I/11 Žamberk – obchvat

Hradec Králové (D11, I/31) – Vamberk (I/14) – (I/43) – Šumperk (I/44) – Bruntál (I/45) – Opava (I/46, I/56, I/57) – Ostrava (D1, I/58, I/56, I/59) – Havířov – Český Těšín (I/48)
ada031
Příspěvky: 2387
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od ada031 »

rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od rumpeak »

Další stavba, která tady měla stát už před 20 lety.
kollma
Příspěvky: 218
Registrován: 27.12.2013 17:32:57

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od kollma »

Nic proti, ale tohle mi z celostátního hlediska nepřijde jako důležitá silnice. Intenzity kolem 3 tisíc jsou na hraně mezi 1. a 2. třídou a jiné silnice (s podobnými parametry jako tady) mívají až k 10 tisícům.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lynx »

Já bych dopřál obchvat každému městu či městečku, kde jim dodnes vede silnice I.třídy relativně úzkými ulicemi přes hlavní náměstí. Zvlášť , když to v naší situaci není ani tak otázka peněz, ale připravenosti staveb.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lenny »

Průjezd přes náměstí, kde se na výjezdu nevyhnou 2 NA, je na pováženou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Mike »

njn
když D11 vede do Trutnova a ne do Ostravy, to je pak těžký
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od rumpeak »

kollma píše:Nic proti, ale tohle mi z celostátního hlediska nepřijde jako důležitá silnice. Intenzity kolem 3 tisíc jsou na hraně mezi 1. a 2. třídou a jiné silnice (s podobnými parametry jako tady) mívají až k 10 tisícům.
Otázka je, kdy se ty intenzity měřily, ale jsem si 100% jistý, že s růstem Škodovky v Kvasinách půjdou skokově nahoru. A hlavně - víte jak vypadá průjezd náměstím v Žamberku?

https://www.google.fr/maps/@50.0871542, ... !1e1?hl=cs

Tohle není moc ideál pro cestu 1. třídy a tranzitní kamionovou dopravu. Že tudy kamiony nejezdí? Tak to bych ti přál vidět, kolik kamionů s ruskýma, finskýma a podobnýma MPZkama sem navigace navedou.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Jarda Š. »

Podle sčítání z r. 2010 centrem Žamberku projíždělo denně 1 000 nákladních + přes 5 000 osobních aut denně, což není rozhodně zanedbatelná porce a, jak píše rumpeak, lze očekávat nezanedbatelný nárůst.
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od rumpeak »

A právě v těch nákladních je problém, i kdyby jich bylo třeba jen 50 denně. Kdo někdy přes Žamberk jel, vím o čem mluvím. A to opravdu nelobuju za stavbu blízko mého bydliště nebo za stavbu, po které bych v budoucnu jezdil. V Bruntále už dávno nebydlím, na HK to má pro mě tedy smysl jen po dálnici přes Olomouc. Ale opravdu průjezd náměstím, kdy je cesta dimenzována na 10 až 15 koňských povozů denně pro tisícovku náklaďáků (a to bylo v roce 2010, kdy Kvasiny byli nějakým hodně zapomenutým závodem Škodovky, dneska bych si tipnul že 1000 bude jen kamionů s návěsem) je stav naprosto neodpovídající infrastruktuře 21. století.
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od kik »

Znám to tam velmi dobře a ten obchvat měl stát už dávno. Ano, ta frekvence tam zatím není tak vysoká, ale pokud se tam potkají 2 kamióny ve vjezdech na náměstí, tak ten jeden musí zastavit a počkat, až ten druhý projede. A to samé platí i pro autobusy. A to nemluvím o chodcích, kteří občas musí doslova skákat na přechody před auta, protože by jinak nepřešli.
Navíc ta silnice se tam kroutí jak žižala a je tám pár blbých křižovatek.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lenny »

Nepomohlo by zlepšení dopravní situace ve městě, vybudování části obchvatu mezi II/310 a koncem obchvatu? S tím, že by doprava byla vedena po II/310 a I. částí obchvatu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Mike »

teoreticky jo, ale prakticky by se mohlo stát, že tím obchvat zase na pár let usne
předpokládám, že to myslíš ve směru Ostrava - Praha, tzn. vyhnout se náměstí
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Hanes »

Lenny: Namesti by to urcite pomohlo, jen nevim, jestli by to prenesli pres srdce obyvatele panelaku, mezi kterymi by ty kamiony jezdily. Nejvice obyvatel Zamberka bydli prave v panelakach a cinzakach u II/310.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od rumpeak »

kik píše:Ano, ta frekvence tam zatím není tak vysoká vs A to nemluvím o chodcích, kteří občas musí doslova skákat na přechody před auta, protože by jinak nepřešli.
To mi přijde jako trochu protiřeč :)
kyk
Příspěvky: 954
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od kyk »

Tak asi že ve špičkách.
Intenzity v jednotlivých hodinách se většinou nerovnají vzorci denní-počet-vozidel/24.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od evilcleaner »

no obvykle špičková intenzita bývá 1/13 až 1/10 denní intenzity (samozřejmě jsou případy, kdy to neplatí). při intenzitě 5000 voz/24 hod to dává 8 aut za minutu ve špičce.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lenny »

Hanes píše:Lenny: Namesti by to urcite pomohlo, jen nevim, jestli by to prenesli pres srdce obyvatele panelaku, mezi kterymi by ty kamiony jezdily. Nejvice obyvatel Zamberka bydli prave v panelakach a cinzakach u II/310.
To bylo první, co mě napadlo při etapizace výstavby obchvatu, jak nejvíce pomoci náměstí. Po II/310 jsem nikdy nejel.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Mike »

zkus strítvjů
taková okrska mezi baráky...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Hanes »

A navic se krizovatku od krizovatky zuzuje....... :cry:
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lenny »

Někdo nějaký jiný nápad na odvedení dopravy z náměstí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Hanes »

Lenny, ten tvuj napad je hodne dobry, jen by byl asi nepruchodny bez toho, ze by navazovala druha etapa (kompletni dokonceni obchvatu).
Jiny napad asi neni, snad jen zavrit Zamberk pro nakladni dopravu a posilat ji od Vamberka pres Usti, Trebovou a Lanskroun.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Lenny »

V dřívějších dobách by to stavěli na etapy.
Šlo by to udělat, že dokončí se jedna a začne stavět další.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Hanes »

Bylo by to hezke..........................
........................jen kdyby to tak alespon jednou fungovalo. :cry:
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Mike »

Hanes píše:.
Jiny napad asi neni, snad jen zavrit Zamberk pro nakladni dopravu a posilat ji od Vamberka pres Usti, Trebovou a Lanskroun.
čili je vyhnat ze silnice I. třídy
a to jen proto, že budoucí D11 je vlastně D33/37
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: I/11 Žamberk – obchvat

Příspěvek od Hanes »

Nikdo je ze silnice I. tridy nevyhani. Vamberk - UO - Trebova - Lanskroun - Stity je I/14 a I/43.........
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Odpovědět

Zpět na „I/11“