I/11 Žamberk – obchvat
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Další stavba, která tady měla stát už před 20 lety.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Nic proti, ale tohle mi z celostátního hlediska nepřijde jako důležitá silnice. Intenzity kolem 3 tisíc jsou na hraně mezi 1. a 2. třídou a jiné silnice (s podobnými parametry jako tady) mívají až k 10 tisícům.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Já bych dopřál obchvat každému městu či městečku, kde jim dodnes vede silnice I.třídy relativně úzkými ulicemi přes hlavní náměstí. Zvlášť , když to v naší situaci není ani tak otázka peněz, ale připravenosti staveb.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Průjezd přes náměstí, kde se na výjezdu nevyhnou 2 NA, je na pováženou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
njn
když D11 vede do Trutnova a ne do Ostravy, to je pak těžký
když D11 vede do Trutnova a ne do Ostravy, to je pak těžký
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Otázka je, kdy se ty intenzity měřily, ale jsem si 100% jistý, že s růstem Škodovky v Kvasinách půjdou skokově nahoru. A hlavně - víte jak vypadá průjezd náměstím v Žamberku?kollma píše:Nic proti, ale tohle mi z celostátního hlediska nepřijde jako důležitá silnice. Intenzity kolem 3 tisíc jsou na hraně mezi 1. a 2. třídou a jiné silnice (s podobnými parametry jako tady) mívají až k 10 tisícům.
https://www.google.fr/maps/@50.0871542, ... !1e1?hl=cs
Tohle není moc ideál pro cestu 1. třídy a tranzitní kamionovou dopravu. Že tudy kamiony nejezdí? Tak to bych ti přál vidět, kolik kamionů s ruskýma, finskýma a podobnýma MPZkama sem navigace navedou.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Podle sčítání z r. 2010 centrem Žamberku projíždělo denně 1 000 nákladních + přes 5 000 osobních aut denně, což není rozhodně zanedbatelná porce a, jak píše rumpeak, lze očekávat nezanedbatelný nárůst.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
A právě v těch nákladních je problém, i kdyby jich bylo třeba jen 50 denně. Kdo někdy přes Žamberk jel, vím o čem mluvím. A to opravdu nelobuju za stavbu blízko mého bydliště nebo za stavbu, po které bych v budoucnu jezdil. V Bruntále už dávno nebydlím, na HK to má pro mě tedy smysl jen po dálnici přes Olomouc. Ale opravdu průjezd náměstím, kdy je cesta dimenzována na 10 až 15 koňských povozů denně pro tisícovku náklaďáků (a to bylo v roce 2010, kdy Kvasiny byli nějakým hodně zapomenutým závodem Škodovky, dneska bych si tipnul že 1000 bude jen kamionů s návěsem) je stav naprosto neodpovídající infrastruktuře 21. století.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Znám to tam velmi dobře a ten obchvat měl stát už dávno. Ano, ta frekvence tam zatím není tak vysoká, ale pokud se tam potkají 2 kamióny ve vjezdech na náměstí, tak ten jeden musí zastavit a počkat, až ten druhý projede. A to samé platí i pro autobusy. A to nemluvím o chodcích, kteří občas musí doslova skákat na přechody před auta, protože by jinak nepřešli.
Navíc ta silnice se tam kroutí jak žižala a je tám pár blbých křižovatek.
Navíc ta silnice se tam kroutí jak žižala a je tám pár blbých křižovatek.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Nepomohlo by zlepšení dopravní situace ve městě, vybudování části obchvatu mezi II/310 a koncem obchvatu? S tím, že by doprava byla vedena po II/310 a I. částí obchvatu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
teoreticky jo, ale prakticky by se mohlo stát, že tím obchvat zase na pár let usne
předpokládám, že to myslíš ve směru Ostrava - Praha, tzn. vyhnout se náměstí
předpokládám, že to myslíš ve směru Ostrava - Praha, tzn. vyhnout se náměstí
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Lenny: Namesti by to urcite pomohlo, jen nevim, jestli by to prenesli pres srdce obyvatele panelaku, mezi kterymi by ty kamiony jezdily. Nejvice obyvatel Zamberka bydli prave v panelakach a cinzakach u II/310.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
To mi přijde jako trochu protiřečkik píše:Ano, ta frekvence tam zatím není tak vysoká vs A to nemluvím o chodcích, kteří občas musí doslova skákat na přechody před auta, protože by jinak nepřešli.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Tak asi že ve špičkách.
Intenzity v jednotlivých hodinách se většinou nerovnají vzorci denní-počet-vozidel/24.
Intenzity v jednotlivých hodinách se většinou nerovnají vzorci denní-počet-vozidel/24.
-
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Žamberk – obchvat
no obvykle špičková intenzita bývá 1/13 až 1/10 denní intenzity (samozřejmě jsou případy, kdy to neplatí). při intenzitě 5000 voz/24 hod to dává 8 aut za minutu ve špičce.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
To bylo první, co mě napadlo při etapizace výstavby obchvatu, jak nejvíce pomoci náměstí. Po II/310 jsem nikdy nejel.Hanes píše:Lenny: Namesti by to urcite pomohlo, jen nevim, jestli by to prenesli pres srdce obyvatele panelaku, mezi kterymi by ty kamiony jezdily. Nejvice obyvatel Zamberka bydli prave v panelakach a cinzakach u II/310.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Žamberk – obchvat
zkus strítvjů
taková okrska mezi baráky...
taková okrska mezi baráky...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
A navic se krizovatku od krizovatky zuzuje.......
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Někdo nějaký jiný nápad na odvedení dopravy z náměstí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Lenny, ten tvuj napad je hodne dobry, jen by byl asi nepruchodny bez toho, ze by navazovala druha etapa (kompletni dokonceni obchvatu).
Jiny napad asi neni, snad jen zavrit Zamberk pro nakladni dopravu a posilat ji od Vamberka pres Usti, Trebovou a Lanskroun.
Jiny napad asi neni, snad jen zavrit Zamberk pro nakladni dopravu a posilat ji od Vamberka pres Usti, Trebovou a Lanskroun.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
V dřívějších dobách by to stavěli na etapy.
Šlo by to udělat, že dokončí se jedna a začne stavět další.
Šlo by to udělat, že dokončí se jedna a začne stavět další.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Bylo by to hezke..........................
........................jen kdyby to tak alespon jednou fungovalo.
........................jen kdyby to tak alespon jednou fungovalo.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/11 Žamberk – obchvat
čili je vyhnat ze silnice I. třídyHanes píše:.
Jiny napad asi neni, snad jen zavrit Zamberk pro nakladni dopravu a posilat ji od Vamberka pres Usti, Trebovou a Lanskroun.
a to jen proto, že budoucí D11 je vlastně D33/37
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Žamberk – obchvat
Nikdo je ze silnice I. tridy nevyhani. Vamberk - UO - Trebova - Lanskroun - Stity je I/14 a I/43.........
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.