I/27 obecně
I/27 obecně
V minulých dvou víkendech jsem se několikrát projel po úseku sedmadvacítky, který je zároveň součástí evropské sítě pod číslem E53, tedy mezi Plzní a hranicemi se SRN. Byl jsem příjemně překvapen, když jsem zjistil, že na mnoha místech byly osazeny nové návěsti před křižovatkou (např. X s II/182 před Borovami, s II/171 za Běšinami...) v povedené grafické úpravě a na příhradových sloupcích. Nejvíce mě ovšem potěšilo, když jsem se za Klatovami na těchto tabulích dozvěděl, že rovně se dá pokračovat nejen na Železnou Rudu, ale až do Deggendorfu a nechybělo ani černobílé "D" v oválku
Společně s nedávno mnou zmíněnými novými tabulemi na I/26 můžu říct, že plzeňská správa ŘSD systematicky zlepšuje podobu značení na hlavních silnicích. Občas se samozřejmě něco nepovede - např. v Plzni u křižovatky Plaské a Studentské je uvedeno ve směru na Most u silnice I/27 i označení E53, které už ale v tomto místě nemá co dělat.
Společně s nedávno mnou zmíněnými novými tabulemi na I/26 můžu říct, že plzeňská správa ŘSD systematicky zlepšuje podobu značení na hlavních silnicích. Občas se samozřejmě něco nepovede - např. v Plzni u křižovatky Plaské a Studentské je uvedeno ve směru na Most u silnice I/27 i označení E53, které už ale v tomto místě nemá co dělat.
Re: I/27 zvýšení rychlosti
V souvislosti se zvažovaným zvýšením rychlosti na I/37 mezi HK/PCE se ptám, zda by něco bránilo tomu, aby se to samé aplikovalo na luxusním úseku Plzeň/Dobřany (výhledově až do Přeštic)?? 11O km/h by tam slušela.
Pak nastane otázka, které všechny úseky takto mohou být zrychleny (myslím po celé ČR), proč se to neřeší komplexně a jsme zpět u věčného tématu rekategorizace D, R a 4-pruh. jedniček
Pak nastane otázka, které všechny úseky takto mohou být zrychleny (myslím po celé ČR), proč se to neřeší komplexně a jsme zpět u věčného tématu rekategorizace D, R a 4-pruh. jedniček
Re: I/27 obecně
Obce na silnici z Plzně na Most trpí, obchvaty jsou jen na papíře
11. května 2011 9:36
Nová silnice z Plzně do Mostu, která má míjet města a obce na severním Plzeňsku, má zatím dokončen jen jediný úsek. Kdy stavbaři budou pokračovat ve stavbě, zatím nikdo neví. Na další úseky stát zatím nemá peníze. Starostové se obávají, aby silnice nezůstala jen na papíře.
http://plzen.idnes.cz/obce-na-silnici-z ... zpravy_alt
Myslím, že obchvat Třemošné byla na dlouho poslední akcí na tomto tahu
11. května 2011 9:36
Nová silnice z Plzně do Mostu, která má míjet města a obce na severním Plzeňsku, má zatím dokončen jen jediný úsek. Kdy stavbaři budou pokračovat ve stavbě, zatím nikdo neví. Na další úseky stát zatím nemá peníze. Starostové se obávají, aby silnice nezůstala jen na papíře.
http://plzen.idnes.cz/obce-na-silnici-z ... zpravy_alt
Myslím, že obchvat Třemošné byla na dlouho poslední akcí na tomto tahu
Re: I/27 obecně
Úsek Plzeň, Sukova - Dobřany (II/180) na videu:
Úsek je jedním z těch, na nichž má být prověřeno, zda a za jakých podmínek je dle platných norem možné navýšit NDR na 110 km/h.
Úsek je jedním z těch, na nichž má být prověřeno, zda a za jakých podmínek je dle platných norem možné navýšit NDR na 110 km/h.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/27 obecně
Jak to, že ty odbočovací návěsti na D5 jsou celé zelení, když je to jednička?
Toho jsem si nikdy nevšiml, nebo si nevzpomínám.
Jinak tady rozhodně 110, ne-li víc to je regulérní erko.
Toho jsem si nikdy nevšiml, nebo si nevzpomínám.
Jinak tady rozhodně 110, ne-li víc to je regulérní erko.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/27 obecně
Značka IS7a se vždy umisťuje v barvě navazující komunikace (já si teda myslím, že to samé by mělo platit i o IS6f a IS6g). Jinak ano, ideální kandidát na "nové eRko".
Re: I/27 obecně
Podobné video jsem již vkládal. http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 300#p63300
110kmh myslím super. eRko asi ne, vždy když není odstavný pruh už je to o hubu. Jinýmy slovy budoucnosti: SMPV110 ano, Dálnice ne. Dobrovodná silnice existuje a zpoplatnění by vyhnalo jihoplzeňáky na ni.
110kmh myslím super. eRko asi ne, vždy když není odstavný pruh už je to o hubu. Jinýmy slovy budoucnosti: SMPV110 ano, Dálnice ne. Dobrovodná silnice existuje a zpoplatnění by vyhnalo jihoplzeňáky na ni.
Re: I/27 obecně
Když sjíždíte z dálnice, poslední značka kterou vidíte už je taky celá modrá a přitom jste ještě v odbočovacím pruhu.Martin z Ostravy píše:Jak to, že ty odbočovací návěsti na D5 jsou celé zelení, když je to jednička?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/27 obecně
No ano, to se mi úplně vykouřilo z hlavy, koukal jsem na fotky a je to tak.
To je děs jak zapomínám, to je tím, že už ty návěsti vůbec nevnímám.
To je děs jak zapomínám, to je tím, že už ty návěsti vůbec nevnímám.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/27 obecně
Nevíte někdo náhodou o studii na úsek I/27 Litvínov - Teplice. Podstatou by mělo být přeložení I/27 z podhůří přibližně do trasy II/247 kolem Duchcova. Nějaké zmínky lze nalézt v dokumentaci kolem ÚP Duchcov.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/27 obecně
Kde vidíte silnici II/247? Okolo Duchcova se žádná taková silnice nenachází.. V okolí Duchcova je jen II/254 a II/258.dvs píše:Nevíte někdo náhodou o studii na úsek I/27 Litvínov - Teplice. Podstatou by mělo být přeložení I/27 z podhůří přibližně do trasy II/247 kolem Duchcova. Nějaké zmínky lze nalézt v dokumentaci kolem ÚP Duchcov.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/27 obecně
Jedná se o II/254. Kde jsem vzal to hausnumero nevím asi mezi rukou a klávesnicí. Díky za opravu.Fox Mulder píše:Kde vidíte silnici II/247? Okolo Duchcova se žádná taková silnice nenachází.. V okolí Duchcova je jen II/254 a II/258.dvs píše:Nevíte někdo náhodou o studii na úsek I/27 Litvínov - Teplice. Podstatou by mělo být přeložení I/27 z podhůří přibližně do trasy II/247 kolem Duchcova. Nějaké zmínky lze nalézt v dokumentaci kolem ÚP Duchcov.
Re: I/27 obecně
Přeložka Klatovy, 1. stavba - začínající výkupy pozemků
odkaz na plné rozlišení:
odkaz na poloviční rozlišení:
náhled:
odkaz na plné rozlišení:
odkaz na poloviční rozlišení:
náhled:
Naposledy upravil(a) Jirka L dne 15.3.2015 10:37:37, celkem upraveno 1 x.
Re: I/27 obecně
Proč je ve vizualizaci jiný tvar křižovatky u Přeštic, než jaký je v letáku?
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/A5A7 ... estice.pdf
Ta křižovatka v letáku alespoň zohledňuje očekávaný intenzity, ale ve vizualizaci jsou tam jen poměrně nesmyslně plácnutý 2 kruháče.
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/A5A7 ... estice.pdf
Ta křižovatka v letáku alespoň zohledňuje očekávaný intenzity, ale ve vizualizaci jsou tam jen poměrně nesmyslně plácnutý 2 kruháče.
Re: I/27 obecně
Tam jsou nějaké zmatky, byla tam v roce 2012 řešena nějaká úsporná křižovatka, která po změně několika ministrů a zamítavého stanoviska PČR byla nahrazena původním řešením.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/27 obecně
Krajský úřad vrátil k projednání prodloužení platnosti územního rozhodnutí o umístění stavby přeložky silnice I/27 Šlovice - Přeštice (to je to prodloužení stávajícího čtyřpruhu k Přešticím, na který naváže jejich obchvat) na základě odvolání dotčené společnosti SEPA CREDIT sro. Chtějí, aby proběhl proces územního rozhodnutí nanovo.
http://www.plzensky-kraj.cz/cs/clanek/r ... -18-5-2015
http://www.plzensky-kraj.cz/cs/clanek/r ... -18-5-2015
Re: I/27 obecně
Nové letáky:
I/27 přeložka silnic I/27 a II/171 v Běšinech
Zastupitelstvo obce Běšiny dne 14. 4. 2015 rozhodlo o pořízení nového územního plánu. Důvodem k tomuto rozhodnutí byla potřeba získání legislativně-závazného nástroje k účinné a účelné regulaci a koordinaci činností v území obce a aktualizace stávajícího územního plánu obce Běšiny pocházejícího z roku 1993.
I/27 Horní Bříza, přeložka
Drobná úprava textu v odstavci stavu přípravy, ale žádné nové informace se neobjevily
I/27 Přeložka Klatovy, 2. stavba
V současné době se stavba nepřipravuje.
I/27 Železná Ruda, průtah
Beze změny
I/27 přeložka silnic I/27 a II/171 v Běšinech
Zastupitelstvo obce Běšiny dne 14. 4. 2015 rozhodlo o pořízení nového územního plánu. Důvodem k tomuto rozhodnutí byla potřeba získání legislativně-závazného nástroje k účinné a účelné regulaci a koordinaci činností v území obce a aktualizace stávajícího územního plánu obce Běšiny pocházejícího z roku 1993.
I/27 Horní Bříza, přeložka
Drobná úprava textu v odstavci stavu přípravy, ale žádné nové informace se neobjevily
I/27 Přeložka Klatovy, 2. stavba
V současné době se stavba nepřipravuje.
I/27 Železná Ruda, průtah
Beze změny
Re: I/27 obecně
Dopravní spojení mezi Bavorskem a Českem si zaslouží další zlepšení
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=206&t=5092
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=206&t=5092
Re: I/27 obecně
Aktualizované letáky:
I/27 Šlovice–Přeštice
Na mimoúrovňovou křižovatku Dolní Lukavice x Dnešice (MÚK 2) se nově zpracovává DÚR. Byly zahájeny výkupů pozemků zasažených stavbou – vypořádáno je cca 59 % vlastníků pozemků. Probíhá příprava stavby ke stavebním povolením a byl zpracován nový Záměr projektu. SP 2016 (pův. bez termínu), zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok). Kategorie: S 21,5/110 (pův. S 24,5/100)
I/27 Přeložka Klatovy, 1. stavba
Jsou zpracovány geometrické plány pro výkupy pozemků a byly zahájeny práce na výkupech pozemků – vypořádáno je šest z 272 vlastníků pozemků. Je zpracována a schválena aktualizace Záměru projektu. Zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok)
I/27 Šlovice–Přeštice
Na mimoúrovňovou křižovatku Dolní Lukavice x Dnešice (MÚK 2) se nově zpracovává DÚR. Byly zahájeny výkupů pozemků zasažených stavbou – vypořádáno je cca 59 % vlastníků pozemků. Probíhá příprava stavby ke stavebním povolením a byl zpracován nový Záměr projektu. SP 2016 (pův. bez termínu), zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok). Kategorie: S 21,5/110 (pův. S 24,5/100)
I/27 Přeložka Klatovy, 1. stavba
Jsou zpracovány geometrické plány pro výkupy pozemků a byly zahájeny práce na výkupech pozemků – vypořádáno je šest z 272 vlastníků pozemků. Je zpracována a schválena aktualizace Záměru projektu. Zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok)
Re: I/27 obecně
V letáku z listopadu 2010 je cena 1,745 mld Kč, v novém jen 1,153. Takže odhadem nějakých 600 mil. Kč.Jaroslav píše:Neví někdo proč změna z MUK na kruháče? kolik se tím ušetří? není to škoda?Jirka L píše: I/27 Přeložka Klatovy, 1. stavba
Jsou zpracovány geometrické plány pro výkupy pozemků a byly zahájeny práce na výkupech pozemků – vypořádáno je šest z 272 vlastníků pozemků. Je zpracována a schválena aktualizace Záměru projektu. Zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok)
Zcivilizováním trasy I/27, včetně obchvatu Klatov bude trasa atraktivnější s nárustem intenzit... pak by kruháky mohly být na škodu...
Re: I/27 obecně
Důvod zahájení stavby 3 roky po SP je co? Peníze? Nebo ještě něco?Jirka L píše:Aktualizované letáky:
I/27 Šlovice–Přeštice
Na mimoúrovňovou křižovatku Dolní Lukavice x Dnešice (MÚK 2) se nově zpracovává DÚR. Byly zahájeny výkupů pozemků zasažených stavbou – vypořádáno je cca 59 % vlastníků pozemků. Probíhá příprava stavby ke stavebním povolením a byl zpracován nový Záměr projektu. SP 2016 (pův. bez termínu), zahájení 2019, provoz 2022 (obojí +1rok). Kategorie: S 21,5/110 (pův. S 24,5/100)
Re: I/27 obecně
Nevím. Ale lecos může napovědět v letáku stavby odstavec "Stav přípravy". Není zdaleka všechno vypořádáno, úředně ani majetkově.