jen po jedné hodně podprůměrné silnici pro motorová vozidla, která bude příští rok převedena mezi jedničky.


3.11.2015 20:28:53
Profil
 

Příspěvky: 550
Bydliště: ostrava
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
(R46)...která bude příští rok převedena mezi dálnice ;)

_________________
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.


3.11.2015 20:43:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
JohnyRockNRoll píše:
Zvlášť v kontextu situace na stávající výpadovce z Hradce bych tvrzení, že se kapacitní silnice dá postavit vždy, úplně nevěřil. Tam se tenkrát taky neudělal ten čtyřpruh rovnou až na konec města s tím, že až bude potřeba, tak se dostaví. V mezičase se tam objevil dům a tím je hotovo...

Jenže když se tenkrát stavěla nová výpadovka, tak se pár domů v ulici Na Mlejnku zbouralo. Matně si na to pamatuju, bydlel jsem na Slezském Předměstí a jezdili jsme se koupat na plovárnu u Orlice.

Já si nějak nemůžu pomoct, ale když už se ma severni tangenta stavět, tak minimálně k Třebechovicim jako 2+2 (včetně MUK se silnicí do Ruseka, II/308, napojením na stávající I/11 a klidně i s II/298). Jinak to opravdu ztrácí smysl.


5.11.2015 20:35:09
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 7860
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
A kdy výpadovku stavěli?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


5.11.2015 22:01:12
Profil
 

Příspěvky: 1142
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Johny:
Jenže má se stavět R35 (D) a ta na sebe může část dopravy převzít pokud bude slušné napojení se silnicí I/36. Obchvat se určitě postavit má, ale bude to mimo město, takže 4 pruh s muk je hodně megalomanské. S R35 by se současně mělo ulevit centru v Hradci Králové, který to objede po kompletně po dálnici.
Třeba po dostavbě základní dálniční sítě budou uvažovat o dálničním spojení z HK do Opavy přes Bruntál, Šumperk, Žamberk.

Mike: Dobrý vtip.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206 1.4 Hdi


6.11.2015 15:49:56
Profil
 

Příspěvky: 2567
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
FlakY` píše:
....

Mike: Dobrý vtip.

jako co ?

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


6.11.2015 22:25:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1142
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Tvůj poslední odstavec.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206 1.4 Hdi


7.11.2015 8:33:08
Profil
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Lenny, už si to bohužel přesně nepamatuju, ale bylo to někdy v 70. letech. Tenkrát se přesunula I/11 z Pospíšilovy tř. a tř. Rudé armády (dnešní Bratří Štefanů) do těchto ulic:
směr Ostrava: tř. ČSA - U Kavalíru - Hradební - Víta Nejedlého
směr centrum HK: Víta Nejedlého - Hradební - U Soudu - tř. ČSA.


10.11.2015 18:13:44
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 7860
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
K tomu mám jen toto:
Hradec Králové, Soud - Kladská
měří 2,430 km. Je postavena jako pravá polovina budoucího čtyřpruhu
Stavbu projektovaly Silnice Hradec Králové a provedly Silnice Hradec Králové, závod Chrudim. Přípravné práce byly zahájeny v druhé polovině června 1966. Realizace proběhla konec srpna 1966 až červen 1968.

Přeložka mimo Svinary
Provedly Silnice Hradec Králové. Dokončeno před rokem 1972.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


11.11.2015 22:32:49
Profil
 

Příspěvky: 711
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Tak to ten čtyřpruh tenkrát vyprojektovali hodně velkoryse když tam teď je. Pokud se nepletu, tak kromě křižovatek se ta komunikace nijak nerozšiřovala.
A ta přeložka kolem Svinar se začala stavět na konci 60. let - když jsem 28. 10. 1968 skládal o půlnoci v lese na Dehetníku skautský slib tak se to tam chystalo a další léto to už bylo rozoraný...


19.11.2015 19:36:12
Profil
 

Příspěvky: 892
Příspěvek Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
článek k severní tangentě a jižní spojce v HK:

http://regiony.impuls.cz/treti-silnicni-okruh-hradec-kralove-jizni-spojka-a-severni-tangenta-11w-/kralovehradecky-kraj.aspx?c=A170613_120015_imp-kralovehradecky_kov


13.6.2017 15:33:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz