I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Ano, měla být bílá...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
To ruseni docasneho sjezdu dava smysl, provoz by asi sel jednim pasem.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
PETR007007 píše:Částečné zprovoznění nájezdových ramp MÚK Krásné Pole
Ve čtvrtek 31.8.2017 budou zprovozněny nájezdové rampy mimoúrovňové křižovatky Krásné Pole ve směru na Opavu a zároveň bude napojena stará silnice I/11 ze směru od Krásného Pole. Tím bude ukončena uzavírka cesty z Krásného Pole směrem ke Globusu na Porubu. Nájezdové rampy pro řidiče zjednoduší také nájezd či sjezd z nově zbudované čtyř pruhové silnice I/11 Mokré Lazce – hranice okresu Ostrava.
no myslim si, že cesta z kr. pole zprovoznena ještě nebude.Ta by měla byt otevřena až po konečných úpravach " příkopy" u přejezdu na novou 1/11.
A kvůli toho jsou tam již zmíněne provizorní upravy do jednoho pruhu...
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30.8.2016 21:01:07
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Dle http://www.ostrava.cz/cs/urad/magistrat ... komunikaci bych tipnul (možná to bylo už výše), že ta cesta na Polom/KrPole se otevře až v říjnu.
Termín uzávěry 31.8.2017 - 16.10.2017
Termín uzávěry 31.8.2017 - 16.10.2017
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
tak už jsem večer jel po pár metrech nové I/11 ve směru na OP, cesta super, až na magora v Subaru, co jel v tom omezení fakt povolených 50, dál jel pak odhaduju 80
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Takže zúžení tam stále je (myslel jsem, že to bude záležitost pár hodin). Dělali tam něco?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Při těch roztodivnostech ale dávám palec nahoru za to, že na kruháčích u MÚK Krásné Pole konečně zatarasili ježdění kolem dokola a veškerá doprava je jasně navedena do nyní jediných možných výjezdů. A protože finálního pokračování na Český Těšín se asi ještě dost dlouho nedočkáme, mohli by tyhlety dnes přeškrtnuté směrovky buď úplně přelepit nebo zakrýt plachtou.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
To zesp
To zúžení tam bude pár dnů, než osadí středová svodidla (taky by se ti nelíbilo pracovat někde, kde by ti auta frčela u zadku a kašlala na omezení rychlosti).
K posunutí značek SPMV to letos určitě nebude. O povolení může žádat pouze kraj a to na zkolaudovaném useku.
To zúžení tam bude pár dnů, než osadí středová svodidla (taky by se ti nelíbilo pracovat někde, kde by ti auta frčela u zadku a kašlala na omezení rychlosti).
K posunutí značek SPMV to letos určitě nebude. O povolení může žádat pouze kraj a to na zkolaudovaném useku.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Takze az z rondelu u Kr. Pole sjede na obycejnou I/11 nejake to nepatricne vpzidlo a teprve po par stech metru uvidi znacku SMV, ma odsud vycouvat? Nemela by se namisto povoleni k osazeni spravnych znacek resit povinnost je sem dat?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Je to stavba, která je určitým způsobem povolena, tj. dle dokumentace ověřené stavebním úřadem. Dle této dokumentace se musí zkolaudovat a pak může dojít ke změně. Žádná povinnost osadit značky SMV není. Pokud se do toho bude rýt, dopadne to dnes tak, že je budou nucení sundat a osadit až na další křižovatce.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Co sakra máte s tím nesmyslným couváním nebo otáčením. SMV je z právního hlediska pořád silnicí I. třídy a ne něco výjmečného jako jsou dálnice. Od běžné silnice I. třídy se liší jen a pouze tím, že na ní může příslušný krajský úřad povolit zvýšení rychlosti pokud to umožňují stanovené technické podmínky.
Pro řidiče se však (krom té rychlosti) nic NEMĚNÍ, pokud může na silnici I. třídy, tak může i na SMV a nic dalšího nepotřebuje. Je jen neskutečnou odvahou cyklysty na SMV vjet, ale předpis mu to prý nezakazuje???
Na konec - pokud se ŘSD rozhodne zpoplatnit pro nákladní vozidla tuto cestu na Opavu, tak tak určitě nebude činit uprostřed úseku!!!
Pro řidiče se však (krom té rychlosti) nic NEMĚNÍ, pokud může na silnici I. třídy, tak může i na SMV a nic dalšího nepotřebuje. Je jen neskutečnou odvahou cyklysty na SMV vjet, ale předpis mu to prý nezakazuje???
Na konec - pokud se ŘSD rozhodne zpoplatnit pro nákladní vozidla tuto cestu na Opavu, tak tak určitě nebude činit uprostřed úseku!!!
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Tak určitě.
§ 38
Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Teď jsem nepochopil, jestli to měl být sarkasmus, ironie nebo jen neznalost, ale pro jistotu:Klingon píše:Co sakra máte s tím nesmyslným couváním nebo otáčením. SMV je z právního hlediska pořád silnicí I. třídy a ne něco výjmečného jako jsou dálnice. Od běžné silnice I. třídy se liší jen a pouze tím, že na ní může příslušný krajský úřad povolit zvýšení rychlosti pokud to umožňují stanovené technické podmínky.
Pro řidiče se však (krom té rychlosti) nic NEMĚNÍ, pokud může na silnici I. třídy, tak může i na SMV a nic dalšího nepotřebuje. Je jen neskutečnou odvahou cyklysty na SMV vjet, ale předpis mu to prý nezakazuje???
Na konec - pokud se ŘSD rozhodne zpoplatnit pro nákladní vozidla tuto cestu na Opavu, tak tak určitě nebude činit uprostřed úseku!!!
Na SMV platí stejná pravidla jako na dálnici s výjimkou rychlosti, která je obecně 110 a na dálnici 130. Rozdíl mezi běžnou jedničkou a SMV je tedy propastný. Tady se to mohlo klidně řešit tak, že se na nájezdovou větev umístí značka SMV s dod. tabulkou se vzdáleností k místu začátku SMV a před nájezd se umístí informace o tom, že řidič vjíždí na SMV...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Naopak, nedostatečné značení. Vezměme 1 pumpičkáře nebo vozku, který se rozhodne jet z Ostravy do Opavy. Jede po silnici. Na tom kruháku ho směrovky navedou na nový čtyřpruh. Avšak dne značení jde stále o silnici I. třídy, kam s takovým dopravním prostředkem může. Pak někde v půlce úseku najednou cedule začátku rychlostnice. Co má dle normy dělat? Otočit se nesmí a jet dál taky ne.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
anebo ještě reálněji třeba kombajnéra či traktoristu, co bude chtít z Pustkovce na Velkou Polomkalanis píše:.... Vezměme 1 pumpičkáře nebo vozku, který se rozhodne jet z Ostravy do Opavy ....
http://seta00121.rajce.idnes.cz/Krizova ... 17#011.jpg
A vážně: nešlo by u kruháčů bez složitého schvalování na krajském úřadu umístit dočasně alespoň značku B12 - Zákaz vjezdu vyznačených vozidel (např. traktorů, povozů, bicyklů) ?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Dokumentace EIA byla vrácena k přepracování.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: 5.2.2017 19:53:36
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Komedie pokračuje, bohužel pro nás.Lenny píše:Dokumentace EIA byla vrácena k přepracování.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Dnes kolem půl osmé večer byl nad Vřesinou ohňostroj, to asi Richtár slavil ...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Připomnělo mi to projev Miloše Kopeckého z roku 1987:
Odejděte včas, to jest hned, může Vám být ještě poděkováno. Neučiníte-li tak sami, z vlastní jasnozřivosti, odejdete sice o něco později, ale odejdete, nepochybujte o tom, stejně, jenže ne už důstojně, nýbrž jako komické figury.
Odejděte včas, to jest hned, může Vám být ještě poděkováno. Neučiníte-li tak sami, z vlastní jasnozřivosti, odejdete sice o něco později, ale odejdete, nepochybujte o tom, stejně, jenže ne už důstojně, nýbrž jako komické figury.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Nevím sice čí neznalost moje určitě ne - potvrzeno právním odborem pro komunikace.mapman píše:Teď jsem nepochopil, jestli to měl být sarkasmus, ironie nebo jen neznalost, ale pro jistotu:Klingon píše:Co sakra máte s tím nesmyslným couváním nebo otáčením. SMV je z právního hlediska pořád silnicí I. třídy a ne něco výjmečného jako jsou dálnice. Od běžné silnice I. třídy se liší jen a pouze tím, že na ní může příslušný krajský úřad povolit zvýšení rychlosti pokud to umožňují stanovené technické podmínky.
Pro řidiče se však (krom té rychlosti) nic NEMĚNÍ, pokud může na silnici I. třídy, tak může i na SMV a nic dalšího nepotřebuje. Je jen neskutečnou odvahou cyklysty na SMV vjet, ale předpis mu to prý nezakazuje???
Na konec - pokud se ŘSD rozhodne zpoplatnit pro nákladní vozidla tuto cestu na Opavu, tak tak určitě nebude činit uprostřed úseku!!!
Na SMV platí stejná pravidla jako na dálnici s výjimkou rychlosti, která je obecně 110 a na dálnici 130. Rozdíl mezi běžnou jedničkou a SMV je tedy propastný. Tady se to mohlo klidně řešit tak, že se na nájezdovou větev umístí značka SMV s dod. tabulkou se vzdáleností k místu začátku SMV a před nájezd se umístí informace o tom, že řidič vjíždí na SMV...
A) Tak pro dvojtou jistotu: Zákon 13/1997 Sb. v posledním znění skuz si ho prostudovat.
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1997-13#p4
§4 - Dálnice Písmeno3
(3) Dálnice je přístupná pouze silničním motorovým vozidlům, jejichž nejvyšší povolená rychlost není nižší, než stanoví zvláštní předpis.2)
§5 - Silnice V celen znění
Suma sumarum text, že pro SMV platí stejná pravidla jako pro dálnice je od 31.12.2015 minulostí a to v celém rozsahu.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Klingone, nevím kdo ti radí, ale v současní době se řídíme zákonem o pozemních komunikacích č. 361/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Zde je v Hlavě II., Díl 3, oddíl 2, §35-§38 uvedeno, toto:
Provoz na dálnici
§ 35
(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž nejvyšší povolená rychlost2) není nižší než 65 km.h-1. Mimo obslužná zařízení dálnice je ostatním účastníkům provozu na pozemních komunikacích zakázán vstup na dálnici, chůze a jízda po dálnici.
(2) Řidič smí na dálnici vjíždět a z dálnice vyjíždět jen na místech k tomu určených.
(3) Zákaz provozu podle odstavců 1 a 2 neplatí pro vozidla správce komunikace oprávněně užitá při její správě a údržbě.
§ 36
(1) Řidiči je na dálnici zakázáno
a) zastavení a stání jinde než na místech označených jako parkoviště. Při nouzovém stání podle § 26 odst. 3 musí vozidlo stát na krajnici, a jen není-li to možné, na vozovce. Takové vozidlo musí řidič vždy označit jako překážku provozu na pozemních komunikacích; jde-li o motorové vozidlo povinně vybavené přenosným výstražným trojúhelníkem,2) musí řidič umístit trojúhelník podle § 26 odst. 3,
b) otáčení, couvání a vjíždění na střední dělicí pás včetně míst, kde je pás přerušen.
(2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
(3) Vlečení motorového vozidla je dovoleno jen tehdy, jestliže je to nutné k jeho odstranění z dálnice. Vozidlo smí být vlečeno jen k nejbližšímu výjezdu, kde musí dálnici opustit.
(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.
§ 37
Není-li v tomto oddílu stanoveno jinak, platí pro provoz na dálnici ostatní ustanovení tohoto zákona.
§ 38
Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.
Tudíž, pokud by tam chtěl třeba traktor nebo Mulikára, tak má smůlu.
Provoz na dálnici
§ 35
(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž nejvyšší povolená rychlost2) není nižší než 65 km.h-1. Mimo obslužná zařízení dálnice je ostatním účastníkům provozu na pozemních komunikacích zakázán vstup na dálnici, chůze a jízda po dálnici.
(2) Řidič smí na dálnici vjíždět a z dálnice vyjíždět jen na místech k tomu určených.
(3) Zákaz provozu podle odstavců 1 a 2 neplatí pro vozidla správce komunikace oprávněně užitá při její správě a údržbě.
§ 36
(1) Řidiči je na dálnici zakázáno
a) zastavení a stání jinde než na místech označených jako parkoviště. Při nouzovém stání podle § 26 odst. 3 musí vozidlo stát na krajnici, a jen není-li to možné, na vozovce. Takové vozidlo musí řidič vždy označit jako překážku provozu na pozemních komunikacích; jde-li o motorové vozidlo povinně vybavené přenosným výstražným trojúhelníkem,2) musí řidič umístit trojúhelník podle § 26 odst. 3,
b) otáčení, couvání a vjíždění na střední dělicí pás včetně míst, kde je pás přerušen.
(2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
(3) Vlečení motorového vozidla je dovoleno jen tehdy, jestliže je to nutné k jeho odstranění z dálnice. Vozidlo smí být vlečeno jen k nejbližšímu výjezdu, kde musí dálnici opustit.
(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.
§ 37
Není-li v tomto oddílu stanoveno jinak, platí pro provoz na dálnici ostatní ustanovení tohoto zákona.
§ 38
Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.
Tudíž, pokud by tam chtěl třeba traktor nebo Mulikára, tak má smůlu.
Naposledy upravil(a) petsheny dne 2.9.2017 14:12:13, celkem upraveno 1 x.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Tak asi sorry pro řidiče opravdu platí jistá omezení i pro SMV jaká jsou na dálnicích viz zákon 361/200 Sb.
Provoz na dálnici
§ 35
(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž nejvyšší povolená rychlost2) není nižší než 65 km.h-1. Mimo obslužná zařízení dálnice je ostatním účastníkům provozu na pozemních komunikacích zakázán vstup na dálnici, chůze a jízda po dálnici.
(2) Řidič smí na dálnici vjíždět a z dálnice vyjíždět jen na místech k tomu určených.
(3) Zákaz provozu podle odstavců 1 a 2 neplatí pro vozidla správce komunikace oprávněně užitá při její správě a údržbě.
§ 36
(1) Řidiči je na dálnici zakázáno
a) zastavení a stání jinde než na místech označených jako parkoviště. Při nouzovém stání podle § 26 odst. 3 musí vozidlo stát na krajnici, a jen není-li to možné, na vozovce. Takové vozidlo musí řidič vždy označit jako překážku provozu na pozemních komunikacích; jde-li o motorové vozidlo povinně vybavené přenosným výstražným trojúhelníkem,2) musí řidič umístit trojúhelník podle § 26 odst. 3,
b) otáčení, couvání a vjíždění na střední dělicí pás včetně míst, kde je pás přerušen.
(2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
(3) Vlečení motorového vozidla je dovoleno jen tehdy, jestliže je to nutné k jeho odstranění z dálnice. Vozidlo smí být vlečeno jen k nejbližšímu výjezdu, kde musí dálnici opustit.
(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.
§ 37
Není-li v tomto oddílu stanoveno jinak, platí pro provoz na dálnici ostatní ustanovení tohoto zákona.
§ 38
Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.
Provoz na dálnici
§ 35
(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1. V úseku dálnice procházejícím obcí je dovolen i provoz motorových vozidel a jízdních souprav pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž nejvyšší povolená rychlost2) není nižší než 65 km.h-1. Mimo obslužná zařízení dálnice je ostatním účastníkům provozu na pozemních komunikacích zakázán vstup na dálnici, chůze a jízda po dálnici.
(2) Řidič smí na dálnici vjíždět a z dálnice vyjíždět jen na místech k tomu určených.
(3) Zákaz provozu podle odstavců 1 a 2 neplatí pro vozidla správce komunikace oprávněně užitá při její správě a údržbě.
§ 36
(1) Řidiči je na dálnici zakázáno
a) zastavení a stání jinde než na místech označených jako parkoviště. Při nouzovém stání podle § 26 odst. 3 musí vozidlo stát na krajnici, a jen není-li to možné, na vozovce. Takové vozidlo musí řidič vždy označit jako překážku provozu na pozemních komunikacích; jde-li o motorové vozidlo povinně vybavené přenosným výstražným trojúhelníkem,2) musí řidič umístit trojúhelník podle § 26 odst. 3,
b) otáčení, couvání a vjíždění na střední dělicí pás včetně míst, kde je pás přerušen.
(2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
(3) Vlečení motorového vozidla je dovoleno jen tehdy, jestliže je to nutné k jeho odstranění z dálnice. Vozidlo smí být vlečeno jen k nejbližšímu výjezdu, kde musí dálnici opustit.
(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.
§ 37
Není-li v tomto oddílu stanoveno jinak, platí pro provoz na dálnici ostatní ustanovení tohoto zákona.
§ 38
Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Ted jsem byl upozorněn proč tu řešíme něco co má být vyřešeno už od května, kdy nájezd na SMV směr Opava se vlastně přesunul na kruhovou křižovatku u Globusu (postední možnost, kde se dá nevjet na SMV).
Jak to tedy je teď, kde je ta značka? Možná až bude zprovozněna druhá větev tak ji posunou na krunáč MÚK Krásné pole? Prosím řidiči odpovezte, kde je teď!
Jak to tedy je teď, kde je ta značka? Možná až bude zprovozněna druhá větev tak ji posunou na krunáč MÚK Krásné pole? Prosím řidiči odpovezte, kde je teď!
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Právê źe zûstala tam, kde byla pûvodnê, tedy cca na úrovni kriźovatky staré I/11 s odbockou na Krásné Pole, mozná 500 m od nové MÚK Krásné Pole, v místê drívêjśího napojení na provizorní komunikaci.Klingon píše: Jak to tedy je teď, kde je ta značka? Možná až bude zprovozněna druhá větev tak ji posunou na krunáč MÚK Krásné pole? Prosím řidiči odpovezte, kde je teď!
Bude-li brzy zprovoznêna stará cesta od Globusu do Velké Polomi, nemá smysl omezovat vjezd vybranych vozidel uź na rondelu u Globusu, ale postaćí aź na rondelu u nové MÚK
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Úřednici opět potvrdili to co říkám furt, já jsem úředník, kdo je víc. Díky razítku z roku 2016 na územním plánu pro PR a hlavně EIA se musí opravit EIA. A vše se opraví s razítkem 2017. Super a zase zdržení díky žabomyším válkám o maličkostech