Nový typ asfaltu má snížit hlučnost
Jiný materiál než v Plzni bude použit v Kaznějově. Půjde o gumoasfaltový koberec, tedy o příměsi gumy v asfaltu, které zlepšují jeho mechanicko-fyzikální vlastnosti a stupeň obalení zrn asfaltem," dodal Kuťák. Stavba od železničního přejezdu k čerpací stanici přijde na necelých pět milionů Kč a potrvá měsíc.
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30719.html
Vysoká Libyně - Třemošná
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
V Kaznějově testují, jestli jim tichý asfalt skutečně pomůže od hluku:
http://plzen.idnes.cz/v-kaznejove-testu ... zpravy_sou
http://plzen.idnes.cz/v-kaznejove-testu ... zpravy_sou
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
Nový leták (Horní Bříza přeložka): http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/7A1F ... elozka.pdf
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
OT:
V případě Bruntálu z toho skutečně "rosteme". Snad to bude úspěšné a to zvěrstvo se tam nikdy nepostaví.mapman píše:Ze složitých MÚK jako v případě obchvatu Bruntálu doufám při projektování už konečně "vyrosteme" ...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
Na silnici Plzeň - Most připravují obchvaty obcí z Plzeňska
Zdroj: http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/p ... 50728.html
Že by se konečně začalo s obchvatem Plas?
Zdroj: http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/p ... 50728.html
Že by se konečně začalo s obchvatem Plas?
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
Aktualizované letáky:
I/27 Kralovice – obchvat +
I/27 Kaznějov – obchvat
Pokud vyjde ekonomika staveb, kde je zahrnuta kromě zkrácení cesty také nehodovost, začne se hned pracovat na projektu k územnímu řízení.
I/27 Plasy – obchvat
V květnu 2014 proběhlo nové zjišťovací řízení, které potvrdilo, že není potřeba nová EIA . Byla dokončena administrace Záměru projektu, který byl Ministerstvem dopravy schválen v 06/2015. V 05/2015 byl zpracován projekt předběžného geotechnického průzkumu. IZ 06/2015, zahájení 2019, provoz 2022 (pův. vše bez termínu). Odhadované stavební náklady: 917 732 000 Kč (-258mil.)
I/27 Kralovice – obchvat +
I/27 Kaznějov – obchvat
Pokud vyjde ekonomika staveb, kde je zahrnuta kromě zkrácení cesty také nehodovost, začne se hned pracovat na projektu k územnímu řízení.
I/27 Plasy – obchvat
V květnu 2014 proběhlo nové zjišťovací řízení, které potvrdilo, že není potřeba nová EIA . Byla dokončena administrace Záměru projektu, který byl Ministerstvem dopravy schválen v 06/2015. V 05/2015 byl zpracován projekt předběžného geotechnického průzkumu. IZ 06/2015, zahájení 2019, provoz 2022 (pův. vše bez termínu). Odhadované stavební náklady: 917 732 000 Kč (-258mil.)
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
Chci se zeptat, jestli je ten termín na zahájení stavby (2019) u obchvatu Plas reálný? Když pomineme možné průtahy.
Re: Vysoká Libyně - Třemošná
Nechci Ti kazit radost, ale nevěřím tomu, že v roce 2019 se začne stavět, když nejsou schopni zrealizovat ani stavbu I/27 Orlík - Třemošná.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)