Děkujibabator píše:Teď se všichni ( včetně mě ) opájíme tím, že už snad brzo budeme jezdit. Nicméně si taky myslím, že na celou tuhle odpornou záležitost, táhnoucí se roky, by se zapomenout nemělo. Naopak, mělo by se jasně a transparentně všechno objasnit ! Ale o to asi už není zájem. Tahle hurá akce na rychlé dokončení je přece tak skvělá a tak se rychle zapomene na všechna ta brutální pochybení a co všechno "dokáže" někdo s informacemi a hroší kůží...
I přispívatelé, kterých si vážím, chtějí udělat tlustou čáru za kauzou Richtár. Nepatřím k těm, co chtějí zapomenout s tím, že to je historie. Že už je jedno kolik to bude stát, že je nejdůležitější zprůjezdnění a vše ostatní je nepodstatné....Proto se k tématu stále vracím a hledám fakta. A současně vyřazuji mýty a smyšlenky, které vznikly oprávněnou nenávistí vůči potížistům.
Kladu otázky, ale relevantní odpovědi nepřicházejí. Má ambice odvyprávět pravdivý příběh 414 metrů silnice je naivní a troufalá.
Ale přesto: Zmizela už také panelová cesta k rybníku kvůli které se nestavělo. Tu totiž Dušan Richtár, který vlastní dům kousek od cesty, zatížil za zvláštních okolností věcným břemenem chůze a jízdy. A to v době, kdy už byla celá trasa vykoupena. Za zrušení břemen zaplatil stát Richtárovi a sdružení Skalka 670 tisíc.(televize Polar)