I/27 v Plzni
Re: I/27 v Plzni
stavba: Tyršův sad – Sukova, 2. stavba dne 30.11. zprovozněna.
http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/S ... dalnici-d5
http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/S ... dalnici-d5
I/27 v Plzni
Video od kruhové křižovatky Sukova v Plzni, novým úsekem za borskou věznicí až ke konci čtyřpruhu a kus dvouproudé do Horní Lukavice. Snad se dočkáme 110 km/h a prodloužení čtyřpruhu k Přešticím.
Re: I/27 v Plzni
110 je tam standard. Když jedu 95 tachometrových, jsem nejpomalejší auto Hodně řidičů se tam odváží jet co to dá.
Re: I/27 v Plzni
S nějakým obchvatem Plzně se asi zatim nepočítá že?
Re: I/27 v Plzni
Počítá se s několika přeložkami, ale žádná z nich nepředstavuje jakýsi kompletní obchvat.
Západní obchvat je společná investice města a kraje, I/27 měla mít obchvat/průtah původně někde přes areál Škody, ale od toho se upustilo. Nejpravděpodobnější je teď vznik propojení ve východní části města (v trase I/20).
Západní obchvat je společná investice města a kraje, I/27 měla mít obchvat/průtah původně někde přes areál Škody, ale od toho se upustilo. Nejpravděpodobnější je teď vznik propojení ve východní části města (v trase I/20).
Re: I/27 v Plzni
Jaká je realná část I/27, která se v Plzni postaví?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/27 v Plzni
Reálně nejspíš nic.
Průtah původně nebyl plánován přes Škodovku, ale po jejím okraji, vyžadovalo to řadu demolic. Myslím, že by to vyšlo na neskutečné peníze (byl tam třeba tunel pod Husovým náměstím). Přes tovární areál jsem viděl jen nějaké nezávazné malůvky a Škodovka z toho nijak nadšená nebyla.
Průtah původně nebyl plánován přes Škodovku, ale po jejím okraji, vyžadovalo to řadu demolic. Myslím, že by to vyšlo na neskutečné peníze (byl tam třeba tunel pod Husovým náměstím). Přes tovární areál jsem viděl jen nějaké nezávazné malůvky a Škodovka z toho nijak nadšená nebyla.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/27 v Plzni
A převede se západní obchvat po dokončení u II na I?
Re: I/27 v Plzni
Asi ne, protože je to společná investice kraje a města, kdyby se s tím počítalo, tak by byl z Plzně tlak na to, aby výstavbu převzalo ŘSD.Marooned17 píše:A převede se západní obchvat po dokončení u II na I?
Re: I/27 v Plzni
Západnímu okruhu se věnuje tato část webu http://www.plzen.eu/zivot-v-plzni/dopra ... okruh.aspx. Kraj získal příslib EU na financování první etapy tj. kruhový objezd Domažlická, Folmavská na Křimice http://plzen.idnes.cz/kraj-pozadal-eu-o ... zpravy_alt. Další úseky jsou v nedohlednu, jelikož Plzeň řeší další investice např. do divadla za 800 mil., fotbalový a atletický stadion a další akce na které si bere v některých případech i úvěr.
V tomto týdnu začaly stavební práce na dokončení sjezdu přivaděče I/27 v křížení s Dobřanskou. Rozebrali protihlukovou stěnu, kterou vystavěli vloni u fotbalového hřiště a dělají skrývku zeminy.
V tomto týdnu začaly stavební práce na dokončení sjezdu přivaděče I/27 v křížení s Dobřanskou. Rozebrali protihlukovou stěnu, kterou vystavěli vloni u fotbalového hřiště a dělají skrývku zeminy.
Re: I/27 v Plzni
Přijde mi to zakreslené řešení zvláštní. Na křížení s místními komunikacemi MUK a na začátku a konci, kde je napojení na I, tak kruháky.
Re: I/27 v Plzni
Bagry se zakously do areálu TJ Spoje
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20412.html
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20412.html
Re: I/27 v Plzni
Na sjezdu z přivaděče na Dobřanskou se už betonují obrubníky, pokládaly se základní podkladní vrstvy, takže snad v polovině léta by mohlo dojít ke zprovoznění.
Re: I/27 v Plzni
Třemošenský rybník - Orlík:
Rozhodnutí - prodloužení platnosti rozhodnutí: SILNICE I/27 PLZEŇ, TŘEMOŠENSKÝ RYBNÍK - ORLÍK
http://www.plzen.eu/zivot-v-plzni/elekt ... -6972.aspx
Rozhodnutí - prodloužení platnosti rozhodnutí: SILNICE I/27 PLZEŇ, TŘEMOŠENSKÝ RYBNÍK - ORLÍK
http://www.plzen.eu/zivot-v-plzni/elekt ... -6972.aspx
Re: I/27 v Plzni
Po dlouhé době něco aktuálního ze stavby Plzeň - Třemošná (rozšíření).
Plánované zahájení prací v příštím roce.
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 50305.html
Plánované zahájení prací v příštím roce.
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 50305.html
Re: I/27 v Plzni
Stavba Sukova - Borská je navržena ve čtyřpruhovém uspořádání a jako bonus jsou po oboustranných navrženy šikmé parkovací stání - protisměrné, řidiči budou muset zacouvat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/27 v Plzni
Aktualizovaný leták:
I/27 Plzeň, Třemošenský rybník–Orlík
V roce 2014 byla provedena úprava DSP (doplnění telematiky - automatický sčítač dopravy). V současné době probíhá jednání se Statutárním městem Plzní, která vlastní 90 % pozemků pod budoucí stavbou. Rovněž zahájeno jednání s posledním soukromým vlastníkem. SP 2016 (pův. bez termínu). zahájení 2017 (+1rok)
I/27 Plzeň, Třemošenský rybník–Orlík
V roce 2014 byla provedena úprava DSP (doplnění telematiky - automatický sčítač dopravy). V současné době probíhá jednání se Statutárním městem Plzní, která vlastní 90 % pozemků pod budoucí stavbou. Rovněž zahájeno jednání s posledním soukromým vlastníkem. SP 2016 (pův. bez termínu). zahájení 2017 (+1rok)
Re: I/27 v Plzni
Aktuální dění ke stavbě Plzeň - Orlík.
Studii EIA bude třeba přezkoumat také pro stavbu Plzeň, Třemošenský rybník – Orlík, což je přeměna výpadovky z Plzně z dvouproudé na čtyřproudou.
Mezi Plzní a Orlíkem začnou letos v září přípravné práce – budou se kácet městské lesy po obou stranách silnice. Stavět by se mělo příští rok.
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60129.html
Studii EIA bude třeba přezkoumat také pro stavbu Plzeň, Třemošenský rybník – Orlík, což je přeměna výpadovky z Plzně z dvouproudé na čtyřproudou.
Mezi Plzní a Orlíkem začnou letos v září přípravné práce – budou se kácet městské lesy po obou stranách silnice. Stavět by se mělo příští rok.
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60129.html
Re: I/27 v Plzni
Taky jsem to chtěl postnout. Navíc se tam mluví o rychlém vykupování pozemku na výpadovku na Přeštice a že by se mohlo začít i o rok dřív než 2019. Ale ta EIA.
Nejdražší z nejaktuálnějších staveb se jmenuje Přeštice – Šlovice. Prodlouží čtyřproudou výpadovku z Plzně na Klatovy a zbaví dopravy Horní Lukavici. Původně se s ní počítalo na rok 2019, ale začne už o rok dříve – navzdory tomu, že i tato stavba bude potřebovat verifikaci EIA. V budoucnu na ni naváže obchvat Přeštic.
I o dalších stavbách v plzeňskym kraji.
Nejdražší z nejaktuálnějších staveb se jmenuje Přeštice – Šlovice. Prodlouží čtyřproudou výpadovku z Plzně na Klatovy a zbaví dopravy Horní Lukavici. Původně se s ní počítalo na rok 2019, ale začne už o rok dříve – navzdory tomu, že i tato stavba bude potřebovat verifikaci EIA. V budoucnu na ni naváže obchvat Přeštic.
I o dalších stavbách v plzeňskym kraji.
Re: I/27 v Plzni
Napadá mě, jestli až se postaví stavba na Orlík, jestli se tam poté bude jezdit 90 nebo 110? Protože návrhová je tam 80 ale u stavby Šlovice - Přeštice je návrhová 110. A myslím, že by nově i tato stavba měla spadnout do kategorie Silnice pro motorová vozidla, takže 110. Nevíte někdo, jak je tento úsek zamýšlen po zprovoznění?
Je mi jasné, že návrhová rychlost není to samé, co povolená rychlost.
Je mi jasné, že návrhová rychlost není to samé, co povolená rychlost.
Re: I/27 v Plzni
Na Přeštice určitě 110 bude. Na Orlík si troufnu tvrdit 100% bude 90 a to z důvodu krátkého úseku (z tohodle důvodu nebude 110 na Domažlický. Je to krátký úsek.
Re: I/27 v Plzni
Můžete někdo potvrdit, zda-li bylo osazeno autíčko na I/27 a I/26, případně sem nahrát fotky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/27 v Plzni
Včera jsem ve směru od Chlumčan žádnou značku neviděl.
Re: I/27 v Plzni
Po autíčkách ani památky na přivaděči I/26 od Prahy do Plzně. Čekal jsem, že už budou.
Re: I/27 v Plzni
Někdo musí být poslední.