Hmmm... To asi nebude ono.... Ceny 2010 byly uplne nekde jinde než dnes, za dva nájezdy na jedničku 600 mega je moc. To se musí vejít do stovky...Standa píše:V letáku z listopadu 2010 je cena 1,745 mld Kč, v novém jen 1,153. Takže odhadem nějakých 600 mil. Kč.
I/27 obecně
Re: I/27 obecně
Re: I/27 obecně
Jsem si to zjevně trochu zjednodušil ... MÚK bych ale tipoval tak minimálně o 100M dražší každou (most + zemní práce), takže těch 200M by ta úspora mohla být. Plus dalších cca 50M za zrušené větve na II/191, kde bude jen most. No, co si budeme povídat, víc se mi líbilo to původní řešení...
Re: I/27 obecně
aha... takže se ušetří až 15% nákladů a totálně se tím degraduje celá miliardová stavba... To je dobrý
Re: I/27 obecně
Asi nevycházela vzhledem k očekávaným intenzitám ekonomika, takže by se to v původní variantě nedalo stavět vůbec a i to nové řešení bude moci fungovat. Pořád ale trochu vaříme z vody, třeba něco napíše někdo znalejší (já reagoval jen na ten rozdíl cen, protože jsem si kdysi starý leták uložil ).
Re: I/27 obecně
Na výkupech pro přeložku v Běšinech se sice v současnosti nepracuje, ale protože nefungují odkazy z minula, přikládám znovu. Stav z 22.2.2015 je stejný jako 10.2.2016
plné rozlišení
náhled v polovičním rozlišení
plné rozlišení
náhled v polovičním rozlišení
Re: I/27 obecně
Je to článek o vícero stavbách, takže ho dávám do obecného tématu: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/obchv ... -zpravy_vb
Re: I/27 obecně
S I/27 to vypadá docela slibně, jen škoda, že nějaké delší úseky nebudou v 3-pruhu.
Re: I/27 obecně
Když je to Éčko, tak ideálně S11,5 aspoň po Klatovy. Když už S9,5 tak podobně jako I/16 mezi Mělníkem a Boleslaví jako občasná 2+1.
Re: I/27 obecně
https://klatovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 20821.html To že praskne silnice to se stává běžně ale to s tím vodorovným značením
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.